А нямаше ли едни немски коли, които наскоро ги хванаха, че мамят точно с тези еко норми? Всичко е една пародия. На ГТП ми изкараха /карам на газ/, че вредните ми емисии са 0.00 или поне така ги разбрах. Ако толкова много ги интересуваше природата щяха да има дни с безбплатно ползване на градски транспорт и т.н. Не виждам как увеличението на данъка ще бори замърсяването. Този, който кара стара кола я кара защото няма пари за нова, а не защото иска да замърсява и увеличението на данъка няма да го накара да си купи нова кола. Ако правеха големи отстъпки или субсидиране от държавата при покупка на нова кола и унищожаване на старата съм съгласен. Тогава може и някой да предпочете да си купи нов таралясник за около 20к лева вместо примерно Акорд на 6-7 години за тези пари, въпреки, че аз предпочитам Акорда. Със застраховката е същата работа. Бонус малус системата /или там както се казва/ е добра система, но ако застраховката се правеше на човек, а не на кола. Много от водачите карат коли, които не са техни. Тогава как ще определиме каква е историята на колата или водача. Ако аз съм напълно изряден и дам колата на брат, сестра, жена, приятел и т.н. и той/тя направи някакво голямо нарушение или не дай Боже престъпление /като да го хванат с над 1.2 алкохол/ тогава какво правим? Продаваме колата или ги караме да ни плащат застраховките? Ако сме джигити след една година може да имаме увеличение от 400% на застраховката, но ако сме изрядни ще имаме намаление от 25% и то чак след 7 ГОДИНИ!!! Аз ли не разбирам нещо или системата е бонус само за застрахователите? Набиват ни яките цени с глупави оправдания и то само няколко месеца след издънката с "Олимпик"...