dindin 1257 #1 Публикувано 15 Септември, 2014 Здравейте маниаци, от доста време насам съм със Civic II генерация, мой набор 1982 Колата е желязна, и буквално и преносно, не я жаля по Драгалевските трапове, наречени "улици". Много си я тача, само че малко взе да отеснява напоследък. https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/906233_449622501781901_1534556112_o.jpg От известно време насам преглеждам обявите за Cr-v-та като най ми се искаше да е втора генерация, с претенции за 2005 (фейслифт, халогени, VSA и всякакви други бъзикни), само че попадам само на някви бангии, със замазана тотал щета и т.н. Явно за под 11 бона е така ... Искам да с ръчни скорости, бензинов двигател (за газчица, че нафтата/бензинът са с пари), и да не е англичанка. Лошото е и, че по моите критерии(претенции) Cr-v-тата от обявите се броят на пръстите на едната ръка. Да питам аз ли гоня някаква утопия или такова е дереджето просто? Единственото, което намерих наскоро за сносни пари е това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21409847328688703&slink=7hxhj1 Някакви мнения за Усещам аз, че трябва да си разширя кръгозора и започнах да разширявам и към 1 генерация Cr-v, Toyota Rav4, Mitsubishi Pajero Pinin, Suzuki Grand Vitara, Land Rover Freelander. Неохотно, защото си държа на Cr-V. Попадна ми и следното интересно предложение, което ми се струва, че е първа генерация Special Edition с по-мощния мотор, фейслифта. Какво ще кажете за него: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21408443571540161&slink=7ioes1 Не гоня супер лукса, искам да си возя семейството гладко и сигурно, да си товаря багаж и когато ми скимне да драсна по снега да ходя да карам сноуборд, това е Благодаря предварително за всяко мнение, хулене и прочее! Даниел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #2 Отговорено 16 Септември, 2014 Ако не се лъжа JDMка 2ра генерация няма да намериш с ляв волан ... Може би ако е за американският пазар.. Като цяло според мен за под 12К трудно ще намериш читава фейслифтова. Тази 1ва генерация, която си дал изглежда добре, но както знаем на снимки е едно, на живо коренно различно... Успех в търсенето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #3 Отговорено 16 Септември, 2014 Ако много държиш на 2-ра фаза имай търпение, все ще излезе твоята. Фрийлендър жив да си, недей си взима, щото ще ти скъса нервичките - виж темите в офроуд форума за детските им болести, лошо ще ти стане. Паджеро пинин обикновено са с GDI двигатели при които не можеш да сложиш газ, или ще ти струва от 2000 лева нагоре за течна фаза; освен това са и доста по-тесни. Гранд витарата не е лоша, но си е истински джип с произтичащите от това особености на возията и задвижването (задно, парт-тайм, на рама е); RAV4 също е готина, но е една идея по-тясна от CRV-то ако не се лъжа. CRV 1-ва и втора фаза имат една много готина особеност - макар задната им гума да е отвън, в багажника има леген за инструменти в който влиза газова бутилка - за мен това е страхотно предимство ако ще слагаш газова уредба. Тази първа фаза която си посочил не изглежда зле, но специално за семейна кола имай предвид, че е доста шумна - поспестили са от звукоизолацията. Лично аз бих постъпил така - бих взел първата фаза, най-читавата и новата която мога да намеря, след което за оставащите пари бих я ревизирал да стане бонбонче - гуми, окачване, спирачки, всичко. Пак ще ти излезе по-евтино от свестна 2-ра фаза, на която тепърва ще трябва да ремонтираш проблемите. Има го недостатъка с шума и факта, че си караш стара кола, така че всичко е въпрос на личен избор 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #4 Отговорено 16 Септември, 2014 (Редактирано) Горе/долу ще повторя, казаното от swartalf. Недостатъците на 1-ва генерация CR-V в сравнение с 2-ра можем да ги сведем до възраст, комфорт, екстри и донякъде двигател. Проблемът на желаната от теб 2-ра генерация е цената, но все пак са коли на под 10г. Ако не си много на зор, продължавай с търсенето на 2-ра ген. Фрийландър - категорично НЕ. Пинин - по-малък комфорт (даже и от CR-V 1-ва), постоянно зацепен заден мост, и включване на предния при необходимост. GDI двигателят е труден за газифициране, но според мен не е и необходимо, гори доволно малко (моят е 1.8). Намират се и с "нормален" двг. Ако намериш Super Select, това означава, че ти ще решаваш, кога да включиш 4х4, блокаж на раздатката, и бавни. Това са единствените предимства пред CR-V-то. Няма блокажи на преден и заден диф. Ааа, и можеш да караш на постоянно 4х4, бързи. RAV4 и Vitara - нямам преки наблюдения, само съм чел за тях. п.п. Ако имаш възможност, не се разделяй със Сивика. Редактирано 16 Септември, 2014 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 17 Септември, 2014 Благодарско на всички за коментарите! Радвам се, че ми потвърждавате и мои впечатления - за детските болести на Freelander-a, за газифицирането на Pinin GDI (въпреки, че 1.8 MPI става и съм виждал такъв) и теснотията, за возията на Витарата и всичко останало. Като разглеждам нашия форум виждам, че и други хора си търсят нещо подобно М/у другото swartalf тази единичка от обявата вече някой я е краднал, но има и в София такава. Ще имам предвид препоръките и няма да давам зор и да бързам. Предпочитанията си ги подреждам така: 1. Cr-v II генерация, заради което пуснах темата 2. Cr-v II ген., ама от предишните 2002,2003, 2004 3. Cr-v I ген., от фейслифтовите с по-мощния двигател 4. Toyota Rav4 5. В краен случай - Civic VIII ген. :) (еми ще се лиша от 4х4 и много място) Един въпрос: Доста материали по чуждата преса изчетох за гърмящите възглавници и изтеглянето на колите за ремонт от производителя - заради проблем на възглавниците от производителя Takata, каквито слагат и в Нисани, и в Мазди ... На първото Cr-v, което ми попадна му проверих VIN-a и даде резултат в английският honda owners сайт - оказа се, че е трябвало да бъде recall-нат заради 3 проблема, един от които беше този с възглавниците. Мисля да звънна в Бултрако да ги питам осъществяват ли такъв сервиз и дали изобщо са чували за това Как мислите? От тук научих първо за проблема с възглавниците: http://www.hondaproblems.com/problems/airbags.shtml П.П. Краси, нямам намерение да се разделям със Сивика, ще остане в семейството Ако си намеря каквото ми трябва ще я дам на сестрата (тя ще я кара много внимателно) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 208 #6 Отговорено 23 Септември, 2014 Да попитам колегите с втора генерация или търсещи такава 2 поредни цр-вета 2ген преди фейслифта гледам - и двете, има почти идентично по размер, като от 1стотинка, петънца от ръжда на покрива, малко над мястото където тампона на 5тата врата "спира" в купето. Гледано отзад се пада горе-вляво точно под ръба на покрива. Дали става дума за характерно слабо място на модела или е някакво съвпадение?! PS: на мен ми е трудно за под 10к да намеря бензиново цр-ве преди фейслифта, камо ли след Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #7 Отговорено 24 Септември, 2014 Втора генерация и е рано още да ръждясва, така че според мен е някакво съвпадение От години следя постоянно обявите във сайтовете, нещо като хоби ми е и мога да потвърдя, че читава ІІ генерация преди фейслифта под 11 хилки надали ще се намери в БГ, а пък след фейслифта ще си е направо чист късмет. Говоря за колите продавани тук, ако се търси отвън има по-голяма вероятност да се намери нещо читаво. Иначе кой каквото и да говори, ако колата е поддържана както трябва не създава абсолютно никакви грижи, говоря за ІІ генерация ЦРВ, за която е разпространено мнението, че не била толкова надеждна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #8 Отговорено 24 Септември, 2014 Да попитам колегите с втора генерация или търсещи такава 2 поредни цр-вета 2ген преди фейслифта гледам - и двете, има почти идентично по размер, като от 1стотинка, петънца от ръжда на покрива, малко над мястото където тампона на 5тата врата "спира" в купето. Гледано отзад се пада горе-вляво точно под ръба на покрива. Дали става дума за характерно слабо място на модела или е някакво съвпадение?.............. Да не би, да става въпрос за това: Ако отговора ти е да, то това е мястото където тампона на задната врата, опира в купето и се жули.От това жулене - получаващо се от вибрациите, боята се изтърква и се получава такова петно.То фабрично там слагат, кръгла прозрачна лепенка, с размер колкото 20 стотинки, която предотвратява това изтъркване на боята. Но с времето или пада, или се размества - както е при мен на снимката.Такива лепенки има и на купето, там където опират останалите тампони от всички врати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 208 #9 Отговорено 25 Септември, 2014 Петънцето е над кръгчето на тампона, под самия ръб, може би леееко вляво, а не точно вертикално. Направи ми впечатление, защото човек би очаквал да е точно под тампона където има търкане...Поредното гледано ЦР-В - задните "ботуши" в ръжда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #10 Отговорено 25 Септември, 2014 (Редактирано) dindin, не мисля, че трябва да се изключва от списъка hr-v. Не е драматично по-малка за семейна кола, а е с Д-серия двигател, който е по-непретенциозен към газ. Редактирано 25 Септември, 2014 от kalintry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #11 Отговорено 25 Септември, 2014 Абе малко си е Видях вчера едно с багажник на покрива,евентуално това може да е някво решени за повече багаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #12 Отговорено 29 Септември, 2014 Абе търсенето продължава... От моята Хонда ми откраднаха първо касетофона, после якото ми куфарче с инструменти, дясната врата може да се отключи с квото си решиш (вилица, нож, ключ от врата) Хървитата нещо много са ми ръбати и не ме кефят като цяло :-) kalintry, това явно е много дъвкана тема, но с две думи какво всъщност означава непретенциозен към газ? Ако е от хубавите газови инжекциони с OBD има ли значение какъв е двигателят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #13 Отговорено 29 Септември, 2014 Изобщо няма нищо претенциозно към газта и в В20В - просто по спецификация си е дадено на всеки 20тина хиляди километра да се регулират клапаните. Повечето хора в БГ дори не го знаят това и пердашат по 80-100 хиляди без реглаж и съответно в някакъв момент те прегарят, още повече че и газта изгаря по-бавно и обгаря повече изпускателните клапани. С по-редовен реглаж и ако вземеш кола на която не е слагана газ (и карана с газ) според мен спокойно можеш да си караш 100-150 хиляди с промеждутъчните реглажи, преди да дойде време да се замисляш за основен ремонт или смяна на главата. И не се лъжи да даваш пари за тия измислени омаслители на клапаните... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #14 Отговорено 29 Септември, 2014 dindin на В20В-128к. с. прегарят леглата на клапаните /по-малко от на В20Z- 147к. с. ...май/. Причината е в материала на главата...вероятно. На D-серия прегарят още по-малко;-) swartalf не е като да не съм си правил реглажи! Прегоряха ЛЕГЛА и на ВСМУКАТЕЛНИ клапани?! Ще се самоцитирам: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82434&hl= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #15 Отговорено 30 Септември, 2014 Аз не оспорвам, че материала е кофти подбран - всичко зависи колко е карана колата преди това, все пак както знаем кола и жена са на късмет Все пак ако е карана много преди това дори и на бензин, без редовно регулиране, пак ще прегорят бързичко вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #16 Отговорено 30 Септември, 2014 Е то това са нормални неща при експлоатация. А при К20 двигателите (RD4-RD7) как стоят нещата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #17 Отговорено 30 Септември, 2014 С правилната настройка спи града Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #18 Отговорено 2 Октомври, 2014 Бе и аз така предположих, ако газаджията не е аджамия нямало да е голяма драма. Един въпрос: знаете ли някой разбирач в Пловдив, който мога да "наема" за първоначален оглед и след това ако на първо четене е ок да я закараме в сервиз някъде за по-обстоен преглед? Ако е майсторче - още по-добре Моите хора се оказаха страшно несериозни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #19 Отговорено 2 Октомври, 2014 http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=11281 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #20 Отговорено 2 Октомври, 2014 Ооо, Слави бил в Пловдив, мерси мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 3 Октомври, 2014 Носи си маска за лице и дезенфектанти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #22 Отговорено 3 Октомври, 2014 Що какво си прибарал ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #23 Отговорено 4 Октомври, 2014 ОВИ Видяхме двете коли, не стават и двете, метановата е смазана от каране, толкова немърлива е била работата при нея че задния калобран се е бил откачил и е опирал в гумата, толкова дълго че тя го е изтъркала и отворила дупка 6 на 8 см, напраи сметка да те мързи да си оправиш тва нещо дето е с една видиика кво остава за останалата подръжка на колата. Вътре по купето на лоста за скоростите не е останало и помен от цифрите, емблемата на токущ отапецирания волан е изтъркана до жълто, от вън колата е пребоядисана и от двете страни нескопосано. Та някои ако мисли да ходи да я гледа хич да не си прави труда. Хубава кола лесно не се намира особено ако знаеш какво точно искаш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #24 Отговорено 4 Октомври, 2014 (Редактирано) Я, той Слави резюмирал вече )) Само да добавя първата дето я гледахме и ѝ казахме чао беше тая: http://www.cars.bg/c704424 Направо паднах от смях като отворих багажника и вътре имаше една дъсчена платформа на мястото на оригиналната масичка А до метановата Хонда имаше една докарана дизеларка, пудреха я в момента и ни я рекламираха (смятай щом за метановата дори дума не отвори човекот). Демпфера потропваше ръченица доволно. Големи благодарности на Слави за набитото око и занимавката! Сериалът продължава в София Редактирано 4 Октомври, 2014 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #25 Отговорено 23 Октомври, 2014 Еми колеги, оборудвах се аз с Cr-v (не е фейслифтово, обаче е пушка), благодаря на всички за мненията, на Restless за отзивите за вече гледани Хонди, на Слави за помощта при огледите и т.н. )) Може да се каже, че сериалът тепърва започва Добра зима на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #26 Отговорено 23 Октомври, 2014 Честито! Много безаварийни километри по пътищата...и извън тях ;-) ... и по пистите и извън тях ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #27 Отговорено 24 Октомври, 2014 Хахах благодаря! Тва беше идеята - да се кара навсякъде Сега вече и жипката, не само аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #28 Отговорено 5 Ноември, 2014 Честито, колега! Чакаме снимки и ако скоро правиш реглаж на клапаните, което те съветвам, щракни една снимка на валовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #29 Отговорено 6 Ноември, 2014 Благодаря , колега! Ами и на мен ми е това кахъра сега. От 1000 км съм с ГИ и се чудя дали да скокна за една инспекция на клапаните, въпреки че ако имаше такъв филм майсторът щеше да ми препоръча. Затова си мисля да врътна 10К на газ и тогава. А какви са симптомите, че да почне да ми прави впечатление, че са натегнати/отпуснати? Следя темите за маслото, както и К20 двигателите и газта и е много интересно хахха. Не искам да се стига до изядени легла разбира се За валовете останах с впечатление, че износването няма нищо общо с газовата, а с маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #30 Отговорено 7 Ноември, 2014 Отивай на реглаж колега, едва ли е правен някога ако е била на бензин. Симптомите обикновено са лош празен ход но може и да не се влоши толкова чувствително и пак да имат нужда от регулиране. Със сигурност малката или липса на хлабина ще ускори и износването на и без това капризните валове, а газта има общо с намалянето на хлабините тъй че не чакай 10те хиляди на газ. И да не забравиш да снимаш валовете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #31 Отговорено 7 Ноември, 2014 Благодаря , колега! Ами и на мен ми е това кахъра сега. От 1000 км съм с ГИ и се чудя дали да скокна за една инспекция на клапаните, въпреки че ако имаше такъв филм майсторът щеше да ми препоръча. Затова си мисля да врътна 10К на газ и тогава. А какви са симптомите, че да почне да ми прави впечатление, че са натегнати/отпуснати? Следя темите за маслото, както и К20 двигателите и газта и е много интересно хахха. Не искам да се стига до изядени легла разбира се За валовете останах с впечатление, че износването няма нищо общо с газовата, а с маслото. Не чакаи симптомите, щото когато се появят вече обикновено е късно, едва ли някои преди тебе е правил реглаж за да си позволиш и ти да го пропуснеш Не е кои знае кво става бързо и не е скъпо но е важно! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #32 Отговорено 14 Ноември, 2014 Така значи пичове, утре ше отварям капака на Сивика да правим реглаж (жената ще помага). Заредил съм се с луфтомер и една библиотека информация Ако операцията на малката хондичка е успешна и си намеря голям лост за тресчотката следващата манипулация ще е на Хондю (а може и да си платя на някой, че още ме е страх да пипам там). Мисля да следвам съвета на Омбре - реглаж на 2 пъти (че трудно се нацелват 90 градуса без маркировка) Цитирам: При положение 1(ъп горе) правите всички клапани на 1ви цилиндър,всумакелните на 2ри и изпускателните на 3ти.При положение 3(ъп долу) (цитирам автора за положението на вала) правите всички клапани на 4ти цилиндър,всмукателните на 3ти и изпускателните на 2ри. Ако знаете кой може да ми направи реглаж на ЦРВ-то в района на полите на Витоша казвайте HondaExplorer утре така или иначе ще сваля капака на клапаните и ще ти снимам валовете М/у другото си купих Bluetooth OBD чурка и хоп изненада: P1298 Honda Electric Load Detector Circuit High Voltage Чистя грешката, пак се появява... Един път не се появи, после пак се появи. Тея проблеми с шибаното електричество ме гонят още от сивика Ще проверявам бушон №4 в кутията под волана, кабели под всмукателния колектор, в краен случай съм се подготвил да си купя ELD и ше го сменя, само че чакам да пуснат пак общите поръчки от САЩ да се вредя за 2-3 чарколяка. Някъде окъсява сигурно. Ако някой знае в България може ли да се намери нов такъв: http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~detector~unit~electronic~38255-S5A-003.html да свирка ше го черпя малеби и бира хехе. Че хич не ми се чака да ми се скапе алтернатор/акумулатор. Зарежда постоянно 14,5V ! Иначе малко снимки има тука (преди и след смяната на номерата): http://danikane.snimka.bg/automobiles/honda-cr-v.842500 А тва е газовата: http://danikane.snimka.bg/automobiles/romano-a-i-s.840724 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #33 Отговорено 15 Ноември, 2014 14,5 нищо му няма бре, таман на границата си, 14,8 да не подминава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 208 #34 Отговорено 15 Ноември, 2014 Виж като е спряла след 2-3 часа колко В държи трябва да не е под 12.8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #35 Отговорено 16 Ноември, 2014 А след 14-15 часа 12,3V как е? Иначе колеги - проблем! Кабели, маркучи, инжектори на ГИ са така наблъскани до капака, че нямаше шанс да го сваля (който м/у другото се сваля супер лесно иначе). В момента, който стигнах до 6-те болта на самия капак ми стана ясно, че няма да го сваля без да разцентровам/скъсам/прецакам нещо по газовата... При това положение си мисля, че който и да е майстор няма да се навие да ми прави реглаж мамка му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 208 #36 Отговорено 16 Ноември, 2014 12.3 не е добре... теоретично означава че акумулаторът е тръгнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #37 Отговорено 16 Ноември, 2014 Теоретично да, но дефакто не Моите скапани акумулатори 2 на брои чисто нови, единия Бош С4 другия Делфи никога не съм ги намирал на повече от 12,3/4 волта сутрин Консумацията ми е 0,02ампера, но досега съм нямал проблеми да ме оставят Всъщност никога не съм имал аку. които на сутринта да показва 12,6 волта За клапаните, кво се плашиш бре, 2 маркуча и 5 кабела има няма, разкачаш после закачаш пак и тва е, по добре ли е някои майстор да се навие да ти прави реглажа и после да е закачил кое където му падне , и да ти каже "ми тя така си беше незнам що не бачка на газ" хахахахах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #38 Отговорено 16 Ноември, 2014 Ами половин час след спиране е 12,8 Бе на малката хондичка дъртият турски Hugel на 3 години ли колко обаче свети зеленичко (демек зареден е), па тая пуста Yuasa никъв знак... Трябва да измеря сутринта и Hugel-a колко дава Иначе за клапаните се зарибих, после най-много да идваш Слави да ми вържеш тея 2 маркуча и 5 кабела ако не мога да потегля Само да питам - да свалям ли минусовата клема преди да прая квото и да е? Ако трябва - после не трябва ли да ми се обучава компа наново? Иначе за "майсторите" съм съгласен, ма да не стана и аз пишман Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #39 Отговорено 16 Ноември, 2014 (Редактирано) Няма що да я сваляш, ти с жици нема да си имаш работа Само на контакт нещо да не я забравиш по време на чопленето Редактирано 16 Ноември, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #40 Отговорено 25 Ноември, 2014 Начи неска жената не могла да запали, идвали колеги майсторяги да ѝ дават ток с устройство Мерили сукали, заключили че си заминава аку-то. Повече тестове трябвало да се види дали могат да го съживят, ма тя трябвало да се прибира, че ако не станело можел да гръмне, а тя искаа да се прибере Тея дни ще го закараме на доктор сигурно. Иначе сега слезнах да видя ква е хавата -14,5 работно напрежение, 14,35 при включени консуматори (фарове, парно, подгревки, нагревки, загревки), дотук добре 13,10 при току що изключил двигател. Предполагам, че утре сутринта ще е пак на 12,3. Оченцето черно, ма разбрах да не му вярвам много Отделно тъпата грешка P1298 вече я няма. Някво омасяване ще да е било, бушон №4 в купето е ок. Кога ли пак ще цъфне хаха Уикенда нямах грам време да отварям капака хеле пък за реглаж да остане ... Поздрави на всички! П.П. Слави, не направи ли малебито? Не се похвалихте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове