Jump to content
nedyalkov

Висок разход на масло на Акорд 2.4 Type S

Recommended Posts

Здравейте,

Четох каквото намерих във форума по темата, но все пак някой по-добре запознат може ли да ми каже с какво точно моторно масло е най-добре да се кара Акорд 2.4 type S, 2003 година с АГУ на 155 хил км (в момента).

Имам проблем с горенето на масло и вече 2-ра смяна все си гори и то не малко. Първото обслужване след като взех колата беше в Юби-Ко на 136 хил. км. Там ми сложиха Mobil 5W40 и до следващата смяна за 15 хил. км. бях долял 2 литра. Последният път смених маслото в Бултрако, оригинално Хонда 5W40 и за 3.5 хил. км, щеката като я вдигнах беше на 1/4 над минимума и сега пак се наложи да си купя и да доливам от същото масло. Преди да направя обслужване тук в България, колата е обслужвана в Швейцария и за около 5.5-6 хил. км, в които беше докарана на ход от там и карана тук, маслото го гледах няколко пъти и не мърдаше. Питах иначе и в Юби-Ко и в Омбре (там предлгат Repsol) и в Бултрако и на всякъде ползват 5W40, но аз  продължавам да си мисля, че това не е точния вискозитет за този двигател. В сервизната книжка за съжаление не пише какъв вискозитет масло е сипвано, само кога и къде е било сменяно.

Питането ми е кое масло като вискозитет и марка би било най-подходящо за този двигател?

 

п.с. Не съм пилот, когато се налага да настъпя педала го правя, но обикновено е за кратко и то най-вече при изпреварване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се чини, че не си изчел всичко както казваш, доста се коментира тая история с маслото и инфо бол.Изводът, който се налага е , че К24 си лапа ойл, демек не си единствен.Едва ли е карана с нещо различно и извънземно за да не го е пипала преди, възможно е дори да е била с 5/30 да речем.При мен нещата се пооправиха с 0/40 на YACCO.Лично мое мнение е ,че точно тоя вискозитет е ок...2 литра за 15 хил. са леко много но и не са повод да бъркаш в двг-то...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всъщност доста прочетох по форума каквото имаше писано за масла и конкретно за този двигател. Видях и твой пост, че с 0W40 е по-добре този двигател, но до колко е намалял разхода на масло, т.е. заслужава ли си? Питането ми също беше и за марка масла, защото не искам да рискувам и да взема и сипя масло от по 30 лв. и на горе литъра и после пак да си доливам до смяната, както сега с оригиналното на Хонда. Както писах колата има изминати едни 6 хил. км преди първата смяна в БГ и маслото не го пипаше. Някак не ми се вярва изведнъж да се е появил някакъв проблем и 2 литра и нещо за 15 хил. км. да изгори двигателя. По-скоро си мисля, че този двигател си понася най-добре определени марки и вискозитет масло, но не знам кои точно а най-тъпото е и че и тези в оторизираните сервизи не знаят! За това и питам, тук във форума и се надявам, че някой ще може да ме ориентира да не си играя само на проба грешка. Нямам намерение да правя нищо по ДВГ. Според мен нормално обаче е разхода на масло от смяна до смяна (10-15 хил км.) да е от макс. до мин. при относително спокойно шофиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар, че не вярвам да е до марка съм ти дал такава, при мен разхода намаля драстично, пробвал съм и PETRONAS но с YACCO нещата са ок...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах с възможно нас скъпото на Amsoil 5W30 и пак си го изяде...
Нямам как сега да гори 3 кила от смяна до смяна и да сипеш каквото и да е друго масло и да спре.
След около месец ще правя ребилд на мотора и ще кажа дали проблема е в маслените сегменти(както мисля аз)
иначе само сегментите от Хонда са 440лв + гарнитури и гумички и опръстени и тн + труд = малко над 1000лв
Аз предпочитам да ги сменя и да се не притеснявам кога щя забравя да погледна маслото и ще я изпусна под минимума...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих 6 хиляди с кастрол 5в30 а5, като колата не се жали но не се кара и постоянно в червеното, по магистрала поддържам скорости от 140 до 160-170 като до момента съм долял около 400гр и аз се чудя какво да изпробвам следващия път...може и да повторя опита пак със същото. Когато купих колата беше обслужена преди 4-5 хиляди , аз карах още толкова без да доливам при смяната маслото беше на средата човека каза че е с 5в30 но какво нямаше идея...интересно, че в ръководството пише като изискване да отговаря на API SL или SJ което не е нищо извънземно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз карах с Хаволайн 5х40 6К км. и нищо не е пийнало. Ако някой пита как съм разбрал, смених маслото с филтъра и излязоха точно 4.2л., измерено в туба от масло с мерителни линии, толкова колкото се сипва при смяна на масло с филтър според ръководството на Хонда. Преди това бях с Мобил 1 5х40 при познатите ни хора в Горубляне, и пак така, само че за 10К км. Имаше една тема в един американски форум, където една личност, която според изказванията си трябва да е бил достатъчно богат за да кара Ферари модели от последните години, и не само, бе направил тест с различни масла от един и същ вискозитет - изводът беше, че марката няма значение, стига маслото да е прясно, и да е това за което го представят, а не нещо друго, т.е. ако е пълна синтетика да е така наистина, ако е еди какъв си вискозитет, да е наистина такъв. Има доста информация, миналата седмица даже един колега постна препоръки и пояснение на обслужване в Нормални Условия и такова в експлоатация на Тежки/Сурови Условия - това което ми направи впечатление, е че не е фактор карането във високи обороти, а това колко е изминатото разстояние от едно палене до едно гасене на двигателя, или колкото по-малки са разстоянията и се кара в задръствания, толкова по сурови и тежки са условията за автомобила, не само за двигателя, ами за скорости, спирачки и т.н.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nedyalkov, да не би в Швейцария да са сложили добавка някаква в маслото и за това да не го е изгорила. Просто си разсъждавам. Ясно е, че няма как да знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aйде и аз да нахваля моето масло Моbil 1 ESP 5w30. Не го пипа, дали защото карам като бабичка или защото колата е на малко км. Без да отварям вечната тема за вискозитети (колкото хора, толкова мнения), но преди беше я карах с 5w40, a oткакто минах на 5w30 - двигателя утихна, стана по-икономична (може би с 0.2 - 0.3 л / 100 км). Казват, че като минела една кола 150 000 км било хубаво да се слага по-дебело масло, че уж да уплътнявало по-добре.

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Казват, че като минела една кола 150 000 км било хубаво да се слага по-дебело масло, че уж да уплътнявало по-добре.

Това може да го чуеш само от хора, които незнаят какво говорят.  :puke:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nedyalkov, да не би в Швейцария да са сложили добавка някаква в маслото и за това да не го е изгорила. Просто си разсъждавам. Ясно е, че няма как да знаеш.

Ами всъщност не мога да бъда сигурен 100 %, че не е слагана добавка, но имайки предвид факта, че колата е купена от представителство на Хонда в Лутри, Швейцария и колкото пъти съм вдигал пръчката да проверя и избърша с кърпа, маслото беше изключително светло и чисто без видими следи от каквото и да е, въпреки че от последната му смяна бяха минали близо 2 години, така че е малко вероятно да е имало добавяно нещо.

Аз по-скоро вече се съмнявам в качеството на маслата, които продават тук, въпреки че не съм ги купувал аз, от къде да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменил съм няколко вида масло в общи линии си яде при студени стартове, високи обороти (над 4к) и температура (незна мзащо но като карам в гърция при 35+ градуса с под 4к оборота ми гълта доста масло.. не гледам толкова марките а параметрите на маслата една и съща марка еденти1ни масл с различни параметри ми харчи от 1.5 литър до 200 грама на 10к.

за вискозитет: 5в40 по малко го харчи от 5в30

за хонда трябва да гледате и HTHS - по висок по добре за двигателя и по малко го харчи ако не карате високи обороти иначе се получава обратния ефект маслото по бързо се изхабява и изгаря. от HTHS -a зависи и колко ще харчи колата, по висок HTHS по висок разход.

за категория: А3/Б4 е по добре от Ц3, Ц2 но нее толкова добре за коли с газово (А3/Б4 има повече фосфори/сяра и т.н. от Ц-тата)- масла с повече сулфати и по-голям TBN издържат повече.

 

та ако хaрчи масло равномерно и постоянно - гледайте вискозитет и HTHS.

aко го харчи след определние километри повече - значи че маслото се е изхабило и гледайте TBN (ashes ) и HTHS.

 

за 10 смени тва съм остановил, сега ще вида с последното как е.

 

п.с. 

Не гледайте толкова много препоръките на производителите на масло, в повечето случай препоръчват масло за по малък разход и по добри еко норми, но това е точно обратно на защита на двигателя.

Редактирано от malak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aйде и аз да нахваля моето масло Моbil 1 ESP 5w30. Не го пипа, дали защото карам като бабичка или защото колата е на малко км. Без да отварям вечната тема за вискозитети (колкото хора, толкова мнения), но преди беше я карах с 5w40, a oткакто минах на 5w30 - двигателя утихна, стана по-икономична (може би с 0.2 - 0.3 л / 100 км). Казват, че като минела една кола 150 000 км било хубаво да се слага по-дебело масло, че уж да уплътнявало по-добре.

Нямам впечатление точно от този вискозитет на Mobil 1, сигурно ще е по-добре и при мен (ако е истински Mobil 1), но все пак да не забравяме факта, че твоя автомобил е по-нов модел и с другият бензинов двигател, който като цяло няма такива проблеми с горенето на масло както 2.4 мотора. За това и питането ми е конкретно за 2.4 мотора и подходящо качествено масло за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Nedyalkov, да не би в Швейцария да са сложили добавка някаква в маслото и за това да не го е изгорила. Просто си разсъждавам. Ясно е, че няма как да знаеш.

Ами всъщност не мога да бъда сигурен 100 %, че не е слагана добавка, но имайки предвид факта, че колата е купена от представителство на Хонда в Лутри, Швейцария и колкото пъти съм вдигал пръчката да проверя и избърша с кърпа, маслото беше изключително светло и чисто без видими следи от каквото и да е, въпреки че от последната му смяна бяха минали близо 2 години, така че е малко вероятно да е имало добавяно нещо.

Аз по-скоро вече се съмнявам в качеството на маслата, които продават тук, въпреки че не съм ги купувал аз, от къде да е.

 

 Радваш се на чисто и бистро масло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменил съм няколко вида масло в общи линии си яде при студени стартове, високи обороти (над 4к) и температура (незна мзащо но като карам в гърция при 35+ градуса с под 4к оборота ми гълта доста масло.. не гледам толкова марките а параметрите на маслата една и съща марка еденти1ни масл с различни параметри ми харчи от 1.5 литър до 200 грама на 10к.

за вискозитет: 5в40 по малко го харчи от 5в30

за категория: А3/Б4 е по добре от Ц3, Ц2 но нее толкова добре за коли с газово (А3/Б4 има повече фосфори/сяра и т.н. от Ц-тата)- масла с повече сулфати и по-голям TBN издържат повече.

за хонда трябва да гледате и HTHS - по висок по добре за двигателя и по малко го харчи ако не карате високи обороти иначе се получава обратния ефект маслото по бързо се изхабява и изгаря.

 

за 10 смени тва съм остановил, сега ще вида с последното как е.

Моля те, дай ми име на марка с вискозитета масло, което колата ти е горила най-малко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Nedyalkov, да не би в Швейцария да са сложили добавка някаква в маслото и за това да не го е изгорила. Просто си разсъждавам. Ясно е, че няма как да знаеш.

Ами всъщност не мога да бъда сигурен 100 %, че не е слагана добавка, но имайки предвид факта, че колата е купена от представителство на Хонда в Лутри, Швейцария и колкото пъти съм вдигал пръчката да проверя и избърша с кърпа, маслото беше изключително светло и чисто без видими следи от каквото и да е, въпреки че от последната му смяна бяха минали близо 2 години, така че е малко вероятно да е имало добавяно нещо.

Аз по-скоро вече се съмнявам в качеството на маслата, които продават тук, въпреки че не съм ги купувал аз, от къде да е.

 

 Радваш се на чисто и бистро масло...

 

Защо, какво трябва да е маслото на бензинов автомобил, който е имал добра работа на двигателя и е каран с качествено гориво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към средата на жизнения си цикъл качественото масло трябва да е сериозно потъмняло, сети си защо...по горе ти дадох марка и вискозитет, с което из между 3 вида масло ми гори 3-пъти по-малко.Няма еднозначен отговор и не можеш да си сигурен в състоянието на ДВГ-ТО, или наливаш и караш или бухаш нови сегменти...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

сменил съм няколко вида масло в общи линии си яде при студени стартове, високи обороти (над 4к) и температура (незна мзащо но като карам в гърция при 35+ градуса с под 4к оборота ми гълта доста масло.. не гледам толкова марките а параметрите на маслата една и съща марка еденти1ни масл с различни параметри ми харчи от 1.5 литър до 200 грама на 10к.

за вискозитет: 5в40 по малко го харчи от 5в30

за категория: А3/Б4 е по добре от Ц3, Ц2 но нее толкова добре за коли с газово (А3/Б4 има повече фосфори/сяра и т.н. от Ц-тата)- масла с повече сулфати и по-голям TBN издържат повече.

за хонда трябва да гледате и HTHS - по висок по добре за двигателя и по малко го харчи ако не карате високи обороти иначе се получава обратния ефект маслото по бързо се изхабява и изгаря.

 

за 10 смени тва съм остановил, сега ще вида с последното как е.

Моля те, дай ми име на марка с вискозитета масло, което колата ти е горила най-малко!

според мен марката няма значение, параметрите които съм описал гледай, и както казах зависи как караш.

иначе за мен motul x-cess 5w40 - ако нямаш газова или x-clean 5w40 ако имаш. иначе и с фуч титан про с трябва да е екстра като му гледам параметрите за коли без газова с казова фуч титан гт1 за газова. като Моту хич не са от най добрите марки но за мен ми излиза най-евтино. Мобил 1 е супер това ЕСП, Кастрола и той става. Гледайте параметри не толкова марка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към средата на жизнения си цикъл качественото масло трябва да е сериозно потъмняло, сети си защо...по горе ти дадох марка и вискозитет, с което из между 3 вида масло ми гори 3-пъти по-малко.Няма еднозначен отговор и не можеш да си сигурен в състоянието на ДВГ-ТО, или наливаш и караш или бухаш нови сегменти...

Не съм на ясно какво масло е подходящо, за това и поисках мнение тук във форума от хора, които разбират и благодаря на отзовалите се, но все пак позволи ми да не се съглася с последното написано от теб, защото ти не можеш да знаеш в каква фаза на жизнения цикъл е било маслото, както и аз разбира се. Знам само какво видях на пръчката и парцала, след като го проверявах маслото.

 

п.с. Маслото го смених поради времето, което беше минало а не заради изминатите километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

... въпреки че от последната му смяна бяха минали близо 2 години...

Още тук трябва да ти светне червената лампа.

Това с 5к км за послените две години преди да се продаде изглежда по-скоро, като сервизирана незнайно къде и карана незнайно колко и върнати км.

 

Отделно, дори и да е вярно, да караш колата с 2 годишно масло още 5000км е било грешка.

Та незнам дали ти лично си я докарал и купил от там, но в историята нещо не се връзва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

сменил съм няколко вида масло в общи линии си яде при студени стартове, високи обороти (над 4к) и температура (незна мзащо но като карам в гърция при 35+ градуса с под 4к оборота ми гълта доста масло.. не гледам толкова марките а параметрите на маслата една и съща марка еденти1ни масл с различни параметри ми харчи от 1.5 литър до 200 грама на 10к.

за вискозитет: 5в40 по малко го харчи от 5в30

за категория: А3/Б4 е по добре от Ц3, Ц2 но нее толкова добре за коли с газово (А3/Б4 има повече фосфори/сяра и т.н. от Ц-тата)- масла с повече сулфати и по-голям TBN издържат повече.

за хонда трябва да гледате и HTHS - по висок по добре за двигателя и по малко го харчи ако не карате високи обороти иначе се получава обратния ефект маслото по бързо се изхабява и изгаря.

 

за 10 смени тва съм остановил, сега ще вида с последното как е.

Моля те, дай ми име на марка с вискозитета масло, което колата ти е горила най-малко!

според мен марката няма значение, параметрите които съм описал гледай, и както казах зависи как караш.

иначе за мен motul x-cess 5w40 - ако нямаш газова или x-clean 5w40 ако имаш. иначе и с фуч титан про с трябва да е екстра като му гледам параметрите за коли без газова с казова фуч титан гт1 за газова. като Моту хич не са от най добрите марки но за мен ми излиза най-евтино. Мобил 1 е супер това ЕСП, Кастрола и той става. Гледайте параметри не толкова марка. 

 

Би ли казал откъде си взел Мотул-а ЕКС-Клийн по-евтино от Мобил 1 ЕСП, за 5х40 става дума, понеже дори и в Англия откъдето го взимам, Мобил-а е по-евтин от Мотул-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменил съм няколко вида масло в общи линии си яде при студени стартове, високи обороти (над 4к) и температура (незна мзащо но като карам в гърция при 35+ градуса с под 4к оборота ми гълта доста масло.. не гледам толкова марките а параметрите на маслата една и съща марка еденти1ни масл с различни параметри ми харчи от 1.5 литър до 200 грама на 10к.

за вискозитет: 5в40 по малко го харчи от 5в30

за хонда трябва да гледате и HTHS - по висок по добре за двигателя и по малко го харчи ако не карате високи обороти иначе се получава обратния ефект маслото по бързо се изхабява и изгаря. от HTHS -a зависи и колко ще харчи колата, по висок HTHS по висок разход.

за категория: А3/Б4 е по добре от Ц3, Ц2 но нее толкова добре за коли с газово (А3/Б4 има повече фосфори/сяра и т.н. от Ц-тата)- масла с повече сулфати и по-голям TBN издържат повече.

 

та ако хaрчи масло равномерно и постоянно - гледайте вискозитет и HTHS.

aко го харчи след определние километри повече - значи че маслото се е изхабило и гледайте TBN (ashes ) и HTHS.

 

за 10 смени тва съм остановил, сега ще вида с последното как е.

 

п.с. 

Не гледайте толкова много препоръките на производителите на масло, в повечето случай препоръчват масло за по малък разход и по добри еко норми, но това е точно обратно на защита на двигателя.

 

Koлега, А3/Б4 имаш ли реален опит, че е по-добре от С3/С2 при бензинов двигател говоря?

Защото за Мобил 1 ESP 5w30, който аз слагам го дават и за бензинови и за дизелови двигатели, но масово като прочета ревюта из Амазон например се харесва от дизелджии.  Аз пък мога да кажа, че от всички масла, които съм тествал, точно Мобила най-много пасна на двигателя ми. Писах преди и в един американски сайт: Bobistheoilguy.com и там дори ми писаха, че пълната синтетика, която ние използваме в Европа според американските критерии не е пълна, а е полу-синтетика. Общо взето пълна каша е с тия масла - всеки от нещо доволен, или недоволен, марки, вискозитети, синтетики и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

... въпреки че от последната му смяна бяха минали близо 2 години...

Още тук трябва да ти светне червената лампа.

Това с 5к км за послените две години преди да се продаде изглежда по-скоро, като сервизирана незнайно къде и карана незнайно колко и върнати км.

 

Отделно, дори и да е вярно, да караш колата с 2 годишно масло още 5000км е било грешка.

Та незнам дали ти лично си я докарал и купил от там, но в историята нещо не се връзва.

 

Не знам за каква лампичка говориш. Колата беше изминала малко повече от 10 хил. км от последната смяната на маслото в Швейцария когато дойде при мен, което се оказа все пак, че е било 5W40 Honda (открих стикера в колата кога, къде и какво е сипано последно) и освен това не съм писал, че съм карал 5000 км с 2 годишно масло а че при последните проверки маслото беше близо от 2 години в колата. Когато взеха колата маслото е било на около 1,5 година и шях да го сменя веднага, но изчаках по препоръка на майстор, който каза, че това е било хубаво и скъпо масло и по-добре да покарам с него още няколко хиляди и тогава да го сменям.

Колата ми я докара мой познат, който разбира от коли и пътува често до Швейцария. Колата е сервизирана и обслужвана само от оторизирани сервизи на Хонда в Швейцария. Също така преди да я вземе, моят човек е отишъл заедно със собственика в сервиз, за техническа инспекция в Швейцария, така че е малко вероятно да е с върнати километри. Не знам дали си на ясно как стоят нещата в Швейцария, когато кола влезне в сервиз за ремонт или обслужване, че не може да излезе без всичко да и е изправно, за това и търсенето ми на употребяван автомобил беше да е от Швейцария и от никъде другаде!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

... въпреки че от последната му смяна бяха минали близо 2 години...

Още тук трябва да ти светне червената лампа.

Това с 5к км за послените две години преди да се продаде изглежда по-скоро, като сервизирана незнайно къде и карана незнайно колко и върнати км.

 

Отделно, дори и да е вярно, да караш колата с 2 годишно масло още 5000км е било грешка.

Та незнам дали ти лично си я докарал и купил от там, но в историята нещо не се връзва.

 

Не знам дали си на ясно как стоят нещата в Швейцария, когато кола влезне в сервиз за ремонт или обслужване, че не може да излезе без всичко да и е изправно, за това и търсенето ми на употребяван автомобил беше да е от Швейцария и от никъде другаде!

 

 

Ти си в някаква много дълбока заблуда за сервизирането на кола в Швейцария и много вярваш на твоя човек и на твоя майстор...тая кола най-вероятно е имала добавка в старото масло!

Изведнъж неможе да почне да харчи много масло

Колата без значение от къде е докарана е важно само и единствено какъв е бил собственика й!

Редактирано от dido dobrev
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

 

... въпреки че от последната му смяна бяха минали близо 2 години...

Още тук трябва да ти светне червената лампа.

Това с 5к км за послените две години преди да се продаде изглежда по-скоро, като сервизирана незнайно къде и карана незнайно колко и върнати км.

 

Отделно, дори и да е вярно, да караш колата с 2 годишно масло още 5000км е било грешка.

Та незнам дали ти лично си я докарал и купил от там, но в историята нещо не се връзва.

 

Не знам дали си на ясно как стоят нещата в Швейцария, когато кола влезне в сервиз за ремонт или обслужване, че не може да излезе без всичко да и е изправно, за това и търсенето ми на употребяван автомобил беше да е от Швейцария и от никъде другаде!

 

 

Ти си в някаква много дълбока заблуда за сервизирането на кола в Швейцария и много вярваш на твоя човек и на твоя майстор...тая кола най-вероятно е имала добавка в старото масло!

Изведнъж неможе да почне да харчи много масло

Колата без значение от къде е докарана е важно само и единствено какъв е бил собственика й!

 

Ами все пак да не забравяме, че има АГУ колата (от както е при мен), така че е възможно да гори масло, но според мен не чак толкова. Явно ще трябва да изчакам няколко месеца до следващата смяна на масло (поне до 10 хил. км) и този път аз ще търся да си купя маслото и тогава ще мога да кажа дали нещо се е подобрило или не. Защото чух и някои леко обезпокоителни неща относно обслужването в този оторизиран сервиз и представител, където направих последната смяна на масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво ви е мнението за  Bardahl - XTC C60 5W40

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да не превръщаме и тази тема в поредната в "какво масло да сипвам в автомобила си". Ако искате да питате за масла или искате да си похвалите собственото - направете го в "Общи".

 

По темата - според мен ако гори оригинално масло взето от Юби-ко/Бултрако и наистина го гори, сравнително бързо, то проблемът не е в маслото (и ако намериш масло, което колата не гори, това няма да означава, че си намерил хубаво масло, което оптимално ти маже двигателя). Измери си пак нивото на маслото, да не се окаже, че си я измерил под наклон или гореща, ако наистина го гори, търси проблема другаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...