Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Да ти отговоря, макар че ти май знаеш вече отговора :)

- Няма такова нещо !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти на Сливен ли пуска колата?15,5 от там ли е

Ако да, жалко че не сме знаели да направим сверка с нашия Франк :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все още съм със сток софтуер, имам купена електроника KTuner но не е настройвана още.

Купихме нова къща и не е ясно още какво ще се случва с проекта ми... Може дори всичко да иде на пазара(частите за тунинг-а)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че някой е написал нещо в някакъв форум не означава,че е вярно,аз показвам доказани резултати с графики.Дори и да е така,такива глави изпадат трудно,просто не е рентабилно за нашите координати.Погледни от гледна точка на финанси,успех и крайна цел,а не защитавай К24 като двигател.Затова и като погледнеш билдове,чист К24 няма никъде.Колкото и да съм търсил такова нещо като информация няма,всеки слага "R" глава,щото знае потенциала в желязото дето купува.Друго важно нещо,което гледах в клип, е че Type R главите минават съвсем други тестове,отливките се преглеждат щателно,тези на К20А JDM минават ръчна обработка,затова имат и набит друг код.Друго основно нещо е наклона на клапаните,не знам дали на другите К серии е така или важи само за "R" главите.Жалко ,че този клип не мога да го намеря,гледах го преди много години в youtube ,беше около 30 мин и се обясняваше за идеологията на NA моторите.Там сравняваха точно всички тези killer engines ,б18ц и к20а примерно.......едни японци плямпаха на.... :D

turp_0106_12_z+honda_vtec_vs_toyota_vvtl

 

Просто исках да защитя полицая ,той просто се изказа по -остро без да се обоснове.Това е доказания начин през годините голямото долнище да си мърда кокалите.За мен лично ремапа е едно голямо нищо без да се оптимизира механиката.Крайният резултат дори и на Д серия ще е същия след стоков ремап.Това е така просто защото заводските компове коригират смесите до 14.6-14.7 AFR ,а всеки тюнер знае,че за да направи мощност трябва да слезне малко надолу.Нооо всеки сам решава какво иска като резултат и колко му се дава като пари.В USA форумите има достатъчно теми и обсъждания още от 2005 година,графики,сравнения на генерация,всмукатели и валове  :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се някой, който е чел какво е рефлаш, да очаква "мощ" за която някои от вас говорят тук. Само че тук е криворазбраната цивилизация, и затова се получава така.

 

Питам Ви всички тук, ако някой ви се появи и ви каже, че направите ли еди какво си ще е най-голямата глупост и парите, които ще дадете ще са пари на вятъра, без тези и хипотези и разсъждения, доводи, факти и доказателства, вие просто ей така ще си кажете - еми добре - или ще реагирате активно?

 

Да поясня какво ми даде на мен рефлаша и за колко пари, а също може да попитате и Бонго, който е със седан и механични скорости.

Пъргавина от място, падане на разход с от 1-2л., иВТЕК в рамките на 3200 оборота, отпадане на мъчението да натискаш газта до ламарина за да тръгне да въври колата. При Бонго, според думите му е още по-осезаемо.

Всичко това за 680лв.

Хайде дайде нещо по-добро за по-малко пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,не съм искал да обидя никого,ако има засегнати да ме извинят.Изказах мнение и благодаря на колегата Nile,който го потвърди, и ме подкрепи.Темата е тунинг на К24 нали?За мен това е най-удачният атмосферен тунинг за този мотор.От скромният ми опит с тия железа мога да твърдя и потдържам мнението си,че на стоков мотор ремапа е прах в очите .Свалянето на ВТЕК точката също не носи сама по себе си нищо.Икономията е меко казано под въпрос.Все пак в спора се ражда истината.Имам доста надута К-серия и то абсолютен сток.При това е К20А2.Няма такова животно.Не искам да убеждавам никого,но R моторите са много по-направени и мислени от другите.Както казва един наш съфорумец Тайп Р-а си е Тайп Р :) .Пожелавам на всеки един от вас да се качи,да покара,да притежава такъв екземпляр и после пак ще коментираме. :zen:

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя проект за жалост се отлага...
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102204

Все пак ако някой реши да прави нещо с каквото мога бих помогнал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнение относно рефлаша според мен могат да дават хора притежаващи и каращи този двигател преди и след интервенцията...та господина с пагоните и "прах в очите" карал ли е тая кола преди и след или рови из бумагите?Бая пари за глезотии вложих в това желязо но най-смислените са именно в рефлаша, просто си купих нова кола повторно...И свалянето на Втек не носело нищо, пълен смях....Сега нямам втек колата върви страхотно още от 2800-3000....и почти докосва 8000 в прекъсвач...Оня ден карах стокова на приятел, разлика има, осезаева и заслужаваща си всеки лев...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се изгуби,г-н "разбирач",че най-накрая се появи?!  :) Викаш рефлашваш и започва да тегли още от 2800 до 8000,че даже и без ВТЕК  :tooth:  :tooth:  :tooth: Абе разбираш от нещата :bow: Разхода сваля също предполагам,че за това не пише много в "бумагите"? :book:

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговори конкретно, карал ли си преди и след рефлаш К24? Да колата върви по- добре от по-рано, да колата няма дупка на 5 ,5 и нещо, да лагавата газ изчезна, да разход от 9 газ е възможен ако не минавам 90-100 км...Качвам ти и графика , не някоя из нета изровена а моята, преди и след....А за тва, че нямало смисъл от свалянето на точката на ВТЕК , няма да го коментирам, предполагам, че осъзнаваш, ле лекинко се излагаш.....

2qir6ld.jpg

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам,че си избил рибата с 5nm и 4к.с. повече и ,че помпи вече сериозно от 2800 до 8000об.Това на скромната цена от колко лева?Не съм карал К24 и не съжалявам,защото имам доста по-добрият К20А2 ,при това леко по-силен от рефлашнатия ти мотор.Не чети между редовете а,чети правилно-написах,че само  свалянето на ВТЕК точката не носи нищо.И не ме убеди,а и не само мен,тези скромни разлики от 5к.с. и 4нм от ремапа на каква цена са? :zen: И моля те,дръж се прилично и не подскачай като ощипана мома! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам на луд ли се правиш,ама ефекта от горната графика изобщо не е както го описваш ! виж каква е разликата в конете м/у 5.5 и 6.5 оборота,дооооста повече са от 5. 

пс. ако не виждаш достига до 25кс разлика,което е огромна разлика

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нютоните са към 30 а конете около 25-26 в определен работен диапазон, никой никъде не е казвал , че като абсолютна крайна мощност рефлаща ще изтръгне 20-30 коня нагоре....Всичко това не прави колата 300 коня, но определено я прави по-приятна за каране от стокова, схвана ли или ти тряаат още разяснения...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Policeman, ти твоят К20А6 на каква цена го докара до сегашният му капацитет?

 

Само да те информирам, никой не си е направил рефлаш за да гони време или да се състезава. Парите за този рефлаш няма какво да ги бие, в съотношение пари-производителност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе виждам.Виждам и цифрите в 2800 и 6900(което е почти 8000)об.

п.с.К20А6 нямам,имам А2 :)

п.с.2 Приятна да,но ако я караш на бензин.Няма и как да стане по-мощна с един рефлаш на стоков мотор.Да,графиката ти е показателна за опреден диапазон от обороти.ВТЕК също имаш и той се вижда на графиката.Няма нужда да ми се обяснява,прочел съм тук там по "бумагите" за тия двигатели. :cool:

п.с.3 Някой друг ще се включили в защита на рефлаша на стоков мотор и да ме уборва с доводи :lol:

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти верно си кон с капаци, конете са константни до 7500...никой не се е напъвал, че с рефлаш прайм бегачка...Няколко пъти спомена пари, явно са ти кът, та парите за това, което получаваш са ок...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти да се държиш мъжки  :cool:Струва ми се,че леко ми влизаш лично,или просто си изпускаш нервите?! Дали са ми кът ,или не са парите това не е твоя работа-не ме познаваш .Питам няколко пъти и пак ще попитам рефлаша колко струва,за да знаят "невежите",които искат да си пипат бегачките с К24 мотори,с цел от Тайп С да станат Тайп Р ?За един цената,която плаща за дадено нещо са ок,за друг не са.Темата беше за тунинг нали така? :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега poiceman, след като повдигаш темата за пари, мога ли да попитам колко пари ти излезе тунинга на "К20А2", за пореден път?

За рефлаша е писано поне 10 пъти колко струва, точно в тази тема.

И да това е тема за тунинг а не мерило за кой какво и колко спрямо еди кой си и еди какво си, но погледни по-нагоре кой превърна темата в спор и мерене.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо като чета и се чудя да се смея ли, да плача ли?

1 секунда по добро време на 400м ако е нищо направо да затриваме темата и да се приключва.

 

Само искам за задам въпрос към колегата с к20а2 понеже не му знам името.

Мислиш ли че има нещо по ефективно от рефлаша на неговата стойност ?

Ако да какво и колко струва ?

 

Пп... Само да кажа че аз съм без рефлаш и съм сложил и накупил сумати неща и цифрите са в пъти по големи а ефекта не е 1 сек на 402м(а по малък и то доста)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да помоля за спазване на тона, без излишни квалификации ("господина с пагоните", "г-н "разбирач"" и т.н.)

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо като чета и се чудя да се смея ли, да плача ли?

1 секунда по добро време на 400м ако е нищо направо да затриваме темата и да се приключва.

 

Само искам за задам въпрос към колегата с к20а2 понеже не му знам името.

Мислиш ли че има нещо по ефективно от рефлаша на неговата стойност ?

Ако да какво и колко струва ?

 

Пп... Само да кажа че аз съм без рефлаш и съм сложил и накупил сумати неща и цифрите са в пъти по големи а ефекта не е 1 сек на 402м(а по малък и то доста)

Нали не си мислиш,че някой ходи стоков на ремап?Аз не вярвам.Както и не вярвам,че някой ще прави такъв параход за да се пуска на 400м.Нещо се вманиачавате за някаква секунда.

За заинтересуваните относно моя двигател:- Компа с ъпгрейд  К-Про ми струва 900$,Ротрекс Суперчарджър кит от TTS Performance вкл. дюзи 750сс,пленум,охладител за масло,турбо пътища,компресор и др. 2200 лири,АЕМ водно-метанолова инжекция 500лв.,изходящ колектор 550лв.(не помня вече,може и повече),генерация на 70мм Скънк 2 с крайно гърне и тя по спомен 500,или 700лв.Тук не се включват разходите за дино и монтаж на сбиротака.Бууст кът 16psi, прекъсвач.8600об,като това не е максимума от тази конфигурация,но на мен ми е достатъчно.При това на абсолютно СТОК двигател ,като и съединителя ми е стоков.Колата се кара ежедневно без никакъв проблем до този момент-от 2012-13г (трябва да видя графиката кога е качена).

Какво исках да кажа до тук.Исках да кажа и подчертавам,че хубаво, и ефтино няма!Особено в автомобилният тунинг.Моите уважения към всички момчета,които се трудят и обгрижват колите и двигателите си.Малко се отклоних от темата,но понеже колегата с комбито все му е интерсно  :yes: да му задоволя любопитството.

Както казва един мой приятел кефа цена няма.Резултата ми го пише на профила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, всеки е наясно че кефа цена няма, но е за сметка на нещо друго. Цялата работа тук е, че за 680лв. какво ще получиш, което да е по-добро и по-евтино от рефлаша?

Въпрос, компресор за климатик имаш ли в цялата тази схема с чарджъра, защото комплектите които съм гледал за К24 задължително изключват компресора защото там се връзва чарджъра?

Любопитно ми е дали е така и при теб.

 

Нещо против комбитата ли имаш, или против моето комби :ermm:.. :shy:

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе,просто те сезирах.

Климатика си остава като компресора се поставя на мястото на една от паразитните ролки.Ето страницата http://www.tts-performance.co.uk/civic-ep3-supersport

п.с.Вероятно при К24 го изключват,заради помпата на хидравликата,която липсва при Сивика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, благодаря. Не искам да се лишавам от климатронка. Ще търся друг вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене всичко до тука ми стана ясно, само това дето не ми отговори на въпроса по темата.
- Кое е това нещо за 700лв дето ще даде повече от рефлаша ? - Аз отговора го знам, ама ми е интересно ти какво ще кажеш понеже яко наплюваш рефлаша, което е абсолютно грешно и ти не можеш да го докажеш дори.

И ПАК казвам, аз нямам рефлаш(да не мислите че поради тази причина го хваля), купих си и аз за над 1000лв електроника(афтърмаркет), но не мога да кажа на черното бяло !

 

пп... и за да стане Още по интересна темата, Аз съм сигурен че Параход с рефлаш(Акорд К24А3) ще пребие на 402м или на 100км прословутия 7-ма ген Civic Type R(стоков) като с рефлаша Акорда се доближава до конете на Сивика и има едни 200-300 кила в плюс, а пак върви доста прилично.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е,че за нещо по евтино от 680 лв после се иска ремап за да работи тази доработка както трябва.Ремапа е нещо,без което не може,така ,че тези пари искаш не искаш - даваш ги.

Бях написал назад,че ремап без пипане на желязото е излишен просто от гледна точка на това ,че не е рентабилно да се прави само той като самостоятелен тунинг.

Всеки сам избира до къде да стигне с тунинга,факт е ,че тунинг без пари не става.Ако сте решили,че с един ремап вашият тунинг е приключил тогава чудесно,но тази тема все пак е за тунинг на тоя мотор,пък аз под тунинг разбирам не само софтуерно,което пак казвам е неизбежно ,но е хубаво да се случи накрая.Всяка промяна на газоподава-разпределяне иска ремап , т.е. хубавите неща са скъпи  :tongue1:

Последно време се натъквам на добри резултати с дроп ин валове на скънк 2.Един пич в UK беше пуснал Ep3 К20А2 пълен сток с въпросните валове и ITB всмукател, К100 електроника с 270 коня на мотора.

Ето е снимка пак за главите и техния капацитет напълно сток.

stockcomparison5.jpg

 

RSP - K20Z4 Type R EDM

PRB - k20a2 Type R EDM

RBB е може би К24А2 

RBC - k20Z3 si, type S 

Тъпира си е тъпир а  :hondarulez:

 

Тема източник ЦЪК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие ще дойдете на това че за тея пари по добро няма ама... :D

Десо, не всички са като тебе и мене, и за тях рефлаша е просто разкош за парите си.

Ето тука Братушките са тествали рефлашнат кораб срещу рефлашнато FN2

https://www.youtube.com/watch?v=fa5XmBul-Y0

 

https://www.youtube.com/watch?v=KjFov7SaKLg

 

https://www.youtube.com/watch?v=PMnStyzEDT4

 

След рефлаша си понавървява корабчето :)

 

И още леко инфо с клипче
Акорд К24 с рефлаш + CAI (за незнаещите - колд еър интейк с конусен филтър в случая) и само колектор 4-2-1( катбек-а е стоков) 14.4 - 402м


Ибах аз тоз парахоТ а ?

 

 

Ето и парахоТ с лека свирка(на 0.43бара) 

 

Като за стоков мотор е идеал петроФФ

Редактирано от rollin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нещо се вманиачавате за някаква секунда.

 

Тамън с доработките ти,може и да си смъкнал тая секунда  :whistle:

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже как рефлаша се отразява на автоматичните скорости? За вървене ясно, следя ви писанията, но за здравина ме интересува повече. Предвид, че при 3.0 двигатели се чупят, прегряват и тн... дали няма да се постига и подобен ефект след рефлаша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рефлаша не пречи на автоматичната скоростната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах на това мнение:
линк

#277 тест с видео, насложени двата километража един в/у друг, от преди и след рефлаша. А именно доускорения 50-130км/ч на (6та, 5та, 4та и 3та).

Редактирано от D_U_D_E

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да допълня и изчистя малко мъглата относно "този" рефлаш който е само за К24, само за Акорд 7, само за преди фейса. Този рефлаш не прави чудеса дори да имаш хардуерен тунинг, рефлаша е предназначен за Стоково състояние на К24 преди фейса. Този рефлаш не е ремап, и не го бъркайте с други предлагани за К24 и К20. Идеята и групата към която е предназначен този рефлаш е краен потребител със стоков автомобил - този рефлаш прави колата по приятна за каране, при правилно каране се сваля разхода, няма гапове, няма натискане на газта като за световно за да набираш, има улеснение при изпреварване където ВТЕК-а се включва по-рано и съответно е по-голям диапазона му да активност.

Ако някой иска тунинг, какъвто е на "policeman"  ще трябва да се изръси много пари за къстъм ЕКУ със съответния софтуеър в който има съответните карти, карти които са тествани с определен модел хардуеър и е доказано че с този хардуеър и този софт ще полчиш "ето това".

Policeman още от самото начало не е наясно какъв е този рефлаш, и може би оттам дойде цялата тази безмислена дискусия която натрупа сумати празни страници в този раздел.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и още малко инфо какво се получава като се сменят К24 разпределителните валове с "уж" най добрите К20А валове... :D

Цитат:

PRC валы — это валы от красноголового К20А (ITR, CTR, EuroR).
Поставил я их в свой K24 , настроил и получил результат. Получилось, что вал TSX — лучше. Но погодные условия замеров на ITR валах сильно отличались. VirtualDyno имеет поправки на температуру, но насколько они корректны… Короче, вот график.

 

e3622ees-960.jpg

 

пп... Ето и гонка м-ду два Акорда, единия К24 а другия EuroR K20A - 

 

2.4 е повече от 2.0 :D
 

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една хубава новина за всички които ще флашват к24-ките си. Днес разговарях с Боби за да рефлашне моят акорд. Той ми сподели че до около месец ще разполага със нужния софтуер за да прави сам рефлаша без съдействието на украинеца. Цената ще бъде 500лв с диното или 200 по малко от сега. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги , от скоро имам Accord '05 Type S k24a3 , за момента съм и сложил единствено жълто кони и H&R пружини - мисля да правя ремап при Боби , след месец , като има софтуера. Исках да попитам дали има значение при ремапа въздушният филтър? Да се хвърлям ли на K & N преди да ходя и също така , ако може да препоръчате някой хубав заместител на катализатора (защото разбрах , че ще трябва да го махна най-вероятно {177к км.} Втори въпрос - заслужава ли си да се сменя изпускателният колектор при същата генерация. Целта на цялото занимание е да се подобри малко работата на колата в ниските обороти , защото в момента ми изглежда мудна? Не очаквам чудеса :) 
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Панелния K&N е хубаво нещо.

Каталузатора се изхвърля и се слага права тръба и се повдига сондата на високо за да не светва чек-а.

Що се отнася до изпускателя той е хубаво нещо но струва около 1000лв.

Лично аз (понеже съм усетил приноса и на двете) за тея пари бих купил Type R скорости и да се сложу карантията в твоята кутия с 4.76 файнъл.

Колата направо стана друга макар и софтуера да ми е стоков.

Просто ОЕМ предавателните мисла на Акорд-а са много зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К24А3:

 

1:3.266

2:1.77

3:1.14

4:0.87

5:0.66

F: 4.39

 

Това ли са ти предавателните числа?

Ако са това наистина са отвратителни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за изчерпателният отговор , слагам значи K & N и ще търся скорости от Type R (нямам идея от къде може да се намери в БГ такова животно  :wacko: ) щом си заслужава повече. 

Поздрави и приятен ден!  :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каталузатора се изхвърля и се слага права тръба и се повдига сондата на високо за да не светва чек-а.

Нали след ремап се маха софтуерно втората сонда, а първата е преди катализатора. Така нали след ремап не е необходимо да се прави нищо с втората сонда и махане на катализатор.

Или преди ремап трябва да се махне катализатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К24А3:

 

1:3.266

2:1.77

3:1.14

4:0.87

5:0.66

F: 4.39

 

Това ли са ти предавателните числа?

Ако са това наистина са отвратителни.

1 3.533

2 1.880

3 1.354

4 1.027

5 0.825

6 0.659

Reverse 3.583

Final Dr. 4.388

Редактирано от BuRn1nG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...