ZaRRicK 330 #1 Публикувано 31 Март, 2010 (Редактирано) Ако трябва да направите избор между няколко автомобила на старо в класа на Civic и Golf, със следните параметри: 4/5 врати; след 98/99 година; под 100конски сили; обем около 1.4-1.6л.; за предпочитане бензинов двигател; и разполагате с около 4000-4500лв. Какво бихте избрали и как бихте се аргументирали? За сега съм определил като най-добре влизащи в тези параметри няколко модела от различни марки. Бих искал да споделите "ЗА" и "ПРОТИВ" за тях. 1. Opel Astra G (полицейските) 2. 1во поколение Ford Focus 3. VW Golf IV 4. Nissan Almera II (след 2002г.) 5. Toyota Corolla (99-01) Знам че повечето коли едвам закачат горната граница на заложения бюджет, така че това няма смисал да се коментира. Горе долу са на едни цени, като Нисана е доста по нов за тази цена, което си има своето обяснение. NB: Нарочно не включвам Honda Civic във версии седан или англичанка. П.С. За съжаление заложения в уравнението бюджет не позволява коли като тези(Honda Civic 7gen & Тoyota Corolla 02-08): http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/avtom...li-civic65.html Иначе мисля че победител щеше да е която и да е от двете с превес за хондата, разбира се. П.П.С. Според мен лично най силни претенденти са Голфа и Алмерата, като на мен лично Алмерата по ми допада, но не съм убеден в техническото и превъзходство. За останалите: Форда е Форд, Астрата ми простее, като че е клас по ниско (не знам защо и нямам обяснение защо така мисля), а това поколение на Королата ми е адски безлично. Моля споделете и Вие вашите възгледи! Благодаря Ви! Редактирано 31 Март, 2010 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #2 Отговорено 31 Март, 2010 И аз май бих избрал между Голфа и Алмерата (нали хипотетично говорим). Иначе забелязвам че не си включил никакви италиански и френски марки. Нарочно ли е или просто си ги пропуснал. Мисля че и там има какво да се види. Също колкото и странно да звучи и Мерцедес А-класа попада в дадените критери, но аз лично не ги харесвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #3 Отговорено 31 Март, 2010 (Редактирано) форд - категорично не! астрата според мен не може да се сравнява по никакъв начин с останалите изброени коли ( не че опел е лоша марка ) за тойотата нищо не мога да кажа. това е лично мнение без опит. сега лично мнение с опит голф 4 е един уникален и прекрасен автомобил! пълен клонинг на масовите ауди а3 (тези дето са около 2000г.). и на външен вид са страхотни (нищо общо с "класиките" 2 и 3). технически са много здрави, частите са скъпи до толкова, до колкото колата е сравнително нова, иначе на база други автомобили на същите години са си с доста поносими цени. не се разваля лесно! чудна машинканисанът според мен е може би най-добрият избор! широк, просторен, здрав като куче, меко возене.. уникална кола. ( не взимай алмера тино, а само алмера, че тиното са дефицит и са редички, по-трудно се намират части). относно технически частите не мога да кажа дали са евтини или скъпи, но "тенекиите" са бая скъпички ( 800лв преден капак, 700лв радиатор, 400лв един фар итн ). но за тази година това наистина е един страшно класен и изискан автомобил, а и си е японски успех Редактирано 31 Март, 2010 от Wolfcry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #4 Отговорено 31 Март, 2010 Еми аз бих избрал Нисана - симпатичен е, новичък е, а и е японец.(обаче не можах да намеря такъв нисан под 5000лв)Королата пак е японска (ако ше е друга кола то ше е японска) ма тя много грозна отвсякъде и предимно 1.4За Форда и Голфа да не става и въпрос - имам голяма антипатия към тези коли (не съм много запознат с тях за да дам категорично мнение защо, но не искам и да ги гледам)Астрата - на такава карах курсовете 2.2 ЦТДИ (или нещо такова беше) не вървеше толкова колкото си мислех, че ще върви, а и много друса. Който казва че сивиците не возят хубаво не се е возил в такава астра.ПП. Не разбрах защо не си сложил Хонда в анкетата - за тия пари ще стане много добра 5 ген. с 2-3 бона вложени в нея (поне аз така искам да направя като събера тези 5 бона) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #5 Отговорено 31 Март, 2010 (Редактирано) Такаа, да отговоря... Френско сме имали вече и... и никога повече! Италианските са пословични с проблемите си, а и прекалено много и бързо губят стойност. Колкото до това , че Хондата не е включена е защото в общи линии знам какво да очаквам от нея. Премиум марките: Мерцедес, Ауди, БМВ не са включени поради по скъпата поддръжка и консумативи след покупката. Редактирано 31 Март, 2010 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #6 Отговорено 1 Април, 2010 Тъй като категорично си написал, че търсиш бензинова кола, аз бих казал Сивик 6-а ген 4 врати седан ЕК3 с D15Z6 - това е колата. Вярно, трудно се намират японските седани, но който търси - намира. Цените вече много паднаха, с повече търсене и разтропване и на нововнесено VTi (ЕК4) може да попаднеш - няма невъзможни неща. Англичанката 5 врати хечбек са по-масови и също е вариант, стига да ти харесва като кола де... Но пък виждам, че май си падаш по 5 врати хечбеци, а седани май не ти се нравят... ако е така, Сивик 6 Седан май отпада като вариант, ако толкова държиш на тази концепция де (5 врати хечбек).Виж, ако търсеше и дизел... ГОЛФ 4 1.9 ТДИ - дали ще е 90 или 110 коня и т.н. върви прилично, гори малко нафта, но май не искаш дизел. Най-слабия бензинов мотор за ГОЛФ 4 е 1.6 101 коня който е куц кон и си погорва (всъщност може и да греша, може би има и по-слаби бензинови, но не съм запознат). Нисана... може и да е предубеденост, но това е едно от първите чеда на нисан, от както рено ги купиха... може и да си е добра машината, ама като чуя за рено и... но реално нямам наблюдения. Тойотата сигурно е добра, но на мен лично ми е адски противен на вид точно този модел корола (става въпрос за модела с кръглите фарове и фейслифтовия модел който вече не са точно кръгли, ами още по-грозни). За астрата и фокуса - без коментар.В заключение: ако ще е бензин: Сивик (препоръчително D15Z6), ако ще е дизел: TDI, това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 1 Април, 2010 (Редактирано) Д15з6 е над 100 кс. Лично бих се метнал в тойотата. Пък за дизелите няма да коментирам ..... скоро имах възможността да карам пасатор (от по новите не го знам генерацията) 1.9 тди (с 2 червени буквички ) 130 и нещо коня. Ами бахти пародията. Това ако трябва да е удобен автомобил аз съм трамвай. Излизам от една пресечка и се движа бавно. Слагам 2-ра, излизам на главния път и съответно подавам да измъкна и какво става .... едночасово мудене и чудене да ли да тръгне тоя шлеп След това цедка да го видя колко "върви". 100 км/ч ги направи за една цигара време, пък след 120 май спря да ускорява повече И най -веселото, че според собственика на въпросната печка вървяла "много" Редовно се впрягат "новите дизели" еми не ми ги хвалете повече. Единствения дето гореее долу ми хареса е на тойота д4д 2.2 Редактирано 1 Април, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #8 Отговорено 1 Април, 2010 Голф 4- в купето скърца много-кофти зглобка.Добри дизели-но пък по скъпа поддръжка-маховици, дюзи т.н.Краде се много- разни халогени ,цели коли. Може би ТДИ 90 коня е най оптималния вариянт за евтина поддръжка и икономия.Бензиновите харчат много-освен ако не се сложи газ.Королата е много здрава ,но пък грозна да си е*е майката Алмерата ми харесва най много, нямам особенни наблюдения от нея.Това което съм чел е ,че е здрава кола.Дизелите са на Рено-DCI.Иначе ако се намери едно Сивиче 7 генерация 1,4 ще е най-добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #9 Отговорено 1 Април, 2010 От горепосочните автомобили съм карал единствено Нисан Алмера N15 седан и мога да кажа че съм с две ръце за нея. Освен описаните от колегите предимства на колата искам да добавя и изключително ниво на сигурност и здравина при удар. С моя нисан се ударих със 120 челно в стълб на тролей и се оттървах само с психическа уплаха. От колата не ставаше нищо ( а стълба го съборих ), но на мен ми нямаше нищо, което за мен говори достатъчно за качеството на колата. Успех с избора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #10 Отговорено 1 Април, 2010 П.П.С. Според мен лично най силни претенденти са Голфа и Алмерата, като на мен лично Алмерата по ми допада, но не съм убеден в техническото и превъзходство. За останалите: Форда е Форд, Астрата ми простее, като че е клас по ниско (не знам защо и нямам обяснение защо така мисля), а това поколение на Королата ми е адски безлично.И аз съм на същото мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #11 Отговорено 1 Април, 2010 И аз съм за Нисана !Голфа е ми изглежда много безличен,Королата пък много грозновата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pgh 6 #12 Отговорено 1 Април, 2010 (Редактирано) За тия пари скачам в едно старо, но в перфектно състояние дори с подобрения Audi 90 купе без да се замислям. За малко повече направо може и някоя наточена S2-ka. Бих го предпочел пред всичките изброени само дето не е под 100 к.с п.п Извинявам се ! не е 4/5 врати и кубатурата е нагоре - тоест въобще не фитнах условията Но да си каже че за тия при това бих взел Редактирано 1 Април, 2010 от pgh Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #13 Отговорено 1 Април, 2010 1.Не знам Astra G да е произвеждана с двигател 2.2 CDTI! Най-вероятно е бил 1,7DTI към 82-88к.с., който е старо поколение и не е Common Rail. Съгласен съм, че не върви с него.2.Препоръчвам ти Astra G Hatchback с двигател X14XE или Z14XE 16V 90к.с. Единия е Евро3, другия - Евро4 и Twin Port. И въобще не е по-нисък клас автомобил!Гори малко, върви доста добре, малко твърдо вози, но за сметка на това е стабилна (при изправно и оригинално окачване!), евтини части, поцинковано купе, джанти бол за тях. Гледаш да има ел.стъкла (поне предни), огледала, халогени, волан с бутони управление на аудиото, клима - въобще с повече екстри! Климатроник имат сле 2001-02 и са доста редки.Топ модификациите се означават като CDX или Elegance след 2001 мисля. Препоръчвам ти Sport или ако намериш Edition 2000 - юбилеен модел с почти всички екстри.3.Golf 4 също е с поцинковано купе, има и 1,4 двигател, към 90к.с. мисля. Нямам преки впечатления4.Останалите също не съм ги карал - Corolla не ми харесва визията, като си мисля, че това са първите турски сглобки. Nissan - откакто част от акциите им бяха закупени от Renault въобще не могат да ме впечатлят като външност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #14 Отговорено 1 Април, 2010 Такаа, да внеса още малко разяснения:Колата няма да е за мен (аз съм си доволен от мойто ЕК4 ), но сигурно от време на време и аз ще я карам. Колата ще се избира за приятелката ми, а както знаете момичетата имат по-специфични критерии при избирането на автомобил! Неща като форми, цвят, симпатичност са от голямо значение и за това аз гледам да изчистя техническите подробности. Бъдещата собственичка определено не е запален шофьор и за това няма желание за някакви екзотики и големи харчове, а се търси надеждна, безпроблемна, икономична и сравнително по-нова(ако 10годишна може да се приеме за нова) кола; да не забравя и симпатична . Май найстина хечбеците са по примамливи!Друго... Има голяма вероятност колата да се кара на дълги разстояния повече което предполага търсенето на икономичност и комфорт. Колата ще е добре да е под 100 коня заради данъците, защото както казах се търси икономия, а не перформанс. По същата причина съм писал 1.4 до 1.6л. от гледна точка на застраховки и разход. Дизелите не ги предпочитам, защото съм предубеден към дизела на старо, както и към дизела по принцип, но не ги изключвам. Поради търсенето на икономия при бензина е много много вероятно да е с газова уредба (вероятно инжекцион). Седанчетата на 6ген Сивик фейслифт са повече от прилични. Англичанките фейслифт също, макар че май са малко морално остарели на фона на останалите. Това че Хондата не съм я включил в допитването не значи че не агитирам за нея Май идеята да имаме еднакви коли не й се нрави. А и не знам защо приятелката ми си мисли че колата е спортна с остри и резки реакции Така като Ви чета мненията, до голяма степен се припокриват с моето че Алмерата и Голфа, както и Сивика, който участва с "wild card" така да се каже, са трите фаворита, като Нисана май е с лек превес. Не виждам някакви негативни мнения за него, доста нов е (2001 май е модела), модерен дизайн, дизелите в действителност са на рено, но пък аз се позаглеждам в 1.5 -90/98к.с. бензин. Голфа си е лидер в едноименния му клас. Мисля че има 1.4. В семейството имаме два пасата Б5 1.6 - 101к.с и 1.8-125к.с. и двата са с газ. инж. Не мога да кажа че са лоши коли, големи и комфортни, но със сигурност не са вълнуващи. Предполагам и Голфа ще е солиден и надежден. Просто Нисана по ме влече май. Някой може ли да сподели мнение за Голф 4, за Алмерата как са на дълъг път: комфорт, стабилност, ергономия и шумоизолираност (като за шумоизолацията знам как е в моя Сивик и в двата Пасата) и ако при тези коли е нещо посредата, си мисля, че за този клас ще е задоволително. Сивиците по принцип не са май добре шумо изолирани, което предполагам се отнася и за фейслифтовите седан и англичанка, но все пак ако някой може да направи сравнение с другите две(Голфа и Алмерата). П.С. И на мен много ми се иска да е Сивик7 или Корола 2002+, но са много над бюджета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alekyy 3 #15 Отговорено 1 Април, 2010 нисана е добре королата също голфа не категорично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #16 Отговорено 1 Април, 2010 Ми да ти кажа, не е лошо да погледнеш и Мазда 323 (знам, че ти е слабост ), кеф ти по-старата, кеф ти по-новата!Също така вместо Голф 4, по-добре виж Сеат Ибиза 1.4 (не че разликата е голяма, но поне е по-стилна Ибизата), а може да ти попадне и по-висок клас Сеат за тия пари, знае ли човек!?! А иначе съм за Алмерата, щото вчера се возих доста във Примера (2002-5) и, като отчетем хамалското каране на шофера, колата се справи отлично с пътя и возията!Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #17 Отговорено 2 Април, 2010 (Редактирано) Лесно ти е на теб, моята жена иска Toyota Celica от последната генерация! И за да не съм тотално офтопик:Насочи се към Японското! Редактирано 2 Април, 2010 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #18 Отговорено 2 Април, 2010 (Редактирано) 323 която ми харесва е малко по стара, доста ниска и с твърда возия, а се търси комфорт, а и е доста тясно вътре. Преди време ги проучвах а последната преди тройката, хеч ли е комби ли е Ибизата е на базата на Поло, което на дълъг път не си е работа.Моля дайте още мнения за посочените автомобили!П.С. Off: Шефе, едно приятелче си взе декември месец Селика 2.0-156к.с. 1994 (със прибиращите фарове). Ко да ти кажа колата си е готина, още повече че неговата е като нова - не съм виждал по запазена 15 год кола, ама 17/100 градско в Бс, някак си... Новите също са готини. Не ми хареса тва че загубиха хардкор имиджа на старите две поколения! Редактирано 2 Април, 2010 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #19 Отговорено 3 Април, 2010 Айде дайте още аргументирани мнения!На масата са Нисан Алмера и ФВ Голф 4. Дизела е само един вариант - Голф.Бензин Нисан 1.5 VS. 1.4 и 1.6 Голф.Гледам първото поколение на Авенсис също може да се класира. Някакви отзиви за него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #20 Отговорено 3 Април, 2010 Предлагам ти да разгледаш и Хонда Лого Или иначе сме имали Тойота Корола седан 1.3 DOHC 86 коня и за мен изключвайки Сивик седан 6-та е най-добрия избор Говоря именно за тези Короли с кръгли фарове , следващите са предимно зглобявани в Турция и не са вариант Изключително добра возия , маневреност , динамика , но не толкова добра икономия 7.5 разход на магистрала най-малко до 130-140 км/ч , в градски условия към 9 .Евтина поддръжка и не толкова честа поцинковани ламарини - поне нашата до сега няма ръжда а е имала леки удари от камъчета и подпирания Голфа също е вариант , но искам да ти кажа , че това е коренно различна кола от Хонда , т.е. смисъла на зглобка , копчета , комфорт , динамика и каквото друго се сетиш е различно от това на която и да е Хонда не че ти ще караш колата постоянно , но за мен Хонда е по-лесен автомобил за шофиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #21 Отговорено 3 Април, 2010 (Редактирано) Логото не е ли много малка. Търси се кола в класа на голфа и сивика с цел поне някъв комфорт. А и е с две врати. За останалото съм абсолютно съгласен с теб! Редактирано 3 Април, 2010 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #22 Отговорено 3 Април, 2010 Някой може ли да ми каже дали седаните на 6ген Сивик са по-добре обезшумени от хечовете?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #23 Отговорено 3 Април, 2010 Гледам първото поколение на Авенсис също може да се класира. Някакви отзиви за него?Е те т'ва измести всички (поне аз бих избрал него).От скромният ми 5-годишен опит, с две ръце подкрепям Shefa, т.е. ако ще купуваш 10-годишна кола, избери японското. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanks 1 #24 Отговорено 3 Април, 2010 Опела или Голфа понеже са най-масовите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #25 Отговорено 3 Април, 2010 Аз лично не бих изхвърлил Астрата. Евтина поддръжка, лесно газифициране и части бол. Относно возията Нисана излиза силно напред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #26 Отговорено 3 Април, 2010 Гризвай нафтовия голф баце.Аз с 2 ръце чакам да си купя или голф или А3-ка,супер малък разход,много прилично поведение на пътя,транспортира те от точка А до точка Б.Само бегачки в гаража не става,тряя да има и нещо икономично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #27 Отговорено 3 Април, 2010 аз ги класирам в следния ред1. Форд Фокус - просто е най добрата кола от тези2. Опел Астра - не се сещам за сериозни недостатъци3. Тойота Корола - хубава кола но много грозна (ако нее дизайна я слагам на първо място)4. Алмера - женска кола, уж японска но не съвсем5. Голф - ужасно грозен, ужасно скучен, а ако е дизел помпа-дюза.... ужасно шумен също! и като бонус - много кофти имидж! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #28 Отговорено 3 Април, 2010 Аргументи моля!Защо фокуса е най-добра? Защо алмерата е не съвсем японска? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #29 Отговорено 3 Април, 2010 аз ти предлагам най-лесния варинат,караш риятелката си по автокъщите и ще видиш каква кола ще и хване окото.не забравяй че жената не е като човека ти за себе си ли избираш или тя за нея си.твойето мнение е ясно-хонда и пак хонда. асега по темата.скачайте в нисана.астра определено не,голф малкия дизел може.королата и на мен не ми харесва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #30 Отговорено 3 Април, 2010 Ами прав си! Аз съм си фен на нашто, ама не искам да се налагам. И понеже жените не избират като нас, гледам да сведа избора и до правилните коли от техническа гледна точка. Автокъщите в най скоро време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #31 Отговорено 3 Април, 2010 Няма да ти помогна въобще сигурно, но искам да споделя. Наскоро покарах едно Митсу Ленсър изцяло японска сглобка. Поколението мисля е второ (1997-ма) Седанче, със скромния си 1,3 мотор, но 900 и нещо килограма, и с пълен инжекцион (както е прието да се казва..) Доста приятна за каране кола, дори като я подкараш не вярваш, че е само 1,3 !!! а говорим за Седан! По-обезшумена е от Хонда в класа, но не с толкова много. А и съдейки по возията доста се доближава до комфорта, който се търси. Всичко вътре типично беше с електрическо управление, а поемането на неравности ме впечатли доста като за градска кола! Тоест, като за БГ градска кола, понеже има разлика къде се тества дадена кола, като я купуваш !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #32 Отговорено 4 Април, 2010 (Редактирано) Аргументи моля!Защо фокуса е най-добра? Защо алмерата е не съвсем японска?за фокуса:най красив е от изброените, много добро управление, независимо задно окачване, интериора е готин също, модерен дизайн - поваче от 10 години производство а още изглежда като актуален модел! за алмерата:доколкото знам се правят съвместно с французите, а там качеството знаете на какво ниво е...но не съм много сигурен за това, може и да греша Редактирано 4 Април, 2010 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #33 Отговорено 4 Април, 2010 Колега,Мойто мнение е малко странично,но според мен изхвърли астрата ит класацията и вкарай корса,но тая до 99та-най-масовите.Аргументи-сравнително малка,икономична,симпатична(за жена) Евтина подръжка.Една приятелка има такава от 2 год и е мн доволна-5,5 до 6 бенз при положение че всеки ден си ходи с нея на работа до софия Верно са не ебърза,но на дълго до 140 я има.Нейния матор е 1,4 8v 60тина коня,моно инжекция.Тия с пълната са леш от към дебитомери(думи на брат и бачка в сервиз) и за разлика от 1,0 или 1,2 може да се движи нормално.Чаркаляците не са и скъпи и не се троши.сорри за дългия пост,но и аз с мойта сме решили такова да и се взима Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #34 Отговорено 7 Април, 2010 (Редактирано) A какво ви е мнението за Seat Leon! Знам че е на базата на Голф 4! Заслучава ли си???П.С. Опа, те май били доста скъпи. Редактирано 7 Април, 2010 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #35 Отговорено 7 Април, 2010 (Редактирано) Фолксваген в испанска кожа-това е сеат-аВместо да заместваш голф 4 с сеат,вземи си направо А3 1.9 тди.Удобна симпатична и конфортна за класа си,динамичен и малко горящ двигател,поддръжката е на голф откъм окачването,тва според мен е добра алтернатива Редактирано 7 Април, 2010 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #36 Отговорено 7 Април, 2010 Чета и се чудя що така с лека ръка отписвате голфа? И то без никакви аргументи. Много молим, колегите първо да се поинтересуват кой е най-продавания автомобил за всички времена в света /изключвам форд Т / , защо е най-продаван и тогава да пишат че имал лош имидж, бил скучен и т.н. Към колегата Zarrick- голф 4 е един много добър автомобил за жена и ежедневно градско каране. Имам голф 2, 1.6 моно, 89 набор по регистрация, по вин не съм го гледам и дори и в момента не мога да кажа нищо лошо за този автомобил. Жена ми се движи с него. Дуракоустойчив е и има голям ресурс по отношение на износване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #37 Отговорено 7 Април, 2010 за фокуса:най красив е от изброените, много добро управление, независимо задно окачване, интериора е готин също, модерен дизайн - поваче от 10 години производство а още изглежда като актуален модел! С две ръце подкрепям! Ако не се лъжа отзад е Контрол-блейд - независимо, управлението е уникално.1.6 бензина е Железен мотор!Частите са ефтини също!След това Королата - черна с едни джанти и черни фарове тип Сонар почва да изглежда добре!Бензиновите мотори са много добри, но дизел НЕ!От Нисана нямам никакви впечатления, най-близкото което съм карал е Примера П11 Дизел и П10 1.6 бензин.Незнам защо и двата мотора са УЛТРА КУЦИ!Примерата (2000 г) е много добре обезшумена (предполагам и алмерата) и много стабилна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordingly 26 #38 Отговорено 7 Април, 2010 Колега,Мойто мнение е малко странично,но според мен изхвърли астрата ит класацията и вкарай корса,но тая до 99та-най-масовите.Аргументи-сравнително малка,икономична,симпатична(за жена) Евтина подръжка.Една приятелка има такава от 2 год и е мн доволна-5,5 до 6 бенз при положение че всеки ден си ходи с нея на работа до софия Верно са не ебърза,но на дълго до 140 я има.Нейния матор е 1,4 8v 60тина коня,моно инжекция.Тия с пълната са леш от към дебитомери(думи на брат и бачка в сервиз) и за разлика от 1,0 или 1,2 може да се движи нормално.Чаркаляците не са и скъпи и не се троши.сорри за дългия пост,но и аз с мойта сме решили такова да и се взима Подкрепям. Много корава кола е, само внимавайте да не е гнила отдолу. Иначе съм за японките определено - имам колега с Алмера 4 врати хеч, не съм го чул да се кахъри грам около тази кола, Королата да ако не е турска, Лансър спомена някой също е идея според мен, иначе като офтопик съм изненадан че се намери някой да каже че Фокус е красива кола но разни хора разни идеали За Голф и Ауди нямам коментар - не са мойта бира и не ги следя. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #39 Отговорено 7 Април, 2010 Чета и се чудя що така с лека ръка отписвате голфа? И то без никакви аргументи. Много молим, колегите първо да се поинтересуват кой е най-продавания автомобил за всички времена в света /изключвам форд Т / , защо е най-продаван и тогава да пишат че имал лош имидж, бил скучен и т.н. Към колегата Zarrick- голф 4 е един много добър автомобил за жена и ежедневно градско каране. Имам голф 2, 1.6 моно, 89 набор по регистрация, по вин не съм го гледам и дори и в момента не мога да кажа нищо лошо за този автомобил. Жена ми се движи с него. Дуракоустойчив е и има голям ресурс по отношение на износване.И това, че е най-продаван го прави най-добрата кола?Веднъж докато чаках жената из магазините излязох да пуша една цигара и броих,че от 100 коли които минаха едва 19 (мисля че бяха или 17 не съм сигурен беше отдавна) от тях бяха японски и нито една от тях не беше хонда.Това означава ли, че японските коли (особено хонда) са лоши. Даи да си праиме бартери за голфове тогава и да си сфиркаме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eternity 0 #40 Отговорено 7 Април, 2010 за жена бих избрал голфа но дизеловата версия 1,9 но 4-ката е повечко пари отколкото си приготвил здрав е кара се лесно и гори малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове