Jump to content

alex.rashkov

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно alex.rashkov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7 2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Взех го от Хонда автоморгата в Бусманци. Платих 240 за педал с планка на съединителя и километража.
  2. Здравейте колеги, някой разпога ли с уред за сканиране с възможност за обучаване и разпознаване на ново километражно табло? Смених километража на моя Акорд (2.0 бензин) и автомобила чете натрупания километраж от предишния автомобил от който е свален. Благодаря предварително!
  3. Здравейте, благодаря Ви за отговора. Бихте ли споделили схемите с които разполагате? В момента съм в сервиз, и се оказва, че най вероятно е изгорял HVAC модула който управлява климатика. Техника обаче не може да намери къде се намира въпросния модул.
  4. Благодаря за забележката, вписах модела в профила. Става дума за бензин 2.0. Релетата и бушоните за климатика си работят. Една тънка струйка дим излезе изпод кормилото след което компресора не тръгва. Рових в интернет за електрическа схема на европейския акорд, но за съжаление намирам само за американската. Там са описани A/C diode A и A/C diode B които би трябвало да предпазват от обратно течащ ток в инсталацията.
  5. Здравейте съфорумци. Някой разполага ли с електрическа схема за Акорд 7? Опитвам се да открия местоположението на A/C diode B. Това е предпазен диод който трябва да предотврати поражения по ел. инсталацията при неправилно свързване. Свързах погрешно мултимедия андроид, и в следствие климатика не се включва. Мисля, че съм изгорил въпросния диод след като компресора на климатика не се включва вече, нито със старата конзола, нито с новата. Моля ако някой има схема или идея къде се намира въпросния диод да даде съвет. Доколкото разбрах на американската диода е под таблото закачен на снопа с кабелите.
  6. Това е интересна идея, но като цяло за шест години в Китай не съм видял нито един Акорд 8-ма генерация. За сметка на това карат много последните Акорди. Друг е въпросът, че китайците са в пъти по-неадекватни от западноевеопейците споменати по-горе като култура за поддръжката на автомобила, а да не говорим като шофьори... С две думи, не бих си взел кола на старо от Китай. Иначе наистина тук има бум на електрическите автомобили и наистина са много напред. Брутални машини с ускорение ~4 секунди до 100км/ч, 640км пробег, панорамни тавани, огромни дисплеи, и какво ли още не.
  7. Благодаря на всички за отговорите! Живот и здраве след три месеца се завръщам от Китай, и тогава се надявам да се похваля, че съм станал собственик на Акорд 8. Остава да реша дали 2.0 или 2.4. Четох темите за този избор. Принципно предпочитам 2.4, но ще видим какво ще има на пазара тогава.
  8. Благодаря за отговорите! Със сигурност пробега и експлоатацията са много относителни. Въпроса ми по-скоро е, дали бензиновите двигатели на Хонда са също толкова издръжливи като на Тойота, и дали си струва да се купи 8-ма генерация за 20-22000 на 200-300000км? Ясно е, че покупката на автомобил втора ръка е винаги въпрос на късмет на какво ще попаднеш.
  9. Здравейте съфорумци, навил съм се да купувам бензинов Акорд 8-ма генерация, и наличните на пазара (комби) са между 200 и 300 хиляди километра (като не се знае коя колко е "връщана"). Бих искал да помоля собствениците и запознатите с модела да споделят какъв е реалния ресурс на тези двигатели? Чета по руските форуми за ресурс от порядъка на 300-350000км. Та въпроса ми е, струва ли си да се взима 8-ма генерация за 20-22000лв и ще има ли още живот в такъв Акорд? Предишната ми кола е Авенсис, и доколкото знам Тойотите спокойно могат да изкарат над 500к. Впечатленията ми за хонда бяха подобни, но тези руски форуми ме вкараха в размисли... Ще се радвам да споделите мнения и опит с модела. Благодаря ви предварително!
×
×
  • Създай нов...