Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.09.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Днес смяна на биелни лагери. https://forums.hondabg.com/topic/56314-какво-направи-днес-по-колата-си/?do=findComment&comment=1057636291 Перфектен както винаги!
  2. 2 точки
    Смяна на оригиналните биелни лагери, които са на минимум 340 000км. Голямо благодаря на Фена! Долни вложки по ред на цилиндрите 4-3-2-1: Горни вложки по ред на цилиндрите 4-3-2-1: Обратната им страна: Как ви се виждат? Добре ли са? П.П. ...Ето от къде са високите стойности на олово и мед при анализа на маслото ми от 2021г. https://forums.hondabg.com/topic/113303-faq-4-двигателни-масла-обсъждане-част-четвърта/?do=findComment&comment=1057604727
  3. 2 точки
    Днес имах повече работа в 2-та автомобила. При Aerodecka, нещата които трябва да се правят са няколко но най-неприятното за мен беше смяната на гарнитурата на картера и с нея започнах. Не знаех дали въобще ще се отвие генерацията за да махна картера, да го измия и сменя гарнитурата. Естествено, наложи се да махна тръбите от към мотора с все колектора. Проблемът беше 1-та гайка която едвам се развих при свалена генерация. Все пак обратното движение после беше вече по-лесно а аз ще трябва да търся малко нови гайки за Аеродека, че няколко от тях ги тотализирах но нямаше как. Най-голяма работа ми свърши гайковерта на Dewalt. Правя му реклама, защото отви без нагряване гайките по генерацията които въпреки, че колата е от Италия, точно там си ръждясват всички коли. С чука набих 1 камък на гайката и 600nm на отвиване не прощават Сглобих всичко, използвах да сменя отново маслото. Мислех, че имам още от Petro Canada 5w30 но бяха само 2.5 литра. Закупих останало масло Petro Canada 0w30 и смених с моите 2.5 литра 5w30 като добавих 1 литър от 0w30. Имам още 6 литра 0w30 та ще имам за поне още 1 смяна. Някой знае ли защо изчезна тази марка масло? D14-ската го харесва за разлика от Type R. После размених местата на колите и трябваше да сменя маслото нa Type R както и датчика за нивото на масло в двигателя. От около година и половина ми светваше лампата, че е ниско нивото а масло има. Четох няколко теми в UK групите и там мненията са разнозначни. Едни пишат, че трябва update на компа, други пишат, че датчиците са фейл и трябва заманя а трети така си карат и не им прави впечатление вече. Мен започна да ме дразни много и купих нов афтърмаркет на Essen SKV. Бях се засилил да купувам ОЕ но ако не е от него щеше да ме е яд и затова взех афтърмаркета. ОЕ датчика е на Hella. Търсих такъв но не открих преди това. Излизат ми само ОЕ. При афтърмаркета почти нищо никъде не пише. Само на пластмасовата щипка има щампа "Essen SKV". Използвах случая да сменя маслото. Сложих отново Liqui Moly 5w40 high tech. Правя 4-та смяна с него и съм доста доволен. Все пак и не го карам повече от 7000км като сега го смених на 5500км заради повечето градско каране. След пътният тест, лампа за нивото на маслото за сега не светва но трябва да покарам поне 1 седмица за да съм сигурен и ще дам отново обратна връзка.
  4. 1 точка
    Здравейте, имам следния въпрос, за който не мога да намеря официален източник на информация. Искам да купя кола с валиден преглед (ТЮВ) от Германия, от частно лице, на името на майка ми и да й я докарам на ход. Вече съм купувал кола за себе си от там, от частно лице и процедурата ми е ясна и спокойна. Тъй като колата е за майка ми, която не искам да водя с мен - има ли как да направя горното, така че в България да мога да я регистрирам на нейно име директно и да не се занимаваме с прехвърляния? Много бих оценил мнения от хора с опит от първо лице или посочен официален източник. По форумите е пълно с мнения от сорта на "май трябва пълномощно", които са непълни и повечето са от преди билизо 10г. Иска ми се да разбера какво със сигурност е нужно, преди да купя еднопосочен самолетен билет. Дано е полезно и за други в бъдеще - ако намеря информация сам, ще я споделя.
  5. 1 точка
    Категорично бензин. Винаги я има и опцията за газ, ако ти идва скъп бензина като разход и цена. Много по-безпроблемен, по-евтин за поддръжка и по-малко капризен спрямо качеството на горивото. Оня ден от София до Сл.Бряг, Акорда ми изгоря 4.9л/100 км бензин, дори постнах снимка тук.
  6. 1 точка
    Аз лично си предпочитам дизела и не съжалявам за избора си, но това разбира се е чисто субективно. Не бих тръгнал да убеждавам никого. Честно казано не разбрах какъв отговор очакваш. Човек може да реши каква кола предпочита, само ако е пробвал едното и другото. На каква кола ще попаднеш и колко ще се наложи да вложиш в нея зависи само от теб и от късмета ти евентуално (късметът идва при подготвените ). Добре поддържан дизелов мотор спокойно изкарва 350К. Аз съм на 185К с оригинална верига и съединител/маховик без признаци на износване.
  7. 1 точка
    Само биелни лагери, смяна на масло с филтър, антифриз и жилата на ръчната спирачка.
  8. 1 точка
    @Емилчо Аз за акурата си поръчах ангренажен ремък и всичко покрай него от @tsonev.autofix. Всички части бяха ОЕМ. Има снимки в темата ми. При нужда пак бих се доверил на г-н Цонев.
  9. 1 точка
    Denso IK20TT са твоите свещи. В ауто хелп ги има на много прилична цена и бяха японски, но все пак ги питай изрично. И като цяло в света на свещите има два производителя Денсо и НЖК. За 4 свещи и 10-20лв. разлика не си струва да експериментираш.
  10. 0 точки
    Дали от високите външни температури, не знам, но тоя Акорд, колкото повече остарява, толкова по-икономичен става.
  11. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...