Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Първо да ти проверят рамената дали са оригинални. Един познат си взе пера и се оказа,че някъде по трасето са му сменили целите чистачки с незнайни някакви и естествено оригиналните пера не стават.Успех👍

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/8/2021 at 7:01 PM, ceco_accord said:

Какви пари и трудно ли се сменят, или го правиха там?

 

Както споменах днес ходих до Бултрако закупих 2-те пера за 46.13лв. в сайта им пишеше, че имат по 2бр. налични щях да взема и тях, но момчето там каза, че са последните. Смяната е елементарна. Прикрепям ти снимки на перата и номерата им ако са ти от полза и видео на един "чалъм" за чистачките който поне аз незнаех за да може да се вдигнат. 

 

 

 

 

honda.jpg

honda_2.jpg

honda_1.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това се води зимен режим (и сервизен) - яко е.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хех, не го знаех тоз пиниз :)
Аз едно време пусках чистачките, като отидат до средата на стъклото - връщам контакта и остават там... а то виж, имало си чалъм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е Ледженд бре - всичко е премислено. Тая кола е разработвана повече от 2 петилетки!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

За съвет със какво маслко си карате Ледженд ите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с 5W-30, но може и "по-широко"  0W-40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам следния проблем по закона на мърфи една "булка" ме подпря на светофара и ми светна чека за системата за пешеходци. Има ли как да се изолира въобще или да се ресетне някак. Някой сблъсквал ли се е с този проблем? :)

 

 

20210520_081357.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди до Бултрако или Слави в Овча Купел ако може само софтуерно да се справят.Колко силен беше удара,отворени ли са патроните на капака,емблемата как е? Дай повече инфо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем леко ме подпря. Всичко друго изглежда наред. Единствената следа от удара "силно казано" е, че номера е съвсем леко хлътнал. Аз до колкото знам са и гърмели патроните 1 път и може да и е предишна болежка просто сега светна аз я имам от 2 месеца. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може да разминеш само с лаптопа..отивай някъде да я прочетат добре и ще станат нещата.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , доста гледам легендите и съм много впечатлен от тях  . Имам един въпрос относно една обява в карса за 18000 хилки от Пловдив на 53000 км. 2006 Г.  Швейцарка (дали са реални незнам ) гледах колата на място и е топ състояние , външен вид и возия . Как мислите дали си заслужава и тези км как да ги проверим. Благодаря предварително . Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не ги мисли километрите.

Колата е милионник и ако всичко и е наред и 253 000 да са - на нея не и дреме.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш вин-а и отиваш в Бултрако и ако са в добро настроение и имат някаква история може и да ти кажат нещо.

Аз лично не вярвам да е на тези км,ама знаеш ли...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.05.2021 г. at 16:24, Денковвв написа:

Здравейте колеги , доста гледам легендите и съм много впечатлен от тях  . Имам един въпрос относно една обява в карса за 18000 хилки от Пловдив на 53000 км. 2006 Г.  Швейцарка (дали са реални незнам ) гледах колата на място и е топ състояние , външен вид и возия . Как мислите дали си заслужава и тези км как да ги проверим. Благодаря предварително . Поздрави :)

След като пишеш, че не си усетил някакви забелжки по време на карането (работа на мотор, кутия, странични шумове), уреди си час при някой да я огледа физически и прочете за евентуални грешки и тн. Ако това ще е твоята кола си приготви едни 2500 - 3000 лв. за първоначално обслужване да ти е мирна главата и от там насетне каквото излезе.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. За жалост ще трябва се разделя с моята легенда на която дори неможах дори да и се нараднам. Има няма 1 000км. Но понякога и така се случва. Та ако има заинтересовани това е обявата https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11623009555379175&slink=kcu6nt Живи и здрави :)

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко - пусни я в раздел "продава - автомобили". Има колега в съседна тема, който си търси фейс, но аз мисля че твоята е по-добра - като цена/състояние. Пиши му Л. С.

Дано другото с житие-битието ти се уреди.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко наистина..и аз имах един момент в който бях на ръба да я пусна за продаване като удари ковида миналата година и бизнеса ми замалко да претърпи фалит,но стиснах зъби,преглеждайки мобилето се оказа,че няма с какво да я заменя защото така бях свикнал с нея и не исках да си представям как ще се кача на друго!

Но в живота се случват такива неща и да се надяваме,че ще е за добро.

Успех с продажбата..

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно питане имам аз, ще се наложи да сменям предното стъкло, тъй като е напукано от камъче пък и след това от температурните разлики и няма друг избор.

Има ли от къде да намеря оригинално предно, понеже звънях в 1 сервиз за стъкла но имат афтърмаркет части не ОЕМ.

Ще съм благодарен за съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копирам от сканиран пдф, за да не подведа с името.

От тях се сдобих с пилкингтон. Номерата на новото и оригиналното съвпадат.

Казаха, че трудничко са го намерили..c0016caba15ea734612b691756437cf5.jpg

 

Реактирах синтактична грешка, че телефона си пише негови си работи предимно :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезно би било да се знае и цената му?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз звънях в Кобра пък и от каското ми казаха, че с тях работят и това което ще изплатят ще е спрямо тяхната цена.

 

Не ми казаха марка на стъкло само казаха Европейски производител около 400 лева и Китайски вариант 200+ не слушах много за китайското.

 

Никаква идея нямам като марка кои са добри и кои не, казаха че си имат сензори и всичко както си трябва но се чудя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За сензорите са те поизлъгали малко. Само за сведение, на акорд 7 Оем-ско стъкло беше 980 лева и сензора 280 лева. Сложих Сейнт Гобен стъкло и ми прехвърлиха моя си сензор за 300 лева с работата, това преди 3 години. От каското дават пари за китайско, останалото доплащаш.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първо отговорих, после се стих, че legend е по-особено.
На Сивик сменях аз, без сензори .
Споделих, защото тогава доста гледах и търсех да е каквото трябва (т.е. пилкингтон или сайнт гобен, така бях посъветван). И ми направи впечатление, че трудно се намират, а посочените от мен бяха посочени и от пилкингтнон..

Отплеснах се:) по спомен около 700 беше, бях готов да си доплащам (има Каско), но не се наложи

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отзивите, реших и аз Сейнт Гобен да сложа в Кобра за 410 лв със сензорите, не съм го тествал дали работи ок все още, но като минат няколко дни да няма проблем с лепилото ще ги проверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,
За жалост  моята красавица я ударих силно в мантинела и просто не се наех да я ремонтирам изцяло понеже резултатът от изпъване с дозер не е достатъчно надежден.
2006 година и я продавам цяла. Всичко по мотор е здраво. Извинявам се ако поста ми е неуместен за форума но желаех да споделя ако има евентуален интерес.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш Л.С.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте, вчера от нищото ми светна чека заедно с SH-AWD, не е влязла в авариен режим кара си без проблеми, но някаква идея дали е просто датчик или може да е нещо по-сериозно?

На газ е колата и ми се стори че май държи леко по-високи обороти от обикновено за лятото, особено при запалване.

received_333687708390725.jpeg

received_545172076848782.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се е случвало, но щом свети, значи тестера ще каже от какво е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди година време имах подобен проблем, от нищо ми светнах де що има лампички по таблото. :) Ходих при няколко майстора да чистят грешки, но проблема остана. Казаха, че трябва да свалят от пред датчика и най-вероятно било от него. Имах лични проблеми тогава и нямах много възможност да я  оставя, защото ми трябваше колата. Както при теб като изключим нотификациите, колата си работеше нормално. До като дойде време за следващия ремонт, нямаше какво друго да правя освен да гледам из нета. Оказа се много прост проблема, нашите коли явно са претенциозни за гориво. Бях пътувал из страната и не зная защо ми трябваше ама на някаква шано бензиностанция на пълних резервоара.  Бях изхарчил половината може би, защото и аз като теб карам на газ.  Реших да го напълних до горе пак и сложих стотак, след няколко дни всичко спря да свети и всичко се върна към нормалната работа на колата. Не зная дали при теб е същия проблем, но не пречи да пробваш. Имам майстор, дето си правя колата при него разказах му, той каза че не е чувал за подобно нещо. Не е но аз го видях в един чужд форум на Хонда! 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега, и аз честно казано имах подобни съмнения дали пък не е от горивото нещо, особено след като при едно зареждане на колата на приятелката ми (нищо общо с хонда, но все пак) на Еко бяха сложили вода в газовата...Газаджията каза, че такова нещо за първи път вижда 1 час се мъчиха да източат от бутилката водата и да оправят колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това е супер странно - за водата. Иначе SH-AWD-то спокойно може да светне, ако нещо с мотора или кутията не е наред (като отдавана мощност), но все пак, да се закачи на тестер.

Акумулатора също може да се види - като сила и връзки на кабелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз за понеделник съм запазил час, но пък снощи реших да я запаля да видя какво се случва, не я бях карал 4-5 дена, и абсолютно нищо не свети.

 

Мисля все пак да я закарам да я видят от какво може да е било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те значи сега и да я закачат няма да излязат грешки,ама нищо пробвай да видим какво ще излезе.

Ако разбереш кодовете на грешките може да ги провериш в другата тема съм пуснал всички номера какво означават..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нищо да не свети сега, ще има записани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте легенди :)

Като бивш Хондаджия, но както знаем истинската любов ръжда не хваща, съм се загледам по тази красавица: 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11582890613520806&slink=kpbpqr

 

Има ли някой, който да е гледал тази кола? 

Ще оценя високо и препоръки и мнения относно това предложение. 

 

Благодаря за отделеното време и се надявам да се присъединя отново към отбора ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mittaka7, благодаря за бързата и точна помощ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, Колеги, днес пътувах за Девин и забелязах че стрелката на температурата за водата застана точно на края на нарисуваното “термометърче”. Колата има антифриз, не е идикирала и за ниско ниво. Това нормално ли е в тези жеги.   След като почна спускане стрелката моментално се върна под нивото на “вълните”. Изобщо нормално ли е стрелката да “плава” според обстановката или трябва да е “закована”?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...