Virgil 0 #1 Публикувано 12 Ноември, 2015 Здравейте колеги,карам сивик англичанка комби 1.4 16v 90 коня 2001 година. Преди няколко дни й сложих газов инжекцион(полски) в Пловдив. Първите 2-3 дни беше супер,но изведнъж светна чека и почна да гасне,прехвърлих на бензин обаче продължава да свети чека! Оборотите паднаха до около 600 и като изключа от скорост в движение гасне веднага,но само на газ,на бензин аха да угасне, ама като че ли е по-добре малко! Идея някой? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #2 Отговорено 12 Ноември, 2015 Настройки вероятно са необходими. Гаранция няма ли тази система и монтаж? Използвай я. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 436 #3 Отговорено 12 Ноември, 2015 Може с кламера да видиш какви грешки ти дава компютъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 13 Ноември, 2015 Грешките ще бъдат за бедна или богата смес,съответно ниско и восоко напрежение на ламбда сондата.Нормална грешка след лоша настройка,по-точно никаква след автокалибрация. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #5 Отговорено 13 Ноември, 2015 Сега бях при газаджията, и това което уж се оказа било бедна смес,а междувременно след 10-ина километра чека сам изгасна. Ама карах само на бензин,незнам всъщност дали има значение,ама сега след като я закачи на компютъра е по-добре. Само че вероятно ще ми се наложи да изчистя дроселовата клапа,тъй като след като я освободя от скорост оборотите падат до 500 и за няма и секунда ги компенсира,но можело в последствие и от това да започне да гасне. Ще помоля за малко акъл с какво да я почистя и дали нещо по-специално трябва да правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #6 Отговорено 13 Ноември, 2015 Почистване на IACV -> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #7 Отговорено 13 Ноември, 2015 Оказа се, че пак не става и чека отново светна. Казаха че ще правят пренастройка цялостна и ще слагат по-големи жегльори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 13 Ноември, 2015 Колко мм. са дюзите,т.е разпръсквачите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GymFlex 13 #9 Отговорено 13 Ноември, 2015 Аз имах такъв проблем на старата хонда. И в завой и при рязко спиране пак изгасваше колата. Проблема мисля че се реши с температурна настройка на колата. Просто след като я оправиха след 2 дена я баталясах. Трябва да ти направят настройки докато мотора е студен за да хванат температурната настройка на газовото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #10 Отговорено 18 Ноември, 2015 Правят я,карам два дни и пак почва да гасне и да свети чека! Имам чувството че всички майстори един х.й ги е правил! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #11 Отговорено 20 Ноември, 2015 Поизчистих дросела,стъпковия мотор и датчиците,обаче не постигам някакъв резултат задоволителен. Дали на елкон ще могат да ми кажат нещо повече,или да ходя в хонда да ме лекуват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #12 Отговорено 20 Ноември, 2015 Според мен трябва да си сигурен дали на бензин прави мизерии. Всички знаем, че ако колата има проблем на бензин, то той на газ се проявява с тройно по-голяма сила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #13 Отговорено 20 Ноември, 2015 На бензин също го прави,но за част от секундата и просто претреперва и компенсира веднага. Някой да знае читав елкон в Пловдив, и каква е цената? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wolverg 6 #14 Отговорено 11 Декември, 2015 Разбра ли се от какво е бил проблема колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 11 Декември, 2015 Тази тема трябва да се пренасочи към подфорум Алтернативни горива.Там четат повече колеги разбиращи от газ,а тук само аз.За съжаление Пловдив ми е далеч, иначе с радост бих настроил колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #16 Отговорено 16 Декември, 2015 Оправиха оборотите с реглаж на дросела от болтчето,но през ден светва чека,и постоянно донастройват газта. Бедна смес,уж! А тя върви добре,има тяга и гори нормално смесен разход 7.5 литра. Вече се чудя какво да правя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 436 #17 Отговорено 17 Декември, 2015 Щом свети чек-а има някаква драма с настройките. Ако проверяваш грешката с кламер-а как разбра, че е бедна сместа? Мотор-а ти е най-вероятно като моя, и там набива 45-та грешка, която е бедна/богата смес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #18 Отговорено 18 Декември, 2015 Не проверявам с кламер,газаджията си я проверява,и почвам сериозно да се съмнявам в уменията му! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #19 Отговорено 19 Декември, 2015 Време е да я провериш ти... нали знаеш къде е буксата в дясно до жабката под таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #20 Отговорено 21 Декември, 2015 Газаджията като бях пак каза че вече не знае какво да прави и да отида да я прочетат. Съответно на проверката излезе бедна смес,а той каза че щял вече да ми сложи големи жигльори, и да горяла колкото си ще! Ей тва пичове е отговорът на един професионалист! Бях после при Стефан инженера в Кичука за тези които го знаят,и човека каза да не я пипам повече защото работи добре, и че при някои коли въобще не гасне,а при мен е добре че си гасне,когато я рестартирам,но не дава отражение на друго нещо. Някакви идеи някой? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #21 Отговорено 21 Декември, 2015 Аз мисля че няма да е зле да почистиш бензиновите инжектори. Имам подобен проблем ,обаче при мен не гасне чак , но е на ръба. Всичко съм чистил дросели , клапанчета , свещи съм сменял... абе каквото се сетиш. Един познат ме светна за това с чистенето на инжекторите тъй като той беше в същия филм като тебе. Светеше му чека за бедна смес и му прекъсваше. При него всичко заспа след процедурата , аз обаче не мисля скоро да я правя , защото съм още в много ранен стадии. Sent from my Galaxy S6 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #22 Отговорено 23 Декември, 2015 (Редактирано) При положение че преди газовия инжекцион проблеми не е имало аз мисля че нещо е оплескано със монтажа. Ако е свалян колектора може да не е закачен някой вакум, нещо от тоя род и да не може да достигне нормалната смес. Има и друг вариант, компютъра газовия да не може да симулира достатъчно добре импулсите към газовите дюзи и оттам да се получава разминаване в стойностите които бензиновия компютър гледа и да отчита грешката. Аз преди да сложа газов инжекцион доста се чудих каква марка да е и накрая се спрях на фобос... ако идеш на паркинга им и видиш служебните коли всите са хонди на газ. Дали е случайно Прегледай всичкото датчици, включени ли са, мап, тпс, моторчето за празен ход, въздушен датчик, Всичко от до огледай, огледай и нещо друго дали щекерите към бензиновите дюзи са щракнали добре, възможно е(имал съм и тоя проблем) ако не с прекъсване на кабелите а с преходни щекери, като не са фабрични да не дава контакт към някоя дюза и ето ти прекъсването и липса на гориво и бедна смес. Огледай навсякъде където е пипано пипни тук там, но пипни ти увери се какво виждаш и после ходи при майстори с конкретни искания че така ще те мотаят до 2017г Редактирано 23 Декември, 2015 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #23 Отговорено 24 Декември, 2015 Ей в такъв филм и аз бях се вкарал с последния инжекцион и от тогава на следващите 2 коли слагам АГУ.Доволен съм,сам си ги регулирам,доволен разход и вървеж.Проблема е в компетенцията на газаджиите които ползваме.не че е по-добра АГУ-то но не си помислям за ГИ на тез стари бараки които караме! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #24 Отговорено 1 Януари, 2016 Всичко съм прегледал,това е! Всичко е ок,и пак бедна смес! Откачам акумулатора и като часовник след 2 дни цък и чека светва! Доста хора я гледаха и казаха да не я пипам повече, че всичко й е ок! Просто моят компютър по-лесно хващал грешките, бил по-чувствителен уж! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #25 Отговорено 1 Януари, 2016 Да бе да,нали и аз съм карал Аеродек същия,не е по-различен от другите Хонди.Гола вода са майсторите при които ходим това е истината!Весела Нова Година,ние да сме живи и здрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Virgil 0 #26 Отговорено 2 Януари, 2016 Весела на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sambito7 3 #27 Отговорено 7 Януари, 2016 Здравей колега, а аванса не е ли бутан щот и от там прави мизерии, според мен бутнете малко аванса Поздрави и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове