rollin 463 #361 Отговорено 26 Октомври, 2016 Абе ме ги помня на изуст ама от първа като включех втора и все едно прескачм предавка. Искаше постоянно мачкане на газта. Сега имам две 1-ви предавки , и с галене на педала(как само зучи) колата се движи с лекота. И разхода ми падна ! Това с: 1,2,3,4,5 - от CTR FN2, 6-тата си оставих от Акорд-а, но купих и 4.76FD щото във FN2 кутията беше 5.1 Или по скоро бартеросах 5.1 за 4.76 и ми доплатиха 250лв щото 5.1 си е бруталия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #362 Отговорено 26 Октомври, 2016 Абе ме ги помня на изуст ама от първа като включех втора и все едно прескачм предавка. Искаше постоянно мачкане на газта. Сега имам две 1-ви предавки , и с галене на педала(как само зучи ) колата се движи с лекота. И разхода ми падна ! Това с: 1,2,3,4,5 - от CTR FN2, 6-тата си оставих от Акорд-а, но купих и 4.76FD щото във FN2 кутията беше 5.1 Или по скоро бартеросах 5.1 за 4.76 и ми доплатиха 250лв щото 5.1 си е бруталия. Колко пари ти излезе удоволствието и имаш ли идея къде да търся? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #363 Отговорено 26 Октомври, 2016 950лв купих кутията и още 250лв дадох за смяна на съединител и swap на частите от едната кутия в другата. Аз моята я купих от БГ ама и в английския ибей има доста и сега с този евтин паунд... Кутията от EP3 също става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #364 Отговорено 26 Октомври, 2016 Ще си търся , благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #365 Отговорено 26 Октомври, 2016 (Редактирано) На клип не знам колко ще се усети, ама на каране разликата е голяма !Ето клипче - Сток компютър БЕЗ рефлаш или каквото и да е там(изпада от Втек постоянно)https://www.youtube.com/watch?v=PKe4sh_fy4g пп... с едната ръка държа волана и телефона, за това не ми се получават добре смените на предавките Редактирано 26 Октомври, 2016 от rollin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #366 Отговорено 26 Октомври, 2016 На клип не знам колко ще се усети, ама на каране разликата е голяма ! Ето клипче - Сток компютър БЕЗ рефлаш или каквото и да е там(изпада от Втек постоянно) https://www.youtube.com/watch?v=PKe4sh_fy4g пп... с едната ръка държа волана и телефона, за това не ми се получават добре смените на предавките Хаха , личи си разликата , само така като гледам 6та си я оставил толкова дълга , че ако има ще напълни до 260 без проблем. А и като гледам VSA-то а.к.а. Tracktion-а мнооого спъва на първа - ако е изключен и по-бързо ще набира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #367 Отговорено 26 Октомври, 2016 (Редактирано) Мда на първа постоянно ми отнема газта(аз не връщам) и на втора връща също и това на хубав асфалт, ако е на някой по гладък и на трета мига. 6-та си я оставих моята за по дълги пътувания да дава хубав разход. Редактирано 26 Октомври, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #368 Отговорено 27 Октомври, 2016 Ако е сухо всички с таква кола ми препоръчват да седи VSA изключен , иначе много бързо заминават задните накладки и дискове , защото освен отнемане на газта , компютъра използва задните спирачки да пренася тежестта на колата отпред. Ако колата е с ремап и компресор вече е друго нещо . И по този въпрос , някой може ли да даде мнение за минимален ъпгрейд на спирачките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #369 Отговорено 27 Октомври, 2016 Аз четох за слагане на 300мм задни дискове от CRV , но след като се захванах с ремонт на къщата бая идеи само си останаха такива. Виж в drive2.ru има доста метериал за ъпгрейд на задните спирачки че Хонда прави всичко друго но не и да спира... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #370 Отговорено 28 Октомври, 2016 (Редактирано) Видях там темата , но не разбирам как само като смени диска с диск с по-голям диаметър - се увеличава ефективността , като апарата и накладката си работят на същата повърхност? Редактирано 28 Октомври, 2016 от BuRn1nG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #371 Отговорено 28 Октомври, 2016 Физически не би трябвало да има никаква ефективност, все едно да се опиташ да спреш с твоите 2 пръста въртящ се предмет с диаметър 20см (примерно) и такъв от 30см, тъпотия, няма как по-ефективно да спреш този който е с по-голяма повърхност ако не са ти по-големи пръстите и захвата не ти е по-силен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #372 Отговорено 28 Октомври, 2016 Единственото , което виждам да правят за по-добро спиране е да взимат от Euro-R версията апаратите , което не съм сигурен , но би трябвало да повлияе на VSA. Някой тествал ли е такова животно , или най-малкият мод - метални маркучи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #373 Отговорено 28 Октомври, 2016 Аз не, но според мен ако колата няма да я правиш повече от 260 коня на колела, не ти трябват други спирачки. Ако искаш истински мощни спирачки си приготви към 4К лв. за спортен комплект на някоя от марките предлагащи такива "кит-ове". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #374 Отговорено 28 Октомври, 2016 Аз не, но според мен ако колата няма да я правиш повече от 260 коня на колела, не ти трябват други спирачки. Ако искаш истински мощни спирачки си приготви към 4К лв. за спортен комплект на някоя от марките предлагащи такива "кит-ове". Явно ще се кара със заводските и с хубави накладки/дискове и гуми. Повече от 240 не виждам дори как ще стане , но предвид , че си е тежка - никога не пречи да се търси начин да спира по-добре Доколкото виждам повечето колеги от К24 ремап повече от ~30 коня не изкарват на stock. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #375 Отговорено 29 Октомври, 2016 (Редактирано) Ето и без тракшън на хубав асфалт, иначе на по гладък направо отива на прекъсвач и на 2-ра https://youtu.be/sV4Mm7hsEy0 Редактирано 29 Октомври, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #376 Отговорено 29 Октомври, 2016 Много по-добре е , но без тракшън-а трябва да гониш 2ра максимално бързо , аз сменям на 1ва на 6.5к (точно като VTEC-а се намеси, и използвам дори минималния "бууст" за ниските на 2ра при бързо включване , 2ра на 7к и от там на 7.1-2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #377 Отговорено 31 Октомври, 2016 Намерих EP3 ~300 паунда от UK , притесняват ме 2 неща , за които нямам идея:1)има ли разлика във вида на скоростната кутия в UK (заради десния волан)2)дали ще са по-добри предавателните числа при сравнение с моите : Type-S EP3 (02-05 CTR UKDM/EDM)1 3.533 1 3.2662 1.880 2 2.133 1.354 3 1.5174 1.027 4 1.1475 0.825 5 0.9216 0.659 6 0.738Reverse 3.583 Rev 3.583Final Dr. 4.388 Final 4.764 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #378 Отговорено 31 Октомври, 2016 За предавателните числа вече говорихме.Тебе вида на самия кожух на скоростите не те вълнува защото се ползва само карантията от Type R кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #379 Отговорено 31 Октомври, 2016 Ok , поръчвам я ,пък да видим крайният резултат. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #380 Отговорено 31 Октомври, 2016 (Редактирано) Питай само дали включва скоростите без хъркане че да не трябва да се ремонтира и кутията и тогава идва по дебело...Също ако е в добро състояние съединителя може да направиш конверсията от К24-към К20 съединител к-т с маховик - Доста по леки са пп... виж тоя на каква цена ще ти я даде поне е на колата и я е карал, че ако е от морга е божа работа колко е седяла вън на дъжда и как е съхранявана.http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Civic-Type-R-Gearbox-/332017331779?hash=item4d4dc66e43:g:PkQAAOSwal5YFKr4Може да поискаш цена к-т със маховик и съединител, или направп му предложи 300лири за кутия и к-т съединител + маховик. Редактирано 31 Октомври, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #381 Отговорено 31 Октомври, 2016 (Редактирано) Не по скоро на Акорда е изродски насрана и несметната кутия и от там тоя иначе прекрасен мотор му се ебава майката ! Виж клиповете по горе и ги сравни с друга стокова и ще разбереш кое е по добре. Редактирано 31 Октомври, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #382 Отговорено 31 Октомври, 2016 Не по скоро на Акорда е изродски насрана и несметната кутия и от там тоя иначе прекрасен мотор му се ебава майката ! Виж клиповете по горе и ги сравни с друга стокова и ще разбереш кое е по добре. Tака е , от видеото поне по това , което аз видях (без включен VSA) прави 0-100 ~5.8 с включен ~6.4 Което и в двата случая е по-добре от заводското ~7.5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #383 Отговорено 31 Октомври, 2016 Заводско под 8.5 почти няма, не гледайте че 7.9 по каталог дават... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #384 Отговорено 1 Ноември, 2016 Ето и без тракшън на хубав асфалт, иначе на по гладък направо отива на прекъсвач и на 2-ра https://youtu.be/sV4Mm7hsEy0 1 3.26 2 2.13 3 1.517 4 1.147 Final: 4.764 Такива ли са ти предавките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #385 Отговорено 1 Ноември, 2016 Е такива са, само дето сложих файнъл 4.76 и моята по дълга 6-та1st gear - 3.2662nd gear - 2.1303rd gear - 1.5174th gear - 1.1475th gear - 0.9216th gear - 0.738Reverse - 3.583Final - 5.062 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYNACORD 23 #386 Отговорено 1 Ноември, 2016 И аз от доста време карам със същите. Чак оня ден си оправих и скоростомера да показва вярно, че досега беше 20-30 отгоре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #387 Отговорено 1 Ноември, 2016 А за това питах,че излизат други скорости,доста по ниски от това по километража Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #388 Отговорено 2 Ноември, 2016 Как се калибрира скоростомер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #389 Отговорено 2 Ноември, 2016 Тъкмо и аз това щях да питам, защото при мен на около 8500 оборота са ми същите скорости както при Недко на 7200, даже при него са с около 5км повече спрямо моята,а до 5-та са еднакви, файнала също. Как става номера с километража после ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #390 Отговорено 2 Ноември, 2016 Той е с К24 ти си с К20 , според мен има значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #391 Отговорено 3 Ноември, 2016 От значение са и размера на джанти и гуми. За най точно пущате gps и сравнявате разликата с километража. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #392 Отговорено 5 Декември, 2016 Обзор на динамиката на к24 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #393 Отговорено 6 Декември, 2016 Брей, над година имам комбито -автомат и никога не съм го засичал. Дали това ще се окаже вярно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #394 Отговорено 6 Декември, 2016 (Редактирано) Само ако е ремапнат автомат може да даде 7.6 до 100, иначе е над 9секАма като гледам че му свети чек-а може и да е нещо човъркана... Редактирано 6 Декември, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #395 Отговорено 7 Декември, 2016 Да, вярно че там свети. Това ми се струва по-реално. Трябва да пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #396 Отговорено 7 Декември, 2016 8.9 е реално време за фейслифтов стоков мотор + каткилер (това дето пише Skunk2 не го разбирам какво ще е)То само от кат килера пада с поне 2-3 десети времето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #397 Отговорено 7 Декември, 2016 Някой да препоръча в София надежден човек да пренареди скоростите в скоростната кутия?Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #398 Отговорено 7 Декември, 2016 (Редактирано) https://www.youtube.com/watch?v=KMk7Zs16KzE К20А2 изпускател japspeed генерация ф60 интейк Ktuned V stack къс ролка пистов ремък tegiwa маховик K20A най лек от ОЕМ Hondata Kpro стокова карта без никакви промени. Всичко друго е стоково. 1 пътник 70 кила + 20 кила багаж Редактирано 7 Декември, 2016 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #399 Отговорено 7 Декември, 2016 Ето пре достатъчно инфо за ускорението на Акордеонитеhttps://www.drive2.ru/l/8567909/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #400 Отговорено 8 Декември, 2016 Аз не, но според мен ако колата няма да я правиш повече от 260 коня на колела, не ти трябват други спирачки. Явно ще се кара със заводските и с хубави накладки/дискове и гуми. Повече от 240 не виждам дори как ще стане , но предвид , че си е тежка - никога не пречи да се търси начин да спира по-добре Доколкото виждам повечето колеги от К24 ремап повече от ~30 коня не изкарват на stock. Колега, моите спирачни дискове и накладки са EBC, BSD със yellowstuff накладки. Колата спира значително по-добре и цената комплект, ще ти е около 900лв. С EBC имаш и други варианти и комбинации! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове