Markony 2244 #41 Отговорено 27 Декември, 2013 Миналата седмица ревизирах глава ,заради добавка-следствие гарнитура.Водните магистрали на гарнитурата бяха запушени на 50%.На изхода от главата към парното дупката беше станала от 28 на 14мм,а останалото беше по термостата.Теча независимо от това не спря и сменихме и радиатор.Тотал излезе 1000 лв добавката.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #42 Отговорено 28 Декември, 2013 Между другото тази сутрин си поръчах от ебеи ендоскоп :)/> 6 диода 7мм глава, :)/> след 20 тина дена ще и бъркам по дуопките, и ще ви покажа бутало по бутало на къв хал са, плуват ли рибки в цилиндрите и прочие :)/> За клапата си прав, хич не ми мина през ума да я затворя :)/>Иий Слави, с тая машинка на колко места можеш да бъркаш и да изследваш! Чак ти завиждам. Дали ще можеш да погледнеш и състоянието на клапаните и леглата на Хондата откъм вътрешността на цилиндрите или няма как да се извърти нагоре змията през дупката на свещта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #43 Отговорено 28 Декември, 2013 Ти мани клапаните, ами и гинеколог може да стане с тази машинка .. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #44 Отговорено 28 Декември, 2013 Хахах, ми да, стол гинекологичен само ми трябва и пациентки ......, HondaExplorer ти кво си мислиш че и за тва не съм помислил 5 метра кабел е, през аспуха вкарвам и направо оглеждам изпускателните от горе , къде отиваш ти може би хехе шегичкам се де, клапаните няма как да видиш, няма как да се извърти на горе или на страни главата, макар че в комплекта има накраиник с огледалце за 90 градусов поглед но чак пък ЦЪК днес смених термостата на ланчока, еиии тва с парфюма е фаида, ако не друго то поне сега не мириша на масла и антифризи а на парфюм Подозренията от подгрева на колектора също са свалени, там е блок отливка, няма гарнитури които могат да изпуснат вода, а в самия колектор си е сухо и чисто не личи ако от горе е влизало антифриз ни петна ни нищо, тоя вариант отпада ще остане да свалям глава на пролет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #45 Отговорено 28 Декември, 2013 (Редактирано) Дано до пролет не ти се прииска ендоскопа да е водоустойчив! Редактирано 28 Декември, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #46 Отговорено 29 Декември, 2013 Водоустойчив е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #47 Отговорено 29 Декември, 2013 С какви параметри е ендоскопчето и каква е цената.И аз мисля да поръчам един да си правя ендоскопия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #48 Отговорено 29 Декември, 2013 Ми има наи различни, аз гледах да е с наи малка глава 7мм резолюцията на 99% от тях е 640/480 1/6 та сензор, щото има и с 1/9 6 диода с регулеруемо осветление, кабели от 2 до 7 метра дължина, и вади бая читава картинка, един познат от Варна ми го беше пуснал да видя, качеството е задоволително стига да не искаш да гледаш микроби Цена от 13 долара до колкото си щеш Моя е 17. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #49 Отговорено 18 Януари, 2014 Момци, ендоскопа от китаи доиде, утре ще и бръкна по дупките да видим на къв хал са буталата и има ли някое хубаво измито от горене на вода Ще кача видео да видите модерна работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #50 Отговорено 19 Януари, 2014 И на Хондата и на Хондатааа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #51 Отговорено 19 Януари, 2014 И така момци след повредения научен експеримент с високо технологична китаиска техника и образ граничещ с образа от камера на нокия 6100 ето и резултата. Колата явно гори вода от 1 ви цилиндър, то това си беше почти ясно предвид симптомите но трябваше и доказателство, за това след проведената ендоскопия пациента е обявен с остър пролапс на 1 ви проксален цилиндър. Дадено му е направление за хоспитализация или по скоро си мисля дали да не му намажа ските и да го заменя с джаз :)/> Писна ми от тея италянски кучки. Ето видеото от прегледа, по ред 4 кила от 1 ви цилиндър на сетне.1-ви цилиндър http://www.youtube.com/watch?v=Ec8BvRIJxuY2 ри http://www.youtube.com/watch?v=84Q1KjHanjQследва в следващото мнение че не можело да има толкова медиини фаилове в едно мнение...... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #52 Отговорено 19 Януари, 2014 ............ 3 ти 4 ти също ми се вижда бая избелен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #53 Отговорено 19 Януари, 2014 Слави ще работиш ли със здравната каса? Това определено е най-скучното видео което съм гледал. До последно чаках нещо да се случи. Поне дишането на Дард Вейдър да беше монтирал докато обхожда тая мистериозна повърхност. Майтапа на страна браво за ентусиазма! Сега чакаме снимки от един по-здрав хондовски стомах. А вие търговци на Джаз треперете, доктор Хаус вече броди! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #54 Отговорено 19 Януари, 2014 (Редактирано) Бате сега като имаш ендоскоп преди покупката на кола преглеждаш всеки цилиндър :D/>/> - направо лошо ще им стане на мошенниците търговци Че при покупката на стара кола това е най-трудно установимата болежка Е какво се шашкаш - една гарнитура и един вятър и колата става железна /> Само не продължавай да я караш много че може да се поукриви главата и да се наложи да я пилнеш повече:P/> и тогава пък ще я сгъстиш и ще тръгне да върви като на рали :D/> Редактирано 19 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #55 Отговорено 19 Януари, 2014 А не се шашкам, по на пролет ще я гътна, просто не ми се занимава, щото трябва след работа да работя по нея, нямам и топъл гараж всичко ще става от вън и така. А з акарането не мисля да я спирам тя е издържала така 3 години ще изкара още 2 месеца и без тва предназначението и е да ме кара само зимата на работа. Инак ако не се наложи да купувам друга глава щото нещо ме съмнява че тая може би е спукана, ремонта няма да ми легне повече от 100 лева заедно с шлаифа. HondaExplorer ендоскопа няма звук, а по салоните направо ще им бъркам под капаците на клапаните да видим колко им стърчат резбите на регулиращите болтчета на кобилиците Ся единствения лош късмет за тая ланча ще е ако изкочи някои хубав джаз автомат на добра цена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #56 Отговорено 20 Януари, 2014 Днес като се прибрах от работа взе да се мръква, беше 17,30, викам си имам около 15 мин да сваля главата преди да стане пълен мрак, мамка му не успях отне ми 90 минути и пълна тъмница но ето резултата https://www.dropbox.com/sh/i4da7nwma6bekml/DCBf9v7spx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #57 Отговорено 20 Януари, 2014 (Редактирано) Абе-много си бърз ! Огън си :)/> Тъкмо щях да ти казвам че никъде в цилиндрите не се виджат капки и че не е толкова зле работата ? Правиш един вятър, нова гарнитурка и си бомба, не забравяй да препаснеш клапаните също />/>. Не е от най-чистите вътре /> Редактирано 20 Януари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #58 Отговорено 20 Януари, 2014 Човек като остане без работа, гледа да си намери занимавка. Що ми се струва, че и на 4-ти е пътник, или още малко му е трябвало? п.п. Какво направи бе, ходили на оглед? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #59 Отговорено 21 Януари, 2014 Днес като се прибрах от работа взе да се мръква, беше 17,30, викам си имам около 15 мин да сваля главата преди да стане пълен мрак, мамка му не успях отне ми 90 минути и пълна тъмница но ето резултата https://www.dropbox.com/sh/i4da7nwma6bekml/DCBf9v7spxОще в началото на темата ти казах, да вземаш гарнитура и да нарушиш първо и трето правило от подписа си, ти чак сега се престраши .. Имам един въпрос извън темата: Ти тази кола с втора употреба масло ли я караш ? .. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #60 Отговорено 21 Януари, 2014 Какъв е тоя хонинг, бе Слави, все едно сега си пуснал буталата след основен. Май не се мокри за сефте тоя мотор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #61 Отговорено 21 Януари, 2014 Слави, да не те отлъчат от форума на Ланча, че постна снимките тук. Я им сложи едни големи надписи че не са на Хонда да не се уплаши някой нов съфорумец, че има такава мръсна налепена с масло хонда. Нали викаш с Кастрол ги караш и двете, ма аз все си мисля че като не е измислено добре да се маже и измива каквото и масло да сложиш ще е такъв резултата. Виж CR-V то и с по нискокачествено да го караш чак тъй не вярвам да стане. И ко ся нека експертите да заключат къде е проблема и да го оградят в червено за инфо на любителите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #62 Отговорено 21 Януари, 2014 Еиии ша ви се карам и на вас тука ако още някои ме пита с какво масло я карам и кога го сменям, в фиат така ми дигнаха снощи нервите Кога съм бил сменям маслото, ми да питат Валентина Монети от Милано що питат мен, аз да не съм я купил нова тая кола Пир мен е от 3 години и на 6 тия месец когато сменях гарнитурката на капака вътре беше още по зле, кастрола доста е отмил от мръсотията, тогава на болтовете на черупките не си личаха главите. Иначе да Емо, не ти се струва 4 ти и тои е бил ожаднял и е бил скорошен пътник. Обаче като гледате тая картинка, немога да не си призная че явно двигателя е здрав, тва ако беше една К-серия немаше д аи остане една гърбица на вала. А тоя и 8 те гърбици ги мерих нямат грам разлика ако имат е порядъка на 5 стотни. Явно моторчето си е на малко километри наистина и го хванах на време, хонинга също е перфе, ся ще лъсна хубаво главата накупил съм сички гарнитури семеринги на вала, болтове, гумички за общата колосална сума от 52 лева и ще я сглобя следобед ако не ме боли кръста хаха Мартод прав си бил нема спор но пък да знаеш антифриза сега как хубаво ухае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #63 Отговорено 21 Януари, 2014 Дам предполагам,че и моята ще е такава вътре да не е и по-зле Миналия път събра 2.8л масло ся събра 3л ,200грама мръсотия са се оттекли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #64 Отговорено 21 Януари, 2014 Готова е, днеска сабалян занесах главата за шалиф, в 1 часа си я взех, наредих клапаните, проверих хлабините, и аре на таратаиката. За ся мърка като коте и работи сякаш доста по тихичко, ще я видим тея дни как ще е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #65 Отговорено 21 Януари, 2014 Слaви, видях снимкaтa нa двиг. нa Хондaтa във Фиaт форумa. Супер чисто е! Кaто гледaх снимките тук докaто рaзбрaх, че тяa гняс е не е от Хондa нaпрaво се бях зaсилил дa слизaм и отвaрям кaпaкa нa двиг. дa видя кaк е, че и моятa е итaлиaнкa. В интерес нa истинaтa от нaчaлото нa юли съм нaвъртял нaд 7000км. и всичко е О.К. Долял съм около 0.5 л мaсло. Зa този пробег нямa дa тропне, нямa дa лопне. Зaтовa смятaм, че не всички итaлиaнци сa мурдaри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #66 Отговорено 21 Януари, 2014 Явно италянките са макар че Валентина е убава мацка да я ева На племеницата сивика също е от италия и каран от жена но на сивика поне лесно му се вижда вътре кво е , а на тая нищо не личи. Както и да е, дано се държи подобаващо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #67 Отговорено 21 Януари, 2014 Заключи я тая тема и италианката да почива в мир...Италианско ,Форд и Опел само с упрян в тила пистолет купувам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #68 Отговорено 22 Януари, 2014 И аз така като тебе виках, ама като търсех учебна кола за жената викам аиде, тая викам поне по простичка пък и евтинка да я учука няма да ме е яд, да ама разправиите са си по италянски. След проведен обаче задълбочен анализ над гарнитурата на смукателите съм сигурен че тя е виновника на 99,9% и за 1ви и за началото на 4 ти цилиндър. Не помня кои в темата спомена за подгрева на колектора да проверя него, които е бил тои е познал да си признае. За това не е надувала в водата, за това не е издухала гарнитурата, затова и тест нямаше да я хване. На колектора има един глух отвор от към 1 ви цилиндър, гарнитурата беше сандвич метал по средата с клингерит от вън, там при първи и тоя глух отвор разстоянието е около сантиметър, всичко там по гарнитурата беше пълен леш, и дори на самата глава и на колектора исмаше не малко язви по посока на гърлото на първи, същото но в по лек стадии беше и при 4 ти, та си мисля те са главните виновници, не изключвам и през гарнитурата на главата да е пила щото ринговете особено на първи не изглеждаха никак розово като на 2-3ти . Както и да е, сега остана да се държи добре и за по дълго време, остана ми един болт обаче и така и не разбрах от къде е Благодаря на всички взели участи в темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #69 Отговорено 23 Януари, 2014 Не съм отварял Слави,възможно е да има глух отвор,което пак си е едно недоразумение...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #70 Отговорено 23 Януари, 2014 Не съм отварял Слави,възможно е да има глух отвор,което пак си е едно недоразумение...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #71 Отговорено 1 Февруари, 2014 Нищо не е приключило колеги, тъпата италянска кучка пак работи на 3 цилиндъра студена, инак поне за 200км изминати тея дни не е загубила вода, и ся кво става, и водата не е фактор за 1 ви цилиндър, преди се съмнявах че зарди горенето на вода и тои не бачка но ето вече не гори вода но тои на студено пак не работи. Тая сутрин преодолях мързела и след като я бях запалил слезнах вдигнах капака и измъкнах кабела на 1 ви, ток ще те отрепе бензин ще те удави не бачка и тва си му е, от зад си мирише на неизгорял бензин, и вече не знам ква може да е причината да не бачка на беинзин, щом минах на газ веднага заработи, и осезаемо като му измъкнеш кабела се усеща разилаката. Не знам вече кво да я правя, предавам се ще акам както викаше един колега Почвам си мисля че алгоритъма на компа на студен мотор не е в ред и или я даваи или не и стига гориво, тествал съм и с чисто нов темп датчик същата работа. Някои ако иска хубава ланча на 1/4 от цената на акорд 7 да свирка хаха, многоо е убава, на реални км, един собственик, сервизна история, без удари, джамбазка история Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #72 Отговорено 1 Февруари, 2014 Добре колата оправя ли се след това ? Ако да, карай доде умре и след тва на надин, и се качвай на акордеона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #73 Отговорено 1 Февруари, 2014 Слави, искаш да кажеш че тоя таласъм струва повече от Сивик от средата на 90те или Акорда който ползваш за база е пътувал от Франция и паркиран пред оная къща? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #74 Отговорено 1 Февруари, 2014 Хахаха Drone, така и правя, ама като съм малко педант на тема коли пък и много мразим нещо да ми се опъва и аздски ме дразни кучкаата, инак не ми пречи, прави го само зимата и само на студено при минусови, ако е топличко си бачка на 4 цил без дерт върви си ок всичко 6.Иначе казах 1/4 от акорд смятаки го на цена 10 000 лева та 2500 ся друг е въпроса кои луд ще ми ги даде но по принцип колата е отлична и на малко км, а вече няма дерт и с главата, с газова и е с всички екстри които средоностатистическия сивик от 90 те няма Та предвид засиленото търсе не малки автомобили се надявам че може и да се продаде около тая цена, има си хора за всичко. Не го продавам само щото го взех евтин и щото не му мисля като ме чукнат и забършат по центъра като го паркирам, ако взема една хубава джазка и някои ме застърже на центъра ще си изям топките тва и е наи голямата екстра на тая пък е и учебна за жената ако я очука да я хвърля с чиста съвест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #75 Отговорено 1 Февруари, 2014 Ми изчакай лятото да не ги прави тия парчета и продавай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #76 Отговорено 2 Февруари, 2014 Тая сутрин преодолях мързела и след като я бях запалил слезнах вдигнах капака и измъкнах кабела на 1 ви, ток ще те отрепе бензин ще те удави не бачка и тва си му е, от зад си мирише на неизгорял бензин, и вече не знам ква може да е причината да не бачка на беинзин, щом минах на газ веднага заработи,Това жУвотно с каква система на впръскване е бе Слави ?Ако е многоточково, всички симптоми вървят към прецакана (силно пикаеща ) дюза на първи цилиндър ..Я си провери маслото на двигателя дали не ухае на бензинец .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #77 Отговорено 2 Февруари, 2014 И аз така мисля, щом на газ работи - или нещо дюзата или кабелче, контакт най-лошото е нещо ако е по управлението.Пробвай смени дюзите с друг цилиндър да видиш какво ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #78 Отговорено 2 Февруари, 2014 Момци забравяте, ама не сте и длъжни да помните де, припомням, това животно е моно а сега де Маслото не мирише на бензин, кабели и свещи съм пробвал всякъкви и нови и стари, кръстосвал съм кабелите на тази бубина която управлява 1-4 цил. но проблема не се премести на 4 ти остана си на 1 ви, демек игнорирам проблем с бубина, но за да съм на 100% сигурен днес ще разменя и самите бубини да видим ще се премести ли на 2 или 3 цил. въпреки че съм сигурен в резултата но ще пробвам и това. За самата глава трябва да кажа че е в перфекно здраве след ремонта, бях я налял с спирт в камерите и за една нощ спирта на сутринта си седеше в тях, е малко поизпарил се но си седеше, не беше изтекъл. Хлабините на клапаните са като по книга с минимални разлики които отговарят на нормата от +/- 0,05 Забравил съм да ви кажа че тва е само на празен ход, ако и подам газ се форсира хубаво и на 4 цилиндъра, пусна ли газта да падне на празен ход и пак се почва бу бу бу бу бу и така докато позгрее и се оправи от веднъж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #79 Отговорено 2 Февруари, 2014 (Редактирано) Ами вълшебна кола имаш /> Да пробвай това което казваш. Но щом работи на ГАЗ значи всичко с газо - разпределението трябва да е ОК . Вземи смени свещите - ако имаш за проба сложи една нова т.е. тока ти идва от две бубини за по два цилиндъра и нямаш дистрибуторна капачка ? Редактирано 2 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #80 Отговорено 2 Февруари, 2014 Да, от две бубини без разпределител, като всяка една от бубините подава едновремено искра на 1-4 и на 2-3 сещаш се че щом 1 ви е в такт работа искрата подадена в 4 ти е при такта издухване и е само да ми хаби свещите Инак свещи съм пробвал и с чисто новите дензо които и купих, и старите бош дето беше с тях, и в момента е с иридииките от хондата които ми са подарък от колегата user. С всички тези комплекти е все едно и също, мани тва ами и не всяка сутрин го прави хахахах , направо ще ми скъса нервите, е онзи ден в студа я запалих и до де чистя снега обикалям около нея и се радвам че бачка ок, ама вчера..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове