Jump to content
JusT-CrAzY

DPF филтер за хонда 2007г.

Recommended Posts

Здравейте, днес докато си карах колата, ми светна на таблото грешка за ДПФ филтер. 

Знам че един път тръгне ли филтъра, трудно може да се регенерира. Знам че има и възможност за цялостно премахване, което не влияе по никакъв начин на автомобила.

Какво според вас е най-доброто решение в случая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, прочех всичко, значи при теб след Дунев се е оправил филтъра, но си е скъпо 340лв. Колко километра си карал след като изчистиха филтъра? 

Аз се чудя дали направо да не го махна и директно да я чипосат на 160 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да видя километража, ама според мен над 1000. Няма признаци за запушване пак, докато преди чистенето два пъти правих регенерация през PC, ама резултата беше само за 40-50 метра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го махнеш, има remap с DPF Delete от PremierTuning, който освен, че кара компютъра на колата да не търси DPF-а, ти запушва софтуерно ЕГР клапана, вдига мощността на 180кс. Цената е около 180 GBP (450лв) само за софтуера, но колата ще върви коренно различно.

 

Махането на DPF не е тривиално и ако го направиш без софтуерна намеса, рискуваш колата да влезе в авариен режим или постоянно да свети жълтата лампа на двигателя, понеже има датчици, които ще отчитат, че нещо не е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите съображения премахването на dpf да е крайно решение беше че ако станем бяла държава и почнат да търсят тоя филтър (особено след проблемите с vw, като нищо ше им скимне в парламента..), цената на такъв филтър е от 2000 нагоре. Първо пробвах софтуерна регенерация, бях решил да пробвам с химия, обаче като видях рекламата в сайта им, реших направо на механично чистене да се мятам. Като (ако) изскочат скоро проблеми ще пиша, засякал съм на колко км е чистена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите съображения премахването на dpf да е крайно решение беше че ако станем бяла държава и почнат да търсят тоя филтър (особено след проблемите с vw, като нищо ше им скимне в парламента..), цената на такъв филтър е от 2000 нагоре. Първо пробвах софтуерна регенерация, бях решил да пробвам с химия, обаче като видях рекламата в сайта им, реших направо на механично чистене да се мятам. Като (ако) изскочат скоро проблеми ще пиша, засякал съм на колко км е чистена

 

Мисля, че докато почне някой да ни търси DPF филтри под колите, всички ще се возят на самоуправляващи се електрически коли... Все пак сме в държавата в която данъкът за кола с последно поколение EURO 5/6 двигател е 350лв, за 25 годишен 1.9 TDI Golf, който избълва сажди като автобус Чавдар е 12.50лв :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха и това е така, ама изведнъж "някой" ще придобие или регистрира фирма за внос на филтри за твърди частици и ще се появи отнякъде закон, наредба, точка, според която всички дизели трябва да имат DPF и е задължително като минават ГТП да им се проверява този филтър... и те така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще въвеждат нещо, то преди търснето и проверката на DPF филтрите, ще трябва да се търси и проверява съществуването и действието на катализаторите. Защото масово старите 25-30 годишни трошки до 100 к.с. ползват и допълнителна 50% отстъпка за "действащо катализаторно устройство", а те такова нямат от поне 15г. назад. Да не говорим, че на много модели, никога не е имало, но е достатъчно да "декларираш" в общината, че автомобилът има такова, и получаваш остъпката. Лично прде мен преди години един собственик на Голф 2 1,6 дизел, обяви и вписа, че има катализатор а това е навъзможно за този модел и модификация. А съвременните автомобили, които почти няма под 100 к.с. и покриват Евро 5-6 не получават никаква отстъпка. Но така е като масово законите и наредбите ни са отпреди 30-40г.

Иначе, принципно, и аз съм против да се маха филтъра. Все пак виждаме в последните дни, поне в София, за какъв смог и замърсяване на въздуха става въпрос. Голяма част от него е и заради застарелия, неекологичен и неконтролируем автопарк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм про-еко. Въпросът е, че този компонент има някакъв живот и след едни 200 000км ме съмнява да изпълнява ролята си особено ефикасно. А щом в UK махат DPF и пердашат с ремапи и пак минават MOT (техния преглед), колкото и да се напъват тук няма да се случи скоро :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи днеска ходих да ми махнат ДПФ филтъра + да я чипосат, всичко мина наред с ДПФ-а обаче тоя така наречен чип, имам чуството че изобщо нищо не се промени, или ако се е променило е било много малко

Човека ми показа какво е направил : увеличил е капацитета на турбото с 7%, обагатил някакви газове и по-голямо впръскване на въздух + още неща. Каза че от 140 коня трябва да стане 170-180.

Някой друг да е правил подобно нещо, и да каже какъв е резултата.

Правих го при JTC perforamance http://www.xn--c1ajatbjvi6a.bg/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих го при JTC perforamance..........

Защо се отказа от Адлер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ми обещаха час някъде към 22-23 и после ми се обадиха и го отмениха за след нова година към 5-10ти и не ми се чакаше просто, а и адлер не се намира точно в София, на около 50км от София е.

Иначе би трябвало адлер да са добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвал съм чип-тунинг от Адлер на предишната ми кола и бях много доволен от резултата, но на CRV-то не ми гарантират че круиз контрола ще се запази и за сега ще изчакам с премахването на DPF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес докато си карах колата, ми светна на таблото грешка за ДПФ филтер. 

Знам че един път тръгне ли филтъра, трудно може да се регенерира. Знам че има и възможност за цялостно премахване, което не влияе по никакъв начин на автомобила.

Какво според вас е най-доброто решение в случая.

Здравей колега,

тъй като пишеш в подфорума на Акорд, то ще сметна че става въпрос за Акорд от 2007г.

 Ти аджеба, къде я видя тази грешка за ДПФ филтър???

Радвам се, че си решил проблема, но нека не се заблуждаваме тука. Седмицата на Акорд няма такъв филтър, понеже този двигател дава много ниско ниво на вредните емисии и без него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да извинявам се, объркал съм, става дума за сивик. Ако може да се премести темата по някакъв начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахааа то не било за компютри ,а за компоти! :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Не че дава много ниски вредни емисии 7-цата дизел, те биха били колкото и на 8-цата без DPF. Проблема е, че 7-цата е трябвало да отговори на стандарт Евро 4, а 8 генерация на по-взискателния - Евро 5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Не че дава много ниски вредни емисии 7-цата дизел, те биха били колкото и на 8-цата без DPF. Проблема е, че 7-цата е трябвало да отговори на стандарт Евро 4, а 8 генерация на по-взискателния - Евро 5.

 

Не съм съгласен, вредните емисии на 8-цата щяха да са повече, ако нямаше DPF-филтър заради 10-те коня отгоре. Иначе за Евро 4 и Евро 5 си прав.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахааа то не било за компютри ,а за компоти! :|

Уф, уж една марка коли караме, но си придиряме и се делим.

Нищо лично, ще продължа да чета тук, въпреки че карам Сивик. )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ахааа то не било за компютри ,а за компоти! :|

Уф, уж една марка коли караме, но си придиряме и се делим.

Нищо лично, ще продължа да чета тук, въпреки че карам Сивик. )

 

Делението е за прегледност и за наше улеснение. Иначе всички сме от един отбор и не се делим на големи и малки, делението е само по модел на колата. Когато търси информация за даден модел, да влезем в раздела и да я намерим, без да се налага да ровим из целия форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, съгласна съм.

Колегата с въпроса, може да не е наясно, за порядките тук.

Мисля, че всеки раздел си има модератор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тая тема беше в Офф топик или Общи дискусии първо, ама е преместена тук. Може би защото аз първи с Акорда отговорих, а колегата не е уточнил че става дума за сивик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...