Emicha 1859 #1 Публикувано 6 Януари, 2014 (Редактирано) Случи се вчера на място.При палене на колата, с натиснат педал на съединителя ,в момента на завъртане на стартера, нещо изщрака , усети се на самия педал.Явно съединителя не отделяше и колата искаше да тръгне.След повторен опит всичко си дойде на място и се прибрах .Тази сутрин същата работа, не отделя съединителя, паля я на 1-ва скорост и не мога да превключа на по-голяма предавка и така до поредния светофар, където я гася и като светне зелено ,пак въртя на скорост паля и потеглям.Половината София я минах така, докато по едно време се оправи и взе да си превключва нормално.Стигнах до сервиза без проблем, но там като я изгасих, отново същата работа.Помпите според мен сработват, защото вилката си се движи. Спирачната течност е сменявана миналата година /доста е тъмна обаче/ но няма никакъв теч, стой си на мах. Нещо не може да натисне съединителя за да отдели както трябва.По принцип, самия педал на съединителя си беше доста твърд /3-та година е така/, отделяше по-нагоре, а сега го усетих една идея по-мек, но като си отделяше го правеше пак на същото място. Утре ще я разглобяват в Юбико / според тях е нещо по самия съединител/, обаче сега - какво според вас може да се окаже? Притискателен диск, феродов диск, лагер, вилка , или....???.......- да не би нещо пак да е свързано с помпите и само да разглобяват напразно? Редактирано 6 Януари, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 6 Януари, 2014 Сеъдинителя прави силата.....притискателя по точно,но така или иначе ще смениш всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #3 Отговорено 6 Януари, 2014 Абе то е ясно ,че ще сменя целия комплект ако се окаже от него, обаче нещо не ми дава мира мисълта ,че някоя гумичка на някоя от помпите е заминала и не прави необходимото налягане, за да натисне както трябва вилката и лагера, за да преодолеят силата на притискателния диск. Имам чувството че 1мм. ход не му стига.Интересно е също, че като се оправи по едно време си заработи без проблем, но щом я изгасих и пак не ще да отделя - ей това не мога да си го обясня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #4 Отговорено 6 Януари, 2014 Помпа е проблема!Не сваляй кутията, оправи си помпите.Миямото знае, че при въздух, малко течност или скапана помпа съединителя става "една идея по-мек", ма що те вкарва във филма нзн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 6 Януари, 2014 Бе като искате сменяйте помпи,ваша си работа :lol:/> Споко няма да е гумичка,няма да се минеш ......ще се поохарчиш за новата година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #6 Отговорено 6 Януари, 2014 Я изкоментирай черната течност, специалист!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #7 Отговорено 6 Януари, 2014 (Редактирано) Ясно е че ще се поохарча, ама въпроса ми от горното мнение си остава и ме човърка. п.п. А и не искам да се караме и спориме , а просто да предполагаме . То утре ще стане ясно всичко и ще напиша какво е станало. Редактирано 6 Януари, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 6 Януари, 2014 Ако вилката се движи както Емо казва,няма как да е помпа НЕспециалист.Утре ще коментираме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #9 Отговорено 6 Януари, 2014 Аксиалния лагер се движи по един водач.Там често става ръбче.Движението на лагера напред назад и тракането на тъпия дизел,с малко прах и масълце става абразив.Гледам искри прехвърчат нагоре?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #10 Отговорено 6 Януари, 2014 Не е точно по-темата, но понеже имах един словесен дуел с колеги от форума, ще ми е интересно колегата да сподели колко ще му струва смяната на съединител.П.П. Интересува ме, защото и аз карамм същия дизел.Лека вечер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #11 Отговорено 6 Януари, 2014 Как се движи вилката?!?