Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.06.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    С новите вече си е съвсем друго, напълно доволен от цялата процедура:
  2. 1 точка
    При това положение ми се струва, че е наложително да смениш майстора. Карета на Хонда се рециклират. Афтермаркет са винаги боклук. Само оригинал от Бултрако или Сащ, но цената бие по джоба. Аз рециклирах във Феликс на околовръстното в София. В сервиза целия ден се внасят и изнасят, полуоски и рейки и т.н. Хората са много наясно и рециклират до 24часа срок. И много важно, при диагнозата на дясно вътрешно каре за рециклиране, казаха че си е ОК!
  3. 1 точка
    Има един майстор на климатици до Библиотекарския, основно се занимава с климатици на Хонди. Цецо се казва, това е темата.
  4. 1 точка
    Ако съм закъснял-моля за следващата поръчка Линк: https://ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html Вид и количество: Honda 0W-30 ACEA C-2 1x4L ,3x1L Стойност на поръчката: (57.15+3х14.79)*2.15 = 101.52*2.15=218.27лв Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: с куриер
  5. 1 точка
    Системата работи чрез радара. Дръжте си емблемата чиста!
  6. 1 точка
    Колега, карай си колата и не се вкарвай в филми щом не ти тресе, че няма да се видиш в пари, ако започнеш с тия карета и полуоски....
  7. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Тези, които ще пътуват с куриер са сортирани, опаковани и ще бъдат изпратени утре, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅ Напомням и за клубните поставки за номера, можете да се сдобиете с комплект при взимане на маслата или като ги изпратя заедно с поръчката Ви, по куриер. Цената е 12 лв. за комплект.
  8. 1 точка
    От моя опит мога да кажа, че при влизане в регенерация, колата пуши, но не чак много. При мен излизаше отпред и влизаше в купето, защото беше спукан изпускателният колектор. Важното е да не се гаси колата, когато влезе в регенерация, а да се изчака да приключи - най-добре е да се кара извънградско в такъв момент, за да издуха по-добре саждите от филтъра. Относно светването на лампата - светне ли, е проблем, защото вече може да се угаси само на диагностика, колата влиза в сервизен режим и няма да си пусне сама регенерация. Трябва да бъде изпран филтърът и отделно да се угаси на диагностика лампата. Помня, че при диагностика май излиза на какви проценти е запълнен DPF. Другият вариант e да ѝ се пусне принудителна регенерация. Майсторите, които се занимават с това обаче обичат да плашат хората, че тази процедура не е твърде полезна за колата, защото загрява много и предлагат директно премахване на филтъра физически и софтуерно. Според мен в това също има известно основание и си решаваш проблема окончателно, само че си е интервенция в софтуера и механиката на колата. Също така, ако скоро затегнат правилата за прегледите и държат да има функциониращ DPF, трябва да се купува нов. Затова всеки трябва да си прецени При мен беше мъка, защото светна лампата след месец каране само градско, отидох угасиха я, но не ми пуснаха регенерация. Надеждата беше колата сама да си я пусне. Е да, ама не - на 20-я километър пак светна и се наложи да я карам в сервизен режим доста време. После отидох при друг майстор, който се опита да пусне регенерация, но не стана и вика - давай да я караме я на обороти и сама ще си я пусне. Е да, ама не - карахме я 50 км извънградско на обороти, само измъчихме колата и нищо не става. Тези коли НЕ си пускат регенерацията, което са влезли в сервизен режим. След всичките писаници, дано да съм ти бил полезен, колега!
  9. 1 точка
    То хубаво ама тя полуоската сама по себе си няма как да хлопа, обикновено хлопането или луфта е в някое от каретата, лагера на междинния вал или шлиците между него и дясната полуоска. Има няколко теми в раздела за Акорд 7, аз лично съм ги изчел няколко пъти и така и не става съвсем ясно от къде е проблема със вибрациите, защото едни са при леко ускорение м/у 30 и 40км/ч, други са при 100 - 120км/ч, при някой са постоянни при други само при ускорение. Кой сменил дясно външно каре, друг вътрешно, трети ляво вътрешно. четвърти цяла лява полуоска, друг пък опорния лагер на междинния вал. И никой не е казал: край всичко беше до тук , проблема се реши така! Моя син имаше CR-V и обичайните вибрации при ниски скорости и леко ускорение, отиде хвърли едни луди пари за оригинално вътрешно каре на лява полуоска и точка, всичко изчезна. Да но не мога да дам съвет на колегите с Акорд да направят същото, аз като потърпевш и страдащ от същия проблем също не се осмелявам. Мой познат смени и двете полуоски но не оригинални, без лагера на междинния вал и никакъв резултат. Дилемата с тези вибрации е голяма и който я реши еднозначно и с достъпни части ще бъде герой, па де да знам! може да има вече такъв но да си мълчи ПП - сега виждам че се отнася за тип S, от което предполагам че е ръчка, до сега съм останал с убеждението че вибрациите при леко ускорение между 30 и 40 км/ч се появяват само при автоматите.
  10. 0 точки
  11. 0 точки
    @ceco_accord, за проблем с дългите светлини :
  12. 0 точки
    Искам нещо дето да свети поне като ксенона и далеч напред, като тея дет тираджиите си ги слагат над кабината, но да си е обикновена крушка, па ако ще само 1000 часа живот да има.
  13. 0 точки
    Точно дългите са ми проблема, който по-скоро е от ЕГН-то де. Късият ксенон ми е ОК, но дългите не са "пробивни" напред, а и леко жълтеят. Мечтая си за някакви "необичайно обикновени" крушки с лесна подмяна и без преправяне (щото са под калниците), та да прогледна. Иначе светят силно, та по магистралите чак минавам на къси, щот големите табели ми се "отпечатват" в дъното на ретината.
  14. 0 точки
    Вчера досна валя. На няколко места бе басейни с олимпийски размери и педя вода. Щофьорите някак се оправяхме, а 2 км по-назад радарът дебнеше успешно изплувалите. На самото място https://www.google.com/maps/@43.4168031,25.3238143,3a,75y,255.57h,69.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd6vNsD95J2vnoFZhfCsGPw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu "бог високо, цар далече", а водата се стичаше от нивата (драките в ляво) и пълнеше котловинката. received_796094315442689.mp4
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...