Jump to content
darkavenger

Съвет за покупка на Акорд 8 ген.

Recommended Posts

Здравейте,

търся си кола, но честно казано и аз не знам каква да избера. През последните 2 седмици изчетох целия форум на bmw, audi и volvo, но като че ли ...

Мислех си да си взема Ауди 6 2.0 тфси, но разбрах че този двигател гори масло. За BMW - бях се насочил към E60, но се отказах ... поддръжка и всичко .... а и читави екземпляри за около 30 000 лв. едва ли могат да се намерят.

Сега започнах да чета и форума за Honda и се спрях на Accord 8 ген. Насочил съм се към 2.0 бензин .... какво можете да ми кажете за този двигател и изобщо да направите някакво сравнение с дизеловите агрегати? Кой е по безшумен в купето?

Каква е поддръжката на колата и какви са и слабите на места?

Ще съм ви благодарен ако ми окажете помощ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Хвърли едно око на темата за 7 ген. Ще си отговориш на голяма част от въпросите :) Двигателите са един и същи.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.

Не си написал, какви са ти съображенията да избереш 2,0 бензин, но ако искаш надеждност и ниски разходи за поддръжка това е мотора за теб.

Дизелите определено носят по-голямо удоволствие при шофирането, и не мисля, че при съвременните автомобили към които си се насочил, ще има проблем с шума от мотора(много по-висок е шума от въздушното съпротивление и гуми).

...но експлоатационните разходи на 2-ра ръка дизел в сравнение с 2.0 бензин на Хонда са несравними.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ..... ами просто съм фен на бензина ... всички коли са ни били бензинови и......

другото е, че почти всички форуми, които съм чел, все имат някакви проблеми с дизелите, които са свързани с гадните ни горива и масла - махат се егр-и, гърмат дюзи и тн.

Затова съм се насочил към бензиновия двигател и то точно този, защото по-големите вече влизат и с повече разходи.

Другото, което се надявам, че го няма в хондата, е електрониката .... както в бмв и ауди ... постоянно настройки, едната гума била по-малко напомпена от другата, колата решила да не запали, защото в купето било студено, носиш си лаптопа с ваг-кома в багажника, защото може да не реши да запали и трябва да изчисти грешките и тн :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей-защо не обърнеш внимание на 2,4 бензин,горенето е с 1-2 литра повече,но имаш 40 коня отгоре, които за това купе са си в полза и то определено,още повече ,че 2,0 бензин при 8ма серия не върви колкото 2,0 при 7ма ,може би заради екологичните изисквания е с една идея по спънат мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей-защо не обърнеш внимание на 2,4 бензин,горенето е с 1-2 литра повече,но имаш 40 коня отгоре, които за това купе са си в полза и то определено,още повече ,че 2,0 бензин при 8ма серия не върви колкото 2,0 при 7ма ,може би заради екологичните изисквания е с една идея по спънат мотора

Кумецът ми има 8-ма ген Акорд Елеганс и наистина е по мудев сравнение с моята 7-ца 30 Years Edition,но пък е усезателно по икономичен,което предполагам се дължи на скоростната кутия,И аз си мисля,че 2.4 л мотора би бил по добрият избор,въпреки,че и 2.0 л не е рехав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

карам точно 2.0 литров бензинов Акорд. 5л/100 км ми прави разход, разбира се при каране в диапазона 90-100 км/ч. За сравнение с дизела и дума не може да става по отношение на шума - много по-безшумен е. Вътре не се чува. На мен лично мощност не ми трябва, не съм състезател, но тия 156 к.с. са си напълно достатъчни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами....... май май си оставам на този мотор и това е. Сега остава само да си намеря читава кола :) някакви проблеми с автоматика има ли, какво му е обслужването?

Някакви проблеми с шум в купето от високата скорост ... като свистене и тн. от недобри уплътнения или нещо подобно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мислех си да си взема Ауди 6 2.0 тфси, но разбрах че този двигател гори масло

Правилно си разбрал, а и на Аудито не му е само това проблема, много са и все скъпи, чести и досадни.Е60 от личен опит не мога да кажа, но съм чел, че е сравнително кофти за подръжка пък и е с безобразно грозен интериор.Виждам от един от по-горните ти постове, че си попрочел за ,,особеностите" на немските ,,премиуми" и драмите с електрониката им.Познавам много хора с такива, а и аз съм имал вземане-даване с тях и мога да кажа, че всичко е истина.Имаш ли Ауди трябва да влачиш и лаптопа навсякъде с теб.HONDA e синоним на дълга и безпроблемна експлоатация.Подръжката на HONDA особено такава, на която си се спрял с бензинов мотор значи смяна на масло и филтри.Няма драми с горене на масло,неравномерна работа на ДВГ, няма смяна на 10 носача и т.н.

Вземи Хондата и няма да съжаляваш!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,аз съм с Акорд 8ген.2,0 i-vtec.Като цяло съм доволен,много непретенциозен автомобил,дори мисля да го продавам и е само на 30000км.Относно обезшумяването,какво да ти кажа насочи се към висок клас немско,при шофиране с 120км/ч си е шумничко вътре.Ако имаш други въпроси можеш да ме питаш на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За обезшумяването мога да потвърдя, не е супер тихо, но може спокойно да се разговаря вътре. Ръчка, 5 скорости е около (малко под) 3000 обората при 100 км/ч. 140км/ч при около 4000. Предполагам при 8-цата е същото положение. От тая гледна точка, по-добре 6 скорости или автоматик. Иначе свистене и паразитни шумове (от рода на тракане на пластмаси) няма. Само road noise и двигателя.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного по икономичен е заради степента на сгъстяване от 7мицата.

Наистина ако Ви е възможно тествайте автомобила,не е спортист,но пък наистина е много икономичен и надежден.Даже след години ще Ви стане скучен:))).

2.0 автоматик се среща малко по рядко от около 12000Е.

Наистина можеха да го обезшумят малко повече,не се чува толкова двигателя колкото шум от асфалта.Но все пак се води среден клас,а не премиум. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам ...... е благодаря Ви колеги :) значи, определено, ще е Хонда :) мисля да си спестя главоболията по скоростната кутия и проблемите с електрониките :)

Питам Ви за "паразитните" шумове, защото съм се возил в коли, в които се чува свистене от уплътненията над 120-130 км/ч (явно не са хубави).

И последно ... някакви дразми при автоматика?

 

Благодаря Ви за отговорите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами....... май май си оставам на този мотор и това е. Сега остава само да си намеря читава кола :) някакви проблеми с автоматика има ли, какво му е обслужването?

Някакви проблеми с шум в купето от високата скорост ... като свистене и тн. от недобри уплътнения или нещо подобно?

 

Не знам дали предпочиташ автоматик или ръчка. Моята на 6-та скорост със 120 км/ч е към 2900 оборота. За икономичността, ако има друга в тоя клас да прави 5л/100км му подарявам седмична почивка във Фунафути. А купето е много по-тихо при всякакви скорости в сравнение с подобна кубатура и конски сили от разни Аудита, БМВ-та, Голфове и подобни немски кошници. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, колега, айде да бъдем обективни! Обезшумяването на моята Хонда е много далеч от това на БМВ и Мерцедес. Досега съм карал само БМВ-та, а баща ми има 6-годишен Мерцедес. Мои роднини карат БМВ Х3, БМВ Х6 и Мерцедес GL. Говоря от лични впечатления без изобщо да съм пристрастен. Не съм пристрастен, поради причината, че както казах цялата рода сме върли фенове на немските автомобили, но като дойде време преди 3 месеца да сменям колата, купих Акорд 7-мо поколение.

 

И тук искам да се обърна към автора на темата. Моята е автоматик 2.0 бензин. Взимай тази комбинация и не си губи акъла по ръчката. По-горе си прочел на какви обороти върви при какви скорости. Автоматикът при 140 км/ч върви на 3000 оборота, а на 160 - на 3500. Шумът в купето наистина е от асфалта и въздушната струя. Аз даже смея да твърдя, че шум от двигателя и ауспуха при тези скорости в купето няма. Понеже колата ми е още нова и ми е голям мерак, все още я изследвам много внимателно и най-вече критично, защото все още изпитвам угризения, че не си купих пак БМВ или Мерцедес.

 

Да, ама засега не само, че не съжалявам, а напротив. И колкото и да съм критичен, недостатъците на Акорда са пренебрежими в сравнение с тези на моите любими марки от новите поколения. За мен също основен критерии беше надеждността и липсата на принудителни ремонти, и като гледам, май само с тази марка в наши дни това е така.

 

От Ауди бягай много далеч, особено от 2,0 дизел с автоматик - боклук на боклуците. За окачването да не говорим.

 

БМВ - само бензиново, ако може 6-цилиндрово - тогава, повярвай ми, ще останеш май по-доволен в сравнение с Хондата, но разходите за поддръжка със сигурност ще ти бъдат по-високи.

 

А за Мерцедеса - в цената, към която си се ориентирал - С-класата е идеален вариант - много здрава и изцяло изтрила срама от предходното поколение W203.

 

И все пак, като заклет фен на двете немски марки, ти казвам, че ако решиш да вземеш Хондата, в никакъв случай няма да съжаляваш, а вероятно с течение на времето ще свикнеш с леките недостатъци на средния клас за сметка на скучното, както е писал колегата по-горе, обслужване.

 

Успех и да споделиш как ще приключи търсенето ти! :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не спомена една марка,която за мен е еталон за надежност-Lexus,аз 7 години карах Лекс.Всичко това което споменаваш плюс по-добро обезшумяване може да се намери и в GS-a.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

онзи ден се повозих в хондата на колегата Cyreon и мога да кажа, че бях доста очарован. Доста е добре и вътрешно и външно - като вътрешно не се чуваха потраквания на калпави пластмаси :)

и да .... определено ще е автоматик ... писна ми с тези ръчки искам да се поглезя малко и аз :)

На бордкомпютъра на колегата видях доста нисък разход... много странно дали го мери точно, но направо.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не спомена една марка,която за мен е еталон за надежност-Lexus,аз 7 години карах Лекс.Всичко това което споменаваш плюс по-добро обезшумяване може да се намери и в GS-a.

 

Абсолютно подкрепям колегата. Аз се бях насочил към Lexus IS или GS, но цените не ме отказаха, ами направо ..... Но според мен има защо. В Лекса имаш лукса на Мерцедеса и здравината на японска кола. Техният 2,2 дизел 177 к.с. е един от най-здравите дизели, за които съм чел. Но понеже имам познати в представителството на Тойота, ти казвам, че не само покупната цена е в космоса. :)

 

Само едно лошо нещо ми прави лошо впечатление и досега съм стигнал до извода, че са виновни скоростните кутии. Сравнявал съм IS 220 d с на баща ми C 220 CDI. Техническите им характеристики са почти абсолютно еднакви - като размери, като тегло, като въртящ момент, като мощност, като дори Лекса е с 7 коня повече, като брой предавки и т.н. Е, Мерцедесът е с 1,5 секунди по-бърз от 0 до 100 като е по-бърз и в доускорението. За BMW-то да не говорим, но двигателят N47 е крайно ненадежден и прави такива проблеми, които са недопустими не за БМВ, а за която и да е марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш Хонда с лукс - има в момента доста изгодни Legend-и (около 22к лв). Безумно здрави, 4х4, тъпкани с екстри - 300 коня доказан атмосферен V6. Сега не знам колко караш на година, за да ти е главно перо разхода - има я и опцията с газта, ама то няма как хем мощно, хем икономично, хем издръжливо.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш Хонда с лукс - има в момента доста изгодни Legend-и (около 22к лв). Безумно здрави, 4х4, тъпкани с екстри - 300 коня доказан атмосферен V6. Сега не знам колко караш на година, за да ти е главно перо разхода - има я и опцията с газта, ама то няма как хем мощно, хем икономично, хем издръжливо.

Е как ще няма,точно тази комбинация Легенд на газзззз.И зимата ще драпа като ратрак:))).Хубав автомобил е.

Ама ние се по увлякохме със съветите,според мен човека си е решил вече.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губиш перото с издръжливостта - това не са от най-подходящите за газификация двигатели. Прави се, ама...  :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма купувам Legend ;) и няма да газифицирам акорда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Legend е твърде тромав за конете си. Вероятно се дължи на скоростната кутия, защото немските аналози с 4х4 даже ускоряват по-бързо в сравнение с тези само със задно. А знаем, че най-калпавото предаване е предното. :)

 

Освен това на Legend въртящият момент е достатъчен за тежестта му, ама защо така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар темата да е за 8ма генерация - Legend-а дава 7.3 за 0-100, спрямо 6.8 за BMW 530i (V6 6 степенен автоматик 4x4), като BMW-то е със 150кг по-леко. Legend-а като всяка Хонда ще е безупречно надежден, за разлика от доказано проблемните E60-ки. Едно, че Legend-а не е кола за спортни постижения (както обикновено BMW ще дава повече динамика), отделно, че Хонда има общо взето едно ниво на оборудване "супер лукс" - купувайки си BMW-то можеш да останеш изненадан какви глезотии няма в колата ти, дори дреболии, които си виждал в други 5ци. Никога не бих избрал Е60 пред Легенда (карал съм и двете)  :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

търся си кола, но честно казано и аз не знам каква да избера. През последните 2 седмици изчетох целия форум на bmw, audi и volvo, но като че ли ...

Мислех си да си взема Ауди 6 2.0 тфси, но разбрах че този двигател гори масло. За BMW - бях се насочил към E60, но се отказах ... поддръжка и всичко .... а и читави екземпляри за около 30 000 лв. едва ли могат да се намерят.

Сега започнах да чета и форума за Honda и се спрях на Accord 8 ген. Насочил съм се към 2.0 бензин .... какво можете да ми кажете за този двигател и изобщо да направите някакво сравнение с дизеловите агрегати? Кой е по безшумен в купето?

Каква е поддръжката на колата и какви са и слабите на места?

Ще съм ви благодарен ако ми окажете помощ

 

 

Има също електроника и в HONDA, колега - но е японска ;)

 

Здравей колега,аз съм с Акорд 8ген.2,0 i-vtec.Като цяло съм доволен,много непретенциозен автомобил,дори мисля да го продавам и е само на 30000км.Относно обезшумяването,какво да ти кажа насочи се към висок клас немско,при шофиране с 120км/ч си е шумничко вътре.Ако имаш други въпроси можеш да ме питаш на лични.

 

Среден клас си е среден клас, висок клас си е висок клас. 5-серия BMW и MB E-class са по-нагоре от Accord, даже нови са х2 с цената.

 

Ех, колега, айде да бъдем обективни! Обезшумяването на моята Хонда е много далеч от това на БМВ и Мерцедес. Досега съм карал само БМВ-та, а баща ми има 6-годишен Мерцедес. Мои роднини карат БМВ Х3, БМВ Х6 и Мерцедес GL. Говоря от лични впечатления без изобщо да съм пристрастен. Не съм пристрастен, поради причината, че както казах цялата рода сме върли фенове на немските автомобили, но като дойде време преди 3 месеца да сменям колата, купих Акорд 7-мо поколение.

 

И тук искам да се обърна към автора на темата. Моята е автоматик 2.0 бензин. Взимай тази комбинация и не си губи акъла по ръчката. По-горе си прочел на какви обороти върви при какви скорости. Автоматикът при 140 км/ч върви на 3000 оборота, а на 160 - на 3500. Шумът в купето наистина е от асфалта и въздушната струя. Аз даже смея да твърдя, че шум от двигателя и ауспуха при тези скорости в купето няма. Понеже колата ми е още нова и ми е голям мерак, все още я изследвам много внимателно и най-вече критично, защото все още изпитвам угризения, че не си купих пак БМВ или Мерцедес.

 

Да, ама засега не само, че не съжалявам, а напротив. И колкото и да съм критичен, недостатъците на Акорда са пренебрежими в сравнение с тези на моите любими марки от новите поколения. За мен също основен критерии беше надеждността и липсата на принудителни ремонти, и като гледам, май само с тази марка в наши дни това е така.

 

От Ауди бягай много далеч, особено от 2,0 дизел с автоматик - боклук на боклуците. За окачването да не говорим.

 

БМВ - само бензиново, ако може 6-цилиндрово - тогава, повярвай ми, ще останеш май по-доволен в сравнение с Хондата, но разходите за поддръжка със сигурност ще ти бъдат по-високи.

 

А за Мерцедеса - в цената, към която си се ориентирал - С-класата е идеален вариант - много здрава и изцяло изтрила срама от предходното поколение W203.

 

И все пак, като заклет фен на двете немски марки, ти казвам, че ако решиш да вземеш Хондата, в никакъв случай няма да съжаляваш, а вероятно с течение на времето ще свикнеш с леките недостатъци на средния клас за сметка на скучното, както е писал колегата по-горе, обслужване.

 

Успех и да споделиш как ще приключи търсенето ти! :)

 

Знаеш много добре, че е неуместно е да сравняваш акорда с автомобилите на роднините ти, които си изброил. Просто нямат нищо общо.  

Много точни и верни неща си написал :thumbs1: , само едно за 6цил. BMW не е точно така. Няма как да е по-доволен от по-големите разходи - естествено. Повечето вървене с по-мощния мотор ще го има - да, безспорно, но за сметка на доста други неща.

;)

Понеже не спомена една марка,която за мен е еталон за надежност-Lexus,аз 7 години карах Лекс.Всичко това което споменаваш плюс по-добро обезшумяване може да се намери и в GS-a.

 

Lexus е съвсем друга бира. Дай боже на всеки му по един! :D :D :D

GS-а е невероятен автомобил(*макар в повечето случаи ще е със задното предаване - да не го коментираме), обаче той си е по-близо до Legenda, от колкото до акорда ......с парите е и над двете.

Губиш перото с издръжливостта - това не са от най-подходящите за газификация двигатели. Прави се, ама...  :)

Напротив колега.

Комбинацията => Надеждност (да речем за предпочитане 1.Японско 2. Немско), по-висок клас (Японските не са кой знае колко), с НЕ задно предаване (моя гледна точка), над 2007г., голям АТМОСФЕРЕН бенз.двигател с многоточков инжекцион (НЕ директно впръскване), газова уредба, безпроблемна работа  - е много трудна за откриване.

Надеждността на HONDA LEGEND на газ е колкото всяка една друга HONDA на газ. Ако си погрижиш малко за системка за смазв. на клапаните, правиш реглажа правилно и по-честичко, не държиш смесите бедни и т.н. ще се наслаждаваш дълго дълго време на евтино и доста приятно пътуване. ;)

 

Според мен Legend е твърде тромав за конете си. Вероятно се дължи на скоростната кутия, защото немските аналози с 4х4 даже ускоряват по-бързо в сравнение с тези само със задно. А знаем, че най-калпавото предаване е предното. :)

 

Освен това на Legend въртящият момент е достатъчен за тежестта му, ама защо така...

Legend-a въобще не е бавен за това с което разполага. Притежавам го и съм го изучил из основи, а и още продължавам с какви ли не тестове за вървене, зимата с разните му там измислени куатрота и синхрота-минхрота.

Ще разясна малко, макар и в неправилния раздел и тема за него тъй като стана на въпрос:

 

Концепцията на автомобила е различна от идеята HONDA и за бензин в кръвта. Само като разбереш, че даже и при изключване на всички помощни системи е невъзможно да превъртят гумите и да направиш силен старт и почва да ти се изяснява картинката. Има ограничение на въртящият момент от ECU-то на кутията до точно толкова, че автомобила дори и с пълна газ от място да потегли плавно и по никакъв начин да не създаде дискомфорт на пътниците отзад от тласъци и да разлеят питието си.

С появата си двигателя на Legend KB1 е определен като високотехнологичен и същевременно много надежден (типично за HONDA), не случайно и по-късно през годините J35 попада цели 3 пъти в топ10 с най-добри двигатели за годината. Идеята била с атм.V6 300hp (доста повече от конкуренцията) и променливото газоразпределение V-TEC да се постигне динамиката на V8 като същевременно да се запази разхода на V6.

Като краен резултат целта е постигната и мотора е много еластичен и икономичен. Надвишава динамиката на конкурентите 6цил. и е доста доста близо до 8цил. Естествено Нютон-метрите няма как да достигнат до тези на конкурентните V8 мотори с тази мощност, но това се дължи и на по-големите кубатури и нещата стават съвсем други. 

Пример: BMW Е60 4000см3 V8 390Nm 306hp, MB S430 4266см3 V8 400Nm 279hp, HONDA Legend 3471см3 V6 351Nm 295hp.

 

Иновативната 4х4 система, наречена SH-AWD, е уникална и конкурентите още се учат от нея. Задния диференциал е с 2 съединителя и умната система (ECU-то е по-сложно от това на ск.кутия) електронно предава различен въртящ момент към всяка от гумите. Следене в реално време чрез много датчици както се случва с всяка една от гумите (показва го и вътре на таблото), наклони, g-сензори и т.н. Убийство за конкурентите и показване на правия път от страна на японците. Ауди и БМВ реагират и няколко години по-късно копират подобно елементи в "изобретенията си", но по-простички, въпреки това вървят напред. (пише го и в WIKI).

Системата налага много сложна конструкция на задния мост и доста подсилване на купето. Не че те не обират всички звезди за подсилване на конструкцията, иновации за предпазване на пешеходец при удар (ще се отвари предния капак на обратно за предпазване), многократно по-ниски емисии от позволените в Япония, 2отделни генерации с подтискане на шума в ниски обороти, Първите с интелиг. система за нощно виждане, адаптивен круиз контрол с датчици, следящи и за система против сблъсък и така т.н.

 

Тежестта на щлепчето 5метра е много голяма, заради системата SH-AWD и мнооогото щуротии дето има за какво ли не по нея, макар и да са сложили карбонов кардан, алуминиеви капаци, багажници, калници, окачване и т.н.

ТОТАЛА е 1864кг.

 

Айде сега като сравним 0-100 май не е толкова зле, даже хич, при положение че на тази кола потеглянето от място е ТРАГЕДИЯ:

 

1. HONDA Legend 3.5 V6 295hp. ~1864кг. - 7.3сек.

2. AUDI A8 D3 3.1 V6 260hp. ~1785кг. - 7.7сек. директно впръскване

3. AUDI A8 D3 3.7 V8 280hp. ~1770кг. - 7.3сек. директно впръскване

4.AUDI A8 D2 4.2 V8 310hp. ~1750кг. - 6.9сек.

5. MB W220 S430 4.3 V8 279hp ~ 1855кг. - 7.3сек. задно

6. MB W220 S430 4.3 V8 279hp ~ 1980кг. - 7.4сек.

7. MB W221 S350 3.5 V6 272hp ~1880кг. - 7.3сек. директно впръскване и 7G-Tronic

8. BMW Е65 730i 3.0 V6 258hp ~ 1805кг. - 7.8сек. задно

9. BMW Е60 530i 3.0 V6 258hp ~ 1505кг. - 6.7сек. задно

10. BMW Е60 530xi 3.0 V6 258hp ~ 1595кг. - 6.8сек.

11. BMW Е61 530xi 3.0 V6 258hp ~ 1690кг. - 7.0сек.

12. BMW Е65 735i 3.6 V8 272hp ~ 1860кг. - 7.5сек. задно

13. BMW Е66 740i 4.0 V8 306hp ~ 1895кг. - 6.9сек. задно

14. HONDA CIVIC Hat. V 1.6 I4 160hp ~1080кг. - 7.3сек. предно

15. HONDA S2000 2.2 I4 242hp ~1250кг. - 5.7сек. предно

 

 

Условно съм посочил S-клас, 7серия и A8, защото Legenda е в този клас и по размер(-5см) и по кила и по екстри, обаче го сравняват с Е-клас, 5серия и А6 - щото по пари :D :D :D

При големите почти няма 6цил. всичко е V8+ и мисля, че Honda-та се представя повече от добре за това което предлага, BMW 7ца няма x-drive само най-новите.

В по-ниския клас колите са доста по-лекички и няма голяма база за сравнение...макар че теглят в ниските заради килата и нагоре почват да се връщат ластиците ;)

Точно сравнение няма как да стане защото, концепциите са доста различни, било то заради класовете и задвижване (респективно килограми), ограничения (в случая при Legend-a) и т.н.

По-новите са с дир.впръскване (за BMW-тата незнам за това не съм писал по-горе), други са с turbo вече и нещата много се разводняват.

HONDA избягваха както дир.инж. така и турбото (и с право ;) ), което беше много благоприятно и за газифициране, но вече няма на къде и всички занапред ще трябва да караме 1.1 180коня 2.0 400коня и така....  

 

 

Макар темата да е за 8ма генерация - Legend-а дава 7.3 за 0-100, спрямо 6.8 за BMW 530i (V6 6 степенен автоматик 4x4), като BMW-то е със 150кг по-леко. Legend-а като всяка Хонда ще е безупречно надежден, за разлика от доказано проблемните E60-ки. Едно, че Legend-а не е кола за спортни постижения (както обикновено BMW ще дава повече динамика), отделно, че Хонда има общо взето едно ниво на оборудване "супер лукс" - купувайки си BMW-то можеш да останеш изненадан какви глезотии няма в колата ти, дори дреболии, които си виждал в други 5ци. Никога не бих избрал Е60 пред Легенда (карал съм и двете)  :)

Абе минус 30коня и 150кила няма да му помогнат да вземе ластиците нагоре - лично изпробвано ;)

Иначе ето тука - http://www.automobile-catalog.com/ изпробват и записват реално какво са засекли при теста и гледам че 0-240 ги правя 20сек. по-бързо от него..смех. До 250 го няма, че даже не е могло на теста и да вдигне толкова...тц тц.

 

За избора съм абсолютно съм съгласен с тебе колега! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Legend е твърде тромав за конете си. Вероятно се дължи на скоростната кутия

 

Освен това на Legend въртящият момент е достатъчен за тежестта му, ама защо така...

Ти си го казал колега - заради скоростната кутия.С един свестен автоматик Леджънд-а ще лети, но уви, не знам HONDA какво се мотат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Според мен Legend е твърде тромав за конете си. Вероятно се дължи на скоростната кутия

 

Освен това на Legend въртящият момент е достатъчен за тежестта му, ама защо така...

Ти си го казал колега - заради скоростната кутия.С един свестен автоматик Леджънд-а ще лети, но уви, не знам HONDA какво се мотат

 

Няма никакви драми с автомата, единствено че са "само" 5предавки. След фейса през 2008г. си остава така - софтуера бил друг май, незнам, не съм и сигурен. За тия години толкова - това е положението и всичко си е ОК. Горе съм писал, защо не е "тромав за конете си" - защото бутат 6ма братя, не осем ;)

Абе щом са ги оставили 5ск., значи са имали нещо на предвид със сигурност. Иначе едно BMW 530xD F10 с 8ск. удря 4та на 100км/ч :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губиш перото с издръжливостта - това не са от най-подходящите за газификация двигатели. Прави се, ама...  :)

Напротив колега.

Комбинацията => Надеждност (да речем за предпочитане 1.Японско 2. Немско), по-висок клас (Японските не са кой знае колко), с НЕ задно предаване (моя гледна точка), над 2007г., голям АТМОСФЕРЕН бенз.двигател с многоточков инжекцион (НЕ директно впръскване), газова уредба, безпроблемна работа  - е много трудна за откриване.

Надеждността на HONDA LEGEND на газ е колкото всяка една друга HONDA на газ. Ако си погрижиш малко за системка за смазв. на клапаните, правиш реглажа правилно и по-честичко, не държиш смесите бедни и т.н. ще се наслаждаваш дълго дълго време на евтино и доста приятно пътуване. ;)

 

Надеждността на Legend-а на газ далеч не е колкото на "всяка друга" Honda на газ - двигателя е по-труден за газифициране и дава проблеми с клапани, започва да яде легла, електрониката на двигателя се лъже по-трудно.

 

Ти сам си казал "ако направиш това, и онова и често проверяваш и тн и тн" - само че в повечето случаи не можеш да си ги правиш сам настройките по газовата, а нуждата от честите проверки и настройки са ясен показател, че вече колата не е толкова "безпроблемна". Разчиташ, че "някой газаджия" няма да си остави ръцете, че няма да ти свети лампата на двигателя за щяло и не щяло, че няма да влизаш в авариен режим, че няма да губиш мощност на газ. Да, ако имаш гаранция, че някой ще го направи кадърно - добре, но аз лично не бих си взел луксозен автомобил, който да карам на газ, ако с това рискувам да имам проблеми. Малко е като да купиш нова коли или да купиш стара кола. Много хора ще кажат "старото е много по-изгодно" и в много случаи ще са прави. Ако вземеш читава, поддържана ползвана кола, ще спестиш много пари и няма да имаш проблеми. Но ако колата е карана на заварка, не е поддържана, има скрити удари и недъгави ремонти, накрая колкото и да си я избирал и гледал, можеш да се окажеш с боклук. 

 

Както можеш да спестиш пари взимайки стара кола и вадейки късмет, така можеш да спестиш пари слагайки газ. Но я има и другата алтернатива - слагаш газ, почват проблемите и после тръгни с тая кола в чужбина, като не знаеш дали нито на газ нито на бензин ще успееш да се прибереш :)

 

Не ме разбирай погрешно - аз съм твърдо ЗА газта. Но примерно бих си взел луксозно Subaru Outback с фабричен Bi-Fuel, но не бих си взел луксозна кола, на която да тръгна да слагам газ, освен ако двигателя не е особено лесен за газифициране.

 

 

Няма никакви драми с автомата, единствено че са "само" 5предавки. След фейса през 2008г. си остава така - софтуера бил друг май, незнам, не съм и сигурен. За тия години толкова - това е положението и всичко си е ОК. Горе съм писал, защо не е "тромав за конете си" - защото бутат 6ма братя, не осем  ;)

Абе щом са ги оставили 5ск., значи са имали нещо на предвид със сигурност. Иначе едно BMW 530xD F10 с 8ск. удря 4та на 100км/ч  :D

 

 

Това не е вярно. KB2 (фейслифта от 2008) е с 6 предавки, с по-голям двигател - 3.7 литра, по-нисък разход на гориво и по-добри динамични характеристики. Но съм съгласен, че многото скорости не винаги значат "нисък разход и добра динамика". Ледженда въобще не са му малко 5те скорости, държи се отлично според целта на колата. В крайна сметка ако искаш спортна кола, не си взимай нещо дето е почти 2 тона. Като искаш да ти е мека возията и да ти духа през седалката, не очаквай 0-100 за 5 секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, очаквай, очаквай! BMW M5, Mercedes-Benz E63AMG :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И почваме да говорим за коли, които струват 3 пъти повече нови и далеч не са с "мека" возия (настрана от адаптивните им окачвания и други екстри, които ги правят абсурдна покупка втора ръка - малко са хората, които си взимат 5 годишна кола и могат да дадът 30 бона за амортесьори)  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Надеждността на Legend-а на газ далеч не е колкото на "всяка друга" Honda на газ - двигателя е по-труден за газифициране и дава проблеми с клапани, започва да яде легла, електрониката на двигателя се лъже по-трудно.

 

Ти сам си казал "ако направиш това, и онова и често проверяваш и тн и тн" - само че в повечето случаи не можеш да си ги правиш сам настройките по газовата, а нуждата от честите проверки и настройки са ясен показател, че вече колата не е толкова "безпроблемна". Разчиташ, че "някой газаджия" няма да си остави ръцете, че няма да ти свети лампата на двигателя за щяло и не щяло, че няма да влизаш в авариен режим, че няма да губиш мощност на газ. Да, ако имаш гаранция, че някой ще го направи кадърно - добре, но аз лично не бих си взел луксозен автомобил, който да карам на газ, ако с това рискувам да имам проблеми. Малко е като да купиш нова коли или да купиш стара кола. Много хора ще кажат "старото е много по-изгодно" и в много случаи ще са прави. Ако вземеш читава, поддържана ползвана кола, ще спестиш много пари и няма да имаш проблеми. Но ако колата е карана на заварка, не е поддържана, има скрити удари и недъгави ремонти, накрая колкото и да си я избирал и гледал, можеш да се окажеш с боклук. 

 

Както можеш да спестиш пари взимайки стара кола и вадейки късмет, така можеш да спестиш пари слагайки газ. Но я има и другата алтернатива - слагаш газ, почват проблемите и после тръгни с тая кола в чужбина, като не знаеш дали нито на газ нито на бензин ще успееш да се прибереш :)

 

 

Пак ще ти напиша - ама по друг начин....че с такива твърдения тръгват митовете.

Надеждността на HONDA LEGEND на газ е колкото всяка една друга HONDA на газ 2003г+.

Да не влизаме в излишни полемики, но ще ти напиша 2-3 реда.

Проблема с клапаните и леглата до колкото стои при Legend+LPG, точно толкова е и при Accord 2.4+LPG и е следствие на бедни смеси(по-високи темеператури) при нерегулирани клапани. Надявам се става яско това което написах по-горе "да се погрижиш" това да не се случва и да избегнеш бъдещи проблеми.

Реглажа се прави на 120к по книга на бензин, с LPG уредба на 20-40к - няма нищо сложно, рисково и "ненадеждно" в цялата работа.

Legend-a e елементарен за газифициране и никакави драми няма с елекрониката, не случайно горе писах за комбинацията.

Момента да си отишъл при кварталния газаджия с кола за 20-30к лв., да спестиш някой лев, изпонарежат всичко за евтината уредба и ти свети чека после и губиш мощност с евтиното гориво, няма и смисъл да го коментирам.

Има достатачно кадърни майстори отдавна и има кой да ти монтира уредбата и впоследствие настрой, ако не знаеш и не можеш сам.

Няма такива моменти с рискове и главоболия, за които споменаваш (или си представяш за съвременните LPG системите), пътувавал съм в чужбина и с тази и с предишната ми кола и никога и капчица съмнение не съм имал в газ.уредба.

 

Не ме разбирай погрешно - аз съм твърдо ЗА газта. Но примерно бих си взел луксозно Subaru Outback с фабричен Bi-Fuel

 

Аутбека си е същата работа с реглажа на клапаните, само че на 3.0R му е 500лв. реглажа на горепосочения пробег, защото се налага вадене на мотора всеки път заради клапаните.

2.5 и Bi-Fuel нали си представяш колко е фабричен. :D Тука в Европа се монтира от дилъра, не в Япония ;)

 

 

 

... не бих си взел луксозна кола, на която да тръгна да слагам газ, освен ако двигателя не е особено лесен за газифициране.

 

 

Напълно подкрепям това твърдение! :)

 

 

Това не е вярно. KB2 (фейслифта от 2008) е с 6 предавки, с по-голям двигател - 3.7 литра, по-нисък разход на гориво и по-добри динамични характеристики.

 

Кое не вярно - грешиш?

KB2 (фейслифта от 2008) НЕ е с 6 предавки! Абсолютно същата кутия си е с 5 предавки.

През 2011г. на края на съществуването на Legend има най-накрая прогрес и в малкото допроизведени бройки се вгражда вече друга кутия с 6ск. Такава кола до колкото знам и в Европа я няма.

 

Ледженда въобще не са му малко 5те скорости, държи се отлично според целта на колата.

 

Не става на въпрос, че са малко, става на въпрос че не може да се възползва максимално от въртящия момент с по-дългите предавки.

С лоста на "D" и заварен педал 3та свършва на около 170-180км/ч и държи 4та до точно 250км/ч тогава решава да включи 5та на ограничителя вече. :D

С тоя преход от 70-80км/ч отначалото е мудничка докато развърти добре.

Ние търсиме перформанс, иначе идеята е ясна - икономия. Кръстили са го Grade Logic Control, четвъртата и петата предавка да са повишаващи. В града при 30-40км/ч си перка на 4та без проблем даже и при леко подаване на газ не връща нито една надолу.

Карах перди това Mitsubishi Galant 2.5 V6 4ск.типтроник. Същата работа, че и по-зле: на "D" 2ра свършва на 120км/ч и държи 3та до 200км/ч и тогава включва 4та. (иначе на 3та на типтроник минаваше и 220km/ч).

По мои наблюдения нямаше да е никак зле и двете коли да имaха по още една предавка. :D :D :D

 

Абе да има и някой ред във форума за LEGEND, че има 2-3мнения на кръст само (което никак не е добре за информиращите се), макар и темата да е за Акорд 8 ген. 

http://www.honda-apostolov.com/Cars/legend.htm

http://www.honda-apostolov.com/Cars/legendspec.htm

http://www.honda-apostolov.com/Cars/legendequip.htm

 

 

 

В крайна сметка ако искаш спортна кола, не си взимай нещо дето е почти 2 тона. Като искаш да ти е мека возията и да ти духа през седалката, не очаквай 0-100 за 5 секунди.

 

Аз пък си харесвам Японското и няма да пиша за твърди M5ци  :D

 

Lexus GS 450h

1940кг.

0-100 5.x сек.

http://www.youtube.com/watch?v=RWP5l2_G4W8

http://www.youtube.com/watch?v=ru5D-FpjrC4

Редактирано от vanio_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом и на тая кола намерихте кусури..., работата е сериозна... :lol: 

Това е лимузина бре хора..., не е CRX.

Направена е за дълги разстояния или къси примерно - да идеш да вземеш госта си от летището до офиса.

Спокойно и сигурно каране, с всичките му удобства.

Не е за 20 - 30 годишни, да я юркат от кръстовище до кръстовище.

За нея важи приказката - Ако имам пари за Ferrari, ще си купя NSX...

В този ценови клас си заслужава всяка стотинка. :punk:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не вярно - грешиш?

KB2 (фейслифта от 2008) НЕ е с 6 предавки! Абсолютно същата кутия си е с 5 предавки.През 2011г. на края на съществуването на Legend има най-накрая прогрес и в малкото допроизведени бройки се вгражда вече друга кутия с 6ск. Такава кола до колкото знам и в Европа я няма.

 

Точно така. КВ2 има с 6 скорости, но е само за модела след края на 2010 и само за сев. Америка (Сащ/Канада), където колата се казва Acura RL. За Европа, и КВ1 и КВ2 са с 5 скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласих се за скоростната кутия - грешката е моя. Но наистина макар и с по-голям двигател, по-новият Legend е по-икономичен и бърз.

 

vanio_tt - пак подчертавам - не съм от хората против LPG. Това да не отдиш при "кварталния газаджия" е екстремност, за която не говорим.  Ще дам пример с фирма Еврогаз (http://eurogas-bg.net/), която уж е от по-големите в София и далеч не е "квартална", а и ми беше препоръчана. Преди година и половина купих на баща ми Mazda 6 2.0i 2005 автоматик - колата е с доста капризен двигател, който иска система за мазане на клапаните. Сложихме в тази фирма газова за 1800лв, най-висок клас Романо, каквато препоръчаха. Проблеми не е имало.

 

Наскоро в дългата тема за седмичките се появи колега, който има проблеми с К20 на газ, гаснещ, губещ монщност на газ, след като е сложил препоръчана газова в Еврогаз. От Еврогаз му казали, че проблема е от бобина и свещи и кабели и трябва да смени всичко, щото не било от газовата. От Юбико са му казали, че тези неща работят перфектно и това е безумие. И той съответно е пред дилемата да хвърля ли газовата или да даде сума пари да сменя части, които работят, за да им докаже, че проблема си е техен.

 

Та, ако си неразбиращ човек, препоръчат ти уж читава фирма за газови, фирмата ти обещаят звездите и накрая си оставят ръцете, какво правиш? Има ли механизъм да намериш кои са фирмите, които могат да сложат газовата като хората? Колко фирми според теб са газифицирали Легенди успешно? Това са все въпроси, които отиват в сметката "рискуваш да си прецакаш колата и да загубиш надеждността". Казвам РИСКУВАШ, не че задължително ще стане така. Както като купуваш стара кола - може да излезе кенеф, може да излезе и по-надеждна от нова. Но цената на старото е ниска, защото риска е много по-голям от колкото при новото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом и на тая кола намерихте кусури..., работата е сериозна... :lol:

Това е лимузина бре хора..., не е CRX.

Направена е за дълги разстояния или къси примерно - да идеш да вземеш госта си от летището до офиса.

Спокойно и сигурно каране, с всичките му удобства.

Не е за 20 - 30 годишни, да я юркат от кръстовище до кръстовище.

За нея важи приказката - Ако имам пари за Ferrari, ще си купя NSX...

В този ценови клас си заслужава всяка стотинка. :punk:

Точно казано!

 

 

Наскоро в дългата тема за седмичките се появи колега, който има проблеми с К20 на газ, гаснещ, губещ монщност на газ, след като е сложил препоръчана газова в Еврогаз. От Еврогаз му казали, че проблема е от бобина и свещи и кабели и трябва да смени всичко, щото не било от газовата. От Юбико са му казали, че тези неща работят перфектно и това е безумие. И той съответно е пред дилемата да хвърля ли газовата или да даде сума пари да сменя части, които работят, за да им докаже, че проблема си е техен.

Да събере мнения и от други места и ще разреши проблема. Вероятно една настройка на АГУ другаде ще оправи нещата, щом въпросните не стават. Както е вероятно и автомобила да има нужда от обслужване. Бензина се възпламенява много по-лесно от пропан бутана и евентуалните проблеми със запалителната система веднага лъсват с поставянето на АГУ. 

 

Та, ако си неразбиращ човек, препоръчат ти уж читава фирма за газови, фирмата ти обещаят звездите и накрая си оставят ръцете, какво правиш? Има ли механизъм да намериш кои са фирмите, които могат да сложат газовата като хората?

Няма такъв механизъм, за съжеление... живеем в България и думата "ГАРАНЦИЯ" е широко понятие.

 

vanio_tt - пак подчертавам - не съм от хората против LPG.

...................................................

Това са все въпроси, които отиват в сметката "рискуваш да си прецакаш колата и да загубиш надеждността".

Все си мисля, че сметката ти не включва горното твърдение.

А второто твърдение и доводите дето си избройл важат за абсолютно всеки един автомобил.

K20, K24, както и J35 не са нито с турбо, нито с дир.впръскване и не са трудни за газифициране. 

 

 

Колко фирми според теб са газифицирали Легенди успешно?

Няма как да знаем колко са се опитвали - вероятно почти всички.

 

В Козлодуй има 4 Легнди:

 

1. Служебна на АЕЦ "Козлодуй" - няма АГУ (кара се на бензин)

2. Лична на изп.директор на АЕЦ "Козлодуй" - няма АГУ (кара се на бензин)

3. Моята - кара се с ROMANO

4. На приятел - кара се с Landi Renzo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв разход дава Легена:)))Конкретно ме интересува да си го пусна на темпомат 120-130км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ора, ... пийте по една бира и се успокойте малко, бре... :punk:

Тя веке темата и тя забрави за какво е, ама - какво му е толкова трудно за газифициране на тая колица - по нагоре нещо такова се спореше.

Лично съм си слагал уредби на какво ли не -  Accord Aerodeck 88, Renault 21, Feroza, Prelude 3 gen. - с два карбуратора, 4 ген, какво ли още не...

Всичко се газифицира - стига да имаш нещо между ушите и то да работи...

Тоя сервиз, ония сервиз - половината не могат да се изпикаят сами, а вие си вадите изводи от дейността им.

Тоя автомобил е невероятен и ако имам пари, ... ей ся отивам и го лапам - колата де... :lol: :lol: :lol:

Няма нищо общо с разни Акорд - и и това, че не намери пазар нищо не значи, ... всъщност значи - говори за тъпотията на купувача...

Наздраве момци, ... не гледайте толкова сериозно на живота.

Никой няма да излезне жив от него... :punk:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен.Колеги дайте повече информация за смяната на хидравличната течност в "съединителите" на Legend-а.Интервал за смяна. Цена.Може ли в "домашни условия" да се сменя? Как да разбера дали е сменяна течността ако отида да си купя Legend-а на 60 000 мили?И защо няма , никой не продава (в Англия включително) Legend след 2009?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен защото кожата на шофьорската седалка и кората на вратата изглеждат така сякаш е минал няколко пъти по 153903км.Забелязвам, че няма стелки.Сигурно и те са били супер захабени от големия пробег и не им се е разправяло да купят нови.На живо и при един тест драйв може и да има и други кусури.

 

 

 

Няма нищо общо с разни Акорд - и и това, че не намери пазар нищо не значи, ... всъщност значи - говори за тъпотията на купувача...

 

Моето мнение е много близо до това макар и с едно на ум

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...