Jump to content
kokobrise

Accord 7 не върви

Recommended Posts

От 8 години вече карам марката. Имах Акорд 93, после 96 все седани, а от днес съм собственик и на Акорд 7, 2004 година комби. Това което ми прави впечатление, е че е доста по-муден и тромав в сравнение с по-старите си посестрими изброени по-горе. Исках да ви питам дали е нормално да е така за този мотор? Вярно, че сегашното комби е със 170 кг. по тежко от предишните два, но все пак е 10 години по-нова кола, аи те бяха по 131 коня. Старите хонди ми откъсваха врата при потегляне и смяна на предавката, а тук го няма това.Всичко е доста по тежко,мудно и бавно. Нормално ли е за този 155 коня мотор или да търся някакви повреди по двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повреди няма... не е изтребител особено този мотор си е доста муден..но пък адски надежден и затова много хора го предпочитат пред дизеловият .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегай маани, 155 коня охлюв?!?

Виж да няма проблем при зацепването на ангренажа.... - за автора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той дизела им е мъртвец с турбина,така че не очаквай кой знае какво от 2,0 бензин атмосферен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е нормално акордеончетата от 5та генерация да са по-пъргави,така ли да разбирам? Ще проверя тези дни и това което колегата казва със зацепването на ангренажа за всеки случай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K20 и ангренажен ремък. Не си хаби времето с проверки.

Смени си филтрите и бензиностанцията като начало и провери свещите. Има ли газова система?

Добре е да се направи диагностика на двигателя.

Поздрави и хубави моменти с новата кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Половината мнения в пътя не вървят.... както и да е.

Колега елементарно е, засечи го за колко време достига 0-100 и от 0-150 и после отвори Yputube там има клипчета с ускорение на поне 20 такива и си направи сметката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето car data сайтове ги дават с идентично ускорение с по-стари модели например с Акорд 2l 147 коня от 1998-99г. от около 10 секунди 0-100км/ч. Да не би новия да е по комфортен и обезшумен при ускорение и затова да имаш такова усещане? Другото което си мисля, но вероятно е в сферата на фантазиите е например при Non-VTEC двигателите да е малко по висок въртящия момент в ниските, докато при VTEC-а силата да му идва малко по-късничко с цел икономиите които дава пък той.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално комбито го дават с около секунда по-бавно от седана, вероятно както каза поради по-голямото тегло. Нищо не ти коства да направиш замерване и ако ускорението до сто е над 10 секунди, то тогава да търсиш откъде е проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е със стегнати клапани или калпави свещи или и двете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще направя упражнинието с ускорението до 100 км/ч. и ще пиша. Сетих се и за друга възможна причина. Дали това,че подаването на газта е електронна не оказва също влияние. Досега съм карал само коли със жило и там всичко е много просто. Натискаш педала и подаваш газ, докато при тази имаш електроники, компютри датчици, изобщо пътя е доста по-дълъг. Също така баира по който се прибирам със старата кола спокойно си го качвах на втора, докато сега новата хонда трябва да съм на първа. Малко го чувствам все едно карам джип нагоре по баира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че аз с CR_V- то по баира на втора ускорявам, ма то не може много да се нарече "джип". :punk: Според мен теста с ускорението е малко относителен, тъй като зависи от бързината на смяна на предавките, оборотите преди пускането на съединителя и други "драг" фактори. По-скоро намери някой от твоя град със същия акорд и се разменете- той ще сподели отзиви за твоя а ти за неговия и така ще имаш повече от едно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен прекалено се впряга. Че колата не е изтребител и е леко мудна, и аз мога да го потвърдя. Ама в крайна сметка не е направена за гонки :)

На мен ми стана по интересно какъв е този "баир", че да го катериш на първа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истински Драгалевски баир, който през зимата става неизползваем. :)). Това с другата кола е добра идея, проблема обаче  е,че никой около мен не кара Хонда, още по-малко Акорд. Ако някой от вас се навие...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям съвет - колата е с верига :sick1:

 

Аз одавна разправям във форума че колата е мудна , и не върви като за 155коня.

Моя съвет е да си провериш цетката на клапана на втека.Ако е зацапана ,втека ще иска по голямо налягане на маслото, и от там и по късно сработване на втек системата.

Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а как вървят 155 коня? 

Всеки който е карал от новите дизели ще каже че "вървят" много ... дори и автомобили с много по-малко конски сили.

Турбото, което води до по-голям и по добре разпределен  въртящ момент, определено създава това усещане. 

По-плавното ускорение, може да се нарече "мудност", но факта е, че 2.2 дизела в акорд, който всеки ще потвърди, че върви много прилично, е по-бавен до 100 от 2.0 бензин.

Отделно трябва да се прочете, за който не е чел вече, какво са конските сили. В техн. параметри се записва пикова стойност, като тя разбира се, не е константа, а се променя с оборотите.

 

Бензиновите мотори, като цяло, достигат макс. мощност при много по-високи обороти.  

 

А в конкретния случай, това че е комби също допринася за "мудността", като на комбито му трябва близо секунда повече за да ускори до 100 км/ч.

 

И последно - аз живея в Драгалевци, но моята е седан на газ и смятам, че върви "като 155 коня." 

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K20 и ангренажен ремък. Не си хаби времето с проверки.

...

 

Голям съвет - колата е с верига  :sick1:

 

...

 

:bg: Браво, ма веригата е сменяна и зъбните колеленца са зацепени в положение по трудово обучение в румънски гараж от тракторист.  :yes:

Ангренаж, газоразпределение, приводи - "специалисти"... :tooth:

С Д13-ката по баира оставям гумите там, да не пиша за другите Ми коли.

А иначе Чавду, чели сме достатъчно точно за прословутите Хонди, затова ги караме...

Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я тествах от 0 до 100 км/ч за 10 секунди ги направи без проблем. Нагоре по баира обаче си остава мудността. Явно тази кола си върви така.Въпреки това ми харесва страшно много.Сега трябва да потърся някъде да ми изкарат влагата от единия фар и да ги полират. Светлината от фаровете, които са обикновени ми се вижда доста слаба. Препоръчайте ми някой, моля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Сега трябва да потърся някъде да ми изкарат влагата от единия фар......

 

Това с влагата във фаровете е всеобщ проблем за седмиците :) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93210

 

Общо взето няма оправия. Единственият лек е да махнеш капачките на фаровете и да я оставиш на слънце.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-плавното ускорение, може да се нарече "мудност", но факта е, че 2.2 дизела в акорд, който всеки ще потвърди, че върви много прилично, е по-бавен до 100 от 2.0 бензин.

 

Ко? Не. Дори на хартия не е по-бавен (0-100 за 9.4 сек за дизела и 9.6 сек за бензина) и то на седан. Комбито е 100 кила отгоре, така че там разликата ще е още по-голяма, заради високия въртящ момент на дизела.

 

Колега s.s.d.d., ти май не караш K20, а само пишеш в темата без нищо да кажеш :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

По-плавното ускорение, може да се нарече "мудност", но факта е, че 2.2 дизела в акорд, който всеки ще потвърди, че върви много прилично, е по-бавен до 100 от 2.0 бензин.

 

Ко? Не. Дори на хартия не е по-бавен (0-100 за 9.4 сек за дизела и 9.6 сек за бензина) и то на седан. Комбито е 100 кила отгоре, така че там разликата ще е още по-голяма, заради високия въртящ момент на дизела.

 

 

Което не е вярно.

"Спорт" версията (90% от бензиновите акорди в България) е по-бърза. 

Публикувано изображение

 

 

 

Но дори и да беше 9,6сек за всички бензинови, разбери както пиша - 0,2 до 100 е МНОГО по-малко, от разликата в усещането за ускорение, за което говорех. Дизела имаш чувството, че ще стигне до 100 с 5 сек. по-бързо, а реално е по-бавен. 

 

Дори 2,4, където е ясно че е 1,5 сек по-бърза до 100 от дизела, ти се струва мудна сравнена с 2,2Д.

 

Нещо гледам, че се засягаш на тема вървене бензин/дизел ... което е много странно за мен. Тези коли, поне аз ги виждам за возене, не за юркане, последното нещо, което ме е вълнувало при покупката е ускорението до 100, просто исках да успокоя Колегата с "мудната" кола, давайки няколко елементарни примера.

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

По-плавното ускорение, може да се нарече "мудност", но факта е, че 2.2 дизела в акорд, който всеки ще потвърди, че върви много прилично, е по-бавен до 100 от 2.0 бензин.

 

Ко? Не. Дори на хартия не е по-бавен (0-100 за 9.4 сек за дизела и 9.6 сек за бензина) и то на седан. Комбито е 100 кила отгоре, така че там разликата ще е още по-голяма, заради високия въртящ момент на дизела.

 

Запознай се с брошурата за комбито. 

Публикувано изображение

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо гледам, че се засягаш на тема вървене бензин/дизел ... което е много странно за мен. Тези коли, поне аз ги виждам за возене, не за юркане, последното нещо, което ме е вълнувало при покупката е ускорението до 100, просто исках да успокоя Колегата с "мудната" кола, давайки няколко елементарни примера.

 

 

Не, не, chavdu, няма никакво засягане - бистрим темата! Аз лично след като взех дизел мога да кажа, че обожавам поведението на дизела, спрямо бензина, но не бих си взел ползван дизел отново :) А на мен всъщност Хондата ми доставя огромно удоволствие при шофиране - има спортно усещане, което не съм получавал от кола в този клас. Ако не изключим BMW 330d, което е друга работа.

 

Пренебрежимо малката разлика във времето от 0-100 става доста по-смислена при доускоряване от 80-120 да кажем, което е доста по-честия сценарии за нужда от мощност. Пък и можем да тестваме как 2.2 дизел ускорява на баир или при пълна кола, спрямо бензина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... аз говоря за субективното усещането. 

 

Не казвам, че 0-100 е показателя за "вървене" или пък, че не върви дизела. 

 

Просто това са достоверни данни, които можем да сравним.

 

Идеята ми е, че бензина се усеща много бавен, дизела доста по-бърз, а реално разликата в предоставените заводски параметри 0-100км/ч (което е общо приет еталон за сравнение на "вървенето" на масови автомобили) е пренебрежимо малка, дори в полза на бензина...

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...