Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.04.2018 in all areas

  1. 1 точка
    За газта не мога да кажа. За всичко друго - Трябват ти: Колектор от Д16з6, у8, Д14А8. Д15 колекторите също би трябвало да станат, но те имат ЕГР клапан. Специално за Д16з6 нямаш никви проблеми. Можеш да си запушиш отворите за IACV-то . Тези показани по-горе. Можеш да си купиш и IACV клапан да го монтираш и да си караш. Аз така карах преди да мина на ОБД1. Всякакви варианти има за запушването на колектора. Жилото за дросела не е необходимо, но може другите жила да са по-добре работещи. Скоба за жилото ти трябва обаче. Гарнитура квато намериш в магазините за авточасти. Аз ползвах на кортеко. Клингеритова. Гледай отвора за охладителната течност да е кръгъл. Говоря за отвора на гарнитурата. Не е проблем. Аз карах година и нещо с такава, която не е с кръгъл отвор, но предполагам може да направи проблем в бъдеще. Бензиновата рейка трябва да е от Д16з6. Оригиналната не пасва. Тя се захваща с 2 шпилки и гайки а колектора от Д16з6 захваща рейката с 3. Дюзите не ги сменяй. 190-тките ще са ти достатъчни. Дросела си остава оригиналния. Ще ти трябват маркучи за охладителната система. Горивните връзки няма да имаш проблем с тях, но ако ти се заиграва си вземи по-дълъг маркуч от Д16 от горивния филтър към рейката. Палеца за жилото май няма да стане. Казвам май, защото не съм пробвал. Дърпането е различно и затова ти трябва друг палец. Охладителна течност ще трябва да имаш.Ще бъде добре да си вземеш концентрат или да имаш около 3 л готова течност. При мен отидоха около 2л, но все пак е добре да имаш в запас. Ще трябва да удължаваш кабелите за температурния датчик. MAP и TPS ще си дойдат на мястото там няма да ти е нужно да удължаваш. Тъй като празния ход при Д14 се управлява от дросела RIACV куплунга също би трябвало да си дойде на мястото. Аз имах проблеми само с температурния сензор. Вакумните връзки също се нуждаят от преправяне. От обезмаслителя до входа за картерната вентилация на всмукателя ще трябва да си намериш маркуч или, ако си вземеш готов колектор да ползваш от него вакумните връзки. Еми мисля, че е това. Пиши ми, ако не намериш всмукател.
  2. 1 точка
    Не намерих как мога да редактирам горния пост затова просто отговарям - установих, че е изгорял 50-амперовият бушон, който се намира под червения капак на плюса на акумулатора. Изглежда така - https://drive.google.com/file/d/1o-spxTN3nLJoeDjQjuXnOCkiiyQuVnXC/view?usp=sharing Надявам се заради това да не се е включвала перката, но не успях да намеря такъв бушон по бензиностанциите снощи, та днес продължавам търсенето в някой магазин.
  3. 1 точка
    Благодаря колега, проблема е решен точно както каза. Оказа се че се е измъкнала бронята от леглото .
  4. 1 точка
    Колега, махаш кората под радиаторите и после бъркаш с ръка нагоре, ще си помогнеш с фенерче за да видиш къде е механизма. Успех!
  5. 1 точка
    Купи си обикновено секундно лепило - цианоакрилат (или производните му там) на гел. Марката няма значение Лепи без грешка пластмаси (освен PP и PE). http://www.slanchogled.com/Product-Слънчоглед-Mitreapel-моментно-лепило-Активатор_6497.aspx Лепил съм с това преден фар. Не е пропуснал 4-та година. По принцип в магазини за мебелен обков се намира това. Ако няма там такова ще намериш цианоакрилатни лепила на loctite, moment и други..
  6. 0 точки
    Алонсо папагала дето плюеше по двигателя толкова години, сега като има "хубав" двигател майка си търси на 14-та позиция
  7. 0 точки
    И да не проработи не виждам драма.За мен това е най без мислената екстра (заедно с телефона от волана) в един автомобил който се кара в БГ.Просто пътищата са ни такива,че тя не може да си разгърни потенциала.
  8. 0 точки
    Дрън дрън от 2010 година ако на някои му се търси да намери темата за термостатите и да чете . англичанка на -10 голямо спускане изстина кат на ескимос мъдите . Личната ми кола .
  9. 0 точки
    Много моля без крайни изказвания! Темата трябва да даде полезна информация ,а не лични предпочитания. Колега Цанов според европейските директиви се спира производството на дизели в цяла Европа. Евро5 се постига много трудно на дизел!Хонда пфициално спря дизелите тази година от производство. От друга страна от догодина техническите прегледи ще са зверски и без ДПФ ще минеш преглед с много пари или специална нафта.....или чип тунинг. Разликата в динамиката между бензин и дизел е ясно изразена в градски режим,заради голямия въртящ момент на дизела в ниските обороти.Тук турбото си има приемущество. Извън града със скорост над 100 км в час разлики няма.При изпреварване бензина има приемущество спрямо турбо дизела. Като подръжка и експлоатация са почти едни и същи.Дизела събира 6 л масло спрамо 3,8 на бензиновия R20.Дизела изисква качествено масло за турбината,бензина изисква "тънко масло "заради втек и повдигачите. Дизела изисква качествена нафта и честа смяна на филтри,добавки за вода за зимата.Бензина няма филтър за гориво изобщо. Дизела изисква всеки месец да караш извънградско за чистене на изпускателния тракт...при бензина няма нужда. Да демпферния маховик е сериозен консуматив,но и при бензина ако си калпав шофьор се разбива демпфера на феродовия диск. Бензина пази много повече трансмисия,карета ,кардани,диференциал спрямо дизела. Дизела има характерен дразнещ чаткащ звук,бензина има тих двигател с характерни вибрации на празен ход.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...