Jump to content
Иван Шопов

Рекламация на iPhone 5 към Мтел

Recommended Posts

Евала че си защитаваш интересите. Аз просте ще погледна личната си карта, ще видя че на нея пише BG, и нещата веднага ще получат логичното си обяснение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Жалбата към КЗП относно самите "Мтел" е готова и чака само да дойде понеделник за да бъде внесена.
 
Хайде да се посмеем с още нещо.
В протокола за замяна, в който има моите имена и поръчка, най-отдолу е записано „Повреда според клиента: Дисплей,осветление/светла рамла от осветлението на дисплея”. 
 
Как ли ще се оправдаят и какво ще измислят, след като подобни претенции никога не съм имал?
 
Написали са "смяна на контрол модула", с което вероятно ще се опитат да убедят проверяващите органи, че апаратът е ремонтиран. Да, ама не - в протокола за приемане са описани детайли като "охлузвания и наранявания от страничната лайсна", та няма как апаратът да бъде същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле тия Ментел са пълни боклуци...Ясно е че Iphone5 има доста проблеми тук в България.Един познат се оплакваше,че няма 3G към глобул и си сменяше телефона всеки месец :D 

 

Успех и дано се наредят нещата.

п.п.Винаги има андроид,ако с Iphone на стане :)  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п.Винаги има андроид,ако с Iphone на стане :)

 

Или Windows Phone ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, 23.06.2014г. внесох жалба в КЗП срещу "Мтел".Описах подробно ситуацията, както и неоспоримите доказателства, че телефонът ми не е чисто нов.

Нещо повече - добавих и термина "контрол модул", който практически не съществува. Но дори и да имаше "такова животно" няма как едновременно да са ми заменили апарата с нов (друг) и в същото време да са сменили "контрол модула" на моя и да са ми го върнали. Ако това беше станало, щяха да са ми връчили 2 апарата.

Дотук срещам страхотно разбиране от страна на КЗП (но не и на медиите), като обещаха да ме държат в течение на развитието.

 

P.S. Хемороид никога няма да си взема.:)А за windows се сещам за приликата между Windows и климатика - и двете като отвориш прозорец и спират да работят.:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преживях почти идентичен случай с Виваком и апарат HTC One. За десет дни го оправиха. Ако ми остане време ще опиша подробно случката и абсолютно точните силно нецензурни изрази използвани от моя милост!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що говорих с *88 и попитах защо нямам смс, че жалбата се разглежда.

Оказа се, че от вчера имало писмен отговор и трябва да посетя техен офис за да го получа.

Довечера след работа ще го направя и щи Ви уведомя какво следва - трета жалба към КЗП или "О,чудо!" - сагата е приключила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.... Явно сагата продължава.

Получих отговор на жалбата си, като естествено трябваше да посетя офис на Мтел. Когато дойде време за сметки, те се изпращат на адреса, но отговор на жалба - разбир се, че килентът има време за губене и може да се поразходи.

Накратко, в него г-жа Врабчева (Началник отдел "Жалби") ми пише неща, които или нямат общо с темата на жалбата или са наказуеми.

Освен, че обяснява очевадни неща, за които нямам претенция (като окомплектовка на апарата, гаранционен срок и т.н.), тя заявява, че устройството се предоставя от производителя и той е отговорен за това.

Уверяват ме, че много ценят партньорството ни и затова ми правят страхотен жест - отстъпка от 4 вноски по 36лв или общо 144лв по лизинговия договор.

Обадих се на *88 и помолих да разговарям с г-жа Врабчева, защото в отговора и има явни неистини и несоъбразяване с действащото законодателство. След 2 минути чакане любезно ми обясниха, че няма шанс да говоря с нея (причините са неизвестни,питах), но ме прехвърлиха на "групов отговорник", който е на по-нисшо ниво от г-жа Врабчева. Въпреки, че смятах това за излишно, обясних на любезния (и честен!) господин цялата история. Поисках да разговарям със служител на по-високо ниво, но ми бе отказано.

Спомена ми, че КЗП им "били разрешили да заменят рекламационните апарати с рециклирани"! Поисках писмен документ, но естествено ме посъветва да го изискам от КЗП. Факт е, че младежът беше честен и сам нарече апаратите "рециклирани".

Пожелах да анулират "жеста с отстъпките", защото не е желан от мен, не е разискван и т.н. Обясних му, че досега съм пръснал 2 пъти повече пари за да стигне историята до повече хора и хич не ме е грижа за тези 140-150лв. Не можело, имал съм бил официален отговор с тези отстъпки и вече не можело да се анулират. Стига бре, договора ни се видоизменя едностранно? Хммм...

Обеща ми, че до 3 работни дни ще получа обаждане от незнайно кой в Мтел с тяхно официално и крайно становище, включая оплакването ми от отношението на техните колеги и празнословният отговор на г-жа Врабчева. След молба от моя страна ми го изпрати и писмено на смс.

Посъветва ме да не пускам нова жалба до Мтел преди да получа отговора, защото вероятно той щял да реши проблема (а дано, ама надали).

Така или иначе в понеделник следва третата ми жалба в КЗП и втора срещу "Мтел", в която ще посоча твърдението за разрешение за замяна с рециклирани апарати (и то от тях самите, а КЗП не може да променя или противоречи на Закона за защита на потребителите). До сряда трябва да получа обаждане от "Мтел" и ще Ви информирам какво сме разговаряли.

Ако продължат с шикалкавенията и прехвърлянето на топката, ще заведа и дело срещу "Мтел".

 

И за да не съм празнословен ето и копие на официалният отговор от г-жа Врабчева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за смелостта, рядко се намират клиенти на Мтел, които държат на правата си докрай !!Какво е "Конкурс за най-интересен видеоклип" ?Под това мото излиза описаното.Писнало Ви е от обяснения.Лично аз не си купувам телефоните от оператор.Клиент съм им от 17 год.При проблем с Apple устройство търся съвет, помощ и чета тук , примерно :http://bgiphone.com/topic/22981-имам-нужда-от-съдействие-за-подмяна-на-iphone-5/Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа нещо полезно по казуса, но това "смяна на контролен модул" или каквото и да е хардуерно действие вътре няма как да го направят. Минаха времената, когато масово се сменяха части по мобилните телефони по-сериозни от типичните дефекти свързани със смяна на микрофони, слушалки, вибрации, клавиатури, захранващи чипове, крайни стъпала...Това се случваше основно в ерата на телефоните с простите течнокристални дисплеи и малко по-натам...  Сега нещата стоят по коренно различен начин. Правят се някакви ремонти, да, но сегашните апарати не са мислени за такива следпродажбени манипулации.  Качват потребителите на черешата докато върви номера.  Чакаме "ъпдейт" и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един апарат, ... стар, но златен - нарича се " Калашников".

Лесен за ползване, с няколко копченца, в зависимост от тарифния план, който искате да използвате - единичен или автоматичен.

Гаранция, че всички ще ви чуят - особено в тая черна дупка, наречена България...

 

п.п. Писна ми от простотия хора, за вас не знам... Наздраве на живите, ... останали... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност понятие като "контролен модул" не съществува. От друга страна, дори и да съществуваше, "Мтел" попадат в противоречие - веднъж казват, че са сменили моят апарат с друг, а после, че са сменили само част от него.

 

Днес получих обещаното обаждане, че даже и два пъти. Любезната г-жа Снежана Димитрова прояви съчуствие, че няма да може да съдейства, защото това (отговорът на г-жа Врабчева) било тяхното официално становище. Ускрено се учуди защо не съм предявил претенции към Apple, защото според "Мтел" те били отговорни. Е, цитирах и чл. 112,113 и 114 от "Закона за защита на потребителите" и попитах къде пише "производител". За час без две минути телефонен разговор не стигнахме до нищо повече.

Отговорът на г-жа Врабчева не бил конкретен по жалбата? Ами, пуснете нова!

Законът се бил нарушавал? Ами изчакайте КЗП!

И какво ли още не всъщност - нямам намерение да предавам цял час разговор.

