Jump to content
Executor

Хонда загрява

Recommended Posts

При тази кола перката на радиатора и на климатика работят едновременно и проблемът е там, че като работи на място не се включват перките изобщо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тос изпарител -кондензатор се казва!Изпарителя е под таблото и от неговото обдухване идва студа в колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш вода в радиатора пак не се включва перката.Прави една голяма въздушна тапа ,а разширителното казанче прелива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам подобен проблем,затова искам да питам в темата, а не да отварям нова.

Карам хечбек 7 генерация D14Z6,  и проблема с изхвърлянето на вода го има само когато карам с 140-150 повече от 10-15 мин.

Лошото е че се забелязват и мехурчета в компенсационния съд.Почнах да разпитвам за цени на частите но навсякъде ми обаждат невероятни суми 130 лв. само за гарнитура,8 лв за брой гумичка за клапан и т.н.

Въпросът ми тук е дали някой е виждал такава гарнитура на живо защото в ebay попаднах на един комплект който ме задоволява като пари,и дали да го поръчвам:

http://www.ebay.co.uk/itm/310148555340?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Мерси предварително за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй гарнитурата на главата,воден тест на главата,леко да се челоса,реглаж клапани и недей да човъркаш навътре по нея.Оригиналните гумички са си най-добрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Серенгети ,ходил ли си на газов тест на антифриза?Колко често караш с 150 20 минути ?Карай си колата и си свиркай!Ако пак си наумиш да сменяш гарнитура ,задължително шлайфай главата и може да я занесеш за снимка за пукнатини за по -сигурно!Обаче мене да питаш ,не го пипай мотора ,поне засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сменяш гарнитура задължително нова капачка ...... няма значение че караш с 200 или 20 км не би трябвало да изхвърля вода 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е купих гарнитурата,капачката я смених не е от нея.Проблема е че проблема се усилва и се надува охладителната система и после не си връща водата от малкото клапанче на капачката.Газ тест търсих 2-3 дни къде да го направя дори бях решил да си купувам колба и реактив, излизат 104 лв. ,но като видях балончетата които бълбукат в разширителния съд се отказах да давам пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се занимаваш с глупости,работата е ясна действай.Но не бутай вътре главата!Само челосване и реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колба, реактив, ... купи и нови гуми, ново CD, ... 

 

Блокирай я едно хубаво - ама така, че буталата да излязат от капака и да видят кой им е причинил това...

 

Така де, да си сигурен..., не за друго...  :punk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре много съм тъп -трийте ми акаунта!!!:punk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същия проблем имам с англичанка д16у3

градско колата се държи нормално, взема си течност от радиатора всичко е ок. Забелязах , че като колата се е стоплила добре, когато се включи перката тогава термостата отваря и взема водата от радиатора, което ще рече , че термостата работи, и температурата не мърда, тръгна ли обаче извън градско примерно 140-150 почва да хвърля в казанчето и в движение явно не се отваря термостата понеже вятъра охлажда мотора (така си мисля), колата влезе ли градско след извънградско, почва да вдига градуси. Спрях и забелязах, перката работи без да спира ... слагам ръката зад перката и забелязах , че духа хладно, което ще рече, че няма антифриз , който да отиде до термостата да му даде знак да отвори, а ако отворя радиатора идва течност от блока явно . Сменил съм , капачка и термостат и продължава. Колата е на газ, забелязах, че и на бензин го прави.

 

Не мога само, да си обясня, защо водата е отишла до термостата , че да включи перката (понеже там й е датчика) а термостата не е отворил или пък да е отворил, а да не може да дръпне, щото гарнитурата надува ?!? :DДругото , което забелязах и на газ и на бензин , ако я оставя да работи 1 час на място и я наблюдавам на отворена капачка излизат постоянно балончета :DЗнам, че ще се оправи с гарнитурата ма да питам пак :) 

 

интересно , ако махна термостата дали ще си държи градуси поне 1 месец да покарам преди да я отворя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интерсно ,какво ще стане ако колата посети някой сервиз,където хората знаят какво правят?

Може ли водата да отиде до термостата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз искам но за съжаление в бургас няма хора разбиращи. Поради тая причина почнах да си ги правя сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jimi карал съм d16y3  5 години ,сигурен ли си че си сменил термостата -или го пишеш само и само да ти кажат от какво друго може да е ?Как е хавата при пуснато парно на дълъг път ?С колко се дига температурата ?На празен ход ти излизат мехурчета така ли ,ми ти като я напънеш с 150 кво става!Как разбираш докъде има вода и къде няма?Мarkony хубаво ти е казал -щуротии са това ,иди в сервиз да я видят ,ама не при бай стамен тракториста ами в истински сервиз .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имам още една хонда беше д15 сега е б16 гледам по нея не приказвам измишлици, при продължително каране след 2000оборота почва да вади водата от системата и като вляза градско е без вода и тръгва да загрява. и на газ и на бензин. Другата и тя вдига водата като дам газ но не вади мехури, като д16ката, и съм я карал зверси по 10-15мин 6-8000 оборота и антифриза не мърда. Смених термостат, капачката на радиатора и тва е никва промяна, ако ще сменям и водната помпа направо да си обслужа мотора с комплект гарнитури мисля , че ще е най добре.

Няма да ходя при майстори за двигателя, щото съм си сглобил 2 мотора и двата са вървели супер и са държали. Англичанката просто си иска гарнитури съединители и такива консумативи защото са износени , добре е , че колата не бара маслото хем 5w40.

Тези дни трябва да взема гарнитури за навсякъде естествено ако няма сцепен блок или глава.... 
Ще споделя , като стане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги изчетох всички коментари. С моята също имам подобен проблем. Всичко е гледано. Правена е гарнитура, сменян е термостат... Само помпа не съм правил.  

Стигнахме до извода, че стрелката на температурата се качва, когато колата загрява и е СЪС СВЕТНАТИ ФАРОВЕ!!!????  Пример- карам си градско, вече 30-та минута. Поглеждам стрелката, че се е запътила към червеното.... Гася фаровете ->  Стрелката моментално слиза под средата.....  Ха сега деца кажете, где са ми ръцете?   Сменяно е и табло!!! Не знам какво да правя вече. При следващата смяна на масла и филтри ще сменя и помпа.... Пък да видим.... Иначе преди да го хванем това с фаровете, се пускаше парно, вдигаха се обороти.....  И стрелката реагираше логично. За това и отворихме главата.... Не беше за отваряне... Антифриз не пипа завалийката, но...... 
И тия полемики, с които сте се захванали..... Ми моето казанче е по-нагоре от радиатора и по препоръка на хондаджия  не го пълня между минимум и максимум. На сивик 5-та човек гледа капачката на радиатора дали е до горе пълен. НА кончертото само при гореща система антифриза отива в уширителното казанче. Изстине ли колата нивото на антифриза е точно до най-високата точка на радиатора. Проверката ми протича така при студен автомобил: Стискаш  дебелия маркуч и антифриза веднага трябва да се впръска в казанчето - това било идеалното ниво. Питал съм други колеги - май само при кончертото е така :)  Колата си върви вече 5-та година без проблем... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да засмуче въздух при студен антифриз щото тогава термостата е затворен  и не върти големия кръг.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стигнахме до извода, че стрелката на температурата се качва, когато колата загрява и е СЪС СВЕТНАТИ ФАРОВЕ!!!????  

Пробвай да замериш съпротивлението на термoдатчика при включени и изключени фарове. Слабо вероятно е да има отклонения, но е лесна проба. Друга проба е да свалиш буксата от термодатчика и с кабелче да заземиш кабела на корпус някъде. Стрелката бавно и сигурно трябва да иде на макс. Тая проба - със и без фарове.

Ако не се бъркам трябва да имаш повече от един термодатчик - 1 за стрелката, 1 за компа и 1 за вентилатора?

Според мен по-скоро имаш някакво омасяване, допиране в снопа кабели и оттам стрелката вади грешни показания - пълен отврат ама и логично... Как не го хванахте това с фаровете по-рано.

Примерно: скъсана изолация, включваш фаровете, протича голям ток - съответно и по кабела на термодатчика, при постоянно напрежение съпротивлението трябва да падне - стрелката се вдига.

Ако съм объркал закона на Ом да ме апострофират, че не съм на ти с тоците :D

 

Не може да отиде стрелката към червеното и да не ти се включи вентилатора ако всичко останало ти е изправно :) Включва ли се?

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! Няма да се разберем така. Вие ги разбирате повече и аз няма как да взема стойностно участие в дискусията. :) :) :)   Например dindin ме съсипа с коментарът си. Нищо не разбрах братле :) :) :)   Изобщо не разбирам от тоци. Термодатчик тогава каза, че е гледало момчето. Но от това, което схванах от коментара ти, някак си има логика, да. Защото проблемът "с фарове, без фарове"  се изразява на таблото и другаде. Стрелката на резервоара.  А именно - Пълен до горе резервоар, без фарове -> стрелката показва половин сантиметър ПОД максимума. Тоест сякаш не е пълна до горе. При светнати фарове след минута две си се качва на МАКС-а.  И аз първоначално си мислех първолашката:

Добре, щом на фарове ми показва верния бензин, значи и тва качване на стрелката на температурата трябва да е вярното, а това при гасене - под средата (нормалната позиция) да е грешно.... тогава ми е скъсана работата :)  

 

Относно въпроса за стрелката и перката:  Няма как в трафика като стане този филм да усетя перката. Много пърди колицата и нищо не усещам. Ня място е имало случаи перката да си работи, виждам антифриза как се впръсква в уширителното казанче, а стрелката тръгва нагоре - гася фаровете всичко същото, но стрелката заковава под средата и перката след време си спира........ "Стара японска идея реализирана в Англия". Това беше заключението на мойто момче дето я прави. Каза, че със сигурност има някакъв кабел, който прави филма, но за да го открие трябва да я окабели наново цялата :) Няма кой да се занимава. Ако имате препоръки някой да я погледне в Пловдив пишете  момчета.  Безаварийно ви желая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе аз съм те съсипал, ама тва не означава, че съм прав :D Струваше ми се логично, че е окабеляването - ама стигне ли се до кабели, особено на снопове е ГАДНО, не знам кой мазохист би се занимавал...

Аз на моят дръгел откога искам да изкормя дъртите 30-годишни кабели и да ѝ сменя сичко, че имам проблеми с тоците ама трябва да имаш тонове свободно време :)

 

Това, което можеш да направиш е на студена кола да провериш тая стрелка и дали се включва вентилаторът, не по задръстванията.

Пускаш студена на празен ход пред вас, пускаш фаровете, гледаш стрелката, пипаш маркучите. И с тая хамалогия и квото ти описах по-горе най-много да потвърдиш, че е някои скофтен кабел... Той момчето ти го е казал.

Едва ли ти загрява повече от колкото трябва щом заковава малко под средата на изключени фарове. Кофтито ще е ако се лъже и вентилатора.

 

Поздрави и приятна почивка на всички :)

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Продължавайте да си отваряте капачките на радиаторите докато не преебете уплатнителя!!! Течноста в разширителния съд е за прием на излишната течност при загряването и ,колкото до нивото в нея,по просто от това няма на къде има си минимум под които не е желателно да го оставяте и максимум които не трябва да превишавате ,в единия случай под минимума има вероятност при изтиване да засмуче въздух а в другия над максимума да изхвърли част от течноста която е излишна през капачката на разширителното казанче или някоя слаба връзка на мяркуч,важно е да няма течове или таене никъде за да няма и навлизане на въздух във охладителната система,колкото до захабяването на водната помпа,някои може ли да поясни кое точно ще е похаби като единственото триене и е със течнос.Колкото до обезвъздушаването докато термостата не отвори не знам за какво обезвъздушаване говорете,имайки предвид че само единия кръг е отворен,също така да поясня това не са германски автомобили да се чака на отворена капачка,има си пропка за обезвъздушаване,а да и не на последно... термостата а консуматив.

Редактирано от Х.Ставрев
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ставрев, при мене и тебе може да има пробка, ама при доста Хонди се обезвъздушава именно от капачката ... примерно при К сериите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега защо не си напълнеш казанчето с антифриз до половината на студен двигател и евентуално да си обезвъздушиш охладителната ситема, ако разбира се знаеш как се прави.

 

Ако не знаеш:

1. качваш предницата на много стръмен баир (колата да е по наклон с вдигната предница, примерно предните гуми да са на бордюр или стойки)

2. пускаш парното да духа горещо на 6 (ако е с кранче на парното, а не с промяна положение на въздуховодите).

3. отваряш капачката на радиатора (внимавай колата да не е загряла да се опариш)

4. при отворена капачка на радиатора следиш нивото (слага се фуния, защото антифриза започва да излиза след като се загрее), изчакваш колата да загрее до нормална температура (вентилатора да се пусне 1-2 пъти)

5. Форсираш рязко колата до по-високи обороти няколко пъти, като следиш нивото на охл.течност и доливаш винаги да е до максимума...

Повтаряш действието, докато спре да изхвърля въздух...

6. Гасиш, доливаш в радиaтора до горе (въпреки че той трябва да е прелял отдавна), завиваш капачката на радиaтора, доливаш казанчето до макс и си легаш.

 

Колега, мерси за упътването. А едно упътване за Хонда Кончерто, която няма капачка на радиатора, а само на казанчето?  Което е значително по-високо от цялата охладителна система на автомобила поне с три-четири пръста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои хора съветват да се спре на по-стръмен баир с предницата нагоре ,опъваш ръчната и палиш ,капачката на радиатора се явява най-горна точка и форсираш докато спрат да излизат мехурчета от там -при пуснато парно рaзбира се .

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. От скоро карам Акорд 6 генерация и днес при извънградско каране колата почна да загрява. Забелязах, че загрява само на баир при пуснат климатик (не тествах с изключен) без значение от скоростта. При движение на равно няма никаква промяна на стрелката. Проверих перките работят и двете включват, изключват, има достатъчно вода в разширителния съд, налягането на маркучите не се променя при подаване на газ. В загрято състояние и двата маркуча бяха горещи (не се пипаха).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени термостат и пак опитай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени термостат и пак опитай.

Ако е термостат не трябва ли постоянно да загрява без значение терена (равен, баир) и също да загрява и в града?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е частично отворен загрява при натоварване,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Ще пробвам с нов, а някакъв вариант на тест на текущия термостат има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да като я пробваш без термостат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тест без термостат ще е все едно с блокирал в отворено положение термостат. Демек ще загрява бавно и едва ли ще се вдигне стрелката повече...

Ако е блокирал в затворено положение - е тогава прегряват двигатели :) Евтина част, кво я коткате не мога да разбера.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих термостата и сега карам без. За сега не е качвала температура. Реших все пак да "сваря" термостата и се оказа че започва да отваря на 82-83 градуса, като напълно отворил е на 90-91. Вече е ясно че ще се сменя термостат :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко старата тема...

След смяна на термостат и капачка подобрение нямаше.

Точно мислих да сменям колата, даже бях харесал 1- 2 цр-в, когато ми подсказаха, че може мембраните на газовия испарител да са заминали и да пускат газ в охладителната система и от там да идва загряването.

Направих тест, като я карах само на бензин, даже я настъпах на магистралата, като поддържам 140+ км/ч.

Карах така около 50км. и накрая като спрях стрелката не помръдна. На въщане повторих и резултата беше същия.

 

Според вас може ли причината наистина да е газовия испарител, или просто не съм минал достатъчно разстояние, за да се прояви проблема ?

 

Предстои ми смяна на въпросните мембрани и да видим какъв ще е резултата.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какъв е изпарителя. Ето снимка на един Мимгаз, или... Емегаз... някъв такъв - турски. Реално тази гумената мембрана отляво разделя газта от охладителя, прави си сам сметка. На старата ми мазда замених тоя с BRC AT90E и работата заспа!

post-27818-0-25169900-1448796757_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че не испарителя е причината.

След ремонта му направих тест и пак загря.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...