dido0o_ 29 #1 Публикувано 5 Септември, 2013 здравеите колеги;незнам дали тук е мястото на този въпрос но никаде не намерих отговор из форума ;много странно имам датчик за температура които се намира точно зад предната броня но на таблото има само трип1 и трип2. искам да попитам само дали има разлика в таблата в зависимост от годината или имам някакъв дефект благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #2 Отговорено 6 Септември, 2013 Не,нямаш проблем.Така се всички табла,или поне тези,които съм виждал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #3 Отговорено 6 Септември, 2013 явно не си виждал достатъчно в интерес на истината и аз не знам дали това е опция на самото табло или някакъв друг модул който подава инфото нямам идея, едно е ясно обаче Акордите с бели табла я нямат тая екстричка. Такава благинка имат само моделите с най-високо оборудване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #4 Отговорено 6 Септември, 2013 Както каза Маниак, сигурно е до ниво на оборудване.Това в подписа ми - SE Executive, също показва външна температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #5 Отговорено 6 Септември, 2013 (Редактирано) а чрез натискане на бутона за смяна на трип-овете ли достигаш до температурата или...? Редактирано 6 Септември, 2013 от ManiaK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #6 Отговорено 6 Септември, 2013 Ш т излъжа, т.е. чрез този бутон е, ама в момента не се сещам, какво променя - температура -> трип, или трип А -> трип Б -> ODO. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #7 Отговорено 6 Септември, 2013 "ODO"? Това какво е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #8 Отговорено 6 Септември, 2013 206419 на твоята снимка Ние, англичаните, така викаме на брояча за изминати мили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #9 Отговорено 6 Септември, 2013 Баси,моя Акорд е с най-постното ниво на оборудванеИнак наистина не съм виждал тази екстра до сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #10 Отговорено 6 Септември, 2013 То и моя го има ама до сега никога не ми е показвало точно и не го ползвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #11 Отговорено 11 Септември, 2013 Просто колата трябва да е с климатроник, а не с обикновен климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #12 Отговорено 11 Септември, 2013 Баси,моя Акорд е с най-постното ниво на оборудване...На теб най-важната екстра ти е в коша, така че нидей рива... Просто колата трябва да е с климатроник, а не с обикновен климатик. ОК.... обаче сигнала от датчика за температурата минава ли преди това през някакъв модул или ECU-то или през управлението на климатроника за да се обработи по някакъв начин или отива директно към таблото и така се индикира на дисплея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #13 Отговорено 11 Септември, 2013 Моята като е най-високо ниво на оборудване има ли как да няма тая екстра или просто не съм знаел за нея? Какво трябва да натисна по-точно,че нещо не разбрах? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #14 Отговорено 12 Септември, 2013 Моята като е най-високо ниво на оборудване има ли как да няма тая екстра или просто не съм знаел за нея? Какво трябва да натисна по-точно,че нещо не разбрах?До колково виждам ти си с американски акорд купе, по-горе се говори за английски акорд ...Копчето което превключвам между триповете на километража... се натиска и една от позициите при акорди с климатроник е "външна температура" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #15 Отговорено 12 Септември, 2013 (Редактирано) Това имах предвид,дали зависи от ниво оборудване или от друго. Да,американка е , но все пак е 6 генерация Акорд,не се води друга марка автомобил. Моята също е с климатроник,но като съм натискал това за триповете не е излизала температурата,което означава,че нямам такава опция.ПС. Някой не може ли да оправи заглавието. НЕ МИ са две отделни думи. Не съм маниак ,нито се заяждам , но напоследък често заглавията ме изумяват с разни грешки. Поне те да са грамотно написани(горе-долу) Редактирано 12 Септември, 2013 от stanchevvv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #16 Отговорено 12 Септември, 2013 Готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #17 Отговорено 12 Септември, 2013 Просто колата трябва да е с климатроник, а не с обикновен климатик. еми тя е с климатроник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stretford 25 #18 Отговорено 13 Септември, 2013 Както се каза по-горе,колата трябва да е английски Акорд с най-високото ниво на оборудване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stiliqn86 47 #19 Отговорено 13 Септември, 2013 Както се каза по-горе,колата трябва да е английски Акорд с най-високото ниво на оборудване Здравейте колеги искам да кажа че моя акорд има външна температура и незнам дали е с най-виско ниво на оборудване как да разбера някои ако може да каже? Като бях в автосалона ми казаха че има тракшън и борд компютър оакза се че май са ме излъгали.Акорда е 2001г , 2,3 ,155кс.Искам да попитам някои с такъв акорд има ли изобщо борд компютъ и как се пуска?Извинявам се за тъпия въпрос и за това че пиша други работи а не по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #20 Отговорено 13 Септември, 2013 Е, нямаш нито едното,нито друготоЗащо им вярваш на тия джамбази? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #21 Отговорено 15 Септември, 2013 Здравейте колеги искам да кажа че моя акорд има външна температура и незнам дали е с най-виско ниво на оборудване как да разбера някои ако може да каже? Това "ES" което си написал колега е нивото на оборудване. Долното ниво мисля, че беше LS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #22 Отговорено 15 Януари, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, колата я взех с неработещ бутон на таблото за смяна на триповете и температурата. Но беше в положение в което показваше температурата с което ме устройваше. Да обаче след едно разкачане на акумулатор или смяна на бушон на запалката не помня точно, таблото започна да показва трип 1 и не можах да го сменя дори и с повторни разкачания на акуто. Какъв е шанса проблемът да е в самия бутон за да не тръгна да отварям таблото напразно и счупя някоя щипка? Редактирано 15 Януари, 2016 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #23 Отговорено 15 Януари, 2016 Голям. При мен напоследък за да нулирам се налагаше освен натискането малко да го разклащам за да сработи, но си действаше и не съм отварял нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #24 Отговорено 15 Януари, 2016 Мерси Цецо, друго си е 15 годишния стаж с акорда. При натискането на здрав бутон следва ли да се усети нещо като прищракване или друго в края на хода, тък като при мен- нищо, все едно е клавиатурен бутон? Какво може да се повреди на толкова елементарно нещо като бутон, за да придобия убеденост да свалям частта от таблото и да го докопам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #25 Отговорено 15 Януари, 2016 Както казваш като усещане е клавиатурен бутон. Прахоляк и в следствие предполагам замърсен контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #26 Отговорено 16 Януари, 2016 Така, не било писано да отварям таблото, а времето планирано за тая цел да използвам за близки срещи на топло с винен сорт "Алжирка" в течно и приятно ферментирало състояние. Свалих волана на най долно положение и се опитах да докопам бутона отдолу под пластмасата, повдигайки я съвсем внимателно. Естествено нямаше как да се случи но за сметка на това видях че има някакво съмнително разстяние между компонентите на цялата система. Опитах да натисна таблото покрай бутона навътре и задържайки по този начин натисках бутона и О, Алилуя всичко работи. Смени и трипове и температура. Явно с годините тая пластмаса нещо се деформира и излиза няколко милиметра напред в долния си край където няма винтове- съвсем достатъчно бутонът да дойде къс и да изчезне контактът в края му. Вече 6-та година продължавам да се учудвам на елементарността на проблемите при тая марка, главно свързани със стареене на материалите, а не на инженерни недомислици. Както и да е сега ще се радвам някой да ме светне как да ползвам тия трипове, как се ресетват и изобщо нуждата от тях? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #27 Отговорено 16 Януари, 2016 Ресетваш се като задържиш няколко секунди копчето в натиснато положение. Аз триповете ги изплзвам само, когато искам да си засека разход на гориво, през останалото време гледам външната температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doriyan 0 #28 Отговорено 22 Май, 2016 От модела на таблото е. Първото ми табло нямаше показания за температура, но тъй като имаше проблеми, аз го смених с друго - то вече има и показване на температура, но пък при мен няма датчик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dambev 5 #29 Отговорено 12 Април, 2017 На мойта пък, тъй като днес и свалих бронята, ми направи впечатление, че имам два датчика за външна температура. Някой, ако има яснота, нека сподели, моля! Иначе е високо ниво на оборудване, а няма показание на външна температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове