Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.07.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Късно попадам на темата, но понеже ползвах същия изолатор и вече имам наблюдения, ще драсна два реда. Февруари 22г. вкарах колата за боядисване на някои детайли и поради разни причини, колата вися там бая време. Така или иначе се бях навил да изолирам някои части по колата, защото знаем какъв "варел" е Акорда и съответно се възползвах от мястото, да разпилея корите. Много се чудих какво да сложа, но тъй като нямах много свободно време, а и не ми се влагаха много пари, K-Flex-a ми се стори удачен вариант. Отгоре на всичкото е и самозалепващ (мързела е голяма работа). В склада, откъдето го взех имаше само 8мм. Налепих го където можах, без пода и тавана. На задните калници сложих отвътре, защото пластмасовия подкалник е направен да прилепва много точно и там не става. Отпред си налепих между пластмасовите и металните подкалници без проблем. За подкалниците обаче е по-добре предложението на Rakeem! По вратите налепих отвътре и си уплътних корите да не ми скърцат, пукат и вибрират (добре се получи). Ефект като за шумоизолация има. Не е нищо особено, но има. По-голям ефект има при температурата в купето и акустиката. Общо взето - абсолютно аматьорска работа за без пари, но съм доволен. За съжаление, по същото време там си счупих телефона и останаха само две снимки в нищото.
  2. 1 точка
    Привет дружина! По въпроса има писано доста, но безразборно, а и темите са стари (изчезнали снимки, не работещи линкове), та в кратце: Сивика е позакърпен малост по задните вежди, сменена задна броня, почистен от прахоляка вътре (под задните седалки и багажника) и е на бояджия - частично. Така и така е разглобен - търся актуални (бюджетни) материали и инфо за тях, с линкове и естествено реален опит (и ефект след процедурата), от хора занимавали се да си обезшумяват колите. Ся, като Ледженда няма да стане (там всяка отделна щипка по тапицерията е ватирана), но поне с малко усилия да има приличен ефект. Нещо за мазане външно - в арките на задните калници? Нещо с лепилен слой - за кройка и лепене отвътре? Препоръчителни и задължителни зони на третиране? Влагам старания в колцата,та всякакъв споделен опит ще е полезен и мерси за което!
  3. 1 точка
    В компанията на Integra type-R:
  4. 1 точка
    Френда дето кърпи задните вежди каза - "Мажеш с тая гад и след векове това ще са последните парчета ламарина дет ще намерят от това тенеке". Добре че купето е сиво. Ии, малко да си върна инвестицията.
  5. 1 точка
    Пирамидките служат не да подтискат шума, а да го разсейват, така че да не стига като фон в микрофона на вокала, а инструментите се записват "по жицата". Напредвам. Днес е ден за "разсъбличане". Отне ми около 1 час да я оголя, докато не стигнах до конструкцията на централната конзола. Оказа се че мамамуияпонец хитро е подпрял тежкото табло за пода, но не е направил мокета да се вади без тя да се разглобява, но тя пък си има хитринка - сваля се само долната (от 2-те) метални части (на 4 винта) и се издърпва мокета. Отзад при ръчната е същата работа, но там вече не ми се разглобяваше и "и скинах ризата". Лява и дясна мокетни части се държат в тази зона на 4 тесни ивички иии - неам нерви! Очаквах повечко ръжда и мизерии за 1/4 век, но запазена си е завалийката. Още като я карах първите пъти извънградско, очаквах да е по-шумна, но като я разкостих, гледам японеца се е погрижил където трябва с каквото е сметнал за нужно. По пода е гуменобитумен слой, а на моторния щит гума с вата отдолу. Под мокета също е залепена вата около 1 см, част от която се разслои и остана по пода. Та сега не знам моето K-FLEX допълнение какъв (и дали) осезаем ефект ще даде, ама - да има - "мечо Пух". Мокета занесох на 1 мивкаджия, да го удари със струята и препарати и поне 2 дена ще съхне, та утре с момчето я подхващаме с кроенето и лепенето на изолацията. Вратите ще са по-натам - те са достъпни и когато колата да е в движение, че сега ...
  6. 1 точка
    За 3-те месеца през които я карам: 3600 км Среден разход при преобладаващо градско: 12.5 kWh/100 km Климатика не вдига сериозно разхода. Намаля пробега с 7-10км, което е добре. Ще видя през зимата отоплението как ще влияе
  7. 1 точка
    Още една Убавица в семейството. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
  8. 1 точка
    Компромис с гуми не прави. Все пак това е мотор и от тези гуми ти зависи живота в доста по-голяма степен от автомобила.. Аз така се уших с едни Mitas Touring, че сега на всеки завой се пързалям и изтръпвам.. Грях ме е да ги изхвърля, но натам вървят нещата.. Повече за тази марка не искам и да чуя.. Вече само гуми от премиум класове с нов дот.. Колкото и да ми е скъпо..
  9. 1 точка
    Не можеше да пипате налягането без да пипате по настройките. С изключение на последния софтуер на БРЦ, всички останали са свободни за теглене и не искат регистрация, сиреч всеки може да ги ползва. По-вероятно е кабела за комуникация да е проблемен. Повечето модели на БРЦ прощават некадърността на монтажниците, или тия дето я поддържат. Уредба като уредба, нищо сложно няма в монтажа и настройките. ПП: 1200 мбар са китовете със сини инжектори, всички останали кит-ове със жълти, оранжеви инжектори са с изпарител на 1500 мбар. Иначе може да работите с всякакви налягания в диапазон 900-2300 мбар, стига и софтуерно да го оптимизирате. Само с налягането не става.
  10. 0 точки
    Трима братя имали кравеферма... един ден кравите обаче се разболeли и започнали да умират една по една всяка вечер. Решили че трябва да отидат да доведат лекар от града... за нещастие пътя към града минавал пред Черната гора, където се подвизавала ненаситната вещица. Големият брат решил да рискува... тръгнал стигнал гората и изведнъж - появила се вещицата: - Момко, ако искаш да минеш трябва да ме клатиш 5 часа без почивка! Почнал големия брат... час, два, три... не издържал повече и вещицата го изяла. След три дена тръгнал втория брат... той пак срещнал вещицата : - Момко, 5 часа здрав с*кс иначе те ям! Час, два, три, четири... и половина... край - и средния брат бил погълнат от ненаситната вещица! След още три дена тръгнал и последния брат и както се очаква, му се наложило да плющи вещицата 5 часа - час, два, три, четири, пет, шест.../вещицата почнало да я боли и да се дърпа/... вече осем часа нон стоп с*кс : - Момчееее... кво правиш... ааааа... стига толковаа....ааа..... можеш да минеш вече... - Ааааа не стига не стига... сега ще видиш от кво умират кравите във фермата! ------------------------------------------------------------------- Изпит по физика. Професорът бил някакъв голям гадняр и решил да скъса всички студенти. Влиза първия студент. Професорът го пита: - Вие пътувате с автобус. Горещо е. Какво ще направите? - Ще отворя прозорчето на автобуса. - Правилно. А сега ми изчислете промяната в аеродинамиката на автобуса причинено от отворения прозорец. Студентът. Шаш! - Не можете? Двойка. Следващият да влиза. Така минали няколко студента и професорът ги скъсал всичките. Влиза студентка. - Така. Колежке, Вие пътувате в автобус. Много е горещо. Какво ще направите - пак пита професорът? - Ами. Ще си сваля сакото. - Не. Не ме разбрахте. Много е горещо. - Ами тогава ще си сваля и блузата. - Пак не ме разбрахте - инати се професорът. - Изключително много горещо е. Какво ще направите? - Ами. Ще си сваля и полата. - Ама не Ви ли е страх? Препълнен автобус? - Ако ще и целия автобус да ме изчука, никога няма да отворя прозореца.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    Черният цвят+кожа лятото не е много яко
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...