Petyo Tsanov 0 #1 Публикувано 4 Март, 2014 Придръпване на газ ми се получава когато карам на 2-ра без газ и при леко плавно поддаване на газ колата почва да придърпва и да се разтриса докато вдигне малко над 1000 оборота това го прави в промеждутака от 700 до 1000 на 2-ра. Преди повторната настройка ми го правеше до близо 2000 оборота.... също и на 3-та предавка от 1000 до 2000 оборота? Някой имал ли е такъв проблем? Газаджите смениха свещите и ми обясниха, че идва от закъснението на впръскване на гориво при газта. При бензина компа го правел на 2сек а на газта на 6сек и от там се получавал лекия лаг и придърпване? На бензин нямам такива проглеми? Също проблема в момента се появява само при плавно поддаване на газ при рязко няма проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 4 Март, 2014 Закъснение на впръскването има при дълги маркучи от рейката на колектора.Кое при Екуто става за 2-6 секунди?Време за впръскване е 2,5мс на празен ход? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chepho 0 #3 Отговорено 4 Март, 2014 Аз го имам същия проблем от окoло 10 дена , но не е всеки път, но определено е когато натискам плавно/леко педала и засега само на втора скорост съм го забелязал. Оборотите не съм забелязал в какъв диапазон са. Мислех си че може и да е от газта . Последно време сипвам само от ОМВ , заради ваучери, които ми дават от службата. Разхода също ми се е вдигнал , последните две засечки от празно и сипано за 20лв - 97.5км, което е 16.5/100км. градско. При теб какъв разход дава? С романо съм от 20 000 км и до сега не съм имал грижи освен с разхода. Сменял съм филтър на газта преди 7 хил. км. и свещи преди 18хил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #4 Отговорено 4 Март, 2014 (Редактирано) Закъснение на впръскването има при дълги маркучи от рейката на колектора.Кое при Екуто става за 2-6 секунди?Време за впръскване е 2,5мс на празен ход? От това което гледах на компа на газаджията времето за впръскване на бенз на празен ход беше 2.6сек а на гас 6сек. Въпреки, че сега като се замисля по скоро би трябвало да е "ms". Като цяло ми обясниха, че проблема идвал от разликата във времето на впръскване на газ-та. @Chepho - И аз мислех в началото, че е от газ-та и от центровката, но уви не е от тях... сипвах газ на Петрол после на Еко разлика няма с 30лв минавам около 170-180км градско още не мога да я засека добре. Газовата е ловато всичко си е на ловато части и софт. Преди проблема при мен се проявяваше м/у 1000/2000 оборота при плавно поддаване на газ и при по рязко на 2-3 предавка. В момента след регулажа като минах 1000км на газ проблема е само на 2-ра м/у 700/1000 оборота при леко и плавно поддаване на газ, при по рязко настъпване няма проблем. Чудя се какво да правя дали да се примирявам или да ходя при други газаджии или да сменям и бубините... MarkonyГледах кутийките, но това което ме притесни, че таблицата им започваше от 1000 оборота а при мен проблема е от 700 до 1000 Редактирано 4 Март, 2014 от Petyo Tsanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 4 Март, 2014 Ok Петьо,то основната работа по настройка на ГИ от "газаджиите" е да напишат тия милисикунди в ония кутийки.Сещаш се защо сложих кавичките нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #6 Отговорено 4 Март, 2014 Ходи при други газаджий Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
excalibur 1 #7 Отговорено 5 Март, 2014 Колега,и при мен е точно същото положение.Не мисля,че ако смениш бубините ще ти се оправи положението защото аз съм с нова рейка и пак е така.Явно всичко е до настройка,но нали знаеш че са любезни майсторите до като ти вземат парите а след това казват,че всичко ти е наред.А колкото до разхода аз минавам с 20лв. 120/130км смесено каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 5 Март, 2014 Много сте далече...не мога да помогна,търсете кадърен газаджия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #9 Отговорено 6 Март, 2014 Много сте далече...не мога да помогна,търсете кадърен газаджия.Колега проблема може ли да е само от разликата във времената? За да търся по-хубави инжектори? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 6 Март, 2014 Айде да уточним проблема.След 2-та настройка проблема ти остава в режим принудителен празен ход.Това е режим в който си пуснал газта и си на скорост,а оборотите са ти близко до 1000.Кутията ти е ръчна и на бензин си работи прекрасно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #11 Отговорено 6 Март, 2014 (Редактирано) Малии какви са тези придърпвания ??? Каква ти е газовата колега ? Наистина трябва да смениш газаджията ! И с инжектори на Фобос от най-евтините този двигател трябва да работи без проблеми! Що ти ще търсиш инжектори ? Майстора за какво си му плащал ?Къде прави монтажа. Редактирано 6 Март, 2014 от iso_eu 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #12 Отговорено 6 Март, 2014 Като си от София питай колегата Moonchild,той имаше проблеми с неговия акорд и някакъв добър газаджия му ги реши с добра настройка оффтопик:Що ми се струва,че в повечето теми яко се фърля боб и се гадае кво ще стане 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 7 Март, 2014 Ами не е баш така.В момента водя студентска практика с момчета от 1-до 4 курс.Обучавам ги за диагностици. Задачата е :"Автомобил с двигател 1,6 и 16 клапана придърпва при средни обороти при рязко подаване на газ.Двигателят е обслужен,сменени филтри и масла и проверено газоразпределение.Какви са предполагаемите проблеми с двигателя" Отговорите: 1.Капачка и палец 2.Кабели 3.Свещи и кабели 4.Двигателя бензинов ли е или дизелов? От тия 4-ма студенти един мисли,другите са форумни тролове При всяка задача трябват входни данни.Затова задавам кофти въпроси вместо да отговарям директно.... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #14 Отговорено 7 Март, 2014 Ха-ха Маркони, това е много готино. Нека позная, че си си харесал студент №4 иначе можеш да ме обявиш и мен за трол. Аз лично като ходя на лекар, гледам да му дам колкото се може повече информация с риск да го отегча инак ще предпише веднага скъп антибиотик. Следя продължението с интерес.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #15 Отговорено 7 Март, 2014 Нещо много станаха тъй наречените " газаджии " ... От там май идва проблема. Ако тези ГИ са толкова капризни, по - добре май човек да си кара на изпитаната стара газова уредба. п.п. Ще взема и аз да проведа един курс, ама с девойки... , може да имат повече идеи от тролчетата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #16 Отговорено 7 Март, 2014 Не е въпроса какво харесвам аз.Масово вузовете ни бълват неподготвени за живота студенти.Обучавам студенти...15 години вече и се налага на бакалавър да му обеснявам елементарни неща.Това и мен ме плаши като отида на доктор... АКо трябва да съм искрен ..... прекалено много искам от тях,защото ги обучавам под стрес-системата на Др.Хаус.Колкото и да е смешно това е начина да излюпиш един специалист. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #17 Отговорено 7 Март, 2014 (Редактирано) Аз пък чета темата като страничен наблюдател и за пореден път се убеждавам, че всичко на този свят се плаща по един или друг начин, зависи кой какво си избере. Като знам колко теми има само за проблеми с газта или по-скоро с неправилната и употреба, сигурно са повече от половината: на кой му претрисало, на друг не му държало обороти, трети му горяло много, друг пък читав майстор не можел да намери и т.н. и т.н. Имаше даже и тема за и против газта и там убеждаваха, че било два пъти по-евтино на газ! Само че загубеното време и скъсаните нерви никой не каза по каква тарифа да ги смятаме! Извинявам се за офтопика, но просто не се сдържах да не кажа, че няма как и вълка да е сит и агнето цяло! Сега веднага ще завалят мнения как някой нямал с години никакви проблеми и си избил газовата уредба многократно и т.н. За мен това са частни случаи, потвърждаващи правилото, че масово газовите уредби създават проблеми! Причината е, че масово се слагат такива от неграмотни майстори и когато обикновения човек, който не е длъжен да познава устройството на автомобила си сложи газово устройство на колата с цел икономия, резултата е може би спестени пари от гориво, но така или иначе дадени за нещо друго, а като страничен ефект: скъсани нерви и пропиляно време. Пиша това с цел бъдещите "газаджии" да бъдат запознати с двете страни на медала и тогава на собствен риск и преценка да се хвърлят в гьола, а не в последствие да кажат: аз ако знаех ква занимавка ще бъде, никога нямаше да си сложа газово... П.С. Извинявам се за офтопика! Това е лично мое мнение, нямам намерение да влизам в спорове с никого, а и темата не е за това! Редактирано 7 Март, 2014 от Prelude98 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #18 Отговорено 7 Март, 2014 Много си прав Markony, лошото е май, че тази тенденция се задълбочава - масово се бълват неграмотни и немислещи хора. И като се отсее плявата, накрая остават много малко. Те не могат да пишат, какво остава да... Лоша работа! п.п. Форсирай ги по - често, да им се включва VTEC - а, ... да им припарва, тогава се вижда кой за какво става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #19 Отговорено 7 Март, 2014 Мдаа - можеда са безпроблемни ГИ и да служат верно ако се монтира и настрои от кадьрен майстор !Аз сьм газифицирал наколко коли и не сьм имал проблеми от това че колата еминала на газ ! Та случайни работи няма . Като се измайстори правилно ще работи безпроблемно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #20 Отговорено 7 Март, 2014 Така е,за съжаление клиента не знае колко е сложно. Аз не съм дилър на определна марка,но имам присантиман към някои модели. Технологията е следната. 1.Избор на ценови диапазон-определя се от клиента. 2.Преглеждам колата и преценявам за място на редуктор,бутилка, пълначно. 3.Измервам времена на впръскване-свързано е с избор на дюзи 4.Избор на редуктор-свързано с мощност. 5.Избор на бутилка-свързано с модел 6.Сега трябва да сглобя комплект,това означава да познавам всички редуктори и компютри и да знам кой с кой може да работи.Софтуера ще ми поддържа ли избраните дюзи или не?Тъкмо съм избрал комплект...поръчвам-доставчика вика "шегуваш ли се?"Модела бил спрян от производство.Айде пак всичко наново с новите данни. 7.Монтирам,влизам в форума на марката да прочета за проблеми-избирам място връзване към маркучите на парното. 8.Харесал съм си място,ама там са запалките на ксенона,айде сваляй ламарини мести всичко. 9.Затварям ,настройвам-колата кукла. 10.На другия ден клиента се връща бесен...1000 проблема.Термостата отворен,газта на 5 градуса,свещите били на 30к километра,Ел.огледалата не се отварят....Единствен виновник-аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #21 Отговорено 7 Март, 2014 Айде да уточним проблема.След 2-та настройка проблема ти остава в режим принудителен празен ход.Това е режим в който си пуснал газта и си на скорост,а оборотите са ти близко до 1000.Кутията ти е ръчна и на бензин си работи прекрасно? Да, на бензин работи прекрасно, кутията е ръчна, проблема идва точно при режим принудителен празен ход когато съм на около 700 оборота на 2-ра предавка само когато настъпя плавно газ-та при по рязко настъпване няма проблем! В момента в който мина 1000 оборота всичко се оправя. п.с: Гледах кутийките, но това което ме притесни, че таблицата им започваше от 1000 оборота а при мен проблема е от 700 до 1000 @iso_eu газовата е Lovato всичко италянско с италянски софт. Монтажа е правен в powergas @Prelude98 колега в интерес на истината дори и да не оправя този проблем пак не бих карал на бензин , не е чак такава болка за умиране просто си падам малко перфекционист и искам всичко да ми е 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #22 Отговорено 7 Март, 2014 Ами няма лошо, аз просто казах, че хората трябва да са запознати с проблемите и тогава да преценяват дали да слагат газ Надявам се и след 2-3 години живот и здраве, ако си със същата кола и караш на газ да си все още на това мнение 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #23 Отговорено 7 Март, 2014 (Редактирано) Аз се опитах да кажа че имам доста коли на газ - не че съм майстор ! И ползвам газ от 1998 в колите си ! Това че си на газ няма проблеми ! Има проблеми ако не си поддържаш колата или ако имаш кофти монтаж ! Какви са проблемите като си на газ бее колега prelude 98 ??? Ти знаеш ли какви са проблемите като караш на Български бензин ??? А като си на Българска нафта - знаеш ли какви са проблемите ? А на последните две български горива комбинирани с вода и парафин и разни утайки какъв е ефкта знаеш ли ? Ами керосин в горивото ? ПП Защо ползваш ел.енергия от АЕЦ Козлодуй , а не ползваш светлина от свещи ? Редактирано 7 Март, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #24 Отговорено 7 Март, 2014 Пичуе , дайте да не размиваме темата на момчето.Колегата си има проблем. " От това което гледах на компа на газаджията времето за впръскване на бенз на празен ход беше 2.6сек а на гас 6сек." Такова съотношение между газовите и бензиновите времена на празен ход не е правилно.Отделно пък 6 мсек, за празен ход на Ловато инжектори е твърде високо.Или са му малки инжекторите или не е правилна картата. Дори и да има проблем с тоците , е добре това да се оправи , пък тогава ще се види, има ли и нещо друго. Затова Петьо,ако си сигурен в това , което си видял, си направи консултация с някой друг "газаджия" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #25 Отговорено 7 Март, 2014 Подкрепям Кринг.Автокалибрацията е минала криво,може вентилатор да се е включил.Нормалното време е 3-3,5 мс на газ.Това че таблицата почва от 1000 не е проблем.Софтуера е направен за улеснение на газаджиите,не се приема букввално.На практика режимите са много повече от 256. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #26 Отговорено 7 Март, 2014 Ако е ловато смарт на празен ход трябва да е около 5 мс. 3-3,5 им е минималното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikstar 0 #27 Отговорено 17 Март, 2014 Колега и аз имам същият проблем. На 2 най-вече ако подам плавно газ и колата придърпва като това се случва в 90 % от случаите, както и леки придърпвания в оборотния диапазон 1000-2500 пак понякога. Всичко съм сменил без бубините, които поради разбираеми ценови причини не прибързвам да заменя. Консултирах се с 2 майстори и ми казват че това продърпване идва само от тоците - свещи и бубини. Търсих да намеря някъде където правят диагностика на бубини (за да разберя поне 1 или 2 са здали багажа) но не намерих нищо адекватно. Реших да си кипя една нова и да я сменям цилиндър по цилиндър, но и това не даде резултат. Прави ми впечатление че винаги като ми закачат колата на диагностика към газовият комп. и проблема с придърпването не се проявява, нз възможно ли е да е случайно или има някава връзка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
side_slip 0 #28 Отговорено 29 Март, 2014 Здравейте колеги .. имах същия проблем при предишната ми Хонда .. преди да предприемете каквото и да е просто си почистете инжекторите .. при мен това беше проблема .. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikstar 0 #29 Отговорено 6 Април, 2014 При поредната диагностика ми излезна грешка: P1298 Electric Load Detectorнз може ли това нещо да има връзка с придърпването на газ и свързано ли е по някакъв начин с запалителната система и като цяло някои сблъсквал ли се е с разрешаване на тази грешка и от къде идва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #30 Отговорено 6 Април, 2014 Здравейте,@nikstar: Страница 342 и 343 от мануала е описана твоита грешка (P1298 Electric Load Detector), май имаш проблем с тоците.Ако го нямаш: http://downloads.hondatech.info/Auto/Manuals/CR-V/1997-2000-HONDA-CRV-SERVICE-MANUAL.pdfНадявам се да съм помогнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikstar 0 #31 Отговорено 8 Април, 2014 Благодаря на колегата NEKTAR за помощта !Намерих устройството с размерите на кибритена кутийка в нета за 30-на $, с доатавки и др. ще дойде двойно.