Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Даже варира от 0.05 към 0.04 :D

 

@DOXATA буксата е от страната на пасажера в ляво точно до буксата за диагностика. 

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е било с десен волан и при обръщането от някакви "професионалисти"са направили мазало.Удължавали са цялата стара инсталация и розови и зелени кабели и сега е трагедия страшна.А възможно ли е да няма въобще такава букса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да са я отрязали. Но това би било много глопаво, кому ще пречи... огледай добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Аз нямам. с ОБД 1 съм. май :D  Имам 2 пинова и 3 пинова букса. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз търсих на моята ама не можах да намеря къде е тая букса.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво е положението при мен:

post-448-0-13468400-1463477014_thumb.jpg

post-448-0-41249300-1463477013_thumb.jpg

А уредчето е:

post-448-0-79709900-1463477013_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преправихме малко генерацията, да не се пресича с кардана. Алуминизирана на ф60. Да не казвам, че от колектора излиза на ф40... Наложи се да хванем от двойката. Огънати са завойте на машина, която не сплесква тръбата. Един резунатор и крайно от типа стокови с магистрала вътре. Но накрая ефекта не ми хареса, много е шумно крайното и ще търся друго с вход ф60. 

post-448-0-71779900-1463807699_thumb.jpg

post-448-0-22651100-1463807700_thumb.jpg

post-448-0-63179600-1463807700_thumb.jpg

post-448-0-21385100-1463807701_thumb.jpg

post-448-0-67973600-1463807701_thumb.jpg

 

Разлика има доволен съм как върви колата. Няма нищо общо с тръбите на ф40... Ако съдим по Torque значи, турбо не ми трябва  :biggrin:

post-448-0-83552100-1463807814_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пори ти излезе тотал?

Оказва се че JDM нямат OBD2 а само тази с два и три пина.

Сега си имам ELM 327 за спомен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300лв ми излезе генерацията. По-скъпа е защото машината която гъне без да смачква тръбите и се задават ъглите а за да ги направим както трябва първо трябваше да направим шаблон на друга машина с друга тръба. Малко е разстоянието там и не трябва да има почти никаква вибрация за да не трака. Общо за 4 сгъфки ми излезе към 80лв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че сега е доста по-високо генерацията ,че оригиналната виси доста надолу.Можеш ли да измериш на колко сантиметра е от земята най-ниската точка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента най-ниската част е резунаторното гърне така като гледам а уж го вдигнахме максимално нагоре. Но опреглено не е по ниско от оригиналното пресичане с кардана. Аз избрах резунатора да е голям с цел да заглушава по-добре ама явно и с по дълги 2 пури пак ще е същото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа дава ли грешка сондата ? или не се знае още :D Аз се замислям преди зимата да сменя цялостно генерацията, че моята изгни от газ-та и съм като някое такси. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няправиш така както съм направил аз.... Изнесечш я извън тръбата няма да ти светва. Иначе ще ти светва извън градско, като излезеш. Реално ако си с таблет не е проблем можеш да си триеш грешките докато караш. Но всеки път да си играеш за едноо нищо... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да ги трия, защото съм с обд1 :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая намерих гърне на ф60 с подходящите размери за мен. Перфектно си заспа от БМВ 325 ТДС вход и изход на ф60 външно. Гледахме максимално да го приберем и мисля, че добре се получи доста тихо е но още има един резунанс ще сложа по-нататак и още 1 средно или резунансно гърне.

post-448-0-79625300-1465556793_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за резонанс - дрънчене на ламарина. Провери дали колектора ти е захвант към двигателя. Провери дали има точки където се докосва генерацията, също така и да има добро отстояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите няколко подавания на газ, усети ли в задното огледало че караш дизел :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха ха точно това стана. Колкото до гърнета та никъде не опира просто самата тръба резонира и може би трябва още 1 преди задния мост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт: Изолация на вратите с 6мм фибран който се лепи. отзаде натъпках през тонколоните и пода на резервната гума където можах с 2см фибран. Също и задната врата. За сега толкова, че не ми се разглабя интериора на този етап. Нямам и това време. Ефект има до някъде, говорителите звучат по басово по тях съдя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови предни дискове на FERODO и смазване на водачите и др. Спира доста доволно. НАКЛАДКИ остават BREMBO

post-448-0-70465000-1470424182_thumb.jpg

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваме с джанти 17' BROCK B28 7.5J ЕТ48. Гумите са за временно ползване и такива ми изпаднаха 215/40/17. Нископрофилни са и не стой добре на джип. Предполагам ще сложа нещо 225-235 и поне 50-55 височина. Иначе за оригиналния размер ми дава 215/55/17. 

post-448-0-20764200-1471000536_thumb.jpg

post-448-0-77471100-1471000535_thumb.jpg

post-448-0-11992000-1471000535_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече замяза на джип. Гуми Bridgestone Dueler H/R Sport 215/60/17, като с тази джанта това е максимума размер, който мога да сложа. Опитах с 225/65/17 но опира в калниците и в носача отзад. Тези са с 22mm по-големи от оригиналния размер но при 100км/ч ще показва 97км/ч което е приемливо :)

post-448-0-21490000-1472101476_thumb.jpg

post-448-0-50351400-1472101473_thumb.jpg

 

п.п. Не са много добри снимките за което се извинявам!

п.п. А този който ми е откраднал металните капачки на джантите ще му пожелая само да му изсъхнат ръчичките или не да му изсъхне....

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сам писал скоро какво ново покрай джипа, за това ще наваксам с тоя пост.
Реших да я турбинирам. Взех intercooler, турбо пЪтищата на 63 mm, Комп p1j, турбо k04-001, Hks blowoff, чугунен колектор изпускAтелен, инжектори 550, алуминиев радиатор... Сега работим по въпроса с фланците и даунпайпа. И ще тичам на дино. Искам едни 200к.с на гуми. Mотора не е пипан но е в добро здраве за сега.

post-448-0-51997800-1479852470_thumb.jpg

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да сменим заглавието на темата на D15minime - crv B20 turbo или нещо подобно както смътнат модератирите за по подходящо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почва да става интересно.Ще качиш ли лякоя снимка на двигателя и инсталацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще има още снимки и клипове...  :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених Заглавието ;) 

 

Успех с турбото, Май май доста добре понавървяват след това  :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти. Надявам се всичко да мине по план и да няма издънки. Трудно ще е карането Русе-София с макс 2к оборота и 80 км/ч за да не надува преди да е настроен компа, но съм готов и с 30 да карам само да стане работата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади снадка да си духа навънка и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще направя докато стигна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото иде малко ще слагам т3/т4 хибридна турбина новичка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни някоя снимка на коша.

Климатика остана ли?

На бензин ли ще върви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен й беше сложил газ, та сигурно ще си я кара на газ с турбото :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще къча скоро планирал съм я до 4к на газ и като почне турбото на бенз да сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не изцяло на газ ? с евентуално някво довпръскване на бензин ?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така... вчера монтирахме всички части за турбото. Общо взето за 2 дена (пълни) става работата без да си даваме много зор. Сам си я монтирах, като човек без никакъв опит мисля (за себе си), че се справих добре. Знам, че ще чуя коментари от рода на... ама с този колектор не става, защо толкова голямо турбо, защо това онова... пак да кажа монтирам сам за първи път и мисля, че е нормално да има неща, който могат и по-добре да се направят.

Ето какво турбо използвах Т04е и чугунен колектор.

post-448-0-21880700-1480749962_thumb.jpg

post-448-0-38614000-1480749963_thumb.jpg

Първо реших да си оставя климатика и да завъртя турбото от към с.к. Оказа се доста голямо и опираше в блока (обшивката на маховика по-точно) Изпилихме това онова, където пречеше и в крайна сметка се получи това.

post-448-0-47501100-1480749830_thumb.jpg

Натикахме турбото...

post-448-0-93272100-1480749986_thumb.jpg

Използвах перката на климатика защото е по-тънка и буксата и е същата. Тествах я дали може да охлажда, като нормалната и .....  да работи без проблем.

post-448-0-75773200-1480750071_thumb.jpg

Монтирах и тръбите към куйлера.

post-448-0-06214900-1480750152_thumb.jpg

Остана само да видим диното какво ще покаже :)

Нямам още снимка на даунпайпа. Не сме се старали там просто да работи аз на изложения няма да ходя важното е да функционира добре.

 

Още развитие скоро...

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за ежедневката, колко излиза тотала като лев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ми стъпа около 2500лв но говорим за нови части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...