Днес разбрах името на господина от КЗП, който би следвало да работи по моята жалба, а утре ще отида и входирам нова (срещу "Мтел" и отказа им), като ще изискам да говоря с него.

Много учудено ме попита г-жа Димитрова какво още искам, щом имам нов/рециклиран апарат. Както обясних на любезната госпожа днес - нещата не опират до пари, а до принципи. Дотук сметката показва над 200лв изхарчени за да популяризирам цялата история и да има по-малко засегнати, защото както тя спомена "това е нашата практика".

Е, няма да ми стигнат финансите за да направя рекламна акция като тяхната, но докъдето успея да устискам, няма да спра.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

- в същото това време аз мога да избирам и да говоря с часове;

 

 

- при ползване на мобилен интернет за минута на същото място, телефона остава горещ в рамките на 4-5 минути (пари през дънките дори).

 

Read more: http://alltimecams.com/blog-reklamacia-iphone-5#ixzz368ohwup7

 

Според мен и с нова батерия не биха се решили проблемите.. Поради някаква причина в опеделен режим консумацията на ток става значително по-голяма спрямо нормалната. Това яко греене няма от къде да дойде, ако имаме увяхнала батерия.... Просто яко "мажат", даже са се омазали и с два различни противоречащи си отговора - срам! И дори проблемът да е масов (линковете долу, което като потребител с права не те късае), не се постъпва така.  Не можем всички в България да пасем зелено, колкото и да им се иска на някои.  Успех и чакаме край изцяло в твоя полза, защото това е възможно.

 

iPhone 5 heating up and losing battery life fast

 

IPHONE 5 overheating and battery issues

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оплескал съм линковете, преди беше по-лесно, но.... друга тема.   Ето работещи:

 

https://discussions.apple.com/thread/5054954?start=15&tstart=0

 

 

https://discussions.apple.com/message/22189923

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди час говорих със служителите на КЗП.

По неофициална информация имам пълни основания за предявената рекламация и "Мтел" са в абсолютно нарушение. Спорно е дали ще се предяват претенции към фирма "Булграм" конкретно от КЗП, но ми обещаха да сезират подходящите органи.

Имам препоръка и от тях да заведа дело след като приключи проверката им (срока за това е до 20.07.2014г.).

Най-приятната новина е, че вариантите са два:

- "Мтел" удовлетворява претенцията ми и получава актове (ако нямаме взаимно съгласие, което надали ще се случи)

- "Мтел" не удовлетворява претенциите ми и получава актове

Ако всичко това се окаже вярно, майната им на претенциите ми. Актовете излизат по-скъпо, а и остава официална информация за некоректното отношение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакво съгласие. Пускай дело направо. Щом си стигнал до тук не спирай. Може ли да дадеш 1 торба пари и да ти дадат рециклирана стока ?Цирк.Едно време така си говорих половин година на аванта с телефона- спряха ми го без предупреждение в 23:45 без предупреждение. Оператора не можа да ми каже къде около мен има магазин да платя тия 35лв сметка кеш. Последва жалба до централата. Малко телефонни преговори и ми дадоха като компенсация към 150лв. Искаха доста по- малко, ама като чуха, че ще пиша на КЗП и вдигнаха сумата. Спрях да се занимавам тогава, Не си струваше, но при теб е въпрос на чест и не се отказвай.Резни им една твоя претенция за 5 000лв, примерно, за загуба на времето ти и накърняване на достойнството ти и, ако я удовлетворят е добре, ако не - съд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за упоритата борба с тези мародери, но едно не бива да се забравя - всяка една компания в България от ранга на Мтел, реализираща милиони левове дневен оборот, ежемесечно плаща огромни суми като глоби, за каквито се сетите нарушения. И пак им е по-изгодно, отколкото да са изрядни търговци. Суми като 5`000 - 50`000 - 100`000, за тях са пари за семки, но по-скоро биха ги давали и ги дават на адвокати, които им спестяват милиони. Обзалагам се, че в бюджетите им има перо "глоби". Всъщност - заклевам се!

Защо е така, не е трудно да се досетим - толкова са ни законите, толкова ни е съдебната система, толкова ни е КЗП-то и толкова ни е хала, да си търсим правата до дупка. И това предполага точно тая действителност, в която живеем открай време!

 

Когато всеки втори не махва с ръка, а мята търмъците ей по този начин, ПУБЛИЧНО, едва тогава нещата биха тръгнали на оправия!

 

Поздрави още веднъж!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята не е, че Мтел ще платят 5К, 50К или 500К, а моралната победа и че човекът си търси правата до дупка. Ако има 10 такива като него, ще видим дали Мтел или който и да е друг няма да ги забо'ли !?!

 

Чакаме с интерес развитието. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Imst, моралната победа и накърненото лично достойнство са едната страна на въпроса...

Другото е, че всеки боклук, опитваш се да те прецака в тая тъпа държавица трябва да си понесе последствията...

Да, ама..., моя приятел Драгойчо го е написал отгоре.

Все още сме роби - съмнявам се, че някога ще се освободим.

Не ценим нищо - нито времето си, нито парите си... Не искаме нищо от тъпаците, които сами сме си ги избрали... Поне повечето хора от нас.

 

п.п. Ония ден си карам и гледам пенсионери - опашката беше сигурно 40 м., ... по 2 - 3 на ред... Седят и си кютат - чакат да си получат парите - на ръка, ... собствените им пари, с които държавата е работила десетки години и сега им дава мизерна отплата... Тъжна и реална картина на това, което представляваме като общество.

Няма безплатен обяд - хората са си извоювали всеки сантиметър, за да живеят по - добре, а ние спим и се крием по дупките...

 

" Когато всеки втори не махва с ръка, а мята търмъците ей по този начин, ПУБЛИЧНО, едва тогава нещата биха тръгнали на оправия! "

 

Наздраве, Драгойчо !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес внесох официално поредното допълнение към жалбата в КЗП (копие от отговора на Мтел и разяснение с какво нарушават закона).

Делото ще изчака отговора на КЗП по съвет от юрист. Ако отговорът е отрицателен за мен, ще го приложа към делото. Ако е положителен може и да не се стигне до дело.

Остават 13 (фатални) дни до изтичане на 30-дневния срок за разглеждане на жалбата ми в КЗП.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах няколко пъти през подобни казуси с МенТел и в крайна сметка нервите ми не издържаха или поне реших да си запазя малкото останали и смених оператора а се водех VIP клиент :tooth:  :tooth:  :tooth: Според мен, ако това е първата разправия с тях, гони ги до дупка, разтрогвай договора чрез адвокат и бягай! Имали са наглостта да ми казват в очите : " Ти не си единствената балама, има още много и нищо няма да промениш" !

 

Успех с казуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя, че ако "новия" телефон е минал през Apple за рекламация незнайно от къде, то той се води "refurbished" и си получава 1 година гаранция от тях. Аз си закупих refurbished iPad и си беше с гаранция от Apple една година. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Вчера добавих случай и във форума на Мтел. Първоначално изтриха препратката към блога ми, въпреки че там има сканирани всички документи. Принудиха ме да copy-paste-на цялата история.
След това модерираха поста ми, в който се съгласих, че като служители на "Мтел" са в твърде неизгодна ситуация да коментират и очаквам всеки момент да изтрият акаунта ми или да ме баннат.
Моля за съдействие от Ваша страна. Напишете Вашето мнение в ТАЗИ ТЕМА или натиснете бутона за "Благодарност" в постовете. Забележете, че постовете са няколко, тъй като има ограничение за броя символи, а "Благодарност" може да се добави във всеки един от тях.
Така като гледам само един човек е натиснал "Благодарност" и вече съм в топа им. :D
Предполагам, че не им благодарят често и се чудя дали ще посегнат на топ акаунта (просто от любопитство).
 
Относно ситуацията - КЗП ще има нужда от още малко време, увериха ме, че работят, но вероятно ще има актове и обединяване на моята жалба с други подобни. За групови нарушения и жалби - групово наказание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека ти разкажа една история и аз... Преди няколко години ми откраднаха портфейла с личната карта. Крадецът е отишъл в клон на Мтел (София, Борово) и е купил телефон на изплащане с нея, макар че служителите са се съмнявали, че е човекът от личната карта, имали са инструктаж при съмнение да викат полиция, но той е бил много убедителен. Та, човекът си е купил телефон за 600лв, за който аз разбрах 2 месеца по-късно, като се усетих, че сметката ми се е качила прекалено много. Отидох в клона, служителката сключила сделката ме позна, от личната карта преди 2 месеца и като разбра какво е станало, написа молба (тя, самата служителка) до Мтел, че по нейна вина е бил подписан договора. Аз също писах молба да бъде прекратен. След месец Мтел ми изпратиха писмо, че поради липса на доказателства, че аз не съм сключил договора си, той не може да бъде прекратен (вече имаше задвижен случай и в полицията, бяха взети показания от мен и от служителката) и че трябва да продължа да го плащам според клаузите в него.

 

Нямало записи от камери толкова време назад - нямаше и 60 дни от както се бе случило, явно ги пазят по няколко дни да не хабят дисково пространство.

 

Аз си взех нова сим карта от Виваком, защото отказах да плащам 55лв/месец за този телефон, а те отказаха да направят каквото и да е. Някакси, фирмата, която работи с мтел да им прибира дълговете, ми намери телефона - не знам как. Звъняха ми в 7 сутринта да ме питат кога ще върна парите. Когато им казах, че има заведено дело, че телефонът е бил купен с открадната ЛК, те ми казаха, че историята ми звучала безумно и че за мен би било най-добре да си платя сметките и да не лъжа (получавах заплахи в просъница в 7 сутринта от "биячите" на мтел на новият си телефон, който нямам идея от къде са намерили).

 

Тази компания за мен олицетворява тази част от нещата в България, заради които понякога се чудя не е ли време да приема някоя оферта за работа в чужбина, вместо да си седя заради мъртви идеали. Знам още много истории за Мтел, от директни мои приятели - като един, който получи сметка от 300лв на симкарта, която бе неразпечатана в продължение на половин година (и може би изтекла). Успех с това, което правиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години и аз имах разправия с тях.Иах две карти с по една стотинка на минута помежду си.Ползвах ме ги с приятелката ми само за разговори помежду си. И изведнъж ми идва сметка от по 300 лева на карта. Не съм го смятал в минути но практически не беше възможно. Написах си жалба и исках детайлна разписка за разговорите. Не получих разписках, не получих и никакъв отговор на жалбата, директно ме започнаха сабирачите на дългове, по картата от друг оператор, по телефона на майка ми, по пощата вобще както можеха. Получих десетки писма, с различни суми, с различни покани и закани, да отида в съда кадето ме съдят... последното вече беше да отида да си взема съдебното решение... и това са писма от някаква измислена агенция!!!Тия ли помияри ще ме съдят какви са те! Наложи се цялото семейство да сменим операторите за да не ни притесняват някакви агенции. Та минаха няколко месеца от съдебното ми решение, аз одавна съм с друг телефон от друг оператор и получавам любезно обаждане от някаква служителка която за по "кратко" ще нареча патица застреляна.Та патката учтиво ме помоли да започна да погасявам задължението си от вече 1700 лева на вноски, в противен случай щели да пратят съдия изпълнител да ми конфискува имущество на тази стойност.Казах им че чакам испълнителя с нетърпение. Повече не са ми звъняли, повече не съм получавал и писма.Доста време не можех да си купя нищо на исплащане и го отдавам на тях, щото и тия помияри не дават обяснения защо съм отхвърлен но вече това не е проблем. Та така с тая нещастна фирма, като се сетя в зората на мобилните как ни се молеха да вземем телефеноче..Радвам се много че се намира човек който да се опитва да ги сложи на мястото им, не че много ще ги ощети с една глоба, не че на тях и пука, просто трябва да има и такива хора, и всички ние трябва да взимаме пример от тях.Имам и по прясна случка с тях относно служебните телефони във фирмата в която работя но тя после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са наясно с батаците тук, но обществото е основно пасивно и здраво се използва податливостта му към обезверяване, към някаква борба. Това у нас е ключът към успешната манипулация малцинство-мнозинство. Тоест отвсякъде в ежедневието да получаваш непреки намеци, че каузата и правата ти са обречени. Ако това не се промени - .......!

 

Алчността у хората е една сбъркана и прогресивно разрастваща се сила, която ако не бъде възпрепятствана става по-голяма.

 

Мтел.. келеши алчни ненаядни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Спряха благодарностите още вчера само за моята тема. :)
 
Това отговори модератора им:
 
"Здравейте господин Шопов,
 
предоствили сме Ви възможност да изразите свободно мнението си в рамките на правилата на форума, благодарностите са изключени само за конкретната тема, по моя преценка, тъй като мисля че изкривяват идеята за принос към общността ни. 
Това не изключва възможността  да получавате благодарности - имате такава лично от мен по тази тема - линк. 
 
Поздрави,
Злати"
 
Предупредих го, че няма как да ми орязва правата, както не ми орязва задълженията, в момента *88 "правят проверка по жалбата срещу модератора". Цирковете край нямат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виваком ги чака същото защото не са се справили в законовия срок с повредата на моят телефон. СКоро ще започна да качвам и аз документи по този казус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Създадох НОВА ТЕМА във форума на "Мтел", в която описах цялата ситуация.
Ако желаете, прочетете я и изкажете мнението си. Подадох жалба и срещу така нареченият "екип на форума" и ще проследя с интерес доколко ще вземат мерки.
Знам, че водят досиета на клиентите си, в които са описани досегашни жалби и решени казуси. Толкова ли не могат да разберат, че нямам навика да се отказвам, когато съм прав?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко ми се обади Модератора Злати. Чест му прави, че сам звънна за да обясни решенията си, за което получава моите адмирации.

След дългия разговор стигнахме до извода, че е редно обществото (демек форума) сам да преценява дали дадена тема е полезна или не и вероятно нещата ще си дойдат по местата.

Все още очаквам отговор кой ми изтри личната комуникация. Получих уверенията на Злати, че не е той и му вярвам - това е опция, достъпна за Администратори, но не и Модератори.

Е, темата си стои, ще изчакаме отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста офтопик,но се чудех къде да пиша.

 

Браво за идеята за камерите в линейките :) Познавам един санитар като обясняваше какво се случва направо не е за вярване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 - като един, който получи сметка от 300лв на симкарта, която бе неразпечатана в продължение на половин година (и може би изтекла). Успех с това, което правиш.

 

Ето и два пресни случая с МенТел :

1 - Миналата седмица приятел получи сметка за "лоопска" карта подарена му преди 4 години която е неизползвана и преди година е унищожена.

2 - Прехвърлих всичките си номера (лични и служебни) към друг оператор преди година и до момента бях спокоен докато не получих сметка за един от номерата (към дата 18.07.2014) който незнайно как функционирал и в двата оператора и на всичкото отгоре е навъртял и сметка в МенТел! Явно отърване от тая фирма няма!

 

Е няма друга такава пародия  :crazy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези със сметките- хора, четете си договорите и какво подписвате.При пренос на телефон имате неустойки от стария оператор, ако не е прекратен договора в р-р на таксите до края му.Като не си плащате телефона и/или лизинга минавате след около 6-9 месеца на колекторска фирма.Първо ви уведомяват най- любезно. Номера се намират.После, като не платите нищо 2 месеца макс те изкупуват задължението и ви осъждат в арбитражен съд. Напълно законно и без дори и да знаете. 150лв+400-500адвокат е само това. После има лихви, дневни. И след 3 месеца излиза изпълнителния лист. После идва Частен съдия изпълнител със среден хонорар от 700лв, като пак е за сметка на длъжника. И... следва запор. Отделно, че имат право фирмите и неустойки да слагат в р-р на 50% от стойността на дълга. И сумата става една такава прекрасна. Ама е и законна. И после, като има запор човек няма право да напуска страната. А като изтече- още 5г да си купи и дъвка на лизинг. ЦКР-то му свети като коледна елха и няма кой да му отпусне и 1 лев.За това като ви се обадят- първо в причинителя се отива. Ако в магазина на ментел, грабул или свиваком виждат задължението дайте им някакви пари. 10% са стига на месец. Никой няма да продаде дълг на човек, дето е контактен и си плаща.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен договора си беше изтекъл и си имам копие от заявлението за прехвърляне от единия оператор и отговора за освобождаване на номерата (без санкции) от другия оператор. По-време на прехвърлянето имах няколко дни към стария оператор които си платих и изисках допълнително документ, че не дължа нищо. Но в крайна сметка те явно по-инерция не са отписали единия ми номер от системата и стандартно си слагали няколко разговора към него колкото да има нещо. Но този път минах без нерви и викове, не им дължа нищо но докога не знам !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да заведът дело сумата трябва да е повече от една минимална работна заплата. Това първо. Второ за да прехвърлят/продават дългове трябва да те уведомят, а те не го правят което е незаконно! Ако има пусната жалба преди датата на последната фактура и те не са дали писмен отговор на тази жалба не могат да предприемат каквито и да било мерки. Отговора на жалбата става срещу подпис. Чете и законите освен договорите си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз дълго време се чудех дали да пиша в тази тема, и ето ме. Относно Мтел аз съм им клиент от доста години и засега не съм имал проблеми с надписани сметки или проблеми с рекламация. За пряк пример ще посоча: При излизането на Galaxy s3 го купих от тях и на втория ден даде дефект - не разпознаваше сим картата, върнах го в магазина, поговорих най любезно с служителите и ми го смениха с друг, запечатан чисто нов.

 

относно проблемите на колегата с телефона не съм наясно. Преди години имах подобен проблем с HTC Desire HD, оказа се дефектна батерия, въпреки че държеше нормално време не разпознаваше сим картата, и забиваше доста често. Нова оригинална батерия ми реши проблемите, и на мен не ми се вярваше но е факт. Цената за смяна не мога да я коментирам. от 180лв до 50лв за оригинална батерия с монтаж в iphone си е голяма разлика но е въпрос на политика. като цяло батериите имат 6месеца гаранция, а не 2 години като апарата. Интересното е че не се споменава след колко време е този дефект с телефона? Доколкото разбрах телефона е бил заменен с нов, запечатан, дори и да е бил рециклиран. Има ли следи от употреба, телефона беше ли с всички фабрични стикери? В крайна сметка ако Apple са решили че този телефон е технически еквивалентен на нов телефон, такъв проблем ли е?

 

Относно мястото където е публикунван казуса съм съгласен че има доза реклама, и няма нищо общо с тематиката на сайта

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 - като един, който получи сметка от 300лв на симкарта, която бе неразпечатана в продължение на половин година (и може би изтекла). Успех с това, което правиш.

 

Ето и два пресни случая с МенТел :

1 - Миналата седмица приятел получи сметка за "лоопска" карта подарена му преди 4 години която е неизползвана и преди година е унищожена.

2 - Прехвърлих всичките си номера (лични и служебни) към друг оператор преди година и до момента бях спокоен докато не получих сметка за един от номерата (към дата 18.07.2014) който незнайно как функционирал и в двата оператора и на всичкото отгоре е навъртял и сметка в МенТел! Явно отърване от тая фирма няма!

 

Е няма друга такава пародия  :crazy:

 

 

1. как така картата му е подарена на негово име, кой я е унищожил, спряна ли е била от оператора.

2. след като имаш документ къкъв е проблема, предоставяш им го, пишеш жалба и продължаваш.

 

не искам никого да защитавам, но не си мислете че винаги искат да ви излъжат умишлено, занимавам се с разработка на софтуеър и мога само да кажа, че винаги може да станат грешки. Тези грешки стават при всички оператори и никой не е застрахован

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважения към работата ти. Всеки работи нещо. Стават грешки, да, но как така винаги не са в полза на потребителя? На кого са поискали на касата 30 ст за хляб, който струва един лев... ? :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...