goga 273 #41 Отговорено 22 Януари, 2016 Къде се намира това кранче. Може ли малко по-вече инфо. И аз съм сменил термостата. Разлика никаква. Загрява бавно, но като загрее си духа горещо и стопля бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #42 Отговорено 22 Януари, 2016 Е,не е около а под средата-всички Хонди са така.Има пробка за обезвъздушаване на системата-гледай пред главата в дясно,вижда се добре,но махни пластмасовият капак.Аз лично промих радиаторчето на парното на място,без да разглабям само с откачване на маркучите-виж предпоследният ми пост в темата.Разликата е осезаема след химиотерапията. Би ли показал на снимката (сложи една стрелка) къде е пробката за обезвъздушаване, на пръв поглед не я виждам. едва ли това ми е проблема, по-скоро запушено радиаторче. На пръв поглед не ми се вижда лесно достъпно откачването на маркучите, особено този след кранчето... (тази снимка не е от моята кола, вероятно е от бензинова, но при мен е подобно) Как /откъде ги разкачи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #43 Отговорено 22 Януари, 2016 В такъв случай стрелката ти е на място. И да, стрелката при 70гр. се е качила на крайното си място, където стои и при малко над 90гр. Но пак ще го кажа, че тя не е сложена за да ни показва температурата в градуси. Не, че не е на място, на всички е там. Исках да кажа, че това място конструкторите е трябвало да го сложат в средата на скалата...,но това не е важно. Как разбра, че при 70 и 90 гр стрелката е все там? Не става въпрос да показва точни градуси, но не е нормално аналогов прибор за няколко входящи стойности да показва едно и също, т.е. да няма промяна. Би трябвало при нарастване на входния параметър (температурата), показанието да нараства и да спре да се променя, когато температурата стане постоянна, т.е. когато термостата влезе в действие и я установи на 90гр примерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #44 Отговорено 23 Януари, 2016 (Редактирано) Ето снимка директно от моята кола.Вижда се добре пробката. Редактирано 23 Януари, 2016 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #45 Отговорено 23 Януари, 2016 Ето снимка директно от моята кола.Вижда се добре пробката. ОК. Трябва да видя каква е процедурата по обезвъздушаването... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #46 Отговорено 23 Януари, 2016 В такъв случай стрелката ти е на място. И да, стрелката при 70гр. се е качила на крайното си място, където стои и при малко над 90гр. Но пак ще го кажа, че тя не е сложена за да ни показва температурата в градуси. Не, че не е на място, на всички е там. Исках да кажа, че това място конструкторите е трябвало да го сложат в средата на скалата...,но това не е важно. Как разбра, че при 70 и 90 гр стрелката е все там? Не става въпрос да показва точни градуси, но не е нормално аналогов прибор за няколко входящи стойности да показва едно и също, т.е. да няма промяна. Би трябвало при нарастване на входния параметър (температурата), показанието да нараства и да спре да се променя, когато температурата стане постоянна, т.е. когато термостата влезе в действие и я установи на 90гр примерно. С елм327 и апликациите за андроида гледах че на 73гр. стрелката беше вече вдигната, след кратък престой стрелката си стоеше на същото място, а градусите бяха вече 79. Ако не забравя ще направя снимки, но пак казвам че стрелката няма за цел да ни показва температурата с точност. Електронно да направили така че стелката да не се мърда при леките разлики в температурата, а примерно през 6,7или10 градуса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #47 Отговорено 23 Януари, 2016 С елм327 и апликациите за андроида гледах че на 73гр. стрелката беше вече вдигната, след кратък престой стрелката си стоеше на същото място, а градусите бяха вече 79. Ако не забравя ще направя снимки, но пак казвам че стрелката няма за цел да ни показва температурата с точност. Електронно да направили така че стелката да не се мърда при леките разлики в температурата, а примерно през 6,7или10 градуса Няма нужда от снимки, вярвам ти, но моето мнение е, че не е добре да е така направено, не е необходимо да има и градуси. От гледна точка на потребителя можеше да има в средата зелен сектор с начало 85гр и край 95гр, за нормална работна температура, Другите части могат да бъдат отдолу жълт, отгоре червен. Вероятно е направено да не мърда стрелката за да не се паникьосват потребителите и да не досаждат на сервизите... От моя гледна точка предпочитам верни показания на кой да е измерителен прибор, а аз да решавам дали е нормално... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #48 Отговорено 23 Януари, 2016 Уредът на таблото на акорда не е диагностичен, нито измервателен. Уредът е информационен. Много добре е измислен. Досега и на двата акорда не съм бил подвеждан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #49 Отговорено 26 Януари, 2016 След дълъг път проверих кранчето- Зададох Lo за желана температура и кранчето се затвори, тогава няма нужда от отопление), като зададох висока температуре, то се отвори, следователно работи. Направих и вградената самодиагностика на всички сензори: Резултатите: (сензор 10 е налягането в климатика) 1 - 23 2 - 13 3 - 08 4 - 78 5 - 03 6 - 59 7 - 58 8 - 00 9 - 36 10-07 Някои са ми странни, но ще видим нататък... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #50 Отговорено 1 Февруари, 2016 Петък вечер, както си карах из града и изведнъж взе да духа студено в колата (а бях карал вече близо час и половина извън града) и стрелката на антифриза да мести към "жегата". Отидох сутринта до сервиза, да огледат за течове и да ми видят и термостата. Оказа се, че няма нито течове, нито термостата има проблеми, но някак си нивото на антифриза беше спаднало. Както и да е доляхме антифриз, цял ден тестове за течове и за термостата и нямаше проблеми. Днес при 3 градуса (според датчика на колата) парното започна да духа доста топъл въздух едва 4-5 минути след като тръгнах. Направо бях втрещен как бързо ми загря парното. Стрелката на антифриза дори не беше стигнала близо до средата, където си стои обикновенно. На 10-тата минута вече щях да се сваря в колата, та се наложи да се събличам. И всичко това на режим AUTO и нагласени 26оС. Разказвам това, защото явно до сега съм карал с ниско ниво на антифриза без да разбера и парното ми работеше слабо - загряваше след 15-тата минута. Вече съм много доволен от парното на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #51 Отговорено 1 Февруари, 2016 Точно такъв проблем имаше Тино и блокира двигател! Двигателят започнал да смесва масло и антифриз - тоест антифриза бе "изчезнал", като бе отишъл в маслото, а двигателя започва да го гори. До колкото помня, разказваше, че известно време е доливал антифриз докато не е блокирал двигателя и тогава са разбрали всъщност къде е "изчезвал". Съветвам те да провериш нивото на маслото и да не караш колата много преди да установиш от къде е изчезнал антифриза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #52 Отговорено 1 Февруари, 2016 (Редактирано) Днес при 3 градуса (според датчика на колата) парното започна да духа доста топъл въздух едва 4-5 минути след като тръгнах. Направо бях втрещен как бързо ми загря парното. Стрелката на антифриза дори не беше стигнала близо до средата, където си стои обикновенно.=============== И всичко това на режим AUTO и нагласени 26оС. Малко невероятно ми звучи това след 4-5 мин...освен ако не ти се е включила онази функция за която досега няма единно мнение (под 5гр околна темп и под 70гр на антифриза се вкл. някаква система при дизелите ...) При мен на Ауто и нагласени 21гр, а в купето 14гр (термометъра до ск.лост) духа едвам едвам хладко. Като наглася 25-26 гр започва да духа по-силно и топло, което показва, че датчика за температурата в купето е на по-топло място (или не е верен) и счита, че 21гр са достигнати. Ако наглася на Hi духа още повече и по-топло, което е нормално. Опитай на 21гр как духа при теб. За нивото на антифриза- разширителното казанче е от почти непрозрачна пожълтяла пластмаса, антифриза ми е жълтеникав и не мога да видя нивото. Вътре има някакви прегради и дори на тъмно, светейки с фенерче през гърлото, не се вижда добре отвън нивото...Меря го с клечка от гърлото, после сравнявам отвън и мисля,че е в средата, но не съм сигурен. Преградите вътре стърчат повече от пръст над нивото. При теб вижда ли се нивото добре? За загубата на антифриз- той не се губи без теч, така, че колегата е прав- трябва да намериш теча. Редактирано 1 Февруари, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #53 Отговорено 2 Февруари, 2016 Точно такъв проблем имаше Тино и блокира двигател! Двигателят започнал да смесва масло и антифриз - тоест антифриза бе "изчезнал", като бе отишъл в маслото, а двигателя започва да го гори. До колкото помня, разказваше, че известно време е доливал антифриз докато не е блокирал двигателя и тогава са разбрали всъщност къде е "изчезвал". Съветвам те да провериш нивото на маслото и да не караш колата много преди да установиш от къде е изчезнал антифриза. Правилно го съветваш, че трябва да следи и види, дали и къде му изчезва антифриза / за да не стане после мяу/. То по-принцип, също е правилно преди всяко палене на колата сутрин ,масло и антифриз да се проверяват, ама...... Естествено може и да няма нищо, но да си има едно на ум. А относно това: За нивото на антифриза- разширителното казанче е от почти непрозрачна пожълтяла пластмаса......... Вътре има някакви прегради и дори на тъмно, светейки с фенерче през гърлото, не се вижда добре отвън нивото...... Преградите вътре стърчат повече от пръст над нивото..... Така е всичко, но съм сигурен ,че нивото на течността, трябва да бъде точно до тези прегради. Доливаш по малко и гледаш през отвора на капачката, докато течността стигне до тези прегради.От вън няма да видиш нищо-колкото и да светиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #54 Отговорено 2 Февруари, 2016 Така е всичко, но съм сигурен ,че нивото на течността, трябва да бъде точно до тези прегради. Доливаш по малко и гледаш през отвора на капачката, докато течността стигне до тези прегради.От вън няма да видиш нищо-колкото и да светиш. Ще долея до височината на преградите вътре, но някой друг ще потвърди ли, че това е вярното ниво? Иначе не виждам защо са избрали този материал за казанче...и на най-евтините коли казанчето е чисто бяло, полупрозрачно и нивото се вижда без взиране, от далече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #55 Отговорено 2 Февруари, 2016 Не знам как е при дизелите, но на бензина каанчето има мин и макс обозначение, и е бяло на цвят, с фенерче се вижда отчетливо нивото на антифриза. При пълна смяна е нормално да се долее 1-2 пъти по малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #56 Отговорено 2 Февруари, 2016 Не знам как е при дизелите, но на бензина каанчето има мин и макс обозначение, и е бяло на цвят, с фенерче се вижда отчетливо нивото на антифриза. При пълна смяна е нормално да се долее 1-2 пъти по малко. На дизела е черна горната част с капачката, а отдолу е жълтеникаво и има две черти, които би трябвало да са мин/макс, но не е написано. И защо въобще трябва да се свети с фенерче... На този линк има няколко казанчета за Акорд: http://www.parts.loc8apart.co.uk/nav/auto-part/Honda/2/Header-and-Overflow-Tanks.php Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #57 Отговорено 2 Февруари, 2016 Свети се, защото мястото не е осветено добре, и когато се наведеш да погледнеш нивото виждаш силуета на течността и не може с точност да прецениш нивото. Все пак казанчето не е от стъкло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #58 Отговорено 3 Февруари, 2016 При мене точно на тези две черти си пише минимум и максимум. С малко фенерче, като запалка но доста по мощно, светвам дирекно в казанчето /пъхам част от фенерчето вътре/ и след това от вънка гледам до къде е нивото. Единствено така виждам до къде е нивото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #59 Отговорено 3 Февруари, 2016 Сега като се вгледах, видях, че срещу чертите има Min/Max, но не мога да се съглася, че е нормално да се ползва фенерче за тая елементарна проверка. Може би това би обяснило гафове вследствие ниско ниво/течове, след като не е удобно за рутинна проверка. При мен и с фенерче на тъмно трудно става, защото преградите вътре са черни. На всяка кола е нормално дори само при вдигане капака с един поглед да видиш нивата на всички важни течности (в съвременните коли изключение прави казанчето за чистачките, което обикновено е ниско в калника) Разгледах по-подробно през гърловината и се оказа, че преградите са до горе, ръбът който се вижда върху тях е на нивото на външния ръб на казанчето, където се съединяват горната черна част и долната жълта... Отметката Max е около 1 пръст по-ниско от този ръб. Все пак долях още антифриз малко под ръба на преградата вътре , но ми се струва, че е малко над Max, но да видим как ще е отоплението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #60 Отговорено 4 Февруари, 2016 Не знам дали сте наясно, и как е при дизела, но казанчето е разширителен съд, и едновременно при нужда радиатора си смуче антифриз. Не доливайте всеки път когато нивото е между мин и макс (някъде по средата), защото когато радиатора върне течност в казанчето, да не се хванете за главата после... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове