Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

преди 20 минути, Dragi4 написа:

Здрасти и от мен,

+ KB1 07 и от мен ;)

Не мога да свикна с миризмата вътре :( с какво я мажете тая кожа?

Честито и много безаварийни!Качи някоя снимка:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Пепи!

Какво да му снимам :) нормален щръкнал кораб ;)

Като го направя да изглежда добре ще го снимам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгич не е тази деснячката, на която беше поствал снимки след газифицирането ? Или е тя ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не е тя.Моята си е лЕва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой колега срещне оригиналните 18' джанти за продаване нека сподели моля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Драгич!

18"-те са гот, аз ги имам на моята. е не ги продавам обаче скоро ги измерих, като тегло - 12 кг едната. Боята не е стандартен рал, а вид хром. Поради това само пребоядисване.

Успех.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.

12 kg????леле това е мн тежко ;( за джанта 8j широка.

Дали някой колега знае къде се намира хендс фри/блутуут модулчето.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте! Вече ги сънувам тия Legend-и, помагайте :-) Някой гледал ли е колите от тези обяви: 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11515259728360162&slink=60395b

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11493309175200870&slink=60395b

Ако някой има впечатления, моля нека сподели. 

Аз преслушах тази на симеоновско шосе на цена 15900 и изглежда много “уморена”. Предния капак най вероятно е “гърмял”, има огромен луфт и не се затваря лесно. Вътре също е много захабена. 

Гледах монтанската на 16800. Продавачът е много точен, но колата има доста пребоядисвани детайли и ръжда от долу, дори има напъпила под боята ръжда на единия калник. Салона изглежда доста добре. Честно казано това с ръждата малко ме шокира! Имам акорд 2003-та, внесен от Австрия, който карам тук вече 7-ма година и няма толкова ръжда по праговете. Има ли някой с Ледженд- внесен от Швейцария, Австрия, Германия да сподели впечатления? 

Благодаря предварително! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги гледал на живо, но това, което мога да ти кажа е, че втората стои от много много време. Аз ги следя постоянно Леджъндите, Акюрите и Лексусите и за втората съм сигурен, че е от много месеци. Би било добре да има обявени и фейслифтови модели, но уви. Преди изпуснах един... уникални са :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е от Австрия и има ръжди, малки но факт. Просто там има доста агресивна среда по пътищата, а и е на 400 000км. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега да е слагал по големи спирачни апарати и дискове?

Нямам части под ръка за да си правя експерименти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайна среща с място да паркират кораби ;)

FB_IMG_1517859343248.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

Случайно някой да е сменял носачи на HONDA LEGEND KB1 2007-ma ?

Шарнира ми е разбит , а той върви с целия носач. В Бултрако ми казаха една цифра 700 лв за носач, а на мен ми трябват 2-та (ляв и десен).

Някой случайно да е купувал алтернатива на оригиналния ? и ако "ДА" от къде ?

Чувал съм че някъде ги правят , ама тия алуминиеви носачи не знам дали могат да се поправят и дали да рискувам въобще да ги ремонтират ?

Моля ви дайте мнение и споделете опита си :)

Поздрави 

Георги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Нови пазар могат да ти ги направят!

Зависи от състоянието на болта......

Мога да дам контакт!

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @Moonlord моите ги рециклираха в Юби-ко преди около 2 год. (25К км.) и засега още държат. Но мисля като се скапят пак, ако още карам колата да купя нови (ОЕМ Хонда) ;)

@Dragi4, честит новопридобит кораб, безаварийни !
За съжаление нямам коментар/съвет по нито един от въпросите ти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае къде се намира blotooth модула?

Някъде е показано в плафона между сенниците,някъде в задната част на подлакътника.Не искам на сляпо да го търся

Мерси

 

Пп.имам излишни задни оборудвани тапети от вратите,на някой ако му трябва нещо да пише.

Най вероятно и оригиналните 17 ски джанти няма да са в употреба скоро ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това може да ти помогне. Acura RL На практика е същата вътре като Honda Legend. https://acurazine.com/forums/2g-rl-audio-bluetooth-electronics-navigation-90/location-handsfree-bluetooth-module-775067/

 

 

Другият Вариант е това.

 

 

Това май май също не помага :D 

 

В Manual-a не пише ли нищо ? Плафона май се сваля относително лесно :) 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Не знам къде да задам въпроса си за това ще пробвам тука. Днес реших да поизпълня оборотомера на моята купена преди няколко дена Honda Legend 2007-ма. Проблемът е там, че когато стигна до около 7500 оборота със скорост от около 180км/ч нещо взе да блокира и скоростта спря да се покачва, все едно нещо удряше спирачка.. Това стана в спортен режим (D3) като до сега не ми се беше случвало за 4те дена каране в нормален режим да направи такъв проблем при високите обороти.. Скоростната кутия е с 5 предавки и не съм сигурен дали е била на последната в случая, защото не понечи да върне стрелката на оборотомера. Не съм много на "ти" с колите и за това ще се радвам някой, ако може да ме насочи дали проблемът е в скоростната кутия, двигателя или нещо друго? Може би трябва да я закача и да видя дали ще изкара някакви грешки?! Иначе колата изглеждаше в перфектно състояние.. дано не е нещо мн сериозно :S. Благодаря предварително за изказаните мнения! 

Поздрави,
Филип
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на режим D3 не превключва на по-висока от 3-та предавка, а ограничителя явно е на 7500об/мин. 

Просто я настъпвай в не-"спортен" режим.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си личи колко съм невеж.. :D Викам пак ударих на греда с новата кола, а то каква била работата. Идеята тогава на този спортен режим каква е? Да ускорява бързо и да се сменя колкото се може по-скоро на нормален режим преди да удари ограничителя ли? Благодаря много! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро спортният режим е за ползване на Перцата от Волана, не съм на 100% сигурен, но в този режим май колата не превключва сама на горна предавка, трябва да цъкнеш перцата иначе удря прекъсвач. 

 

за този режим става въпрос нали ? това е спортният режим ;) 

от 1ва на втора удря прекъсвач. 

 

Редактирано от Drone
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Drone мерси......ще пробвам да потърся при рашъните.Обаче руският ми е толкова зле ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,търся за малко проби шенкел с главина....не ме вълнува състоянието му .Ще ми трябва за макс 2 седмици ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,търся за малко проби шенкел с главина....не ме вълнува състоянието му .Ще ми трябва за макс 2 седмици ;)

Пп.На отзовал се колега ще дам шаблон(адаптера) за монтаж на 8 бутални апарати с 360 мм диск за 18' джанта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги . Имам въпрос някой знае ли как се сваля топката на скоростния лост , трябва да има Някъв начин , къде ли не търсих !!!Хонда легенд kb1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги търся предни и задни носачи, ако е възможно да са със сменяеми шарнири за Honda Legend 2007. На оригиналните предни носачи няма как да се смени само шарнира..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да ги рециклираш шарнирите!Не съм виждал предни носачи със сменяем шарнир

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами казаха ми, че няма да могат да се рециклират. А идеи как мога да проверя маслото на скоростната кутия или няма как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат на 100% ,на приятел ги правиха в Нови Пазар.Мога да дам контакт там.

Горните предни също му ги направиха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ако можете да ми дадете контакти ще съм благодарен! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнирите се рециклират при това за малко пари, както и здравината е на по-високо ниво.

Маслото в скоростите се проверява с щеката за маслото в скоростите.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

089 461 2134-Данчо(Нови Пазар)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Ви се оплача! 

Вчера ме удариха отпред леко при спряло положение, не гръмна капака, но има проблем с гредата с датчиците и май ще трябва да се примиря, че ще ми свети едно i, ама да сме живи и здрави! 

Ако застрахователите го зачетат Ок, но едва ли - тази греда с датчици струвала около 2000 евра...

:(

Но всичко е точно! ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко ;) ако не са строшени можеш да си ги настроиш...ако имаш диагностика.

При най малък допир с бронята си разместват позицията и вдига грешка...особенно този под регистрационния номер

На мен ми откраднаха капачетата на пръскалките от предна броня :(

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много Dragi4,  ще проверя за шарнирите.  Иначе също ме интересува дясна пръскалка от предната броня + капачето дали мога да намеря някъде? В тоя лед как се хлъзнах и в един гараж ... пак малкия дявол :(
А в тоя интернет нищо не мога да открия.. С тая кола си е чудо, че и майсторите кат голям камък я гледат :D Иначе колкото до задните шарнири имате ли представа дали могат да се сменят отделно без да е нужно да се сменя целия носач - единия майстор ми говори едно, а другия друго.. на кой да вярваш :huh:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задни шарнири мисля се продават отделно!

Капачето за пръскалката е около 105 лв :( самата дюзичка за която се захваща е 25лв.Всичко е на поръчка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2/28/2018 at 17:06, Dragi4 написа:

Споко ;) ако не са строшени можеш да си ги настроиш...ако имаш диагностика.

При най малък допир с бронята си разместват позицията и вдига грешка...особенно този под регистрационния номер

На мен ми откраднаха капачетата на пръскалките от предна броня :(

Моя случай ли коментираш? Баш там е удара! Даже си свалих номера да си го изправя, че е дразнеше! Днес пък на магистралата праснах със 140 една гарга! Нещо не ми е седмица... 

viber image.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...