Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Абе ме ги помня на изуст ама от първа като включех втора и все едно прескачм предавка.

Искаше постоянно мачкане на газта.

Сега имам две 1-ви предавки :D , и с галене на педала(как само зучи:D) колата се движи с лекота.

И разхода ми падна !

Това с: 1,2,3,4,5 - от CTR FN2, 6-тата си оставих от Акорд-а, но купих и 4.76FD щото във FN2 кутията беше 5.1

Или по скоро бартеросах 5.1 за 4.76 и ми доплатиха 250лв щото 5.1 си е бруталия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ме ги помня на изуст ама от първа като включех втора и все едно прескачм предавка.

Искаше постоянно мачкане на газта.

Сега имам две 1-ви предавки :D , и с галене на педала(как само зучи :D) колата се движи с лекота.

И разхода ми падна !

Това с: 1,2,3,4,5 - от CTR FN2, 6-тата си оставих от Акорд-а, но купих и 4.76FD щото във FN2 кутията беше 5.1

Или по скоро бартеросах 5.1 за 4.76 и ми доплатиха 250лв щото 5.1 си е бруталия.

Колко пари ти излезе удоволствието и имаш ли идея къде да търся?

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

950лв купих кутията и още 250лв дадох за смяна на съединител и swap на частите от едната кутия в другата.

Аз моята я купих от БГ ама и в английския ибей има доста и сега с този евтин паунд...

Кутията от EP3 също става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си търся , благодаря  :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клип не знам колко ще се усети, ама на каране разликата е голяма !
Ето клипче - Сток компютър БЕЗ рефлаш или каквото и да е там(изпада от Втек постоянно)
https://www.youtube.com/watch?v=PKe4sh_fy4g

 

пп... с едната ръка държа волана и телефона, за това не ми се получават добре смените на предавките :D

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клип не знам колко ще се усети, ама на каране разликата е голяма !

Ето клипче - Сток компютър БЕЗ рефлаш или каквото и да е там(изпада от Втек постоянно)

https://www.youtube.com/watch?v=PKe4sh_fy4g

 

пп... с едната ръка държа волана и телефона, за това не ми се получават добре смените на предавките :D

Хаха , личи си разликата , само така като гледам 6та си я оставил толкова дълга , че ако има ще напълни до 260 без проблем. :) А и като гледам VSA-то а.к.а. Tracktion-а мнооого спъва на първа - ако е изключен и по-бързо ще набира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда на първа постоянно ми отнема газта(аз не връщам) и на втора връща също и това на хубав асфалт, ако е на някой по гладък и на трета мига.

6-та си я оставих моята за по дълги пътувания да дава хубав разход.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сухо всички с таква кола  ми препоръчват да седи VSA изключен , иначе много бързо заминават задните накладки и дискове , защото освен отнемане на газта , компютъра използва задните спирачки да пренася тежестта на колата отпред.

Ако колата е с ремап и компресор вече е друго нещо :) . И по този въпрос , някой може ли да даде мнение за минимален ъпгрейд на спирачките? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз четох за слагане на 300мм задни дискове от CRV , но след като се захванах с ремонт на къщата бая идеи само си останаха такива.

Виж в drive2.ru има доста метериал за ъпгрейд на задните спирачки че Хонда прави всичко друго но не и да спира...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях там темата , но не разбирам как само като смени диска с диск с по-голям диаметър - се увеличава ефективността , като апарата и накладката си работят на същата повърхност?  :|

Редактирано от BuRn1nG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Физически не би трябвало да има никаква ефективност, все едно да се опиташ да спреш с твоите 2 пръста въртящ се предмет с диаметър 20см (примерно) и такъв от 30см, тъпотия, няма как по-ефективно да спреш този който е с по-голяма повърхност ако не са ти по-големи пръстите и захвата не ти е по-силен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото , което виждам да правят за по-добро спиране е да взимат от Euro-R версията апаратите , което не съм сигурен , но би трябвало да повлияе на VSA. Някой тествал ли е такова животно , или най-малкият мод - метални маркучи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не, но според мен ако колата няма да я правиш повече от 260 коня на колела, не ти трябват други спирачки. Ако искаш истински мощни спирачки си приготви към 4К лв. за спортен комплект на някоя от марките предлагащи такива "кит-ове".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не, но според мен ако колата няма да я правиш повече от 260 коня на колела, не ти трябват други спирачки. Ако искаш истински мощни спирачки си приготви към 4К лв. за спортен комплект на някоя от марките предлагащи такива "кит-ове".

Явно ще се кара със заводските и с хубави накладки/дискове и гуми. Повече от 240 не виждам дори как ще стане , но предвид , че си е тежка - никога не пречи да се търси начин да спира по-добре :)  Доколкото виждам повечето колеги от К24 ремап повече от ~30 коня не изкарват на stock.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и без тракшън на хубав асфалт, иначе на по гладък направо отива на прекъсвач и на 2-ра

https://youtu.be/sV4Mm7hsEy0

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по-добре е , но без тракшън-а трябва да гониш 2ра максимално бързо , аз сменям на 1ва на 6.5к (точно като VTEC-а се намеси, и използвам дори минималния "бууст" за ниските на 2ра при бързо включване , 2ра на 7к и от там на 7.1-2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих EP3 ~300 паунда от UK , притесняват ме 2 неща , за които нямам идея:
1)има ли разлика във вида на скоростната кутия в UK (заради десния волан)
2)дали ще са по-добри предавателните числа при сравнение с моите  :dunno: :

Type-S                 EP3 (02-05 CTR UKDM/EDM)
1 3.533             1 3.266

2 1.880             2 2.13
3 1.354             3 1.517
4 1.027             4 1.147
5 0.825             5 0.921
6 0.659             6 0.738
Reverse 3.583    Rev 3.583
Final Dr. 4.388    Final 4.764 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предавателните числа вече говорихме.
Тебе вида на самия кожух на скоростите не те вълнува защото се ползва само карантията от Type R кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok , поръчвам я ,пък да видим крайният резултат. Благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай само дали включва скоростите без хъркане че да не трябва да се ремонтира и кутията и тогава идва по дебело...
Също ако е в добро състояние съединителя може да направиш конверсията от К24-към К20 съединител к-т с маховик - Доста по леки са :)

 

пп... виж тоя на каква цена ще ти я даде поне е на колата и я е карал, че ако е от морга е божа работа колко е седяла вън на дъжда и как е съхранявана.
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Civic-Type-R-Gearbox-/332017331779?hash=item4d4dc66e43:g:PkQAAOSwal5YFKr4

Може да поискаш цена к-т със маховик и съединител, или направп му предложи 300лири за кутия и к-т съединител + маховик.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не по скоро на Акорда е изродски насрана и несметната кутия и от там тоя иначе прекрасен мотор му се ебава майката !

Виж клиповете по горе и ги сравни с друга стокова и ще разбереш кое е по добре.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не по скоро на Акорда е изродски насрана и несметната кутия и от там тоя иначе прекрасен мотор му се ебава майката !

Виж клиповете по горе и ги сравни с друга стокова и ще разбереш кое е по добре.

Tака е , от видеото поне по това , което аз видях (без включен VSA) прави 0-100 ~5.8

с включен ~6.4

Което и в двата случая е по-добре от заводското ~7.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводско под 8.5 почти няма, не гледайте че 7.9 по каталог дават...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и без тракшън на хубав асфалт, иначе на по гладък направо отива на прекъсвач и на 2-ра

https://youtu.be/sV4Mm7hsEy0

1 3.26

2 2.13

3 1.517

4 1.147

Final:  4.764 

 

Такива ли са ти предавките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такива са, само дето сложих файнъл 4.76 и моята по дълга 6-та

1st gear - 3.266
2nd gear - 2.130
3rd gear - 1.517
4th gear - 1.147
5th gear - 0.921
6th gear - 0.738
Reverse - 3.583
Final - 5.062

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от доста време карам със същите. Чак оня ден си оправих и скоростомера да показва вярно, че досега беше 20-30 отгоре. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за това питах,че излизат други скорости,доста по ниски от това по километража

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се калибрира скоростомер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо и аз това щях да питам, защото при мен на около 8500 оборота са ми същите скорости както при Недко на 7200, даже при него са с около 5км повече спрямо моята,а до 5-та са еднакви, файнала също. Как става номера с километража после ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е с К24 ти си с К20 , според мен има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От значение са и размера на джанти и гуми.

За най точно пущате gps и сравнявате разликата с километража.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, над година имам комбито -автомат и никога не съм го засичал. Дали това

ще се окаже вярно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако е ремапнат автомат може да даде 7.6 до 100, иначе е над 9сек
Ама като гледам че му свети чек-а може и да е нещо човъркана...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вярно че там свети.

Това ми се струва по-реално. Трябва да пробвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8.9 е реално време за фейслифтов стоков мотор + каткилер (това дето пише Skunk2 не го разбирам какво ще е)
То само от кат килера пада с поне 2-3 десети времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да препоръча в София надежден човек да пренареди скоростите в скоростната кутия?
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=KMk7Zs16KzE

 

К20А2

изпускател japspeed

генерация ф60

интейк Ktuned V stack къс

ролка пистов ремък tegiwa

маховик K20A най лек от ОЕМ

Hondata Kpro стокова карта без никакви промени.

Всичко друго е стоково.

 

1 пътник 70 кила + 20 кила багаж

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз не, но според мен ако колата няма да я правиш повече от 260 коня на колела, не ти трябват други спирачки.

Явно ще се кара със заводските и с хубави накладки/дискове и гуми. Повече от 240 не виждам дори как ще стане , но предвид , че си е тежка - никога не пречи да се търси начин да спира по-добре :)  Доколкото виждам повечето колеги от К24 ремап повече от ~30 коня не изкарват на stock.

 

Колега,  моите спирачни дискове и накладки са EBC, BSD със yellowstuff накладки.

Колата спира значително по-добре и цената комплект, ще ти е около 900лв.

С EBC  имаш и други варианти и комбинации!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...