Dimteam 1 #1 Публикувано 17 Декември, 2015 Колеги от известно време имам проблеми с централното. Ползвам фабричното централно обаче понякога се налага да натискам по повече от 20 пъти копчето на дистанционото за да отключи или заключи. Сменях батерията - няма промяна. Другия проблем е , че понякога не отключва или зачключва дясните врати. Дайте идей какъв може да е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #2 Отговорено 20 Декември, 2015 Здравей колега,ще се опитам да ти дам частичен отговор поради причината че, при мен в повечето случай предна лява и задна дясна врата почти не се командваха от дистанционното и се налагаше да използвам ключа.Почти отписах да е модула на дистанционното управление като вероятна причина понеже имам аларма слагана допълнително и при използване на нейното дистанционно симптомите са същите.Реших че имам два варианта смяна на въпросните машинки с нови(втора употреба) или профилактика на същите.Избрах вариант две-диагностика и профилактика.Започнах от задна дясна врата -по лесно за работа ,машинката е на достъпно място.след Сваляне на кората на вратата откачам клупонга на машинката и с тестер(пробна лампа) проверявам да ли се подава 12v на клупонга при натискане на закл.(дистанционно)-задължително при тази операция се натиска и ключето за сигнализация на отв.затв. врата на съответната врата.При мен излезна 12v ,и започнах свалянето на машинката .След свалянето за по сигурно я пробвах с външен източник на 12 v -почти не отработи.Машинката е ремонтопригодена ,лесно се отваря по механиката няма какво да се счупи ,оставя само двигателчето .То е капсаловано и започнаха мъките при самото му отваряне .След отварянето му го почистих с контактен спрей (имаше много нагар по четките и по ротора).Затворих го и му подадох 12v просто запя след почистването, и започна зглабянето по обратния ред.Вече имах работеща машинка.Със машинката на предна лява врата по същия начин ,малко по трудоемко по вече нерви и резултата е на лице -работеща машинка. Дано съм ти бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #3 Отговорено 20 Декември, 2015 Благодаря колега за насоките! Въпроса е , че май проблема не е само с машинките понеже все едно дистанционото губи обхват. Натискаш бутона , диода свети , обаче нищо не се случва и така чак на 10-тия път хваща и отключва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #4 Отговорено 20 Декември, 2015 Колега,в предния пост съм ти написал според мен вероятна причина да са машинките на вратите.При мен също свети диода на дистанционното ,а се отварят или затварят вратите по някога с не работещите машинки до преди профилактиката.Нищо не пишеш за отв. или затв. с ключа все пак е част от централното. Работят ли коректно всеки път машинките с ключа? Ако работят търси проблема в модула на дистанционното или в релето за отваряне .Във машинката която е в шофьорската врата има микроключе което при отв. или затв. с ключа подава сигнал към другите три машинки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #5 Отговорено 31 Декември, 2015 Същия проблем ми се появи и на мен от скоро (акорд 6, 99-та). Значи прави ми впечатление че сутрин си отварям без проблем, но малко след това докато всичко още е студено, ако се наложи да заключа или отключа не става отраз, и може до 4-5-6 пъти на натискам дистанционното за да отключи/заключи. От ключалката с ключа всичко работи. Батерията смених, без промяна. Когато съм карал по-дълго колата и вече е топла, и купето също е топло, работи с дистанционното без отказ. Не зная накъде да се насоча, освен към студени спойки някъде по трасето. Може би ако намерим електрическата схема на централното заключване ще си улесним задачата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #6 Отговорено 2 Януари, 2016 http://honda-accord.5go.ru/jpg/shem/24.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
neno_11 15 #7 Отговорено 4 Януари, 2016 Явно проблема е общ при положение че и при мен като застудя и започнаха да отключват или заключват избирателно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #8 Отговорено 4 Януари, 2016 На мен ми се случи еднократно миналата седмица да не иска да заключи, трябваха му 3 или 4 натискания на копчето. Досега не бях имал никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #9 Отговорено 5 Януари, 2016 И при мен симптомите са същите. Когато колата е студена сутрин най-трудно отключва. Започвам да си мисля дали проблема не идва и от слаб акомулатор? Нека колегите който имат сходен проблем да споделят на колко години им е акомулатора , за да видим дали всъщност не е от там проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #10 Отговорено 5 Януари, 2016 И при мен симптомите са същите. Когато колата е студена сутрин най-трудно отключва. Започвам да си мисля дали проблема не идва и от слаб акомулатор? Нека колегите който имат сходен проблем да споделят на колко години им е акомулатора , за да видим дали всъщност не е от там проблема. Не е от там проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #11 Отговорено 5 Януари, 2016 Ако акумулаторът не може да отключи, ще може ли въобще да запали двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #12 Отговорено 6 Януари, 2016 Да сега се замислих , че ако не може да подаде едни 12в за да отключи то няма да има и как да запали. Ами тогава отиваме май на варианта с релето или микроключето за което беше споменал колегата в по-горния пост. Попринцип е възможно да е релето , понеже поне според мен ниските температури може да му оказват влияние. Някой има ли идея къде се намира това реле? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #13 Отговорено 6 Януари, 2016 Колеги, ако някой има читава схема на упр. на централн.закл нека я сподели. Никаде в нета неможах да намеря по добра от тази която споделих, явно за нашите акордеони са в графа-top secret :-). Инсталирах най новата autodata, но и там няма такава схема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #14 Отговорено 8 Януари, 2016 Съгласно схемата която е постнал колегата Владо5, търсим "блока за управелние на дистанцион. отваряне на вратите" и търсим студени спойки. Обаче на тази схема не виждам къде е приемника за дистанционното и неговата връзка с блока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #15 Отговорено 13 Януари, 2016 (Редактирано) При мен проблема се реши след смяна на моторчетата. Старото моторче е в ляво на снимката а в дясно е новото. Вътре имаше сериозен нагар, както се вижда и на снимката. Преди да отворя машинките установих че идва напрежение до всяка машинка но те работеха когато си искат. След това направих проба на самото моторче с подаване на напрежение. Моторчето имаше сила при първите 1-2 пъти след което спираше да върти при минимално натоварване. В началото си мислех да търся машинки на старо, но след като видях какво е състоянието на моите и реших да си поръчам нови макар и от Корея. Поръчах от тези http://www.ebay.co.uk/itm/12500RPM-9mm-Round-Flat-Shaft-Auto-Motor-Door-Lock-Mirror-FC280PC-FC-280-8-16V-/251884178622?hash=item3aa5778cbe:g:HbAAAOSw34FVCTtk и ги смених. След подмяната определено работят много по-добре, а и самият звук при отключване/заключване е доста по-силен. Подмяната на моторчето отнема по няколко минути за всяка машинка (без разглобяването на кората и демонтажа на машинката естествено). Само при монтажа на всяка букса трябваше да се обърнат кабелите + и - (към моторчето), тъй като въртяха на обратно. Поздрави! Редактирано 13 Януари, 2016 от martins 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #16 Отговорено 13 Януари, 2016 (Редактирано) Колеги, това е обсъждано във форума вече. Няма нужда от нови моторчета. Вътре в самото моторче има позистор, който се прецаква с времето. Потърси около четките, трябва да има малка пластинка, която е въпросният елемнт.Решението е безплатно - шунт! Навсякъде където има управление с ел. моторчета - врати, багажници и т.н. и т.н, изпълнението е с позистор, чийто принцип на работа е тясно свързан със температурата, затова решението е или замяна на позистора, или направо премахването му. Редактирано 13 Януари, 2016 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #17 Отговорено 14 Януари, 2016 На акорда 99-та, проблемът беше в четките на три от моторчетата на вратите - просто не баха останали четки. Интересното е, че на шофьорската врата си бяха нормални, без много износване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #18 Отговорено 15 Януари, 2016 Съгласно схемата която е постнал колегата Владо5, търсим "блока за управелние на дистанцион. отваряне на вратите" и търсим студени спойки. Обаче на тази схема не виждам къде е приемника за дистанционното и неговата връзка с блока.Колега, според схемата смятам че, блока за дистанционното отв. на вратите и приемника на дистанционното са едно и също(в общ корпус). Ако е така (блока е изправен) при задействане на дистанционното той ще подаде минус на релето за отваряне, което е с нормално отворени контакти и при сработване ще прехвърли плюс към машинката в шофьорската врата-понеже не виждам връзка на релето и другите 3 машинки по пътя на логиката след като сработи машинката в шофьорската врата(отв. или затв.) ще сработи микро ключът който се намира в нея и ще подаде сигнал към другите машинки (по схемата чрез multiplex unit passengers side). По тази схема и за мен има някои неизвестни но в предвид атмосферните условия и липсата на свободно време през светла част на деня нямам възможност да ги открия и тествам(релето и блока за управелние) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #19 Отговорено 15 Януари, 2016 ... Разбира се, това също е вероятна повреда. В някои случаи, дори ел. моторчето би могло да изгори.Все пак, не всеки има възможност, да пазарува от ибей и би било полезно, първо да се проверят нещата и чак след това да се предприема замяна със нова машинка, ремонт, или купуването на ново моторче. Доста често се оказва, че нещата са лесно поправими, но няма сервиз който да предприеме поодобни реставрации. Политиката е замяна със ново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #20 Отговорено 3 Февруари, 2016 Аз искам да попитам как се демонтира самата машинка? Свалих кората , видях я къде се намира ама не можах да видя как точно се демонтира. Някой ако може да даде насоки ще съм много благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #21 Отговорено 3 Февруари, 2016 Разгледай тези ръководства: https://www.youtube.com/results?search_query=Door+Lock+1998-2002+Honda+Accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #22 Отговорено 3 Февруари, 2016 Прегледах едно клипче и видях как става. Свалих машинката , отворих моторчето и го зачистих с финна шкурка от нагара. Резултат - нулев Прави ми впечатление , че когато натискам бутона за отключване сякаш произволно пуска сигнал до различните врати. Замерих моторчето и явно е слабо. Май ще поръчвам и аз моторчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #23 Отговорено 7 Февруари, 2016 (Редактирано) Мда. Така е вероятно колега владо5. Предвид че с ключа в шофьорската врата се отварят всички врати без отказ и проблем, остава изцяло да търсим проблема в блока на дистанционното който подава сигнал към машинката на шоф.врата. Тук в тази тема се дискутират две теми успоредно в момента, като втората е за проблем с самите машинки (актуатор), което не важи в нашия случай. Редактирано 7 Февруари, 2016 от _pileto_ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #24 Отговорено 8 Февруари, 2016 Мда. Така е вероятно колега владо5. Предвид че с ключа в шофьорската врата се отварят всички врати без отказ и проблем, остава изцяло да търсим проблема в блока на дистанционното който подава сигнал към машинката на шоф.врата. Тук в тази тема се дискутират две теми успоредно в момента, като втората е за проблем с самите машинки (актуатор), което не важи в нашия случай. Здравей колега , днес имах малко свободно време и реших да намеря блока(приемника)на дистанц. отв/затв на вратите . Намира се от лявата страна на жабката за целта сваляме същата е то и снимка на блока Релето се намира от дясната страна на жабката - от задната страна на мултиплекса(в него) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #25 Отговорено 2 Юни, 2016 (Редактирано) При мен проблема се реши след смяна на моторчетата. Старото моторче е в ляво на снимката а в дясно е новото. Вътре имаше сериозен нагар, както се вижда и на снимката. Преди да отворя машинките установих че идва напрежение до всяка машинка но те работеха когато си искат. След това направих проба на самото моторче с подаване на напрежение. Моторчето имаше сила при първите 1-2 пъти след което спираше да върти при минимално натоварване. В началото си мислех да търся машинки на старо, но след като видях какво е състоянието на моите и реших да си поръчам нови макар и от Корея. Поръчах от тези http://www.ebay.co.uk/itm/12500RPM-9mm-Round-Flat-Shaft-Auto-Motor-Door-Lock-Mirror-FC280PC-FC-280-8-16V-/251884178622?hash=item3aa5778cbe:g:HbAAAOSw34FVCTtk и ги смених. След подмяната определено работят много по-добре, а и самият звук при отключване/заключване е доста по-силен. Подмяната на моторчето отнема по няколко минути за всяка машинка (без разглобяването на кората и демонтажа на машинката естествено). Само при монтажа на всяка букса трябваше да се обърнат кабелите + и - (към моторчето), тъй като въртяха на обратно. Здравей колега !! Би ли ми казал, как извади това черното от оста на старото моторче, за да го сложиш на новото. Има ли няккакъв чалъм, защото опитвах с какво ли не, но не мърда. Явно е капсуловано, пък и не мога да разбера от какъв материал е. Благодаря !! Редактирано 2 Юни, 2016 от nikitooo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #26 Отговорено 3 Юни, 2016 (Редактирано) Тази черната шпула е метална. Вероятно е набита подгрята на оста. И аз доста и се мъчих като накрая хванах чалъма. Намираш си едно стоманено пиронче или нещо друго с подходящ диаметър за да влиза от горната страна на шпулата. Взимаш едни клещи с който да хванеш оста на моторчето от долния край между шпулата и моторчето след което с помоща на магическото средство "Чук" и пирона избиваш самата ос от шпулата. Ако пак не помръдва може да опиташ нагряване на шпулата със запалка за около 30с. И след това бързо докато е топла биеш с чука. След като си готов с тази процедура взимаш новото моторче , подпираш му оста от долния край на моторчето някъде на твърдо и леко с чука набиваш шпулата. Аз по този метод действах и имам 3 от 3 успешно сменени моторчета. Сега вратите се отключват и заключват без отказ. Ако мога да помогна и с друго , пиши на лично или тук! Успех! П.П.: Забравих да спомена , че е хубаво пирончето да му затъпиш върха на шмиргел или по друг удобен за теб начин. По-лесно е избиването когато е затъпено. Редактирано 3 Юни, 2016 от Dimteam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #27 Отговорено 3 Февруари, 2017 Колеги, и аз имам проблем с централното, нямам дистанционно, но когато заключвам шофьорската врата, останалите три не се заключват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #28 Отговорено 7 Февруари, 2017 Здравей колега, като за начало се насочи към шофьорската врата. Свали кората и виж какво се случва вътре. В машинката на вратата има микроключе, което командва (комутира минус) модула на централното. На машинката има два куплунга - единия е 2пинов(за моточето), а другия е 3 пинов - за микроключето. Разкачи му куплунга и виж дали работи, чрез мултицет на верига, като откл. или закл. с ключа. Чрез пробна лампа провери на разкачения куплунг, дали има постоянен минус на един от пиновете. Ако ключето работи коректно и има постоянен минус, започни да проследяваш линията за лош контакт или прекъснат кабел до модула. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #29 Отговорено 7 Февруари, 2017 Благодаря колега, при първа възможност ще започна с разглабянето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #30 Отговорено 14 Февруари, 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, вчера докато бях в колата реших да я заключа да пробвам дали се е оправила (стария сивик англичанка при проблем, след извесно време, се оправяше магичeски ). И се заиграх с копчето . При заключване се чува някакъв шум, някаде из багажника и нещо, като реле от бушоните, от страната на пасажера. Та се замислих, да не би да е някой изгорял бушон ? Редактирано 15 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skateisnotcrime 3 #31 Отговорено 22 Май, 2018 При мен пък, когато колата я е напекло тогава се появява този проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi404 0 #32 Отговорено 16 Януари, 2020 Не е точно по темата но... Имам сивик 2004г. с изгорели моторчета на задните врати. Поръчах си от ибей като там пишеше че са за акорд 98-02 и са съвместими с със сивик, одисей и още нещо си. Уви не станаха защото палеца е на различно място. Ако някои ги иска да ми даде накои лев и да ги взима. Ако не иска му ги подарявам. Така или инъче нямам какво да ги правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове