FallenAngel 0 #1 Публикувано 7 Октомври, 2014 Здравейте колеги (вече ) Днес станах горд собственик на Honda Civic 1.4iS Aerodeck 98 набор , 16 клапановия мотор. До преди това карах френски дизел 90к.с , но след като се качих на хондата забравих какво съм карал Знам, че мотора е слабичък за това купе, но аз и не съм тръгнал да се състезавам. Основно я карам из града и ми харесва, че е пъргава. С обикновено газово е, но я купих от познат , който ме убеждава, че не е имало детонации и други проблеми. За сега колата потвърждава думите му - форсира се нормално и си върви Бая я покарах днес извън града и дава около 7 на 100 газ ( до 120-130 ) Има някои дреболии по предницата за правене но...всичко с времето си Надявам се ако имате някакви препоръки към мен за колата , да ги споделите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 7 Октомври, 2014 Честито за колицата!Аз карам същото комби,но с друг двигател.Доста е практична за семейна и служебна кола,има добра возия и евтини части.Питай човека кога е правил реглаж на клапани,смяна на масла ,ремъци и ролки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #3 Отговорено 7 Октомври, 2014 (Редактирано) Благодаря ти, колега ! След 6000км трябва да сменям маслото, а след 15 000 ангренаж. За клапаните не съм питал, но ще питам тия дни. Иначе мотора работи гладко без претрисания и чукане. Забравих да спомена - мотора е D14A8 Редактирано 7 Октомври, 2014 от FallenAngel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #4 Отговорено 7 Октомври, 2014 Добре дошъл! Със здраве да си караш колицата! От скоро и аз карам, и такава, но дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #5 Отговорено 7 Октомври, 2014 Добре дошъл колега,знай сега че друго няма да искаш да караш.Пожелавам ти много безаварийни и много радосни моменти с новата придобивка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #6 Отговорено 7 Октомври, 2014 Честита придобивка, колега! Да си я караш със здраве и безаварийно. Моят Aerodeck е със същия цвят и съм много доволен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #7 Отговорено 7 Октомври, 2014 Добре дошъл колега,много удоволствия и без проблемни километри с хондичката ти пожелавам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #8 Отговорено 9 Октомври, 2014 Благодаря на всички !! Имам и един страничен въпрос. Карам си на 4та с 80км.ч и включвам 5та и ускорявам до 100-110 и дотам... Просто не може повече Дали на газ или бензин все тая. Но се чудя дали проблема не е в мен тъй като я карам до 3000 оборота макс и включвам по-горна предавка. Днес направих пълна профилактика на колата но не смених филтърчето на газовото. Иначе ако я изрежа на 1ва или 2ра до 5-6 хиляди ускорява много добре. Тоест въпроса ми може да се формулира така : За да постигна по-висока скорост трябва ли да я изцеждам на всяка предавка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #9 Отговорено 10 Октомври, 2014 При положение, че по спецификации тоя мотор е най-силен към 6400 rpm... според мен определено трябва да я изцеждаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #10 Отговорено 10 Октомври, 2014 Благодаря на всички !! Имам и един страничен въпрос. Карам си на 4та с 80км.ч и включвам 5та и ускорявам до 100-110 и дотам... Просто не може повече Дали на газ или бензин все тая. Но се чудя дали проблема не е в мен тъй като я карам до 3000 оборота макс и включвам по-горна предавка. Днес направих пълна профилактика на колата но не смених филтърчето на газовото. Иначе ако я изрежа на 1ва или 2ра до 5-6 хиляди ускорява много добре. Тоест въпроса ми може да се формулира така : За да постигна по-висока скорост трябва ли да я изцеждам на всяка предавка ? Според мен не е нормално при превключване от 80 км/ч на 5-та предавка да стига максимум до 100-110 при максимална скорост по каталог 172 км/ч. Най-вероятно и на 4-та там някъде ще е тавана. Трябва да се търси причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #11 Отговорено 10 Октомври, 2014 Прав си колега pendoc. Изцеждам 1ва и 2ра и вече съм на 80 - до тук всичко е ток. Перфектно ускорение, след което ръгам 3тия зъб и на 100-110 край.. Само бучи и нищо 4та и 5та отново заковава на 110 и не може повече. Днес дори една жигула ми скъса гащите и ме изпревари До тук какво забелязвам : При форсиране над 3000 оборота колата започва сериозно да мирише на газ. Огледах испарителя и видях че е целия мазен и според мен откакто е сложен не е свалян. До колкото знам по газовото нищо не е пипано от както е сложено. Поне 4-5-6 години. Намирисва ми на мембрани на испарителя и още в понеделник ще ги сменя. Испарителя и електрически Lovato. Като я запаля сутринта отново замирисва стабилно на газ и колата има нестабилни обороти. След като се покара малко се оправя празния ход, но все още си е спъната до 110. Другото което ме притеснява е , че колата има катализатор , но нямам идея той в какво състояние е. Ако проблема беше в него нямаше ли да се спъва и по рано колата ? И дали издуханите мембрани в изпарителя и предполагам ужасно задръстен филтър на газта могат да са причината за този НЕвървеж ? Благодаря ви искрено за вниманието и се надявам заедно да го решим тоя проблем, защото количката страшно много ми харесва, но не мога да приема че имам по-нисък Top Speed от трабант Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #12 Отговорено 10 Октомври, 2014 Махни катализатора,провери си филтрите(сичките) така както казваш явно е задушена,но не съм майстор да ти кажа от какво точно.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #13 Отговорено 11 Октомври, 2014 Отрязах катализатора и на негово място сложих тръба. Колата определено се отпуши, но продължава да мирише на газ и мисля , че още може да се отпуши като се сменят мембраните на ловатото и филтъра на газта. Това ще го направя в понеделник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hndcvc 2 #14 Отговорено 11 Октомври, 2014 Според мен колега ако газовото , респективно и изпарителя са на 4-5-6 години едва ли ще постигнеш добър ефект със смяна на мембрани и клапанчета на изпарителя. Когато аз си слагах газовото изпарителя ми беше на старо (Ловато около 6-7 месеца бил каран , ама стоял дълго време) проблеми колкото искаш...ту върви ту не...обороти, когато и каквито си поиска , гаснене и какво ли още не. Та реших да го ремонтирам , сменихме мембрани , клапанчета , вс. проблема не се оправи. Тръгнах да ровя какво ли не по колата и след 2 месеца ходене по мъките си купих нов изпарител и забравих за всякакви проблеми. Сложих си пак Ловато , но ми казаха че и турските изпарители не са лоши и си вършат работа просто живота им е по-кратък. Другото важно при обикновеното газово е настройката. Най-добре иди на газ анализатор да ти я настроят както трябва да бъде, защото по-горе гледам си писал разход на газ при 120 - 130 7/100, което ми идва малко нереално дори , освен ако не е омишлено скопена. Наскоро настойваха моята и при ниските обороти до 3000-3500 не се усещаше да е скопена , но по същия начин при 4000+ не искаше да качи нагоре на 5та. Иначе разход 8.8 градско , но на мен ми е важно колата ми да върви както трябва.Закарах я на газ анализатор и ми оправиха проблема , респективно и разхода се качи , но иначе между газ и бензин почти не се усеща разлика. А филтърчето на газовия клапан ако наистина не е пипано толкова време не ми се мисли вътре кво става.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #15 Отговорено 12 Октомври, 2014 В понеделник ще сменя филтърчето и ще пробвам как е колата, защото ми гасне като я пусна по някое по-голямо надолнище и я освободя от скорост. Явно не и стига горивото След това най-вероятно ще я закарам на газанализатор, но нямам идея в бургас къде има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hndcvc 2 #16 Отговорено 12 Октомври, 2014 Ако ти гасне по надолнища на свободна може и прекалено много въздух да и идва и струята да гаси пламъка. Моята смучеше въздух от калника , но събаряше оборотите като при голяма скорост освобождавах от предавка. Затова си запуших отвора нкъм калника и махнах маншона на тръбата. Сега си взима въздух само под капака и проблем няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #17 Отговорено 14 Октомври, 2014 Здравейте отново колеги Нямах време тука тези два дни да пиша, но да ви кажа развитието какво е - сменен филтър на газта и една шепа стружкоподобно вещество в него Сега оборотите на празен ход са бетон и колата се поотпуши във високите обороти още повече. Предстои да и засека разхода и ще реша според него, дали да сменям изпарителя с чисто нов. Остана само миризмата на газ, макар и съвсем лека но ме дразни и искам Хондака да е перфектен ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #18 Отговорено 14 Октомври, 2014 Това е графит от хубавата ни газ!От Италия идват коли без сменени филтри не се знае от кога и са чисти!Много притяни емоции с Хондата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #19 Отговорено 17 Октомври, 2014 Колеги работата не отива на добре. Вчера изкарах хондака на 100км извънградско за да я засека. Даде ми 9 на 100 като се има впредвид спокойното каране със 90-100 макс. Последните 20 километра колата започна зверски да си мени оборотите на газ и да гасне от време на време. Като я освободя от скорост, дори със 20км.ч и падат оборотите до 200-300 и се мъчи да гасне. Като се върнах в Бургас я обърнах на бензин и навъртях 30-40 км без абсолютно никакви проблеми. Като я обърна на газ и се започват проблемите на празен ход Отделно под капака мирише яко на газ и отзад от ауспуха също много мирише на сурова газ Насочил съм се към изпарител, но ако имате други идеи споделете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #20 Отговорено 17 Октомври, 2014 Има ли ламбда контрол газовата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #21 Отговорено 17 Октомври, 2014 (Редактирано) Няма ламбда контрол, колега. Редактирано 17 Октомври, 2014 от FallenAngel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #22 Отговорено 17 Октомври, 2014 Еми явно ще трябва да смениш мембраните,има готови ремонтни комлекти,и хубава настройка.Кой знае и те от кога не са барани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #23 Отговорено 1 Ноември, 2014 Смених изпарителя и сложих чисто ново Lovato. Ходих при доста хвален газаджия в Бургас да го настрои. Човека се качи с мен в колата и я настройвахме на пътя. До тук добре, но оборотите продължават да са нестабилни като изключа от скорост и да се мъчи да гасне. Забелязах, че се мъчи да гасне най-често като завивам по-рязко и това ме наведе на мисълта, че хидравликата товари мотора и за това се мъчи да гасне Хванахме се с един авер ( автомонтьор) да настройваме изпарителя. Целта беше да вдигнем оборотите на празния ход за да не гасне в завои. Като цяло успяхме, но и сега като завивам оборотите падат до 400-500 и почва да се тресе цялата кола Винаги го прави в завои и някой път като съм на права отсечка. карам си примерно с 40-50 и я пускам по инерция, оборотите коват на 200-300 и почва да се тресе цялата, и като спра нацяло и се вдигат на 900-1000... Смених и свещите и сложих нови NGK. Ефект нулев.. Иначе като я настъпя на газ върви като на бензин, обаче изключиш ли от скорост и филма става голям.... Газаджията който ми смени изпарителя я гледа и казa, че тези хонди не можели да вървят нормално с обикновенни АГУ-та. Нямало да се оправи това с оборотите, докато не съм си сложил инжекцион. Не знам вече на какво да вярвам колеги Реших да и замеря компресията и О ЧУДО ! 8-8-8-10... Както се и опасявах колата си пие явно масло, защото за 400-500км. доливам по 200 грама. Щеката може и тя да ме лъже, защото 10 пъти да я дръпна 10 пъти показва различни показания.. Давайте акъли колеги, защото работата не отива на добре и май ще се разделяме с милата ми Хондичка Сложих и Castrol Magnetic 10w40 и добавка за масла MANNOL. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #24 Отговорено 1 Ноември, 2014 Не прочетох да си направил реглаж на клапаните,ако това не ти качи компресията може и да си за сегменти,с проверка за прегоряли клапани.И си сложи газ.инж.,най-добре ще е за оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #25 Отговорено 1 Ноември, 2014 Реглаж на клапани не съм правил колега, но не ми беше и дошло на акъла. В понеделник ще се заема с това,защото ми ври и кипи вече Надявам се след реглажа нещата да се подобрят. Не съм сложил газов инжекцион от финансова гледна точка Колата си дойде с обикновенно АГУ. За мен е странно тъй като братовчед ми има Suzuki Baleno 1.6 пълна инжекция 101 коня. Той също сложи обикновено АГУ и няма грам ядове с обороти и т.н. Имам още доста познати с такава комбинация : двигател пълна инжекция + АГУ и отново безпроблемни. Но аз не съм майстор, а просто се опитвам да мисля логично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hndcvc 2 #26 Отговорено 2 Ноември, 2014 От къде зареждаш газ... Ще ти кажа само че когато си с обикновена АГУ може да се изумиш какво значение има качеството на газта. Тя не че има качествена у нас , но както за повечето неща сме принудени чисто и просто да търсим по малкото зло. Иди и на газ анализатор... Твърде вероятно е просто да не успявате да пипнете настройката. Какви ли не филми съм си набивал заради газовото и като крайно се оказваше настройката. Освен това ако сега успееш да я захапеш и след време пак ти направи проблем , не се шашкай. Ако е нов изпарителя има период на разработка след което пак трябва да се настрои (при мен след 1500 км). А относно газта - най доволен съм от Еко. Оборотите ми не играят и разхода е най приличен докато на лукоил примерно се радвам на 400 500 оборота... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #27 Отговорено 2 Ноември, 2014 ...добавка за масла е излишно!Щом колата ти гори 200гр. на 500км със сигурност имаш износени сегменти и никаква добавка няма да ти намали разхода.Относно различните показания на щеката може да са,ако паркирваш на различни места и има лек наклон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #28 Отговорено 2 Ноември, 2014 (Редактирано) Не е проблема че е АГУ ,а не ГИ,ами проблема е в ''майсторите".Как толкова коли идват от италия с обикновени газови и нямат проблеми с оборотите.Просто у нас не им изнася да се занимават с АГУ защото печелят повече с ГИ.Не че има много хора които и тях да настройват де.Гушват парите и чао! Та на въпроса-наистина си регулирай клапаните и то при човек който работи Хонди,защото работа може още повече да се осере,и тогава си поиграйте с настройки.Хубаво е да стане на газ анализатор. Прегледай хубаво да няма разкачен вакум или напукани маркучи. Редактирано 2 Ноември, 2014 от civic 1.5 aerodeck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #29 Отговорено 3 Ноември, 2014 Колеги газовото ще го оправя, някой може ли да ми даде ориентировъчна цена за сегменти и гумички на клапаните ? Говоря само за частите , труда не го смятам в момента. Пукнах се да търся в интернет , но никакво инфо не успях да намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #30 Отговорено 3 Ноември, 2014 Що се хвърли чак на сегменти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #31 Отговорено 3 Ноември, 2014 Ами колега майстора при който я закарах твърди, че е невъзможно да гори толкова много от гумички само. Убеден е , че трябвало и сегментите да се сменят. Получавам различни мнения. Един мой познат твърди, че е напълно вероятно да е само гумички, тъй като са 16 клапана и ако гумичките са заминали може да докара голям разход на масло. Колага грам не пуши иначе и не мирише на масло. Ауспуха обаче има голям нагар.. Няма и течове отникъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #32 Отговорено 3 Ноември, 2014 Колега,аз залагам на сегменти,ама не износени а запекли,ако разбира се правилно сте замерили разхода на масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #33 Отговорено 4 Ноември, 2014 (Редактирано) Ако гори масло серизоно,най- вероятно са намесени и сегментите ама аз не прочетох до тук сигурно замерване на маслото,а само предположение.Замери си на едно и също място нивото на маслото за пробег 1000км. виж дали пуши като я изфорсираш на място и тогава започвай.Все пак не говорим за смяна на филтър,а сериозен ремонт.Може и маслото което си и сложил да се падне ментак,не се знае.Промяна в компресията може да има и от нерегулирани клапани,даже двигателите които лапат маслото си имат доста добра компресия и това не е показател. Ако не пуши на място при 4-5000 об. няма да е толкова фатална работата.Има достатъчно маслоядки и може да видите за какво става въпрос Редактирано 4 Ноември, 2014 от civic 1.5 aerodeck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #34 Отговорено 4 Ноември, 2014 1000км. замерени на едно и също място в началото и в края : между 900 грама и литър загуба. От тези 1000км около 400 са извънградско и останалото в Бургас. Колата като се изфорсира до 6-7 оборота припушва, но мирише съответно на гориво, а не на масло. В студа само пара излиза от ауспуха, няма синкав дим. Факт , обаче вече 2ра туба масло ми се губи много сериозно, а течове няма. Ауспуха го чистя докато светне и след 3-4 дни каране е черен. Майстора ми каза следното : 12 лева за гумички на всмукателните клапани 14 лева за гумички на изпускателни клапани 65 лева гарнитура на глава 103 лева комплект сегменти Останалите части са по-лесни за намиране и по-евтини , така че не ги вписвам Като цени как е според вас за частите ? Реших ако ще е гарга, да е рошава и да си стегна колата като хората Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #35 Отговорено 5 Ноември, 2014 Явно похапва масло! С тези гумички ще правиш втори ремонт.Вземаш от официалното представителство на Хонда или си поръчваш от обшите поръчки на колегата Изанаги. Гарнитурата да е Елринг. Сегменти НПР Добре е да се направи една цялостна ревизиия на главата като се сваля с напасване на клапани и т.н. защото ако гори масло ще е страшно затъпкана, и лек шлайф. Не е лошо да се погледнат и биелните лагери така или иначе в какво състояние са. Най-важното- компетентен човек за работата. Това е от мен като съвет.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #36 Отговорено 6 Ноември, 2014 Благодаря за съветите колеги, ще я отварям и като приключи всичко (надявам се успешно, ще пиша пак) Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #37 Отговорено 10 Ноември, 2014 Колеги лоши новини... Днес най-сетне имах време и свалих главата. Диагноза (за сега) Счупен сегмент на 4ти цилиндър и надран цилиндър. Ужасно много нагар по буталата и клапаните. При вида на тази гледка се отказах да свалям и картера и го оставих за утре сутринта. Имам снимки и утре ще ги кача... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #38 Отговорено 10 Ноември, 2014 Пак кофти масла... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 448 #39 Отговорено 11 Ноември, 2014 (Редактирано) Да ти имам и познатия от който си купил колата. Нагара по буталата не е задължително да е от кофти масло. Тя ако е почнала да го гори маслото преди незнам си колко километри, как да няма нагар по буталата. Отделно и при проблеми със смесите пак може да се получи нагар.Не се знае и къв милионник е тая кола, ако е дошла от италия с газ е на минимум 300-400 ккм, италианко не слага газ като нашенеца за по 10 ккм на година. Колега, не се занимавай с отваряне гледане и ремонти, направо започвай да търсиш друг мотор, тоя си е изпял песента. Редактирано 11 Ноември, 2014 от jijane 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FallenAngel 0 #40 Отговорено 12 Ноември, 2014 Ами колега мислих алтернативата с друг двигател, но не се знае какво купува човек Свалих картера и се оказа, че всички лагери са в учудващо добро състояние. Свалих буталата и там същата работа. Закарах цилиндровия блок и главата при познат шлайфист, ще се пристъргва ризата на болния цилиндър и ще се набива друга риза. Човека ми звънна по телефона след като му ги закарах и ми каза, че буталата са перфектни и не е необходимо да слагам други. Коляновия вал също е без износвания. Цилиндъра е надран от счупен сегмент Така че, освен обработката на главата и блока, остана да взема гумички за клапаните, гарнитура за главата и за изпускателите, комплект сегменти, и тъй като аксиалния лагер е силно в тъча, си поръчах и един к-т съединител Valeo. И без това батака е голям.. Частите пристигат утре и ще чакам блока и главата , и започва събирането бавно и славно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове