Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Силна е да и да хора който не са я карали трудно я вкарват в пътя .....даже последствията са на лице .. :) Прав си че на пистата всичко ще си проличи , аз няма да се оправдавам с никой и нищо ...ама не мога да кажа същото за теб :lol: Незнам кой се оправдава до сега , ахахах :lol: Казах ти не говори за чуждите коли ... погледни си първо твоята и тогава ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че къде видя някога да съм се оправдавал за мойта ?Мойта кола си е толква силна колкото си е ,да с терминална 155 си зех купа.Ти кво си зел?На пистата ще се види никога не ме е било страх да падна.И като падна просто имам стимул да си е направя колата по силна :lol:.Нито съм давал една камара пари за мотор нито нищо :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние имаме по бърза кола от купрата .Пък и от как се гони сеата на сливен налягането е малко нагоре така че ще е доста под това време което го е дал ма ти кат незнайш само плямпаш :lol:

Колата която имате хонда ли е?! Много ще ми е интересно да я видя на Сливен и ще му стисна ръката на човека, защото купрата според мене е под 13.8 в момента :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да хонда е .Стига всичко да е ок до пистата ще можеш да му стинсеш ръката.Ма с тея турбини винаги може нещо да се преебе :lol:.А че сеата е надолу и аз така си мисля

Редактирано от beast

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре,много лошо тръгна дискусията и те моля да престанете навреме,защото едно приятелство се печели трудно ,но много лесно може да се изгуби.Винаги съм помагал с квото мога(най-вече със съвети) и да ти кажа честно- не мога да си обясня защо ми скочи така при положение,че не съм написал нищо невярно в последният си пост.1.Купрата има най-добро време 14,14,а най доброто време на бургаските Хонди е твоето-14,32,което ще рече,че е по-слабо от на Сеат-а.2.Моето най-добро време е 13,75,следователно е с 39 стотни по-добро от на Купра-та.3.На тренировката направих 4 старта с временеа-13,80 13,75 13,76 13,78(без сваляне на седалки и други подобни шмекерии),което показва постоянство.4.Времената ми в самото състезание наистина са доста по-слаби,но ако си гледал гонките и терминалните скорости от тях,ще си отговориш сам,а именно,че мога да си позволя да връщам газта доста преди финала,когато успявах да вкарам 2-ра и 3-та предавка без проблеми.Още в Събота вечерта съединитела започна да издава доста странни звуци и се наложи да го жаля,ако исках да завърша състезанието,въпреки,че ме предаде точно на финала.Реално на гонката с Лада-та и на първата финална гонка,карах с постоянно зацепен съединител(причината беше,че се бяха развили напълно 6 от общо 8-те болта,крепящи маховика към коляновият вал и същите тези болтове не позволяваха да се получава нормална смяна на предавките,тъй като се заклинваха между маховика и феродовия диск,когато си поискат)5.Относно Купрат-а и собственика и,искам да знаеш,че ми е добър приятел и споделяме помежду си реалните състояния на колите и бъдещи проекти.Та в тоя ред на мисли съм доста по-запознат кога и къде и на какво налягане е карал и какво мисли да прави за в бъдеще(лично аз очаквам,че когато реализира сет-ъп-а,който е замислил(сигурен съм,че ще го направи,защото има желание и нужните средства),ще е много по-бърз от всички известни ми на мен Хонди-включително и моята.ПС:Моля те най-приятелски да бъдеш обективен и да разбереш,че винаги изхождам от фактите и не е в стила ми да коментирам неща,които ми се иска да се случат в бъдеще,пък дори и да съм сигурен на 100 процента.ПС2:Знам,че си пич и нещата ще приключат до тук,затова драсни едно лично да разкажеш как върви подготовката за драг-а при вас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме се по тела и знайш че никога не съм имал нещо против теб или съм искал да те засегна с това което съм писал даже обратното чакам да се обадиш за почерпка преди състезанието :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако можете дайте клипчето че ми стана много интересно :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до тук се очерта доста интересно състезание за сливен някои хорат има доста спортна злоба явно ще опитат да изпъкнат ( няма лошо) :whistle:поне ще е интересно няма ли..да отворим нова тема за пистa сливен че маи има по малко от месец.... :whistle: :whistle:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кога тпчно ще е драга в Сливен, не искам да го пропускам. Трябва да знам кога да се прибирам нататък :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам да съм падал от този сеат досега?! Можеби затова всеки път пред целия лукойл ми отказва старт с бързата си купра? Гонка никога е нямало просто веднъж го помолих да караме в движение да видя с мойте тежки джанти дали ускорявам добре и нагоре - резултата беше за цялата магистрала се отдалечи 2 коли като той тръгва от надув а аз бях някъде кам 3000 оборота и нарочно го изчаках той да тръгне първи. Клип имам и аз, но когато Иво с купрата събере смелост да се гони с така напразените от него хонди, тогава може да има клип да видят всички прословутата бърза купра, легендата на Варна :)П.П Купрата е много добре подготвена кола особено за дизел и много уважамат труда на другите да постигнат такива резултати, но собственика и нещо май не обича да пада и така изопачава нещата, че сам не си вярва после

Айди, стана пак сеира... Сашко, не исках / нямах никакво желание да се гоня с теб въпросната вечер (и не само) като си тръгвахме от Лука, но в крайна сметка изглупях / поддадох се на манията и натиснах нахтата.. и ти си остана отзаде , после(на връщане от летището) ти тръгна първи и пак остана отзаде... ти не си падал никога от тоз "прослувутия" сеат, просто си давал газ отзаде ..примерно. Всеки път (доста на брой пъти наистина) ти отказвам старт НЕ , защото изпитвам страх от прехвалената ти нископрелитаща Хонда, а защото , колкото повече ядеш бой , толкова повече обяснаваш после, че е било абсолютен кантар /равен разултат ... така например с рекса на Стамен, разправя си наш Сашко как вървели абсолютно наравно нищо, че после стана ясно как Стамен бил няколко коли отпред. Така и с АУДИ-то С3 ... човека накрая му писна и каза да слага лев, и да праят 3 старта , понеже там Сашко дори биел... до ден днешен Сашко не е събрал смелост да докаже това. Иво с "прословутата" купра днес вече му доди смелостта и те чака довечера на Лука .. просто вече няма друг изход след като прочетох това дет си изсрал за мен ! Собственика на "прословутата" купра досега не е изопачавал нещата и в подкрепа на това си има видео в YOUTUBE . Другото за собственика на тази купра е , че е падал и свикнал с мисълта, че не кара някав изтребител... наясно е , че този дизел няма шанс с тунингован бензин ! Ай, до после :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уха;):P :P иво несе ядосваи ;) няма смисал нали пак ще се пуснете защото сте били на кантар :) :) :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и искаме да гледаме клипове после :) (да няма това онова )

 

ръкавицата е хвърлена :)

 

п.п. Ама до колкото прочетох Sa8o май е със скапан съедините . (може и да съм се омотал)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартове на лука няма да има, скоро има Сливен и ако намеря отнякъде съединител,мисля да ходя там да карам и няма да ти откажа няколко старта с теб :)п.п. апък аз си мисля, че да паднеш от някой трябва да има гонка - аз такива гонки в движение незнам да има и никога не бих карал в дисциплина летящ старт до 200 примерно... В цял свят регламентираните гонки са на 200 и на 400 метра от старт. Както и да е въпросната вечер исках да видя някъде са работите от слабата страна на една хонда и по точно летящ старт. Ако искаш да се успокоиш и 2та пъти ми дърпаше и неможах да те настигна и твоята кола е по силната в случая :). Айде МИР :D

Редактирано от Sa8o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си че ще ми стане любима тази тема :) Искаме клипчета еййй :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй ако ги няма тея спорове тунинг фирмите ще фалират :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати простотийте за пореден път , интригите и празните приказки нямат край ...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей тук сте се събрали само бързи коли ,като чета всички сте минимум по 170 200 коня,а на сливен много са малко участниците :) Не се карайте колеги ,просто винъги който пада ако пада с по малко си ги нагажда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема замря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде да я посъжавя малко темата,ей сега направих 2 старта с Ауди А3 1.8Т,момчето беше вложило 3000 бона в подобрения и я беше докарало към 190к.с.,1-вия старт ми седеше на задня калник,на 2-рия му взех 3-4 коли(адреналина ми спадна малко и карах доста по добре :P ).Но искам да кажа че Аудито не е нищо особенно,защото Рено Меган 2.0(150к.с.) се кантари с него,незнам може пък рендето да понавървява :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде да я посъжавя малко темата,ей сега направих 2 старта с Ауди А3 1.8Т,момчето беше вложило 3000 бона в подобрения и я беше докарало към 190к.с.,1-вия старт ми седеше на задня калник,на 2-рия му взех 3-4 коли(адреналина ми спадна малко и карах доста по добре :P ).Но искам да кажа че Аудито не е нищо особенно,защото Рено Меган 2.0(150к.с.) се кантари с него,незнам може пък рендето да понавървява :)

На такъв вървящ Меган му правя 10 коли....представи си....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем тогава колега Аудито е по-зле и от стоково,така излиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и аз ще съживя темата за 3 -ти път ме предизвиква Алфа 156 2.4 140 кончета предните два пъти я утрепвах с 4/5 коли разлика човека се оправдава,че турбото по време на гонките не работело както трябва сега била фурия отнесъл някакво БМВ 1.8 :) та следобед като се сгоним щя кача клипчета с резултатите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и аз ще съживя темата за 3 -ти път ме предизвиква Алфа 156 2.4 140 кончета предните два пъти я утрепвах с 4/5 коли разлика човека се оправдава,че турбото по време на гонките не работело както трябва сега била фурия отнесъл някакво БМВ 1.8 :) та следобед като се сгоним щя кача клипчета с резултатите

и кво стана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем тогава колега Аудито е по-зле и от стоково,така излиза.

Не, тези Мегани бягат много повече от аудито (сток).Доста по-леки са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кво стана

...чакай бе писах го тази нощ в 12 и нещо до следобед има време :) .Вчера чух,че е ходил да тренира на летището днес пак май ще ходи ако не излети и се превърне в поредния космически отпадък който обикаля Земята както казе един приятел ще се сгоним :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кво стана

...чакай бе писах го тази нощ в 12 и нещо до следобед има време :) .Вчера чух,че е ходил да тренира на летището днес пак май ще ходи ако не излети и се превърне в поредния космически отпадък който обикаля Земята както казе един приятел ще се сгоним :)
:) Извинявай, не съм видял че е от вечерта пост-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...гонка няма да има Алфата не издържа на тестовете появиха се странни пушеци от ауспуха.Голяма мъка вземаш я от сервиза изпробваш я половин ден и пак ще трябва да я връщаш там :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой колега от Сф с прелюд х23/х22 да иска да се замери ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ !!! идвам с Д14-ката би-турбо и ви размазвам всичките :) среща утре на Бояна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където правят спагети и минети, коли не правят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера с една мазда 323 ф-ка се подгонихме 1.8 не знам колко коня е бях зад него на светофара и до другия който е на 500-600 метра бях 3-4 коли пред него. Там спрях и колегата спря до мен и каза че била 1.8 ама нямаше време да се обесняваме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък преди малко убих най-бавния бургаЗки сивик - на Змея.Ней4о, мнооо си бавен...направо спрял!!!Дръта мастойо, ай да та вида ся как ще се оправдаваш , 4е ти нацепих гюма :D:) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди час и нещо1 . Рено Меган 1.6 75 к.с (малко ми е Х ,защото би един Сивик Д15Б2) .4 Дръпки и 4те го бия.2.Сивик хеч Д15Б2 5г -бия го с кола и нещо3.Отново дръпка със Сивик ,там работата беше кантар (момчето каза ,че Сивика бил 1.4 ама аз за 5Г с 1.4 не съм чувал ,явно е Д15-ка ) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък преди малко убих най-бавния бургаЗки сивик - на Змея.Ней4о, мнооо си бавен...направо спрял!!!Дръта мастойо, ай да та вида ся как ще се оправдаваш , 4е ти нацепих гюма :):P:unsure:

Съжалявам за оф-топика обаче в Неделя, Нейчо мина край нас в Сливен и не се обади даже.Аз го видях като тръгваше от бензиностанцията чак.Брат, черни точки трупаш.... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тва 106 трябва да е било яка бегачка за да те отнесе така като ти четох проекта не си мноо бавен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми 110 коня в колелата на 900 кила купе е доста сполучлива комбинация хаха въпреки че на господар колата пък го наказва него с 3/4 коли хаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Opel Astra F 2.0 16V 136 к.с., VW Touran 2.0 TDI 140 к.с. и Mercedes-Benz W211 и трите под ножа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Opel Astra F 2.0 16V 136 к.с., VW Touran 2.0 TDI 140 к.с. и Mercedes-Benz W211 и трите под ножа :lol:

хехеххе а така комш. ама мерцедеса не каза нищо за него да не е бил S65 ? че с тия 1000 Nm. си е сериозна комбайна !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...