bongo789 163 #121 Отговорено 22 Юни, 2015 Ето една пипната, след малко ще я сравните с моята баба Яга.. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #122 Отговорено 22 Юни, 2015 Ето на bongo789 клипа http://vbox7.com/play:49e326f08e http://vbox7.com/play:49e326f08e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #123 Отговорено 22 Юни, 2015 Ето и на моята стоковица, само панелен филтър има в моментаhttp://vbox7.com/play:ae2c386b11 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #124 Отговорено 22 Юни, 2015 Много яко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todorov365 8 #125 Отговорено 22 Юни, 2015 Маслена помпа от К20А2 / К20А JDM - 8600 - 8700 няма проблеми,нагоре от това е риск. Не съм съгласен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #126 Отговорено 23 Юни, 2015 (Редактирано) Има няколко до сега в бг дето са въртяни до 9 и всички отидоха за лагери.... Редактирано 23 Юни, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #127 Отговорено 23 Юни, 2015 (Редактирано) Маслена помпа от К20А2 / К20А JDM - 8600 - 8700 няма проблеми,нагоре от това е риск. Не съм съгласен. Конкретизирай си това "не съм съмгласен"... всеки може да напише каквото си иска. Колеги акордите доста приятно вървят Някой замислял ли се е за олекотяване на шасито.На мен ми дойдоха леките задни носачи... само 2.3 кг всичко,махнал съм и задните колани,че така или иначе не се ползват.Имам афтър маркет крило,което е с 6-7 кг по-леко от заводското. Предполагам ,че за момента съм минус 30-40 кг Редактирано 23 Юни, 2015 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #128 Отговорено 23 Юни, 2015 Колега, Ако имаш възможност го направи на варел ще почне да върви на уЖаСт Иначе всеки килограм свален от Хонда е бонус Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todorov365 8 #129 Отговорено 23 Юни, 2015 Маслена помпа от К20А2 / К20А JDM - 8600 - 8700 няма проблеми,нагоре от това е риск. Не съм съгласен. Конкретизирай си това "не съм съмгласен"... всеки може да напише каквото си иска. Моята К20а2 я вартя до 9200 и нямам проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #130 Отговорено 23 Юни, 2015 Има време да дойдат проблемите споко Все пак тука повечето са с Акорд и целта е комфорт с приличен вървеж, няма кой да вземе да сваля каквото и да е било, аз от как съм я купил съм сложил още газово което като се напълни тежи 100кила сиг(цялата система) и още поне 100кила за музиката и куп вибро и шумо изолации по купето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #131 Отговорено 23 Юни, 2015 Супер! Мерси за клиповете! Ще гледам да направя и на моята абсолютен сток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #132 Отговорено 23 Юни, 2015 rollinАз не съм махал нищо свързано с комфорта освен окачването (с Tein Super Sport съм в момента,който съм настроил както беше заводската возия). Моята кола е street не смятам да се лишавам и от малкото комфорт,който има... поръчал съм си задна стабилизираща от DC5 ,доста по корава е + полиоретан - това ще е по окачването. Не ми остава време да си довърша интейка и ITB-тата . Ще пусна снимки да се похваля като свърша 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #133 Отговорено 23 Юни, 2015 Дааам ния тряаа возим жени и деца в тия шлепове.. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #134 Отговорено 23 Юни, 2015 Bongo напиши как ремапа се отрази на разхода или не се отрази. Искам да разбия мит-а за рефлаша и смъкнатия разход с 15% Младен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #135 Отговорено 23 Юни, 2015 Ми трудно ще го разбиеш Еле като Бонго кара на газ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #136 Отговорено 23 Юни, 2015 изобщо битува ли такъв мит ? Разхода може само нагоре да отиде след интервенцията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #137 Отговорено 23 Юни, 2015 Ми де да знам, нали казват, че с по-малко натискане на педала машината ускорявала по-добре. От една друга тема за рефлаш на К24 колегата с автомат твърди, че му паднал разхода (май караше на пропан-бутан). То ясно, че като я тъпчеш ще гори колата, но при еднакъв стил на каране преди и след рефлаша това ми е интересно как се отразява на джоба. Колегата Bongo от други постове съм чел, че обича да кара в лютеницата (само с добри чувства го казвам) така че може да сподели своето обективно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #138 Отговорено 23 Юни, 2015 Че той и Мерцедес S550 с по-малко натискане на педала върви повече от K24 ама се съмнявам да гори по-малко Шегата настрана - с увеличаването на въртящия момент, би трябвало разхода да се подобрява. Но реалността е, че това подобрение е незабележимо малко и би било там само ако караш колата по същия начин като преди. Ако се възползваш от по-високата мощност, тя е директно свързана с изразходеното гориво. Аз например и преди и след ремапа (който при дизелите е още по-голям като разлика в проценти) съм на абсолютно същия разход. Седя си 6.6 до преди 20 000км, седи си 6.6 и сега среден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #139 Отговорено 23 Юни, 2015 Вторник заминавам за Гърция,1200 км. ще пиша... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #140 Отговорено 23 Юни, 2015 (Редактирано) ... не че съм "разбирач", но все си мисля, че ремапа на дизела с турбо е друга бира и има шанс да постигнеш по-добра ефективност за сметка на по-къс живот на турбото примерно. Докато, до колкото ми става ясно, промените в атмосферните бензини са свързани основно с вкарване на повече гориво и въздух за покачване на мощността, което няма как да не се отрази на разхода. Редактирано 23 Юни, 2015 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #141 Отговорено 23 Юни, 2015 Вторник заминавам за Гърция,1200 км. ще пиша... Какво ще пишеш? Пии бира Пътя до Гърция, заради малкото каране по магистрала и многото каране с 80-110, е един от най-икономичните по които можеш да караш. Там и преди и след ремапа редовно си правя разход около 5.5 лятото с климатика и под 5 на пролет и есен като не ползвам климатик. Това, че ще видиш нисък разход по пътя за Гърция ще ти покаже, че колата се влияе най-много от пътните условия, а не че ремапа е подобрил нещо По-скоро можеш да споделиш дали колата позволява по-безопасни изпреварвания по дългия двулентов път след ремапа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #142 Отговорено 23 Юни, 2015 (Редактирано) Икономията при БЕНЗИНОВИТЕ след рефлаша идва от това(и не само това) че:- На средна газ стоково ECU колата дава 14.5 смеси, а след рефлаша се нагласят на равна газ да дава 15.2-15.5(което също е безопасно) и от там идва повечето икономия.На пълна газ горивото е завишено и се търси ПОВЕР и няма как да е по икономична от преди, но общо взето повечето каране е на средна газ и погледнато процентно колата дава повече икономия от преди.- Отделно по силния мотор иска по малко мачкане на газта... Редактирано 23 Юни, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #143 Отговорено 23 Юни, 2015 (Редактирано) Ами със сигурност май при нормално каране няма да се вдигне, жената днес е минала 210 км. и като гледам индикацията ще мина още 100..30 литра ми е бутилката.А тва за изпреварванията си е факт, та втека вече е на 4600-4700...Просто на места дет съм бокал трета, може би сега ще се справи и с четвърта.. Редактирано 23 Юни, 2015 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #144 Отговорено 23 Юни, 2015 ... това звучи супер ... а каква е причината, това да не е решено така от завода? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #145 Отговорено 23 Юни, 2015 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #146 Отговорено 23 Юни, 2015 Да бе и аз се питах как може да скопят заводско така добрия мотор, който очевидно има още много потенциал. Да няма някакво ограничение до 200к.с. за Европа, освен по-високото ниво на вредни емисии (тогава евро 4). Все си мисля, че логически модела е трябвало да бъде малко "по-засилен" от Type R - нещо около 220-230кс. Ама....маркетинг и ИКОНОМИИ (под каквато и да е форма) - натам върви автомобилостроенето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #147 Отговорено 23 Юни, 2015 И аз това се чудя...с тези ограничения, редно ли е да продават ултра мощни автомобили, цялата мощ на които нямаш право да ползваш, понеже имаш всякакви ограничения...но данъците си плащаш, за абсолютно всяка единица мощ....и после наливаш пари в ремонти, понеже парите от данъците ги е хванала липсата...и си караш в дупки и те перкат камъчета по боята и предното стъкло....и т.н. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #148 Отговорено 23 Юни, 2015 Заводски двигателите се разтоварват от презастраховане, емисии, по-широк спектър на съвместимост на горива (ще има хора дето сипват и нискооктаново и разредено и високооктаново гориво), това да свалят някоя конска сила, че да влезе в друга категория за данък за някой популярен пазар и ред други причини. Например моят мотоциклет (Kawasaki ER-6f) се продава от 2006та година до сега с един и същ двигател, като в 3те си версии единствената промяна на двигателя е софтуера - при по-новите версии са изкарали още някоя конска сила и някой нютон-метър, с абсолютно идентичен двигател и ново ECU. Предполагам, че в началото са започнали по-консервативно и после са преценили, че няма проблем да го изцедят още. Не е ли така и при К20 / K24? До 2008ма са 155 / 190кс, след това са 156 / 201кс в 8ма генерация? Какви са разликите, освен софтуерни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #149 Отговорено 24 Юни, 2015 (Редактирано) Има някаква логика, ако това им беше първия мотор. След 50 години конструиране на мотори, още ли имаш нужда да налучкваш? Според мен трябва от самото начало да знаят какво правят ... Може би, хората които правят рефлаша могат кажат дали К24 в 8ма (ако са доработвали и него), спрямо този в 7ма, има промени в посока в която и те действат? А това, че обедняват смесите при "средна газ", не е ли притеснително за тези, които карат на LPG, заради по-бавното изгаряне на по-бедната смес, което се забавя още на LPG? Редактирано 24 Юни, 2015 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #150 Отговорено 24 Юни, 2015 Нещо не разбрах како е общото на смесите на газ и на бензин ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #151 Отговорено 24 Юни, 2015 (Редактирано) Не е ли така и при К20 / K24? До 2008ма са 155 / 190кс, след това са 156 / 201кс в 8ма генерация? Какви са разликите, освен софтуерни? Поне за 2.0 мотора в Accord 7 то той е К20, а при 8-ма ген. R20, и са "леко"(не само софтуерно) различни. В 7-ма е DOHC, square 86 x 86 ( bore/stroke) При 8-ма е SOHC, 81 x 96.9 link Мисля че е на основата на Civic-овия 1.8 (140к.с.), като е преработен до 2.0 за повече въртящ момент и икономия, като и за CR-V къде също се ползва. А за 2.4-то и в 7-ма и в 8-ма си е К24 , но вече не съм сигурен са конкретните разлики. п.с. малко офтопик, но да е ясно, че и аз преди се бях заблудил че се ползва K20 и в 8-ма. Редактирано 24 Юни, 2015 от D_U_D_E 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #152 Отговорено 24 Юни, 2015 (Редактирано) Нещо не разбрах како е общото на смесите на газ и на бензин ? Газовите нали се правят на база на бензиновите или не? ...или ти ще "коригираш" рефлаша, като си настройваш газовия комп.? Редактирано 24 Юни, 2015 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #153 Отговорено 24 Юни, 2015 Ами да, правиш си настройки на бензин(рефлаш) и после си настройваш газовия комп на ново, за това колегата Бонго каза че е доволен от хората на Боби като цяло понеже си има човек дето след рефлаша се занимава с настройката на газовата и си тръгваш настроен от всякъде 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #154 Отговорено 24 Юни, 2015 (Редактирано) Пълна програма, страхотно Редактирано 24 Юни, 2015 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #155 Отговорено 25 Юни, 2015 Разход 10 литра газ с клима на ауто и каране до 120.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #156 Отговорено 30 Юни, 2015 Колеги споделете каква е разликата между резонатор и ускорител при премахване на катализатора. За нашите хондели лъже ли се успешно втората ламбда при премахване на филтъра. И някой да има впечатления от продуктите на Даскалов ИКО. Занимават се основно с изработка на ауспуси и къстъм генерации, мисля да се спра на тях да ми избочат катализатора и монтират въпросния резонатор или ускорител (ако разбера каква е разликата). След това и гърнета ще правя, но първо това. Поздрави, Младен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #157 Отговорено 30 Юни, 2015 (Редактирано) Без да съм грамотен по отношение на "лъженето" на катализатора, мога да ти кажа логически, че щом се предлагат от тунинг производителите на части за японски афтомобили, така наречените "catalytic converter", което се слага на мястото на катализатора и от същите тези производители се предупреждава, че са "road illegal", значи се лъже. Мога да ти кажа, че също така има Манифолди, които са с катализатори, т.е. самият манифолд е с катализатор, преди да се стигне до там, където реално е монтиран стоковия, който съответно отпада в този вариант. Вече си е до твое решение, как да го направиш, и къде. Редактирано 30 Юни, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #158 Отговорено 30 Юни, 2015 След рефлаша няма да има толкова голямо значение за тази ламбда сонда, но не мога да го търпя на всяко палене да ми звънка като някаква каручка. Ще проуча повече, те пичовете в сервиза със сигурност знаят доста по темата, но още не съм ходил. Благодаря колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #159 Отговорено 30 Юни, 2015 Колеги да споделя, че днес след рефлаша, наистина не си познах колата, въпреки автомата, който поглъща 30 коня. На старт предницата скача, видимо. Графика после ще кача. Сега малко за хората, които участваха в това нещо - много точни, наясно са с това което правят, правят го с желание и им желая още успехи за напред, материални включително .. Единствено съм разочарован, че никъде не е онявен от хонда, факта че тези 190 коня по хатактеристика са реално малко ппд 160, оттам плащаме грешен данък... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #160 Отговорено 30 Юни, 2015 [*]Can I reflash my 2.0 Accord CL7 (155hp) ?[*]there is work in progress for this Демек, очаквайте включване скоро Е, Боби вчера потвърди reflash my 2.0 Accord CL7 (155hp) - ВКЛЮЧВАНЕ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове