Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Loooooooserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ае вие не разбрахте ли , че икономика е най-бавната кола а купето макар и едновалово стоково стана първо при най-големия клас .

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да, най-башния сивик 6ген е икономика, щото пада от всеки друг сивик 6ген. Сток икономик ще бие читава ис-ка точно никога!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:yes: То това да не е купе с У7,без втек ,щото втека спъва :D Никога не подценявай някой мотор,особенно икономиците.И да не съм офф скоро се гоних,ма не помня с какво ,май GT-R беше направих го сам да си приказва(на светофара понеже му светеше червено):lol:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D той всеки мотор като се барне ще тръгне, ама икономик с генерация ще бие ик-ка в кондиция точно никога
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОТ Тази вечер ;) д16з срещу :ЛЕОН ФР 1.9ТДИ ;) доста силен е вече (няма да кажа колко ). бие ме с 3 коли. ФИАТ КУПЕ 2.0 турбо 16в и то е доста по силно отпреди би ме с 3 коли.СААб 2.0 ТУрбо 154 тои ме би с около кола .КОрса Ц16хе с валове и други доработки я бих с около 4 коли .Турбо колите ми дърпат много на 3-та иначе до 100 сме горе долу на 1 ;).

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...бая +++ трябва да има тая д15б2-ка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз така си мисля колега пробвал сам се и аз с д15б2 срещу 325 тдс нз колко коня е прави ми една кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пича с д15-ката е втория на драга в едноваловия модифициран клас,като според мен колата му върви кантар с шампиона,който грабне старта....

Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами времена казаха че не са засичани, но сигурно е няква ниска 15-ка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е който грабне старта той ми взимаше и 3-та старта аз го настигах и го подминавах :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам защо толкова много хора са цъкнали минус на поста на Николай ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си признавам, че прибързах, защото не знаех колко модната е колата.Някой има ли инфо за тия пежа 106, дето изглеждат спортни дали са бързи?Едно такова ми се беше залепило за гъза и след като се качих от Гешов на България натиснах и изоставаше. Говорим за засилена д16з6.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм се пускал с такова 106 с чип с стокова д16з6 на 400 м е отзаде 2 коли каза че е около 140 коня но не ме впечатли нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е който грабне старта той ми взимаше и 3-та старта аз го настигах и го подминавах :)

Интересно тогава колега какво ще е твоето време ако направиш хубав старт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://vbox7.com/play:aad8737c66http://vbox7.com/play:40ecd75965http://vbox7.com/play:85e2fdb2d9http://vbox7.com/play:2ea9e4a99c МАлко клипчета от мен от снощи и днес. Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аиде и аз да пиша 1 път в тази тема .. :D d15б2+ срещу 325 е46 193 кончета..3-4 коли за хондата от място..от лятящ от 80 му излизам кола и като сварши 4-та ме понастига ..

за 1ви път чувам за толкова вървящо d15.така и не се разбра кви са му модовете.колега,имаш ли клип с ускорението на совaлкaтаминусите предполагам са ги наблъскали ,защото звучи малко нелепо.аз лично бих повярвал,само ако го вида.такива теории по добре да са подкрепени с клип за да няма минуси Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има дам,в Габровския форум

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не ви се вярва че вървят толкова аз миналата година на националната дадох 15.07 а за тази бях още по подготвен а тези bmv-та 325 193 hp не са кой знай какво :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е който грабне старта той ми взимаше и 3-та старта аз го настигах и го подминавах :)

може,може,Илчо,не споря,няма да правим интриги,може така да ми се е видяло,защото аз гледах от финала,като първата гонка бялата те би с малко,може би с калник,после другите 2 ти го би с толква някъде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли значение кой с колко е бил отпред или назад важното е че се видяхме направихме и си кефа :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

минусите предполагам са ги наблъскали ,защото звучи малко нелепо.аз лично бих повярвал,само ако го вида.

...има доста вървящи д15-ки и то не отскоро това не е причина да се дават минуси на колега с Хонда представил се добре в гонка!!!Кое е нелепото,че е победил кола даваща 15.5 някъде?Той си е написал че има + който е чел и виждал правени такива знае колко вървят.Грозно е това с минусите страшна колегиалност :huh:
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грозно красиво сложени са с няква цел.еми като напишеш,че караш d15 + и си изпреварил бмв близо 200 коня,звучи малко смешно.ей така и нищо повече,нито кво има по двиг.нито колко си дал на 400м.,нито клип.и хората съответно са го отразили.квото и да го правиш d15,човека с 200 коня като хакне 3та и му виждаш ауспуха.да не забравяме,че нашите коли са много леки и затова често взимаме стартове и повече няма.дотук.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16V1 7ма генерация срещу 6ца икономик - една кола за мен. 6цата доста сериозно звучеше (предполагам е пипана генрацията), но учудващо не вървеше колкото очаквах, а и D16V1 не е някакъв вървящ мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грозно красиво сложени са с няква цел.еми като напишеш,че караш d15 + и си изпреварил бмв близо 200 коня,звучи малко смешно.ей така и нищо повече,нито кво има по двиг.нито колко си дал на 400м.,нито клип.и хората съответно са го отразили.квото и да го правиш d15,човека с 200 коня като хакне 3та и му виждаш ауспуха.да не забравяме,че нашите коли са много леки и затова често взимаме стартове и повече няма.дотук.

ами ако имаше измервателна техника на НС2012 щяхме да знаем какви времена дава колата,за клип нощно време е малко кофти без добра техника,колата е барана доста и няма да му стигнат 5 реда да пише за модификацийте, а и не са много леки колитепп:нищо лично колега :rolleyes: поздрави на всички Редактирано от danail_delchev
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на slavkov от враца с черното купе много пъти 200hp бмв са му гледали задния номер д15 v -tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ford Transit Connect 1.8 TDCI 90к.с. vs Alfa Romeo GTСлучайно станаха нещата и карах зад Алфата доста време без да ми се изплъзне. При всяко изпреварване набирах по-бързо от него въпреки, че натискахмалко по-късно. Да отбележа, че не съм падал на 4-та, а при 90км/ч директно на 5-та тръгвам докато той пада 1 предавка надолу. Не го знам с какъв двигател е, но определено е дизел, защото бая чернилка мяташе като натисне. Подминах го и се поздравихме. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грозно красиво сложени са с няква цел.еми като напишеш,че караш d15 + и си изпреварил бмв близо 200 коня,звучи малко смешно.ей така и нищо повече,нито кво има по двиг.нито колко си дал на 400м.,нито клип.и хората съответно са го отразили.квото и да го правиш d15,човека с 200 коня като хакне 3та и му виждаш ауспуха.да не забравяме,че нашите коли са много леки и затова често взимаме стартове и повече няма.дотук.

само информативно, на Емо д15-ката с vtec глава и генерация даде 110 на колелата (това всички го знаят)... нямаше вал, нямаше всмукател, нямаше нищо по-специално - просто добре сглобено и настроено д15 ... с тия 110 коня, слагаше добре на Тони на тренировъчното VT ... а вече всеки втори има по-подготвена д15-ка да Е46 325 може и да върви повече, но това евентуално ще се види след прекосяване на линията на 402м, колкото всъщност е състезателната дисциплина на която е отредена темата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на славков купето аз му направих няколко коли миналата национална на финала а за тази национална колата беше още по подготвена а николай янков върви а тези коли които са по 200 hp си ги минаваме без проблем това си е савсем нормално при положение че от тази кола само блока е останал сток :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коментара го направих относно на колегата изказването "бмв с 200 коня кат хакне трета и......"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да, най-башния сивик 6ген е икономика, щото пада от всеки друг сивик 6ген. Сток икономик ще бие читава ис-ка точно никога!

BMW - 3er (E36) - 318 is (140 Hp) - ускорение от място до 100 - 10.2 (11.6)Honda - Civic Hatchback VI - 1.5 VTEC-E (114 Hp) - ускорение от място до 100 - 10.2На БМВ-то Максималната му е 207, на икономика е 195. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви разнообразя малко от хонди и 318ки ис :D с13-ката срещу м3 е36 с модове 50тина метра отпред ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да добавя, че ако БМВ-то е същото за което си мисля(на Найден) на светофар си дава 14.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...