backstage1978 0 #1 Публикувано 4 Май, 2015 Здравейте! Качвам се на Витоша по баиритие - всичко нормално.Слизам след обяд към града,и докато пускам надолу,гледам стрелката за температурата паднала.Ама паднала ви казвам все едно сега съм запалил.Минах Бояна влезнах в града и веднага се качи до средата.От горе съм слизал на скорост разбира се...толкова много да изстине? Случвало ли се е на някой? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Илиян- 4 #2 Отговорено 4 Май, 2015 И при мен е така. Пада почети до нула и като слезя на равен път стелката се вдига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 645 #3 Отговорено 4 Май, 2015 Чел съм,че над 1100 об./мин.на скорост без газ спират инжекторите да подават гориво,така че може да изстине двигателя стига да трае достатъчно спускането на скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #4 Отговорено 4 Май, 2015 Най-вероятно термостата е заклещен в отворена позиция. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #5 Отговорено 4 Май, 2015 Ако термостатът ти е заклещен в отворена позиция би трябвало и по-бавно да ти загрява колата, така ли е? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #6 Отговорено 4 Май, 2015 Смени термостaтa и стрелкaтa нямa дa мръдне... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #7 Отговорено 5 Май, 2015 Както вече и други са написали- смени термостата. При мен, когато купих Сивик-а през зимата стрелката падаше по време на движение по инерция дори за съвсвм кратко време. След смяната на термостата стрелката достига до средата на скалата и повече не мърда нито надолу, нито нагоре. При по-новите Хонди стрелката стои малко по-надолу от средата, но отново не мърда независимо от това дали се изкачваш или спускаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #8 Отговорено 5 Май, 2015 Термостат! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage1978 0 #9 Отговорено 8 Май, 2015 И аз мисля че е термостат,иначе си загрява бързо,ама то сега в тия жеги е нормално,и колата седи цял ден на слънце че няма място в гаража.Ще сменя термостата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage1978 0 #10 Отговорено 20 Ноември, 2015 Такаааа...тука развитието е следното,колата загрява нормално сутринта в студа...а се оказа че е калпава капачката на радиатора...смених я и от тогава не е правила такива магарии с температурата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flyer 10 #11 Отговорено 8 Декември, 2015 Здравейте, имам абсолютно същия проблем. Сутрин колата загрява сравнително бързо, но при каране по инерция или с минимална газ изстива. Ако пусна и парното на мах., направо виждам как стрелката пада. По тази причина изключвам термостата. Капачката за радиатора някаква специална ли е и от къде мога да си купя. От Русе съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #12 Отговорено 8 Декември, 2015 Здравейте, имам абсолютно същия проблем. Сутрин колата загрява сравнително бързо, но при каране по инерция или с минимална газ изстива. Ако пусна и парното на мах., направо виждам как стрелката пада. По тази причина изключвам термостата. Капачката за радиатора някаква специална ли е и от къде мога да си купя. От Русе съм. Не разбрах поради каква причина изключваш термостата? Ако той е зацепил отворен ще върти вода в двата кръга и ще имаш тези проблеми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flyer 10 #13 Отговорено 8 Декември, 2015 Здравейте, имам абсолютно същия проблем. Сутрин колата загрява сравнително бързо, но при каране по инерция или с минимална газ изстива. Ако пусна и парното на мах., направо виждам как стрелката пада. По тази причина изключвам термостата. Капачката за радиатора някаква специална ли е и от къде мога да си купя. От Русе съм. Не разбрах поради каква причина изключваш термостата? Ако той е зацепил отворен ще върти вода в двата кръга и ще имаш тези проблеми. При студен старт загрява сравнително бързо, което ме кара да мисля, че върти само малкия кръг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #14 Отговорено 8 Декември, 2015 Като си смениш термостата ще разбереш че не загрява толкова бързо колкото си мислиш и няма да ти изстива повече двигателя. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flyer 10 #15 Отговорено 9 Декември, 2015 Благодаря за съветите колеги. Ще го сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flyer 10 #16 Отговорено 14 Декември, 2015 Термостатът е сменен. Стрелката за температурата стига до малко под средата и не мърда. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #17 Отговорено 14 Декември, 2015 Термостата изкарва 3-4 години,сложи си една аларма за 2020 година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #18 Отговорено 15 Декември, 2015 Тези които си купваме толкова изкарват.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flyer 10 #19 Отговорено 16 Декември, 2015 От Бултрако ми предложиха термостат за 78 лв./без доставката/. Сложих някакъв френски за 40 лв. заедно с цената на монтажа, така че може и да не изкара до 2020 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #20 Отговорено 16 Декември, 2015 2019, някъде Октомври... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #21 Отговорено 27 Декември, 2015 Колеги здравейте. И аз имах същия проблем с температурата на двигателя и след смяната на термостата всичко е ОК. Аз сложих термостат на ТАМА за 22лв. и за сега нямам оплаквания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове