Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.01.2023 in Мнения
-
3 точкиПак по Сивика - всичко за детето. Задното гърне смених преди 3 месеца, а сега понеже фъскаше от средното и някой вече беше "кълвал" с електрода - направо отидох при 1 спец и "олекнах" с 200 лв за тръби, ново средно гърне и резонанор в стил катализатор. Придрънкването между 1800 - 2000 оборота изчезна "яко дим" и колата стана чудесна на звук.
-
3 точкиДа споделя и нещо интересно! Явно проблема с тампоните е бил отдавна защото имах лека вибрация в седалката при движение от около 100 до 140. Това изглеждаше като дисбаланс на някоя задна гума и съответно ги "въртях" , а после на зимния сет съм минавал 2 пъти на реглаж, както и на летния - поне веднъж след монтирането им. Вече със сменените тампони това нещо изчезна при скорошното ми извънградско + магистрала. А след балансите вече подозирах кардан или дисбаланс в хидротрансформатора на автомата. Та неочакваната добра бонус новина много ми допадна.
-
2 точкиАбе нещо ме гъбаркаш с това масло... Няма никаква обща визия с останалите проби. Все едно е съвсем друго масло. Да не си долял литър преди вземането на пробата? Или нещо не е взета правилно самата проба? Много розовее този път скенерът! Не мога да си обясня на какво се дължи. След обработка на бялото се получава това: Не е съвсем достоверно! Но дава някаква представа за замърсяванията. Когато се капнат две или повече капки на един лист, тогава при обработка на изображението, едната капка влияе на изображението на другата. За достоверност на резултата трябва нормално изображение от скенера и по една капка на лист!
-
2 точкиВчера бе "маслен" ден, та още няколко капки - извън темата, но по молба на Дани. Сканирани на същия "розов" скенер и съхнали по процедурата. Горе в ляво е капката от източеното масло в мотора на Сивика - след основен ремонт при Ванката. Разход за тея 1000 км 0 мл, а преди ремонта 1 литър на 2000 км - без да дими от кюнеца. Нови маслообирачи / сегменти / биелни лагери и почистване до където стигне + "челосване" на главата. Моторът не е свалян - цилиндрите са в допуска. Колата е на четвърт век и почти 410 000 км, но ще живее втори живот, в по-добри ръце. Масло за разработката 10W-40 (тайна рецепта) на 999.4 км. 20 дена / около 20 мото часа - около 800 извънградско с до 4000 об/мин. Първите 500 км разработката бе 100% на бензин, а останалите на газ. Ако в капката няма очакваните стружки, то е защото сложих магнити на масления филтър, като почнах да я карам на газ.. Горе в дясно капката е от старото масло в кутията, понеже не знаех какво е и от кога. Долните капки (които за съжаление се разляха) са от новите Шел и Хондовият MTF. Новото "олио" е вече в мотора и почвам неговата история.
-
2 точкиДо "последна капка" - вече е в историята. Капков тест 6. За референция - хронология на капките: Първата е в пост 1218 / втората в пост 1249 / третата в 1291 / четвъртата в 1303, а петата в 1318. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 345120 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 12 354 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82% / 18% - 10130км / 2224км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Стил на шофиране - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – 444 дни (зима / пролет / лято / есен / зима) - 16.10.2021 - 05.01.2023. 9) Мото часове – около 120 извънградско + приблизително 90 градско = 210 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – спрях да ги смятам, но промяна в разхода няма - около 11л/100км газ извънградско. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи, а и не наливам на макс. 14) Доливане на масло - 3 пъти по 0,4 л. Разход на масло за целия период - около 1,2 литър. Сега е на средата и нямам за доливане. 15) Други - Пробата е сканирана на същият скенер като предходната. 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Разходът и с това масло си е около 100 м/л на 1000 км, но вече нямам, а и е на 13+ месеца, та дори и да има кинетичен и химичен ресурс - кофата. Виждам разлика спрямо предишната капка, но вероятно е заради това че тази я взех от още не загрял на 100% мотор. Спрямо предишната, тук са +354 км, 270 от които извънградско за 1 ден.
-
1 точкаБоже, момчето излезе с колата и приятели на нощна разходка. Гледам, майка му не се тревожи, па си викам - нещата от живота са нормални.
-
1 точкаНа гугъла си му напълно ясен, няма нужда от следене през службите. Дом - кола - офис - магазин - дом. Никви спорт и забавления, тук таме някой хамбургер на крак. Грешно живеем, все " на педал"! То и аз не ходя, но поне сменям 2-та педала на колата с другите 2 - на колелото.
-
1 точкаДа, също много добро масло. Не съм ги гледал руснаците до сега, но изглежда сериозно избухват. Като свърши войната, ще се намери кой да ги внася.
-
1 точкаПоради лични патила (и в "ползу роду") пускам тази темичка. А всичко тръгна от смяна на въздушният филтър ДВГ, при което видях че ми е скъсан гофрираният маркуч от него до дросела. Гумен е и за да се скъса, значи има по-голям ход от конструктивно предвиденият. Увих го с лента и отидох на море, но викам си - тука нещо не е в ред! Никакви "чекове" не са светвали и всичко се усещаше нормално, докато не се разрових в проблема и не "замириса" на пари. В случая е за Legend КБ1 / КБ2, но може да е полезна и за други модели с автоматик, като CR-V, Accord 6 / 7 / 8 / 9 , а при съобразителност и за ръчна кутия. Дърпа се ръчната (за всеки случай), натиска се крачната спирачка и се вкл. на R, след което се подава газ, без да се пуска крачната спирачка. Моторът (при автоматицте) има ограничител и няма да се развърти над 2500 об/мин. Същото упражнение се прави и на D. Трябва ви асистент, за да гледа дали моторът се накланя, или се повдига нагоре от коша. В моят случай задният е здрав, а страничният (до ангренажа) и преднитe (на мотора и кутията) са с демидж - вижда се разликата на клипчетата. Тестът е удачен и при покупка на "нова" кола. Ако има движение нагоре, цената требе да бъде свалена надолу - минимум с 1000 лв, защото ... на мен толкова ми излезе за 3 тампона и то с "финтове", при септемврийски цени 2022-ра. За страничен ползвах FEBEST, а за предните - само оригинални ОЕМ. Соред спецове - тази комбинация работи - докато предните са здрави, страничният ще живее. Не съм и подозирал че са повредени, както и след смяната нямаше разлика във вибрациите, но "корабът" е голям. Единственото може би е че при вкл. на скорост от място и студени мотор / кутия, колата леко има склонност към преместване. С повредените тампони не мръдваше, но се усещаше някакъв луфт нейде отпред. А превенцията си я знаете: Под наклон паркирането е - първо ръчна, после Р и чак тогава се пуска крачната. Важи както за АТ, така и за МТ трансмисиите! Другото е: не тръгвайте често с мръсна газ от крачна спирачка! Да, автоматът тръгва така чудесно, ама не се знае колко пъти, защото тая енергия нейде требе да иде и все некой ден "прасето ще избуши кочината". petal_20221220_153212.mp4 petal_20221220_160047.mp4 petal_20221220_160449.mp4 VID_20221220_165453.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165453.mp4
-
1 точкаАз пък намерих десен в този сайт https://automarpo.pl/page/207/0/1/620/89330/ Тук също може да се опита https://allegro.pl/kategoria/oswietlenie-lampy-przednie-i-elementy-255098?string=honda accord viii
-
1 точкаИзгледах внимателно видеото. Хм, не бил го нарекъл точно образователно. По-скоро реклама на определена марка масло, основана най-вече на чисти внушения. Първо показват един зацапан с масло двигател с незнайна история (км., масло и интервали на смяна), разглобяват го на съставни части и го разглеждат с ужасени физиономии. Единственото, което се казва за него е, че е каран със Стандартно масло. След това започват да смесват различни съставки (на око ), създавайки два вида масла - Стандартно (разбирай лошо, което зацапва и убива двигателите) и Нашето (разбирай масло-слънце, с ПАО, естери и може би амброзий ). След това показват две туби масло - стандартно (внушава се, че всички масла са еднакви) и Нашето (което е различно и великолепно) и започват да тестват забърканите на око съставки, слагайки знак на равенство между тях и съдържанието на тубите . Разбира се, нашето масло се показва отлично, за разлика от този убиец на двигатели - стандартното. За финал се показва един двигател, каран само с Нашето масло - чист, лъскав, сълзи да ти потекат от умиление . Какво да кажа - нелош сценарий, добра игра (има и специалист, който вероятно наистина разбира от масла) и техническа обезпеченост. Със сигурност ще има успех в определени среди.
-
1 точкаОбслужване на стартера на Сивика, че в студовете се замисляше с паленето. Агрегат на четвърт век! Просто нови четки, че старите са наполовина и пружинките вече са разтегнати. Другото е ТОК и ще изкара още толко. petal_20230105_143232.mp4
-
1 точкаЕдин образователен клип за щетите в двигателя от некачествено моторно масло. Клипа е на руски.
-
1 точка
-
1 точкаНеделно (понеже не валеше и вееше), "преобух" и Ледженда. Желязна кола - на алуминиево окачване. Порадвах му се малко - конструкция като за учебник! Не е "гъкнало" за 27 месеца и 27000 км, откакто колата е при мен. Пътем огледах спирачките и задната "скоростна кутия" и тва беше. После я измих, па капнах от масълцето, че вече е на 12000 км - да видим, ще изкара ли още едни бързи и прощални 1000 км в петък.
-
1 точкаСега ще ми се смеете, ама като се сетя колко пари дадох за парче гума. Старото сърце не ми даде да го пратя на боклука. Половин ролка Самовулканизираща лента такава имах, двулитрова бутилка от кока кола, пистолет за топъл въздух и половин час време. Крайният резултат, ще стои за резерва. Може и да не потрябва, ама знае ли човек...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00