Jump to content
xaxo

How to: отстраняване на утечка причинена от HFT модула

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Браво за темата, но нямаше ли да е по-просто да отрежеш белия кабел, да го изолираш и просто да направиш едно мостче между 1-ви и 11-ти пин на буксата. Така няма да имаш нужда от релето.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и щях да направя, но ме посъветваха да го прекарам през реле. Не знам какъв му е плюса, ако има такъв изобщо. Мислех си и какво би станало ако изобщо прекъсна белия кабел и го изолирам, но реших да не пробвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата, е че белия е на 15А предпазител(номер 16 в таблото при двигателя, като храни още и навигацията и дисплея за нея), а лилавия е на 7,5А предпазител(номер 35 в таблото в купето, който също храни и навигацията и дисплея).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. добре че съм го вързал с реле, че да си ползва всеки неговите бушони и да не натоварвам допълнително малкия 7,5А, така ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега! Ето такива теми е хубаво да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за темата.Искам да попитам откъде мога да намеря такова реле?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Води се автореле 4120. Би трябвало да го има във всеки по-зареден магазин за ел компоненти, на цена от 2,50 лв. до 5 лв.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.01.2019 г. at 23:59, Damasko написа:

Браво за темата.Искам да попитам откъде мога да намеря такова реле?

Колега насочи се към Елимекс (не искам да правя реклама, просто знам че там има почти всичко :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елимекс супер. Радимекс също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам същия проблем колата като стой 4 дена без да я карам и акумулатора пада. Самото хенд фрее спря да работи и от тогавя се получава проблема, отначало мислех че е от акумулатора но на 3тият път се убедих че вече не е от него. Въпросът ми е дали мога направо да откача буксата и да си карам колата така, дали ще отчете липсата му? Благодаря предварително.

Редактирано от trqlala

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачай го, нищо няма да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на колегата хахо!

Много добре е показал как се решава проблема! 

Аз вчера оправих по тази схема модула на Джаз 2009г. Единствено имаше разлики в цветовете на кабелите, но не можах да снимам, защото кабелния сноп на джаза е доста по-къс /модула е на няма 10 см от предпазителите/, а и по-трудно се работи. Препоръчвам на всеки, който ползва схемата, да проверява с мултицет къде излизат двете напрежения 12В преди да реже кабелите!

Блутут модула е еднакъв на вид, макар и с различни парт номера на доста модели на Хонда: ЦРВ 3, Джаз 2, Акорд 8, Сивик 8

Темата ще е полезна на много колеги и не е зле администраторите да я сложат на по-видно място!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Back Up Power-а позволява  разговорът да продължи, след изключване от контакт. Едва ли повечето хора подозират за това, или би създало някакъв дискомфорт ако не работи по този начин. Поне на мен не. Понеже не ми се режеха кабели (и при мен са много къси - Accord8) и слагаха релета, отворих модула, срязах крачето на Pin 1 (Backup Power) между буксата и платката, капка тинол между Pin 1 и Pin 11 (съседни са на платката) и готово. Захранване само през ACC power. Работи си и не ми е прегарял предпазител. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Имам същят проблем с Акорд 8-ма генерация /2011 г./, но въпреки че изгледах доста клипове и снимки от форумите не успях да намеря къде точно физически се намира HFT модула на въпросната Акорд 8-ма генерация. Няма го под волана както е посочено за американския вариант Акура ТСХ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, бих искал да попитам някой дали е намерил алтернативен модул на оригиналния понеже в моята кола модула липсва, аз на скоро си купих сивик 8ма генерация 2007г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за алтернативен модул, който да включиш на същото място.. сещам се за системи тип Parrot или нова навигация.. а най-безболезнения начин е да си закупиш модула от някоя кола за части/олх/ибей ако щеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. За колегите които не могат да открият модула. На Акорд 7, модулът се намира под малката кора, която е над мултимедията. Ако на Сивика я има същата, твърде вероятно е да е там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Купих колата с разкаченa букса на Bluetooth модула. Явно е разреждал акумулатора на предишния собственик.

Смених кондензаторите с нови, по инструкциите тук: https://forums.hondabg.com/topic/112828-honda-cr-v-3rd-gen-bluetooth/?do=findComment&comment=1057615363

Bluetooth модула работи. Сдвоих телефона, приема и изпълнява команди. Значи чиповете не са за запояване, иначе нямаше да приема команди.

Но въпреки това, остава консумация от 0,245А след заключване на колата и изчакване да мине в stand by режим. След като го разкачих отново, консумацията падна на 0,02А.

Въпросът ми е, защо при повечето колеги се оправя след смяната на тези кондензатори, а при мен - не? Някой знае ли още някаква "тайна" по въпроса?

Иначе съм приготвил и реле, което ще монтирам по инструкциите на колегата хахо, от началото на тази тема. Но ме гложди, защо не заспива гадинката...?

За Андроид мултимедия ще мисля по-нататък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/18/2020 at 3:59 PM, Led said:

Back Up Power-а позволява  разговорът да продължи, след изключване от контакт. Едва ли повечето хора подозират за това, или би създало някакъв дискомфорт ако не работи по този начин. Поне на мен не. Понеже не ми се режеха кабели (и при мен са много къси - Accord8) и слагаха релета, отворих модула, срязах крачето на Pin 1 (Backup Power) между буксата и платката, капка тинол между Pin 1 и Pin 11 (съседни са на платката) и готово. Захранване само през ACC power. Работи си и не ми е прегарял предпазител. 

Направих същото на Акорд 8. Само, че АCC power не се пада над него, а до него на долния ред.

Задължително трябва да се премери да се види къде е при различните модели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...