Jump to content
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

Относно маслото сигурно си прав ,ще го сменя с мотул и без това му е време,но не знам дали да е отново 10в40 или да пробвам с 5 в 40.А за пушека-бели изпарения, когато е студен ,после нищо.Как да си поръчам масло ?Да промивам ли двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Маслото пиши в Темата в другия раздел.И аз се колебая за следващата смяна дали да е 5/40. За промиването не знам почти нищо,но аз на моята не съм го правил за сега,че малко ме е страх да не се запуши нещо.Вътре е доста мръсно.Маслото не беше сменяно никола,само беше доливано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах с мобил 10w40 и за 10к километра ми беше паднало на средата маслото, ноето мисля е добре. Предимно градско София карам. Сега съм си поръчал мотул 10w40. За нашите " бабички" няма смисъл пълна синтетика 5w40. А за промивката аз не бих правил, защото ако загледате спецификациите остават 200мл масло дори като го сменяш. Само ако се отваря мотора се изтича всичкото. Така че ще остане от тази добавка и може да прецака новото масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Моля за съвет. Реших да си сменя крушките за подсветка на бутона за аварийките и бутона за подгрявка на задното стъкло.Всичко пасна перфектно. Използвах крушки от Лампа: миниатюрна; 14V; 60mA; Стъкл.балон: T1; Ø:3,15mm; L:6,35mm , които поставих във фасунгите на старите. Бутоните светнаха, но останах без мигачи и зумер.Зумера и мигачите работеха само при пуснати аварийки. Махам крушката от бутона на аварийите и ето ти зумер и мигачи, но бутона не е осветен. Моля ви дайте съвет. Само да добавя пробвах с оригинална лампичка с фасунга и пак се получи същият номер. Ако някой е имал същия проблем моля да сподели или ако можете да ми препоръчате специалист ,който да се занимава с тези поправки на територията на Варна, Ловеч, Плевен или София.

За темата за маслото на 5w 40 съм и до момента да чукам на дърво,на маса,на стол, на глава и на каквото може :) не гори. НО само ако го сменям според ръководството т.е. или на 10 000км или 7500 км. Преди последната смяна позабравих километрите и ми изгори почти 1л за 8000км над 10-те хилки. 

 

Да попитам кога сменяте вие малсото в скоростната кутия, на диференциалите, на хидравликата, течността на климатика и ролките с ремъците за него ? Кога сменяте тампони.. Кога чистите този IDLE valve...??Че колата незнам дали съм я взел на реални километри или не,а в ръководството пише за смяна след опеределни км :(

 

Благодарско колеги

 

 

С уважение

 

Вал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен зумера не работи при пускане на аварийките. И на мен не ми светят двата бутона, даже се чудех дали въобще трябва да светят. Зумера пищи само при включени светлини или габарит , спрян двигател и отворена шофьорска врата. Предполагам нещо ти е разместено по ел. инсталацията. Лесно ли свали бутоните, че и на мен ми е мерак да светнат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутоните се свалят като се севали рамката на климатика. Почваш да я сваляш от радиото и не е толкова сложно. Бутоните се държат на нея. Хубаво е да си сложиш лампичката н аварийните, че през нощта трудно се нацелват. А за маслото на скоростите е нужно един път да си го смениш и забравяш после(ако си с ръчна). Същото е и за хидравликата. То се сменя много лесно. Откачаш долния маркуча от казанчето и го пъхаш в едно шише. Палиш двигателя и навиваш няколко пъти докрая наляво и надясно. Аз го правих 2 пъти тоя номер и маслото пак ми потъмняваше. Явно е доста мръсна системата. А за зумера и крушката не виждам какво общо имат. И под зумер имаш впредив този, който пищи за забравени светлини при отворена врата ли? И как ти изчезват мигачите. Не мигат изобщо ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко хил км се сменят свещи 40? 60? Трябва да погледна моите :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде около 40к. Но това е субективно. Трябва да се свалят и да се погледнат в какво състояние са. Дали се е променило разстоянието на електрода. В какво състояние е той. Аз съм с иридиеви свещи, които ги дават повече да издържат, но пак си е до късмет. Не на километри, а по скоро на външен вид трябва да се сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте отново.

 

Може ли да споделите някой от вас сменял ли е цялата система за изгорели газове след катализатора.Моля кажете  за сервиз,за марка на частите, които е използвал. НА мен ми пуснаха оферта за 800лв,което ми се струва доста.

 

Колеги никои не е писал дали до момента си е почиствал  IDLE-клапана и инжекторите за бензин. 

 

 

Благодаря предварително

 

С уважение Вал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,знае ли някой,дали може да се вдига задната седалка на хрв 5 вр.,защото ми се струва че има доста пространство от долу ,а не мога да я вдигна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няква идея как се свалят корите на гредите отпред ? Защото моите тракат много и ми се ще да подложа нещо под тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз съм със харви 1.6 vtec ,4wd , ако може някои да сподели дали е имал същия проблем.Карам си по магистралата и колата по едно време почва да загрява да дига стрелката на таблото която показва температурата,обаче това се получаваше само на нагорнище,дали това има нещо общо със това че и на мен ми гори масло.

Казаха ми че може  да взима  трудно въздух от въздуховодите или запушен въздушен филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корите са на щипки, преди да дръпнеш, свали гуменото уплътнение на вратата като то издърпаш, защото и то държи кората. Сложи вътре дунапрен да уплътни и няма да имаш скърцане

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :) Корите ги оправих,но има едно дрънчене отзад във вратата.Вие имали ли сте такова ? И евентуално как се оправя и знаете ли от какво е ? 

 

Днеска реших,че ще правя диагностика.Намерих буксата отдолу под радиото и сложих една тел.Давам на контакт и започна да мига абс-а.Така ли трябва да е или трябва да мига чека ?

 

С мигането на абс-а намерих 2 грешки 54 и 61.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем със централното,не работи!

Смених бушончето но не се оправи :( Някакъв друг метод да пробвам или трявба да се свалят корите и да се сменя машинката на шофиорската врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш Manual-a виж там има стипки как да тестваш машинките и централното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, и много безаварийни километри. Само гориво да наливаш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска реших,че ще правя диагностика.Намерих буксата отдолу под радиото и сложих една тел.Давам на контакт и започна да мига абс-а.Така ли трябва да е или трябва да мига чека ?

 

С мигането на абс-а намерих 2 грешки 54 и 61.

Това е нещо ново! Как се прави тази самодиагностика, с каква цел и кога? Може ли да споделите по-подробно. Каква е процедурата, как се прочита...

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://alflash.com.ua/honda.htm Тук пише къде е буксата на различните модели.Като се окъси тази букса се дава на контакт и след това се броят миганията на чек-а .Бавните са 10,20... бързите са от 1-9.И в зависимост от броя мигвания се определя грешката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Хубаво е да си сложиш лампичката н аварийните, че през нощта трудно се нацелват....

Добре де, тази лампичка нали свети само когато са включени аварийните, как ще свети без да са пуснати та да ги нацелваш?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампичката свети като си пуснал фаровете. Не мига като натиснеш аварийните. Свети нон стоп.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯкаква идея от къде мога да намеря щипки за долната част на багажника.Блеех и се блъснах леко назад в едно дърво.В следствие на което се изкъртиха всички щипки под стоперите.Отидох до ауто бим,но не намерих същите.Те са доста специфични с винт и резба са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От морга?

На Ровър трябва да са същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2015-08-19.jpg

Така изглежда счупената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2015-08-19.jpg

 

Така изглежда счупената

По линията на живота ти се вижда ,ч е дълго ще живееш и, че си добър ама добро рядко виждаш! Ако даваш ПЕТ лева, чети кажем, бате, как да си оправиш завъртушката. :tongue1:

Понеже и аз съм блейка, два пъти се опитвам вече да изляза от гаража с отворен багажник.

Сваляш цялата пластмаса, но се бърка и от вътре под моторчето за чистачката има две закопчалки, след това си намираш винтчета със същата резба и по длъжки.

Слагаш пласмасата на една маса, и си пробиваш дупчици с бормашина в спомагателните клетки където се държат пинчетата и отдолу подпъхваш новите, малко силикон(топъл) и си готов . Лесно е, пък и вече са заменяеми.

Взи

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха добре ще го пробвам това :D Тя бронята така или иначе е зле след удара.

 

Щипките са 3 тия дето я държат по средата ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и в дупчиците които ще пробиеш да навиеш и шпилки и пак силикон(топъл), защото май тия по средата баш, бяха неудобни за попъхване на винтчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

 И аз мога да се похваля с "ново" Харви.  2000г. 5вр. Vtec 4x4 с газово сложено в БГ. Всъщност вече близо 2 седмици я разхождам из София. И за това време ми се струва че си добре. Първа кола ми е и не разбирам кажи речи нищо ама ми се струва добър автомобил. Сменял съм само масла и филтри в Омбре.

 

Поздрави на всички и приятно каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следния странен проблем :D А може и да не е проблем. 

 

Промих двигателя преди 3-4 месеца.И почна да погорва масло. 3-4 литра на 10к. Въпроса ми е следния.При какви обстоятелства би трябвало да гори повече масло ? Защото петък и вчера я карах 150-160 и маслото е паднало със максимум 100 грама. Маслото е калпаво и много бързо му се прецаква качеството или ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 3000 оборота гори повечко..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ми е ясно ;) Но ми се струва доста странно да съм я ръчкал на 4500 през повечето време и да не е мръднало много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.Диска десния пак ми е крив за 3 ти път.Шлайфах 1 път дискове, купих нови с нови накладки и пак диска десния се изкриви. Явно има нещо нередно.

Въпроса ми е какво може да е нередно? Да кажа Дисковете са EBC и няма как да са менте,защото са директно от Англия !!!

 

Диска е следствие от нещо. Какви са възможните причини ?  Като минавам през дупки усещам чукане отдясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че сте обслужили спирачния апарат и водачите.ЕБЦ са с повишено охлаждане,това значи,че имаш повишено загряване...?

Чукането биалетка,шарнир,може 3-те болта на магарето да се саморазвили...нещо ми се случва често след офроуд :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спирачен маркуч също може да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам един въпрос - явно е изгоряла крушката на осветлението на централната конзола на вентилатора. Свалих я централната конзола, но не мога да сваля врътките и не се вижда и къде са крушките за осветление. Някаква идея как може да стане. Търсих и в интернет, но нещо не можах да намеря информация.

 

Доколкото колегата със спирачките - моите задържаха и кривяха дисковете - след смяна на маркучите всичко се оправи.

Редактирано от Dyakov86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътките сa в общ блок, който е хвaнaт с 4 болтчетa. Нa гърбa се виждaт фaсунгите нa двете крушки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То аз ги виждам, ама не могат да ми минат ръцете до там, навсякъде е запълнено. Блока се държи на жилата и не смея много да ги пипам, за да мога да го изкарам напред. Не можах да се справя нещо и го оставих без да свети така. Много кофти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих и не откривам да дават различни средни гърнета за Харви 4х4 и без 4х4... Гледам моето има една кривка надолу

/която доста пречи при оф-роуд/, а на тези от чертежите тук ги дават равна тръба без кривка...

 

http://www.vito03.com/exhausts/?make=10

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето също има кривка,а е само с предно. Мисля като сменя генерацията да си е права тръба,че наистина доста пъти съм я закачал тая кривка. 

 

В един форум пича беше прекарал генерацията отгоре над кардана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...