Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.09.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    Нз колко е проблемна, но аз за 8г и 200к км не съм сменил нищо по нея. Скоро я качвах за проверка и няма нищо разбито.
  2. 2 точки
    Здравейте отново. След дълго търсене и участие на няколко търга в copart най-сетне успех да си похарча парите. Купих си acura RDX advance 2017 г.Докато чакам да пристигне почнах да търся информация за газова уредба и още един куп други неща които смятам на тоя етап за маловажни. Та мисълта ми е, трябва ли да се има предвид за газовата че 3те цилиндъра почиват от време на време . Не трябва ли нещо да се знае предварително за да предупредя газаджията.Убеден съм че хората които са слагали на подобна кола едва ли са много. Някой който е слагал на колата си да помогне моля.
  3. 1 точка
    Скоро ходих да оглеждам една 30+ годишна кола. Не Хонда, друга марка. Отдавна е спрян моделът от производство. Направих огледа от чисто сантиментално-носталгични чувства. Можеше дори да я купя. После разсъждавах и си викам: "Ей сега, да беше чисто нова тая кола, нищо, че е стар модел, веднага я купувах." И се замислих - ако има интерес от колекционери към определен модел, който е бил хит отдавна, толкова ли е скъпо и невъзможно да се пусне поточната линия и да се ощастливят носталгици като мен, срещу съответната цена разбира се. Примерно Пежо решават да пуснат легендарния си модел 505 от края на 70-те години. 10,000 бройки limited edition. Или Шкода пускат моделът Skoda100 (с такава са ме взели от родилния дом когато съм бил бебе). Гледаш навън някаква ретро кола, питаш се дали не е по-голяма от теб на години, а тя чисто нова, току-що слязла от конвейра. Не знам какво би коствало на автомобилните концерни такова приключение. Първо чисто икономически, колко бройки минимум трябва да произведат и на каква цена да ги продадат, за да се покрият разходите по пускане в производство. Второ, дали технически е възможно такова нещо. Трябва да се върнат технологиите назад, старите врати, седалки, волани, трансмисии, двигатели, да извадят инженерите от архива пожълтелите чертежи и схеми. Трето, тая ретро кола, с ретро двигател няма да покрива никакви еко норми в ЕС. Да но, Пежо 505 се е произвеждало в Индонезия, Аржентина и Китай, там и до днес нямат особени проблеми с екологията, тъй че старият модел двигател, замърсяващ въздуха не е проблем. Четвърто, безопасност. Чисто нов ретро автомобил, без ABS, без навигация, без системи за сигурност. Застигаш го на магистралата и го псуваш кой Дявол го е пуснал на пътя. Но хайде, допускаме, че случката няма да е в Европа, а някъде в държавите от третия свят, със занижени критерии. Пето, резервни части. Допускаме, че с пускането на модела отново, компанията производител е помислила за това и новите собственици няма за какво да се притесняват. Ще им бъдат осигурени такива в търговските представители на марката. И пак уточняваме, че не говорим само за името на модела да се запази, но да бъдат новите технологии като новия Фолксваген костенурка например, който на външен вид прилича донякъде на старите модели, а говорим за 1 към 1 модел от преди 30-40-50 години произведен чисто нов през 2023 година.
  4. 1 точка
    Привет, Включвам се в поръчката с: Линк : https://ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество : RAVENOL ECS ECOSYNTH SAE 0W-20 - 1x5L Линк : https://ato24.de/en/mercedes-benz-adbluer-10-l.html# Вид и количество : MERCEDES-BENZ ADBLUE 10 L - 1x10L Стойност на поръчката: (50.36 + 24.95)*2.15 = 161.92 лв. (162 лв) Парите ще бъдат преведени през Револют Получаване : лично
  5. 1 точка
    Не може. За това се слага модулчето за "деактивация".
  6. 1 точка
    Здравей, Благодаря отново за препоръката. линк: https://ato24.de/de/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 - 1х5л Стойност на поръчката: 1*40,76*2,15 = 87,63 лв Начин на плащане: - Наложен платеж Начин на получаване: - С куриер на адрес Ситняково 63, Данаил Маринов 0895497694
  7. 1 точка
    Здравей, честито за колата. А Моята е 2014 г. и преди фейса. Моята газова я слага @Markony. Реших да се доверя на доказан специалис вместо да я оставя при някой дето ще си остави ръцете и евентуално да чакам нови части по двигателя. Моите не почиват вече . Може да прочетеш темата ми.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    За нашите двигатели според оил селектора на равенол на първо място излиза RAVENOL SSV Fuel Economy SAE 0W-30, което е по ACEA A5/B5, API SL. Карал съм с него-доволен съм, разход не съм имал, но като цяло рядко влизам във високи обороти(над 4500). Сега съм с Shell Helix Ultra 0W-30 A5/B5 и имам събективното усещане при студен старт че двигателя се развърта една идея по-леко(зимата ще видя как ще е). Ако не те притеснява цената това е изборът от гамата на равенол.
  10. 1 точка
    Здравейте, Колеги Докато си говорим с Fakira за HR-Vтата се присетих, че не потвърдих изрично дали са свършили работа гърците. Направили са обновяването. Прикачам актуална версия на серийния номер на кутията. Извинявам се за голямото забавяне. То е защото не намерих човек, който да провери версията и от около месец вече имам “джаджа”, с която сам я проверих.
  11. 1 точка
    Тези дни направих един комбиниран тест: Пловдив-Пазарджик-Велинград-Пазарджик и до Пловдив през магистралата. Среден разход 12kWh, очаквах повече Интересни са показанията на втората снимка. Междинно показание във Ветрен дол, след като излязохме на полето на връщане.
  12. 1 точка
    Абе невъзжможно, невъзможно, но що пък да е чак толкова невъзможно. Събираме се фенове на старите Акорди от цял свят. Правим учреждение и искаме Хонда да пусне в производство примерно Акорд трета генерация произвеждан между 1985 и 1989 г. Готов съм да платя 50,000 лв. за чисто нова такава бройка. И другите колекционери и те са навити да дадат тия пари. Събираме се 10,000 човека, събираме парите в един фонд, тръшваме се в Сайама и искаме от сан Соичировите наследници да ни направят чисто нова ретро Хонда. Душата им вадим докато не ни ощастливят. Ето ги парите, събрали сме ги, даваме им ги предварително, да почват. Сега, точките горe дето ги писах като проблемни ясно, че са проблемни и възпиращи. Обаче хубавите работи не стават лесно. Винаги първо идва някаква луда идея, здравият разум казва "Не! Забрави! Няма как да стане!". После обаче сърцето, мечтите и ентусиазма може да надвият разума и тогава става като оня коментатор: "Разказвачо на приказки, моля те не спирай! Много е хубаво!" Смятай каква реклама ще е и за Хонда. Гръмват световните медии със заглавия от рода на: "За разлика от другите авто концерни, които само преследват печалбата и икономическата логика, Хонда слуша феновете си и пуска отново в серийно производство 10,000 акорда, модел от 80-те години. Всичко започва от една малка балканска страна с много заклети фенове на марката. Идеята бързо се разраства по света и се оказва, че колекционерите искат да подкарат чисто нови ретро автомобили. Хонда винаги следва мечтите си и мечтите на последователите си." Междудругото, има вече такива инициативи на ретро колекционери в Америка, трябва да се разровя из нета да видя докъде са стигнали в начинанието.
  13. 1 точка
    Нова среща със стария другар. Стана ми драго. Бе докаран за обслужване, че комай ще минава в ръцете на сина на сегашния си собственик. Возих се няколко дена с него, а жената изпадна в умиление - тя много си го харесваше. Но вчера вече го закарах на стопанина му, който достойно се грижи за него 8 години, откак го има - как лети времето. Галантна кола - тиха, комфортна - няма я грубостта на следващите Акорди. Не правят вече такива коли. А и на добри владелци попадна - струва си да сме такива, каквото и да си струва.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...