Днес Бог даде обилен дъжд - от преди Плевен, та почти до Русе.
Правих всякакви експерименти - на извънградска скорост нарочно карах в коловозите пълни с вода - емии от нея нищо не се чува, за разлика от шляпането на капките по предното стъкло. Струват ми се много по звучни от преди, което е нормално при заглушени звуци от купето и гумите. Същото ме впечатли като взех Ледженда - не че ги сравнявам. В интерес на истината от "дъждовния" аспект очаквах най-малък резултат, а се оказа супер ефективно.
На сухо, до 90 км/ч се чува само мотора, над започва да присъства и аеродинамичен шум, но е далеч по-тихо от преди. Вече над 110 ветърот и ДВГ-то (особено при изпреварване) се смесват и требе малко да се добави от аудиото, но до 110 в мокро, най- силни като интензитет са капките. Първият час карах на сухо с около 100 и с "матистрална" скорост за малко на 2 места. И 2-те ни котки спокойно си спяха (както и в дъжда), а 1-та даже мъркаше, което жената отзад чуваше, щото и бяхме спрели задните товорители, та да подремне и тя. Синковеца пък чуваше как скърца педала на съединителя , та го успокоих че и преди го е имало, но сега е по-присъснващ спрямо останалият фон.
Абе, стана ясно че и напред ще обезшумявам. Така и така моторът загуби звънката си нотка и поне да го заглуша още.
Колцата може да е "ентри левъл", но с няколко стотачки и уикенди занимавка, става дооста по-комфортна звуково, а и басите - баси басите.
За съжаление с прозорците няма какво да направя, или ще е някакво скъпарско фолио, но ако някой има идея - давайте - "фанал съм се на хорото", понеже "до тук, добре", ама "ненаситно е УХОТО човешко".