Jump to content
ReSPecT

Civic 7th EP1 TypeR Pack Turbo

Recommended Posts

Браво!!!Сега пък много притежатели на 7-ма ген. може да ти поръчат да им направиш такъв тунинг и на тях идеално се е получило!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не пиша по форуми, но тоя проект е доста интригуващт като идея и не можах да се стърпя тъй като се е получил нечовешки яко колега. Моите адмирации за изпълнението и ако позволиш два въпроса...Колко коня приблизително си изкарал от тоя сетъп?....Сам ли си изработваш нещата, които не можеш да намериш готови или ползваш помощ от приятел? Питам защото много кадърно ми изглеждат направени всичките къстъмизации:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за проекта!Same side intercooler мисля ще е още по добре.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е!

Понеже още не съм мерил при мен как ще е... според теб има възможност да се сложи по-голям кулер и гредата да се запази :) Говоря за кулер 3 пъти по - висок от този ,който си сложил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги благодаря за хубавите думи.По въпроса на колегата DNGR всичко е изработено от мен само за заварките съм ползвал услуги на майстори колектора го прикапах защото не съм много добър заварчик и го дадох да го зашият иначе всичко друго си е моя изработка,За колегата Драгич не съм виждал това решение колега може да добавиш снимка да придобия представа. И за колегата МС дайнамикс по голям кулер с гредата няма как да стане трябва да я отстраниш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,седмиците все повече се множим! :zen: Ако не си намерил, си намери едни седалки от ЕР3 и ще прилича, и от вътре на Тайп-Р.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се замислям за подобни гимнастики след време с тая разлика, че аз ще трябва да намеря някой да ми ги направи всичките неща поради липса на място и умения разбира се. Не ми отговори на въпроса колко кончета все пак смяташ, че си изстискал от тоя сетъп приблизително поне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 този кулер е супер наистина но незнаех за него.Policeman търся си седалки все още но държа да са перфектни.Dgnr колега коне ако ти кажа значи да те излъжа не е мерена по моя преценка е около 150 160 макс.За момента си търся блок с глава d17a или d16v но ми искат много пари чакам да изкочи някоя коледна промоция.А докато намеря мотор съм намерил вал от д17а2 и ще сложа него да видим какъв ще е ефекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор колега. Мен ме интересуваше приблизителната мощност, а не точната тъй като ти не си споменавал да си я мерил, така че всичко е точно няма лъжа, няма измама:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех тоз Валко само красиви хонди прави  :D  Поздравления за проекта братле и само успехи за напред!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравоо колега браво, много добре се е получило.

:punk:  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега доста време не си писал,няма ли някое коледно подобрение?Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос - защо предпочете тази посока, за позициониране на турбото, а не студената част към 1-ви цилиндър ?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото няма място в коша и неисках да махна климатика тва ми е ежедневна кола :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помогнете да намерим един двигател d17

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигнем малко темата че корозира направих едно клипче на ускорение с мн кофти старт понеже снимам и карам колата е на 0.4бара на този клип.

 

https://www.youtube.com/watch?v=z7m19izuptE

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да кажеш как си направи таблото да свети така ? С обикновенни крушки или ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако може да обясниш как се махат корите на вратите.. че нещо немога..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ReSPecT, каква електроника ползваш- OBD1 ecu или нещо друго?

И да допълня- готин проект! Аз на твое място бих развивал 1.4 двигателя- по-трудно е!

Редактирано от sl3000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за проекта колега.

Колеги помогнете да намерим един двигател d17

Не си ли мислил за К20А2 или К20А3?Така тръгваш от 200 или 160к.с.!

Обаче  накрая сметката ще подмине истински Тайп Р,независимо с кой мотор си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симсоул таблото ми е оригинално не съм го барал.

 

Сл300 с фабричното еку съм поради факта че неможе да се барника колата съм я мапнал на газ и само на газ я карам.

 

Дариус колега мн им е дебела цената на К сериите а не вървят толкова много за да си заслужава инвестицията ако взема К серия пак трябва да я съживявам а ако я счупя .... там си е за рев :)

 

А относно развитието на проекта за момента съм си намерил блок 1.6 но за съжаление с истропал колянов вал и сега съм измислил начин да сложа д16з6 вал засега е само проект ако се случат нещата  ще обясня как :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за мнението си,но тази кола хвърли котва след 80 км/ч....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека е писал, че колата е евридейка на газ и 0.4 бара. До колкото разбирам целите му не са да е самолет. На всичкото отгоре всичко е правил сам на принципа проба/грешка. А от 0-120-30 по мои наблюдения колата върви колкото стокова Type R-ка.От мен едно голямо БРАВО за проекта.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека също така в първото си мнение е написал ,че колата бавна :)Та аз колега коментирам клипа не идеята или трудът по колата!Твоите наблюдения са едни,моите други :)Пп,към създателя на темата- не съм си позволявал да се " подигравам" с никой проект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш  К20А1 от Стрийм или К20А6 от Акорд.

В мобиле има доста Акорди за части!

И не подценявай К серията, там колата ще избухне с турбо.

Счупени К20 няма, държат до 400к.с. сток!

Разрови из форумите.

 

Пак ти напомням колата ще ти излезе повече от оригинален Тайп Р.

Практиката го показва.

Моята Б16 ми излезе 22 000лв.А я купих за 8 000лв.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме розбирайте погрешно и аз искам К серия просто става мн скъп проект.А и климатика искам да си стои на колата.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбираме те чудесно, просто те съветваме. Крайното решение е ясно,че е твое:)Важното е проектът да ти донесе удоволствие и да го завършиш.Кефа цена няма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега , адмирации за труда и постигнатия резултат. Според мене за кола дето се кара всеки ден от твоето 1.4 няма какво да желаеш повече . :yes:  Аз имах Сивик 1.7 и точно се бях засилил да вземам хибридно турбо, генерации , кулер и т.н прецених, че ще ми е по-евтино(а и не съм достатъчно кадърен да се справя) да взема една Тойота Селика дето върви повече от Сивика и след ремап . Та взех 1.8 ввти 143 к.с. и тъй като не съм достатъчно компетентен да се справя около лятото най-вероятно ще се направи слапване на двигателя 192к.с.,полуоските,скоростите , компютъра и километража, генерация от един много кадърен пич. След консултации разбрах , че купето на Селиката с по-малкия двигател е 100 кг по-леко , което пак е "+" . Та мисълта ми е както казаха колегите по-горе трябва добре да си направиш сметка дали си заслужава да наливаш доста пари в малък мотор или да вземеш такъв , дето е вече там до където ти искаш да стигнеш . П.С. Сивика 7-ген ми е от любимите коли, не заради "многото екстри" и "качествените материали" в купето, а просто защото страшно много ми харесва стойката и излъчването на автомобила просто си ме влече и винаги като видя се оглеждам в нея (говоря за феис с таип Р излъчване). Даже се замислям отново за 7-ген 1.6 с малко доработки генерация , колектори , филтърче и някакъв ремап просто така за евридеика, макар че и оптичен тунинг стига, ама на моменти като върнеш скорост и нищо не се случва се чувстваш некомфортно  :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Респект ти си затъмнява стъклата нали ? Ако е така какви пари вземаш? Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да занимавам се с затъмняване ободи ми се за по подробна информация 0894733230.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста време мина от последния пост!

Някакво развитие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малките проекти в форума не са интересни на хората за това не съм писал.По колата няма други промени най вероятно ще продам турбо кита някой да му се радва трябва ми по голяма кола искам акорд 2004 нагоре ако има някой навит на бартер и на бартер съм съгласен.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не съм фен на турбото, но разглеждам от време на време твоята тема. Харесва ми това, че имаш базата и си работиш по колата сам. Не вземаш купешки неща ами ги правиш сам. Радвам се, когато видя такива хора независимо дали ще е турбо или атмосферка, Хонда или нещо друго. Колата е добра, ако все пак продължиш с тази кола може би дребните промени може да ти дадът някакви бонуси. Както се казва винаги може още. :)

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и аз съм забелязал, че колите на колегата Респект са доста стилно изпипани. Личи си че има вкус човека и майсторска ръка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...