Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.01.2022 in Мнения

  1. 5 точки
    @JHM и @honda_japan В кода на долната част на всички туби на Мобил има "скрит" шифър. Разказвам по снимките на honda_japan: Код: G1B1538 18.11.2021 Първата буква G е кода на завода - в случая Гравеншон, Франция. Следващата цифра "1" е годината на производство на маслото - 2021 Следващият символ - е месеца. Месеците от януари до септември се бележат с цифри (1-9), а октомври, ноември и декември с букви (А - октомври, В - ноември и С - декември). В настоящия казус буквата "В" отговаря на месец Ноември. Разкодираната дата - G1B1 = 11.2021 г., каквато е и дата на производството = 18.11.2021 г. Така трябва да бъде или най-много с месец разлика. На дъното на тубата има кръгъл печат с дата на производство на тубата (вижте снимките на honda_japan) - Стрелката от двете страни на която е изписана годината (21) сочи към цифра 11, т.е. ноември 2021 е произведена тубата. Отново добър знак. В допълнение, символът "IN" на дъното на тубата също се свързва с продукция от Гравеншон, Франция. Малкият QR код - този под баркода, в долния ляв ъгъл на етикета, при сканиране отговаря на числото 826622В, т.е. и тук имаме съвпадение. Та, като се има откъде е купено маслото и гореизложеното от мен, е много вероятно колегата да е закупил оригинален продукт. Честито!
  2. 2 точки
    Получено плащане от: Г-и Янев И-о Петров M-в Иванов Й-н Кръстев
  3. 1 точка
    Привет на всички и за много години!!! Нов член в клуба! Днес се сдобих с Хонда хр-в 1 5вр. 124кс. 2000г , 243000км. с газов инжекцион от 2013г. Като бивш собственик на Цр-в 1 , изобще не се замислих , щом приятел спомена за хондата на баща му. Лека му пръст на човека, но се е грижил с любов за машинката. Има си и забележки и проблеми, но в цял план е много добра, стегната със запазен салон, 4 гуми на около 300 км. и работещи всички системи. Преди празниците ме остави нисана, който се държеше достойно за 25г. стаж и оправията му не си заслужава. Живея в една вилна зона и всеки дем крам по черен път с дупки и наклон около 3 км. Нисана се справяше, но няколко комшии си карат Харвитата и не се церемонят!!! Благородно им завиждах до ....днес!!! Изчетох доста информация, мнения и болежки. Тук виждам една задружна общност, която се подкрепя и помага без обиди, заяждания и нападки. Това е рядкост в повеето такива форуми. Надявам се да се запази и в бъдеще добрия тон и човечноста! Днес , когато си е прибирах забелязах, че до 60-80км. си набира и върви идеално, но после няма толкова мошност. Мъчи се и на бензин. Опитах и скоростно и плавно набиране. Отново на теси километри вижда зор. Четох за тези проблеми и виновника в повечето случаи е задръстен катализатор. Двигателя е ремонтиран основно педи около 5000км. Всичко е сменено по него и се държи идеално освен този проблем. Газта е със сменани филтри и то редовно. Човека си е описвал всичи ремонто от покупката и през 2013г. Сменял е всичко редовно и е оправял всички проблеми през годините. За това мисля , че виновника ще е катализатора. Моля за мнения и помощ!!! Блаагодаря предварително и ето малко снимки!!!
  4. 1 точка
    Емо, благодаря за подробния анализ. Надявам се да съм взел оригинален продукт, но знае ли се. Все пак поне опаковката е оригинална съдейки по анализа, а и маслото май е доста прясно. Благодаря за отделеното време. JHM - като навъртя 5к. ще пусна капкова проба за анализ да го видим как се представя.
  5. 1 точка
    Блгодаря за труда колега, трогнат съм! За оригиналното,трябва да питам звездите. По същество,както и очаквах.Принтирания надпис,ниско долу на гърба на тубата,си има своите кусури.Взимал съм мобил и от UK,с подобни недодялани туби (снимка долу).Нормално,май повечето производители ползват рециклиран материал,за производството,на опаковките за масла. Друг вариант за проверка,с осветяване на надписите с неонова лампа.В надписа мобил,грейва О-то. Тубата е от coxmotorparts.co.uk,а съдържанието беше в двигателя ми лятото на 2021г. Доволен...! Впредвид, че си заредил 12л.,наслаждавай му се. Поне доставчика ти е небезизвестен.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Имам поръчка за 04.03.2022. Поръчал съм 4 комплекта. Цената за 2022 е 420 лв с ДДС и данъчна фактура.Първите свързали се с мен по телефона, на които фактурирам печелят.Следващата поръчка е за месец 07.2022.
  8. 1 точка
    Здравейте колеги, Радвам се да ви поканя на петата месечна Акорд среща в София. Срещата ще се проведе на 19 януари от 15 часа в паркинга на Ринг мол, ниво -1 при сините колони. Добре дошли сте, дори и да нямате Акорд, стига да имате желание.
  9. 1 точка
    Малеее, прочетох тази стара тема и косата ми се прошари. Моето Харви вече е на 300 000 километра, а такова нещо като регулиране на клапани не е виждало. Мерихме компресията на около 250 000. Беше като за нова кола. Карам я повече на метан, отколкото на бензин. Понеже смятам да пипна двигателя, и това ще мине на дневен ред.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Не съм съгласен с Митко. Работата на катализатора се проверява по 3 начина. Със задна ламбда сонда, с външна ламбда сонда. Третият вариант е с ламбдата между очите. Ако в затворено пространство можеш да издържиш над 20 мин с работещ двигател без да припаднеш всичко си е ОК. Естествено третия вариант е Шега и Опасен за Здравето, но наистина тренирания нос хваща липсата на катализатор. Ако катализаторът е не тровен с масло, богати и бедни смеси, не е удрян, прегряван ,охлаждан рязко, живота му е значително по-дълъг. Има няколко добавки за чистене само на катализатор, които също му удължават ресурса. Работата на газ при идеални условия - добре регулирана система, увеличава ресурса двойно.
  12. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...