Значи в един момент няма проблем, след една цигара време има...Търкалета и глупости! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #12 Отговорено 6 Януари, 2014 (Редактирано) Cucy , цените които ми обявиха в Юбико са: труд 300лв. ,комплект съединител /притискателен и феродов диск + лагер/ на Лук в опаковка на Лук - 600лв. , същия комплект на Лук, но в опаковка на Хонда 750лв. но с поръчка от 10 дни.Сега, аз имам възможност да го взема целия комплект /първия вариант/ на почти половин цена / и съм сигурен, че и те го взимат от това място/ но това ще го реша утре /имам нещо наум и ще го споделя утре/.d1ma, даже не е и една цигара време, щом се оправи си включваше без никакви ядове, ама щом я изгасих пред сервиза няма и минута и неще. Даже монтьора като се опита да я запали на скорост с натиснат педал,видях че предава напъна и на задните колела и то доста осезаемо.Иначе забравих да спомена как се оправи: както карах на 1-ва успях да изключа и пробвах да включа на 2-ра ,обаче не ставаше, пробвах и на 3-та също не включи, викам я на 4-та и се получи.Между временно стигнах до поредния светофар и от 4-та изключи много лесно.Без да гася колата пробвах да включа на 1-ва за да потегля след зеления сигнал и тя се оправи и нямаше никакъв проблем да я закарам до сервиза.Нямаше нито боксуване,нито придърпване ,нито претрисане, ускоряваше си нормално все едно нищо не се случвало, до момента в който я изгасих, а минах около 40км. градско.Минава ми и мисълта, че нещо се е разместило-разкачило , я лагер,я вилката нещо и като я изгася от вибрациите...... ,абе утре ще се види. Редактирано 6 Януари, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #13 Отговорено 6 Януари, 2014 Emich, извинения за въпроса, но колата на колко хил. км е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #14 Отговорено 7 Януари, 2014 Vesi , не спиш ли:D/>? Иначе сега е на 195 х., за 3г. и врътнах 50 х. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #15 Отговорено 7 Януари, 2014 (Редактирано) Аз съм на около 18 и нещо си ( часа ) сега, но както и да е.Прости за въпроса, но исках да знам, кога се появява проблем.Успех, дано всичко да е ОК. Редактирано 7 Януари, 2014 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 7 Януари, 2014 (Редактирано) Емичи и ти не си спал, сън те не е хванал, гледам тука има залагания помпа-съединител-вилка с лагер, аз не съм специалист амо щом ще залагаме мисля да се пробвам, залагам една боза със захар от 2,30 килото че не е съединител, на Маркони идеята наи ми допада :)/>/> ама да видим Емича днеска кво ще каже :)/>/>п.п. Аидее бре Емоооо 18 часа стана, ще ми се вкисне бозата :)/> Редактирано 7 Януари, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #17 Отговорено 7 Януари, 2014 (Редактирано) Благодаря за отговора колега. Това е в пъти по-реално от колегите "специалисти", според които смяната струвала над 3000 лева, ама то само пред компа съвети и мнения е най-лесно. Успех с ремонта, но според симптомите и според мен не е съединител. По скоро помпа, но и аз само предполагам. Редактирано 7 Януари, 2014 от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #18 Отговорено 7 Януари, 2014 И сега, най-накрая, отварям плика и обявявам победителите! А те са ТРИМА: 1.Заминал демпферен маховик. 2.Заминал притискателен диск. 3.Заминал лагер. Най-голям виновник-притискателния диск /макар,че изглеждаше като нов/ или по-точно, изпаднал един голям нит от него, който най-вероятно е счупил и едното ухо на лагера. За демпферния маховик - беше се разхлопал .Учудващо феродовия диск не беше мръднал. Смених всичко: демфер, притискател, феродов и лагер. Резултата: всичко заспа - педала вече е доста мек и се натиска с минимално усилие ,за разлика отпреди това, вече изчезна и това гъделичкане което макар и малко, усещах на стъпалото когато беше леко натиснат /при обран празния ход на педала/ . Друга промяна която усетих- при движение на голяма предавка ,но с по-малка скорост и минимална газ, вече го няма това дразнещо придърпване-притрисане, което те кара да превключиш на по-долна скорост. Иначе, работата която свършиха момчетата от сервиза, не беше никак малко - разглобиха почти цялата предница,в коша остана само двигателя и радиаторите,абе направете сметка щом бяха свалили чистачките и пластмасите под стъклото /и аз не повярвах като видях ама се убедих / ,източване на антифриз и разкачане на системата, цялото магаре,кори и т.н. абе всичко, но за сметка на това бързо и качествено - доволен съм и според мен си заслужиха парите. Та това е. п.п. Умишлено не пиша нищо за парите /съображения/, но ако някой го интересува ще му отговоря на лични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #19 Отговорено 7 Януари, 2014 Наздраве на разбирачите 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #20 Отговорено 7 Януари, 2014 Жалко че не си писал цифрата, чакам да видя какво ще пише колегата cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 7 Януари, 2014 Тц тц тц Миямото да каже къде да му пратя бозата ние с тънките ремонти се изложихме, Емича е имал да дава тая година още в самото и начало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #22 Отговорено 7 Януари, 2014 Благодаря за отговора колега. Това е в пъти по-реално от колегите "специалисти", според които смяната струвала над 3000 лева, ама то само пред компа съвети и мнения е най-лесно. Успех с ремонта, но според симптомите и според мен не е съединител. По скоро помпа, но и аз само предполагам.Колега напиши нещо,че ще си лягам Ако искате адекватни и логични предположения не бъдете иронични :dry: Верно съвет пред компа е най лесно и само предполагам не си от "онези начетени клиенти"които чупят ръчички с увиснали ушички,като изоставена болонка на автогара пред сервизите на колегите"специалисти" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1007 #23 Отговорено 7 Януари, 2014 (Редактирано) Аз май се сещам за темата но може и да греша но по принцип , смяната ще ти е 3000 ако купиш и оригинален маховик + оригинален компелкт съединител + смяната в сериозен сервиз със сериозни механици.Това не е като да смениш маслото с филтъра Редактирано 7 Януари, 2014 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #24 Отговорено 7 Януари, 2014 На кое казваш оригинално? Съединителя на тая хонда е ЛУК, както и маховика. Така си излиза от завода в Англия. Съединител ЛУК в кутия ЛУК е между 500 и 600 лв. Маховик ЛУК в кутия ЛУК е между 2000 и 2200 лв. В Хонда кутии цените са с по 200-300 лв отгоре. По-нататък сами можете да си направите сметките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #25 Отговорено 7 Януари, 2014 Хайде от мен да мине, да не ви държа будни. Интересни цифри колега!!! Според теб кое е оригинално, ако не това с което колата излиза от завода?А това колко са оригинални частите и какво всъщност ни слагат по сервизите, нийой не знае.А колегата с кършещите пръсти така и не го разбрах какво иска да каже.Лека нощ и до утре!:-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #26 Отговорено 8 Януари, 2014 Какво да ти сложат в сервизите колега като този съединител и маховик ги правят само "ЛУК".И в опаковка "Мифуне" да е вътре пак ще е "ЛУК".Ще помоля Емо да обяви цените без отстъпките за да им стане пределно ясно за какво иде реч.Въпросните Неспециалисти ги слагам под лупа в технически и при следващи грешни диагнози отиват в групата на Barsi п.п:Да живеят фирмите BOSCH и LUKп.п:ПичУи на тема N22 съм готов да защитавам доктурантура 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #27 Отговорено 8 Януари, 2014 (Редактирано) Моля Ви, спрете със споровете Кое, Колко и Кой - темата все пак може да е полезна на някой колега.MIYAMOTO, точно за да не се стига до спорове, не казах колко ми е струвал ремонта, но клиентските цени, по твоя молба, мога да споделя.Демпферен маховик ЛУК - 1855,00 лв.Комплект: притискателен диск, феродов диск и лагер - 550,60 лв. Труд -400,00 лв.п.п. И понеже както ви казах ,че причината е в изпаднал нит от притискателния диск, а той както и феродовия диск са почти като нови, никакво износване, надиране или следи от работа, учудващо чисти /все едно са извадени току що от опаковка/, имате ли идея дали може да се възстанови и заслужава ли си да се пробва? Редактирано 8 Януари, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #28 Отговорено 8 Януари, 2014 ...Въпросните Неспециалисти ги слагам под лупа в технически и при следващи грешни диагнози отиват в групата на Barsi ;)/... Ей, великия, много са ви крехки съединителите на ЦРВ-тата!Искаш ли да не се мъчиш с лупата?!? Еmicha1, на пачка си, евала! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #29 Отговорено 8 Януари, 2014 Ей, великия,Не виждам повод за конфронтация тук.Колегата така си говори,просто не си му свикнал.Писнало му е от недорасляци дето серат по темите/не визирам тебе/с грешни мнения.Естествено това е форум и всеки има право да пише,но я да си дигнат ръцете всички ,дето са сменяли повече от 1 път демпферен маховик на ЦРВ и да приключим темата.....???? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #30 Отговорено 8 Януари, 2014 (Редактирано) п.п. И понеже както ви казах ,че причината е в изпаднал нит от притискателния диск, а той както и феродовия диск са почти като нови, никакво износване, надиране или следи от работа, учудващо чисти /все едно са извадени току що от опаковка/, имате ли идея дали може да се възстанови и заслужава ли си да се пробва? Че как да няма, щом е въпрос на един нит, занитваи и имаш пак готов оригинален комплект щом са като нови :)/> само че кога ли ще го ползваш :)/> Тука обаче......опааааааааааааааа, абе, всъщност от кво беше цялата беля тогава, щом са като нови значи не са износени, щом не са износени значи не е от тях, маи е от счупеното ухо на лагера :)/> Което пък значи че Маркони правилно се е насочил към тази му част от системата :)/> Което пък значи че Миямото не е на 100% прав :)/> Сори Миямото няма да пише боза, за нов претискател и диск бозата не се признава макар че ако нита е счупил ухото на лагера тогава става заплетен случаи :)/> Ама виж ако някои ден се видим бира ще черпя, помагал си на мен а и не само на мен, така че когато и да почерпя все си е на място :)/> Редактирано 8 Януари, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #31 Отговорено 8 Януари, 2014 Вие сте неспасяеми даже май е от ауспуха,а не от лагера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1007 #32 Отговорено 8 Януари, 2014 Колега Wyvern , под ОЕМ знаеш какво искам да кажа.Естествено , че си плащаш повече заради самата опаковка в някой случаи но колегата cucy над мен му сториха много 3к Те са си много но като искаш да караш такава кола то трябва да си помислил и за поддръжка.Дори и с афтърмаркет части , цената на ремонта пак стъпва толкова ако сменяш и маховик а и цените ги е описал Emicha1 като "клиентски".Иначе всеки си избира с какво да кара но при положение , че имаш да дадеш 1800.00лв за афтърмаркет маховик защо да не додадеш още малко и да вземеш ОЕМ-ски ? Същото важи и с комплекта съединител.Въпрос на виждане е. Това с отстъпките е странно нещо.Някой хора си мислят , че по default трябва да ги имат ама не е точно така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #33 Отговорено 8 Януари, 2014 (Редактирано) По гръб не падам/е :)/> Редактирано 8 Януари, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #34 Отговорено 8 Януари, 2014 (Редактирано) но при положение , че имаш да дадеш 1800.00лв за афтърмаркет маховик защо да не додадеш още малко и да вземеш ОЕМ-ски ? Същото важи и с комплекта съединител.Въпрос на виждане е.Защото в ОЕМ-ския вътре ще намериш абсолютно същия ЛУК и за съединителя и за маховика. А разликата ще я дадеш за труд. Ако ти се дават 200-300 лв за кутия с надпис ХОНДА и да си я закачиш на стената после това е друга работа. За колегата cucy понеже той спореше в другата тема и ни обяви за луди тия дето казахме 3000лв - ето ти цифрите от човек, който го е сменил не е ли близка цифрата??? Редактирано 8 Януари, 2014 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1007 #35 Отговорено 8 Януари, 2014 Да , не споря и казвам същото Просто е въпрос на виждане какво да сложиш и доста хора биха предпочели , да боднат ОЕМ заради близката цена макар вътре да е пак LUK.Иначе колегата "цуци" явно не му е за смяна още и са му казали че е 300 лева комплекта и да не се притеснява ама не е точно така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #36 Отговорено 8 Януари, 2014 Мислех да не пиша повече в тази тема, но като ме споменавате във всяко мнение, няма как трябваше да се намеся. Първо, никъде не съм казвал, че парите за съединителя ми се струват много, всичко започна от това, че един колега изтъкваше цената на съединителя като недостатък за тези коли, което не е точно така, защото на всяка друга с демпферен маховик цената ще е такава.... но нали всеки гледа да пише преди да чете, и нещата тръгнаха в друга посока....Второ, не знам за това как се изразявам във мненията си(за което разбира се бях порицан), но не съм обидил пряко никой във форума, както си позволяват някой колеги да наричат новорегистрираните потребители, цитирам "недорасляци дето серат по темите", извинявам се, че съм си позволил да изразя мнение...предполагам, че те са се родили научени....Хубава вечер и поздрави от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #37 Отговорено 8 Януари, 2014 Не се напрегвай, тука е така, нЕма се плашиш!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #38 Отговорено 8 Януари, 2014 цитирам "недорасляци дето серат по темите",Не съм имал предвид теб колега,ако четеш малко из другите подфоруми ще разбереш какво имам предвид.Всеки шофьор с 2 месеца стаж и гаечен ключ е завършен майстор,на 3-я месец става тунер,а на четвъртия..почва да ми дава акъл.Нищо лично към теб ,съжалявам че така е прозвучало.75-90% от мненията като съвети са грешни и затова се дразни Миамото и аз,както и други колеги ,които спряха да пишат.Като казвам колеги,разбирай майстори със стаж 15-на години.Ще кажеш ,че ни е изпята песента...Може и да си прав,но аз все още чета по цяла нощ новости,които в електрониката са много и затова постовете са ми по малките часове.Диагностиката е сбор от фактори,която колкото и да е смешно е описана подробно от производителя и само трябва да се чете.Симптоматиката не лъже.Лъже питащия,защото няма ухо и око да усети симптомите.Жив и здрав! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #39 Отговорено 10 Януари, 2014 Мислех да не пиша повече в тази тема, но като ме споменавате във всяко мнение, няма как трябваше да се намеся. Първо, никъде не съм казвал, че парите за съединителя ми се струват много, всичко започна от това, че един колега изтъкваше цената на съединителя като недостатък за тези коли, което не е точно така, защото на всяка друга с демпферен маховик цената ще е такава....Изчетох цялата тема с интерес (хубави дискусии са се заформили, шофьори учат майстори как се правят коли) и трябва да ти кажа, че и тук не си много прав .. Има автомобили с двумасови маховици, при които смяната на маховик и комплект съединител + трудът отиват на 1000 лв. но не са Хонди .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #40 Отговорено 11 Февруари, 2014 За да е пълна темата ,прилагам няколко снимки със счупените части : Лагера: Притискателен диск, долу липсващия нит: И здравия феродов диск: Дано се е получило,защото използвах новата опция за прикачване на файлове, за която благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове