JapCar 304 #1 Публикувано 21 Декември, 2015 (Редактирано) Забелязах, че на единия мигача свети само крайния светодиод. Трябва да сваля светодиодния блок (мигача) да го проверя/оправя сега по празниците. (ако времето позволява ) Праавил съм го на Авенсиса и беше лесно, капака около мигача беше на щипки, а мигача под него се държеше с два винта... Доколкото четох из Нета за Акорда не е много лесно... Мигача се сваля навътре,към стъклото, за това свалят кората на вратата, защото куплунга на огледалото е скрит под нея, после целия корпус, после стъклото, зад него 4 винта...докато стигнеш до мигача. Един беше описал, че е успял без да сваля корпуса от колата, но без снимки, само от описания не е много ясно... В Ютюб няма видео за нашия Акорд, за това ако някой го е правил, нека даде някакви указания, или линк с по-добро описание. Редактирано 21 Декември, 2015 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #2 Отговорено 22 Декември, 2015 Ето клип... ебаси верно се сваля цялата кора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #3 Отговорено 22 Декември, 2015 ... a защо трябва да се сваля огледалото? Не разбирам какво помага това. Аз махнах стъклото, зад него има 2 или 3 винта, които държат мигача и външната коруба. Отвиваш ги излиза мигача - работа за 2 мин. - трябва да се внимава единствено със свалянето на стъклото. Само не мисля че ще можеш да го ремонтираш - мигачът изглеждаше капсулован. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 22 Декември, 2015 Ето клип... ебаси верно се сваля цялата кора Такива клипове има, няма за смяна на мигача... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 22 Декември, 2015 ... a защо трябва да се сваля огледалото? Не разбирам какво помага това. ------------------------Само не мисля че ще можеш да го ремонтираш - мигачът изглеждаше капсулован. Май споменаваха, че се сваля, защото кабелите са къси и не могат да се извадят другите части... --------------- С ремонта нямам проблем, на Авенсиса съм го правил- разлепва се с ножче, ремонтира се и се лепи обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #6 Отговорено 22 Декември, 2015 Няма такова нещо... махни стъклото на огледалото и всичко ще ти се изясни. Работа за 5 мин е свалянето на мигача, на мен толкова ми отне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #7 Отговорено 22 Декември, 2015 Няма такова нещо... махни стъклото на огледалото и всичко ще ти се изясни. Работа за 5 мин е свалянето на мигача, на мен толкова ми отне. Ще го направя по празниците, стига да не вали постоянно Четох някъде, че първо се издърпва долния край на стъклото, после се измъква надолу... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #8 Отговорено 23 Декември, 2015 ... не помня, но нямаше драма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #9 Отговорено 31 Декември, 2015 Няма такова нещо... махни стъклото на огледалото и всичко ще ти се изясни. Работа за 5 мин е свалянето на мигача, на мен толкова ми отне. Беше прав, отне ми 10 мин, защото се опитах да сваля целия кожух, но не можах да отвия двата винта отдолу... И без пълно сваляне измъкнах мигача през процепа като извадих куплунга... Беше пожълтяло вътре отдолу, беше влизала вода. Не знам откъде, защото беше херметично- надувах го през куплунга, не изпускаше... Отлепването стана много трудно, много здраво лепило...плафона се счупи на две, но не е проблем залепването. За обратното сглобяване използвах прозрачно лепило UH. Проблема беше, че едната кабелна обувка вътре беше силно ръждясала. Почистих я, но за всеки случай направих и байпас като запоих и проводник. Лепилото не беше изсъхнало добре и може и пак да пропуска, но бързах да монтирам всичко обратно, защото след 5 мин се изсипа голям дъжд, а вечерта трябваше да пътувам... Снимал съм мигача отзад и MOSFET транзистора вътре, ако някой иска да си ги доставя... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #10 Отговорено 31 Декември, 2015 Само да попитам. За да се свали огледалото, от долната страна ли се дърпа? Понеже така ми се струва от снимките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #11 Отговорено 16 Януари, 2016 Само да попитам. За да се свали огледалото, от долната страна ли се дърпа? Понеже така ми се струва от снимките? Сори, не съм видял въпроса... Да отдолу се дърпа към теб за да излязат две щипки и после се издърпва надолу за да се изхлузят други две щипки отгоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #12 Отговорено 16 Януари, 2016 http://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00J34300044021KBRT00.HTML Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #13 Отговорено 13 Юни, 2016 Момчета - помагайте! Моя мигач се счупи преди месец и половина и си намерих нов с който да го сменя. Обаче стигам до един момент с разглобяването на огледалото и не мога да продължа по-напред защото ме е страх да не счупя някоя щипка. Става дума за пластмасовата рамка, която се маха първа като развиеш винтовете зад огледалото... Качих снимки и със стрелки ( ) съм отбелязал на първата снимка за какво говоря. На втората съм маркирал мястото, на което мисля, че има щипка...но засега опитите ми да я сваля без повреди удря на камък... Някой знае ли каак става? @JapCar - виждам (поне според снимките, които си публикувал, че ти даже не си я махнал тази рамка, като си сменял мигача... Как стана галимацията с махането, и по-важно - после слагането на мигача без да си махнал тази тъмна рамка...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 13 Юни, 2016 Беше отдавна, та не си спомням подробности, но мисля, че писах някъде, че нещо не можах да сваля напълно, та измъкнах мигача през открехнатото...Опитай и ти така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #15 Отговорено 14 Юни, 2016 Колега, преди време и аз съм го разглабял на части заради моторчето за прибиране. Тогава го свалих цялото от вратата, за да мога да го огледам и разглобя на спокойствие без да счупя нещо. Понe лесно се сваля. Дърпаш триъгълното капаче от вътр. страна, вадиш буксата и развиваш 3 болта. С тази рамка не си спомням да съм имал проблем при разглабянето, по скоро се затрудних с изваждането на самата кора с мигача от основата на огледалото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #16 Отговорено 14 Юни, 2016 (Редактирано) Колега, моля да снимаш огледалото в анфас. Трябва да развиеш болтчетата, които държат мигача, но преди това пластмасите, които пречат също трябва да махнеш. Актуатора също се маха. Редактирано 14 Юни, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #17 Отговорено 14 Юни, 2016 @JHM - Гледах една инструкция за разглобяване на огледалото на ACURA TSX и човека го беше направил точно така - като развие цялата стойка на огледалото отвътре. Аз също реших да видя как стои въпросът с това, но се оказва, че за да махна последния 3 болт на стойката, който е най-навътре ще трябва задължително да се свали кората на вратата..А това гледам да го избегна засега... @crown_bg - Ще го снимам утре. Развил съм всички болтчета които са зад стъклото на огледалото и се виждат (без централното на актуатора)..Не видях друг болт да е останал...Актуатора е развит но стои вътре..мисля, че има кабелчета които го държат още. @JapCar - бих се радвал ако мога и аз да го дръпна само от процепа, и след това да набутам новия оттам..ама не ми изглежда много възможно засега.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #18 Отговорено 14 Юни, 2016 (Редактирано) Сега като споменахте за кората на вратата, си спомних че я свалях и аз. Не е нещо сложно. Има по спомен два болта. Единия е под пластмасовото капаче при дражката за отваряне на вратата, а другия е по надолу под гумено капаче на самата дръжка, с която затваряме вратата. Похващаш я задължително от долу и то с нещо не метално. След като се откачет клипсовете от долу и от страни я повдигаш на горе, за да излезе о заключалката. При монтирането обратно е важно да се постави на точното място първо от горе, а клипсовете влизат с умерени удари с дланта. Редактирано 14 Юни, 2016 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #19 Отговорено 14 Юни, 2016 (Редактирано) Не мисля, че е нужно за това да сваляш цялата кора. Актуатора трябва се подвади за да може да издърпаш някакси мигача. Свалянето на кората е за по-голямо удобство и евентуално ако се сменя цялото огледало. Редактирано 14 Юни, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #20 Отговорено 14 Юни, 2016 @JapCar - бих се радвал ако мога и аз да го дръпна само от процепа, и след това да набутам новия оттам..ама не ми изглежда много възможно засега.. В какъв филм те вкарват със сваляне на кората, огледалото...какво ще помогне това? Прочети в началото на Чавдар и моите постове, разгледай и снимките... Казано е -първо свали стъклото, на щипки е, май отдолу се почваше и след това се измъква нагоре, но не помня подробности. За рамката която споменаваш не помня, но със сигурност сваляне на цялото огледало няма да помогне. Първоначално и аз исках да го сваля, но не отвътре, а отвън,отдолу има винтове, които не можах да развия и се отказах. Щом съм го правил, значи става, жалко, че не направих повече снимки с текст...Като го направиш, поясни тук как става... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #21 Отговорено 15 Юни, 2016 Днес - съвсем лек напредък.. Успях да махна външната рамка съвсем лесно - просто издърпах актуатора напред и тя почти сама падна. Проверих - не бях счупил щипката.. И радостен започнах да търся варианта с измъкването на мигача направо от кожуха така... Е - да, ама не! Не зная как JapCar е успял да го свали така...ще счупя нещо със сигурност - формата на мигача е такава, че няма никакъв шанс да стане да го издърпам без да счупя нещо.. На първата снимка съм показал и едно от ушетата, което държеше рамката към пластмасовия кожух и се оказа счупено от удара, който прецака мигача.. Успях да стигна до това положение, което се вижда от снимките и нито момент по-напред, защото всичко започна да скърца застрашително ако го напъна повече... @JapCar - тия винтове, за които говориш могат да се развият единствено ако свалиш огледалото...и ако можеха да се развият направо - досега да съм го сменил :> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #22 Отговорено 15 Юни, 2016 Защо не си развил държача на стъклото? Мигача има уши, които ще счупиш ако продължиш да напъваш. Това, което виждаш да закрива мигача, бялото и черното, трябва да ги отвиеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #23 Отговорено 15 Юни, 2016 (Редактирано) Защо не си развил държача на стъклото? Мигача има уши, които ще счупиш ако продължиш да напъваш. Това, което виждаш да закрива мигача, бялото и черното, трябва да ги отвиеш. Да, мисля, че трябва да свалиш бялото и поне да махнеш винтовете на черното, за да може да мърда... Намерих още една снимка, стигнал съм до твоя етап, но за съжаление не съм проследил всеки етап подробно... Редактирано 15 Юни, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #24 Отговорено 15 Юни, 2016 @JapCar - тия винтове, за които говориш могат да се развият единствено ако свалиш огледалото...и ако можеха да се развият направо - досега да съм го сменил :> Аз опитах и се отказах, защото ще заобля нарезите от напъване, но все си мисля, че това нямаше да помогне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #25 Отговорено 15 Юни, 2016 Защо не си развил държача на стъклото? Мигача има уши, които ще счупиш ако продължиш да напъваш. Това, което виждаш да закрива мигача, бялото и черното, трябва да ги отвиеш. На кое казваш "бялото и черното" - на стойката на огледалото с актуатора и нейната "рамка" отзад? Всички болтове съм развил освен този в средата, защото във всички "гайдове" които срещнах се казваше "да не се развива този"... Пффф......дали да не отида още сега да го сваля това... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #26 Отговорено 15 Юни, 2016 (Редактирано) Защо не си развил държача на стъклото? Мигача има уши, които ще счупиш ако продължиш да напъваш. Това, което виждаш да закрива мигача, бялото и черното, трябва да ги отвиеш. На кое казваш "бялото и черното" - на стойката на огледалото с актуатора и нейната "рамка" отзад? Всички болтове съм развил освен този в средата, защото във всички "гайдове" които срещнах се казваше "да не се развива този"... Пффф......дали да не отида още сега да го сваля това... Малко е трудно да уточним терминологията на частите...Черното е онова с многото винтове зад бялото. За бялото не съм сигурен..., ако не пречи на винтовете зад него, опитай без да го сваляш. Не знам и кое наричаш актуатор... Лошото е, че спомените ми се бъркат и с огледалото на Авенсиса, което бях свалял няколко месеца преди това на Акорда... Редактирано 15 Юни, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #27 Отговорено 15 Юни, 2016 Актуатора е зад бялото. Как така да не се сваля бялото, а ако трябва да смениш актуатора/моторчето което мести огледалото, как ще стане...огледалото се разглабя до черупка, в която лежи мигача. Мигача излиза само и единстветно в посока откъм стъклото на огледалото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #28 Отговорено 15 Юни, 2016 Колега за да има пълен достъп до мигача трябва да се извади актуатора,а той се държи на три болта от долу точно на свивката на огледалото.За това казах,че за твое удобство е хубаво да свалиш огледалото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #29 Отговорено 16 Юни, 2016 Актуаторът/ите за мен са моторчетата, които движат огледалото...А самата рамка отзад играе ролята на "шаси", което държи всичко... Иначе - ето докъде стигнах тази сутрин..Не много по-напред..Махнах винта по средата и махнах стойката на огледалото с предното капаче на модула на актуатора... Освободи се място, но не там където ми трябва - сега има малко повече видимост към задната част на огледалото.. Не виждам как би излязъл така мигача отново...как сте се оправили за 10 мин...нямам никаква представа Без сваляне на стойката за да мога да развия болтовете отдолу, както JHM казва - нямам представа как ще стане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #30 Отговорено 16 Юни, 2016 (Редактирано) Черното гнездо подваждал ли си го? Помъчи се да отвъртиш болтовете под държача на огледалото, където се свива за да се прибере. Пробвал си и казваш трудно е, не мърдат, но отвиеш ли ги ще можеш да издърпаш стойката на актуатора, достатъчно че да подвадиш мигача. Редактирано 16 Юни, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #31 Отговорено 16 Юни, 2016 Без да се развият всичките болтовете отдолу не мръдва... Аз успях да махна 1, но останалите са твърде близко до вратата и дори с гъвкав удължител не става... Трябва да се сваля кората за да мога да отвия отвътре винответе, които държат цялата стойка на огледалото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #32 Отговорено 16 Юни, 2016 Защо кората да махаш, имаш пластмасово капаче, което се вади и се виждат болтовете. Кората се маха за да се разкачи буксата, но ти няма да сменяш цялото огледало. В наръчника е дадено даже, че за по-лесно се реже кабела със специални клещи, дадени са коя жица за какво и как да се свърже после, но само затова да сваляш кората не е рационално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #33 Отговорено 16 Юни, 2016 Защото единия винт се пада много близко до кората и без да се свали няма как да се развие... Може да е от моя екземпляр само така,,,може нещо да е правено е да не е сложено ОК - но е факт, че не мога без да махна кората ад го направя това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #34 Отговорено 16 Юни, 2016 (Редактирано) До такива неща/разглобяване каквито виждам на последните ти снимки не съм стигал... Започвам да си мисля, дали през годините няма различни партиди/производители на огледала и да имат различие вътре? Моята е фейслифт 2007. Ако пък наистина се окаже невъзможно без сваляне на огледалото, кората се сваля също за няколко минути, ако си изгледал някой клип за да видиш къде са винтовете преди да опънеш и извадиш копчетата отдолу/отстрани и я издърпаш нагоре... Редактирано 16 Юни, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #35 Отговорено 16 Юни, 2016 Почетох из английския форум и споменават, че фейслифтовите имат разлика по отношение, че са сгъваеми и имат още една жица, това ме навежда на мисълта, че може да имат и друга разлика вътре. Виж това: http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17SEA01&block_02=B__4300&block_03=2848 а тази статия е за преди фейслифта: http://typeaccord.co.uk/forum/topic/1251-accord-2004-damaged-repeater-lens/?hl=wing+mirror&do=findComment&comment=15829 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #36 Отговорено 20 Юни, 2016 В крайна сметка се отказах... Намерих си цяло огледало със стойката и моя цвят за 100 лева и ще сменям него... Мигача най-вероятно ще го продам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimiron3 11 #37 Отговорено 30 Юли, 2020 А, може ли помощ как да сваля стъклото, не смея да го напъна, за да не го счупя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове