Jump to content
vellagio

покупка на Акорд 2,4

Recommended Posts

Хора харесал съм един Акорд 2.4(201 коня), 2010 година 
Имам 2 въпроса:
- автоматика надежден ли е 
- какъв е средния градски разход(имам предвид реалния, за София примерно, а не тоя дето е по книжка )
 
И наистина ли ускорявa за цели 9,7сек ?? Къде по дяволите са тия 201 коня 
Редактирано от vellagio
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрaвей колегa много добър избор!Aвтомaтикa нa Хондa е достa нaдежден,при прaвилнa и нaвременнa подръжкa.Виждaти се тромaвичък по простaтa причинa ,че единственият проблем,aко тaкa може дa се кaже е че vtec-a зaпочвa около 6000 оборотa и при aвтомaтa кaкто и дa го кaрaш ти превключa горе-долу нa тези обороти,порaди товa е почти невъзможно дa го вкaрaш във vtec зонaтa без чиповaне естествено.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко си нaмериш ръчкa ще е по добре,по бързa и по икономичнa и по зaбaвнa зa кaрaне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Има и ръчки, даже по евтини, но определено ми се кара автоматик.
А това ми се струва недоизмислeно с тия 6000 оборота. Да го бяха сложили на 8000 поне да знаем, че няма достигане :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С едно добро чипвaне се постигa vtec дa зaпочвa преди товa около 4500 оборотa и свaля рaзходa.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо няма проблем с V-TEC-а и никакво чипване не е нужно (нито чипването ще направи огромна разлика). При ръчните скорости 0-100 е 8.1, при автоматика го дават 9.7, но по ревютата твърдят, че ги прави малко по-бързо. Автоматика е изпипан и няма да разбираш кога е сменил скорост, но както сам си забелязал, не е особено спортен. С тази кола ще трябва да решиш какво искаш - комфорт или производителност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 2.4 с ръчни скорости. Определено е тромава при ускорение. От това, което съм чел основната причина за високия праг на сработване на iVTEC-а e понижаване на емисиите и разхода в смесен режим. За сметка на това, за дълъг път колата е изключително комфортна и позволява поддържането на висока скорост без това да те натоварва и изморява.

 

Имам я от около 7 месеца. От Пловдив съм, където разстоянията са сравнително малки и няма много престой по светофари, но от друга страна в 50% от случаите сега зимата, колата не може да загрее преди да стигна. Лятото пада до около 10.5-11, сега е 12-12.5. Осреднения ми разход за тези 7 м. е 10.56.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, ясно е, че си на ти с този модел, но не знам дали си карал някога бензинова и че колата наистина е тромава, втека е глупаво настроен и общо взето безполезен :). Нищо лично, но ремапът определено съживи колата, сложил съм и няколко графики в тунинг секцията - разлика има и то голяма. Хората го правят и за 7ма и за 8ма, и според мен си заслужава сумата. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено след ремап К-серията живва и то доста. Наистина И-витек-а е сложен прекалено високо, но и не само той е причината за по тромавия вървеж.

К24 е един мотор с много голям потенциал(да не кажа най голям от всички Хонда двигатели).С качествен ремап могат да се постигнат разлики от 20 коня и над 30 нютона в дадени обороти(и то не само в най високите а още в средата около 3500-4000об)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой правил ли е подобен ремап? Опитах се да намеря информация в нашия форум, но не открих много. Основно препратки към външни форуми. До колкото разбирам няма как да се направи подобно ремапване изцяло софтуерно, т.е. трябва да се отвори ECU-то и за да се направи интервенцията. Познавате ли, някого в БГ (фирма/човек), който да прави тази процедура и да е проверено, че я прави читаво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта 7ма я ремапнах наскоро, пуснал съм информация в тунинг секцията, в темата на Недко (http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95678). Лично мое мнение и не ангажирам никого с него, но си заслужава. Разлика в max power няма, може би 1-2 коня, но силата на мотора се усеща в много по-голям диапазон от обороти. Скоро може би ще имам път към Хасково, може да направим някой тест драйв ако искате :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България има хора които могат да ти настроят колата ако си с афтърмаркет електроника като Hondata и др., но не съм чувал някой да рефлашва стоковите ECU-та.

На скоро видях една доста по евтина от Hondata електроника на фирмата KTuner, но все още са малко хората дори и в чужбина дето са я пробвали и не се знае дали на 100% си оправдава парте които са малко над 1100лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За KTunner четах доста. За съжаление поддържа Accord 2008-2012, но не и европейските варианти (с какъвто съм).

 

DYNACORD, в темата си писал, че в Румъния си направил процедурата. Можеш ли да пратиш някакъв контакт за да разпитам дали може да направи същото с 8-ма серия?

Редактирано от mstavrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 99% сигурен, че ECU-то от TSX ще пасне на нашите колиhttp://www.hamotorsports.com/ktuner-0406-tsx-ecu-package.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не знам какви изтребители сте карали преди това, но на мен  кола над 1600кг. от 0-100 за 8 сек. ми е напълно достатъчно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, качи я на кантара и пак ела да си говорим :)Според мене колата няма и 1450 кила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сто процента е над 1500, ако не и над 1600.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я теглил и не искам да споря, но съм се возил в доста коли дето са по 1600кг и определено усещането и возията е съвсем друго...Ако тази кола наистина е 1600кг даже много върви за конете си, но докато не я претегля аз няма как да повярвам че е повече от 1450кг...

 

пп... сега се разрових и в два големи каталога я дават по 1390кг...http://auto.ru/cars/honda/accord/vii/group-sedan/mod-6525/

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12055

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е моя, не съобразих че става въпрос за 8-ма генерация...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения, ако може да разклати и четирите клапана на цилиндър при по-ниски обороти, субективното усещане за ускорение ще се подобри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега, и аз не схващам за какво ти е чак такова мощно ускорение. Моята е 2.0 бензин, 156 коня, ръчка и като я настъпя ме залепя на седалката. Абсолютно адекватна мощност. Всеки си има различни приоритети, за мен колата е комфорт и практичност, а не коне и ускорение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карайте си колите и не се занимавайте с глупости.Акорда не е "бегачка" а кола за път и удоволствие от шофирането.Който не знае какво е ВТЕК, за какво служи и как работи-да пита чичко Гугъл.Най-лесният,бърз и гарантирано успешен ремап на К-серията е с K-про на Hondata.Струва пари но си заслужава.Имаш готови карти,включваш лаптопа и намираш най- оптималната за теб, за няма и 5минути.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах в мануала 1484кг -1575кг явно в зависимост от екстрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4-5 години нещата са станали по-зле,трие се поголовно ,без обосновка без грам влагане на сиво вещество..сега разбирам защо повечето имена са ми непознати и се учудвам на малкото останали свестни пичове как са устискали....Е нема такъв форум....

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема  тъй тая е за к24, абе сутрин първото палене при вашите к24 как е?Свикнал съм на алмерата да ми пали от четвърт, акорда завърта 3-4 пъти ,като е топъл е доста по-добре, но пак прави оборот...все си мисля дали 45 ампера за тая кола са ок.-..Свещи не съм сменял, но модела е с иридиеви, които уж карат по 100 хил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така. Акумулатора е сменен преди 5 месеца с оригинален Panasonic 55B24L(S)-MF - 55Ah. Възможно е да е конструктивно обусловено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради музиката съм със специален акумулатор за  700лв и сутрин е същата работа като при вас, завъртя няколко пъти докато запали, а като е загряла си пали на четвърт.Говорил съм по въпроса и с колегата Atoma и при него е същото...

  Model GZBP 12.2000X Type AGM  Nominal Voltage 12 Volt Capacity (20h) Ah 55 Ah Short circuit current A 2000 A Internal resistance 4 milliohm Weight KG 19,1 KG Dimensions cm / Inch 241  x 175  x 190 mm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи са си така, просто при първото палене ш са крия от комшиите да не ме бъзикат :w00t:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Турер 2.4 от скоро (месец и малко) и на мен ми направи впечатление същото. Акумулатора е на 2 седмици, но дъртата РАВ4-ка палеше от четвърт, а Акорда върти няколко оборота като е студен, и поне оборот като е топъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа към същото странно палене на студено, акумулатора е сравнително нов и с нови свещи пак превърта няколко пъти. На топло пали по-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е проблем, това е обусловено от типа стартер. При ЦРВ-то също е така, за разлика от Прелюд и ХРВ, които  ако не запалят от четвърт оборот, значи трябва да се търси проблем по веригата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава откъде идва разликата в студения и топлия старт...Нисана ми не го интересува дали е + или - 30 градуса, пали от разстояние..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4-5 години нещата са станали по-зле,трие се поголовно ,без обосновка без грам влагане на сиво вещество..сега разбирам защо повечето имена са ми непознати и се учудвам на малкото останали свестни пичове как са устискали....Е нема такъв форум....

 

Здравей,

 

Би ли бил така добър да дадеш пример за туй си изказване. Може и на ЛС.

 

 

Благодаря предварително.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа странна работа,  оня ден свърши бензина 96 от Петрол, викам ша я глезя бам 55 литра 100 октана от Еко...Тръгвам по магистралата и на 6-та си кретам със 150.Настига ме едно на което пишеше 4,2 отзад и викам ша натисна...Преди на шеста колата от 180 нагоре бе зле, абе направо на 210 се задъхваше, сега си направи 230, естествено след 200 бавничко.По голямата чуденка обаче е ,че от тогава вече 3 студени старта,колата не палена от дни, пали от четвърт, не дава да я врътна...шах.Мисля, че разбрах какъв бенз ще и капвам вече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е от бензина защото и аз карам със 100 октана и пак сутрин бая върти...Да не би горивния филтър да прави мизериите че аз не съм го сменял, а и едва ли някой го е правил?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е защо давате пари за 100 октана? Октанът не е мерна единица нито за енергия, нито за хубавост. Това е мерна единица на устойчивостта на детонации от висока компресия. Този двигател е правен за 95 октана, ако няма проблеми с 95 октана (като преждевременни детонации), сипването на 100 октана е изливане на пари на вятъра. Нещо повече, заради това, че бензинът е по-устойчив, изгаря малко по-бавно и математически ще дава по-висок разход. Допълнително може да има проблеми с паленето.При мен на чисто нов мотоциклет Kawasaki ER-6F 2013, който е с по-висока компресия от въпросния 2.4 двигател на Хонда, но е отново е "само 95 октана", реших да се изгевезя да му сипя OMV MaxxMotion 100. Е, нямах търпение да го свърша тоя бензин и да си сипя пак OMV 95. По-мудна работа, по-бавно палене, държеше по-високи обороти и работеше по-неравномерно.Ся ако си с тунингован VTI с натегнат двигател или с Ferrari ок, ама иначе :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа тука нема да се разберем,ти на печката и олио от фритюрника да и сложиш ша летиш, тва на майтап , да не се засегнеш :fun: Далеч съм от познания  по физико химичните процеси в едно двг, но давам два безспорни факта при мен.Днес отново за пръв път колата спа отвън, сутринта едва я отрових от снега, запали от четвърт, доускорението на шеста ми се промени осезаемо.Тва се случи след сипването на 100 октана,нищо друго не съм пипал.30 студени старта преди тва колата въртеше по 3-4 пъти...Остави другото ми ща подкарам и за моторите, карам два броя.  YAMAHA R6 2004, KAWASAKI ZX9R 2002 F1...Първият само на писта, и при двата 100 октана им се отразяват чудесно...Радвам се, че има мотористи и тук,лятото се разходи до Калояново някой трак дей да се запознаем...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Veseliq е прав до някъде, понеже високо октановия бензин гори по бавно но пък за сметка на това е по голямо КПД.

Имайте предвид че бензина от различните бензиностанции може да се отразява различно на колите ви.

По принцип по високия октан пести гориво, но газта примерно е с октаново число над 100 но колите горят повече и са по мудни може би заради по ниско КПД(не съм специалист и това са мои разсъждения)Но според мен има голяма логика с много високо октаново число една Стокова кола да върви по малко отколкото с по ниско октановия бензин.В БГ факт е че и горивата не отговарят много на истината, и аз мисля че за нашите заводски двигатели бензина 98 ще е най подходящ(може би е 95 ще е още по подходящ но не и този дето е в БГ) 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq е прав до някъде, понеже високо октановия бензин гори по бавно но пък за сметка на това е по голямо КПД.

Това не е вярно - има много материали из нета по въпроса. Сипването на високооктанов бензин не вдига КПД. Високооктановия бензин ти дава потенциал за използване на повече енергия и съответно по-високо КПД. Този потенциал ще дойде от това, че го компресираш повече (без да се самодетонира) и тогава го възпламеняваш. Но ако двигателя ти не е способен да го компресира (какъвто е K20/K24), тогава просто храниш собствениците на бензиностанциите. Тези двигатели имат механизми за отлагане на възпламеняването, но са далеч от способни да оползотворят разликата в цената между 95 и 100 октана. 

В БГ факт е че и горивата не отговарят много на истината, и аз мисля че за нашите заводски двигатели бензина 98 ще е най подходящ(може би е 95 ще е още по подходящ но не и този дето е в БГ).

Ами не е "факт", а е "твърдение", което в случая не е подкрепено от докзателства (без да се заяждам, наистина). Както по-горе писах - ако нямаш проблем с преждевременни детонации с 95, сипвай си 95. Но ако имаш такъв проблем наистина по-добре опитай да го решиш с 98 октана, вместо да наливаш 100 октана. Понеже сега ще ми цъкат минус, понеже АНАТЕМА казал съм, че в България горивата могат да отговарят на етикета. ФАКТ е, могат. Дали навсякъде и винаги е така е друг въпрос. Та за това отново подчертавам - "лекуването" с висок октан има смисъл само ако има болежки идващи от октан.Има всякакви бензиностанции, аз лично също съм имал проблем с менте бензин, който заредих от безизвестна бензиностанция като бях останал на резерва на път, който не познавах. Това не значи, че 95 октана не е НАЙ-подходящия бензин. Значи че това не са били 95 октана. В големите вериги, в големите градове, смея да твърдя че вече такива неща не се случват. Пък който иска да се самооплаква колко гаден му е бензина, държавата и живота като цяло :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...