Ето и линк:http://www.ebay.com/itm/GENUINE-HONDA-CIVIC-CR-V-ELEMENT-FIT-ELD-ELECTRONIC-LOAD-DETECTOR-38255-S5A-003-/281149951122Ако някой е намирал нещо подобно в БГ и от къде ще му бъда благодарен.Четейки някои коментари за него мисля че може да има пряка връзка с придърпването в ниски обороти на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #32 Отговорено 8 Април, 2014 Здравей,@nikstar: колега сподели как стигна до там. Мина по цялата табличка yes/no и накрая се оказа Replace the ELD?Ако да и напишеш какво точно си направил на всички ще им е интересно.Поздрави и дано да ти се оправи придърпването, че е много гадно аз още не съм и свикнал на CR-V-то и сам си го правя придърпването като пусна по рано съединителя или върна газта преди да съм върнал съединителя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #33 Отговорено 8 Април, 2014 Моя го няма откакто имам колата и няма разлика във вървенето Тук бях питал и ми каза Маркони,че не е от голямо значение А иначе и аз имам лек проблем и се надявам да може газаджията да ми го излекува,че почва да ме дразни много При 110 на 3500оборота на баир почва да придърпва и има детонации,което ме навежда на мисълта,че сместа е бедна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikstar 0 #34 Отговорено 8 Април, 2014 @NEKTAR колега зачетох се в manuala но все още не съм го прилагал по схемата yes/no, прецених че ако му е ниска цената по добре да го сменя. Изглежда това нещо се чупи при доста модели на Хонда.тука малка дискусия за проблема:http://www.hondasuv.com/members/archive/index.php/t-52728.htmlа тук с снимки как се сменя ELD:http://www.ephatch.com/forum/showthread.php?56897-How-To-Replace-ELD-(Electric-Load-Detector)-w-part-(P1298)Заинтригуваме обаче коментара на колегата Drone че при него го няма. И ми е интересно дали е свалено точно поради тази причина с газификацията.Ако не върши нъкаква важна роля по тоците и може просто да се отсрани би било най-простото ни решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #35 Отговорено 8 Април, 2014 Аа сега чак видях,че си с Црв при вас май е малко по-различно. Тука пак питах и пак Маркони обясни.Та нямам идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uhiaan 1 #36 Отговорено 12 Юни, 2014 Новак, разреши ми да ти препоръчам сервиз за газови уредби , на бул.ЕВРОПА от центъра към караулката малко преди триъгалника Люлин има една бензиностанция в ляво малко под ъгъл на платното , та преди нея две или три пресечки пак от същата страна( на бензиностанцията) в посока Орион малко на вътре , но от пътя се вижда сервиза на два етажа и табелата му(горе високо), е въпросния сервиз .Аз съм клиент на сервиза и бях там преди седмица. Преди диагностиката и реглажа не бях много доволен , мислех си че много желая от 150 коня на 10 години , но след реглажа ... сам Д О В О Л ЕН напълно от тези 150 коня.Дано съм ти бил полезен брат.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Metodi Petrov 3 #37 Отговорено 12 Юни, 2014 Колеги и аз имах проблем с придурпване в ниските обороти, реглаж на клапани и центровка на газта и колата е перфектна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaze 10 #38 Отговорено 12 Юни, 2014 При мен имаше нещо като вибрации/придърпване, основно при ускорение на втора над 2500-3000 оборота, на газ. Смених въздушния филтър и сега ускорява мазно. Доколкото знам газта е по взискателна към филтърчето и си иска по-честа смяна, така че може да се почне и оттам, поне изваждането не е страшно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #39 Отговорено 16 Юни, 2014 Не знам точно на кое викате придърпване. При мен единствения проблем е, че като тръгвам колата рязко се ускорява и не тръгвам ли леко на полусъединител, ще се джасна в някое задръстване, другия вариант е да тръгвам на 2ра. Проблема го има само на газ. Чета че придърпвала при 700 оборота...добре де, 700 оборота не са ли малко малко за да върви една кола? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове