Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

 Разбира се че ми мина през ума, че е възможно да прониква вода и се подсигурих. За уплътнение използвах черен силикон за прозорци, обиращ вибрации шум, УВ лъчи и др. подходящ е за там. Постоянно следя какво става и дори от бензиностанциите ми се чудят на акъла как съм го побрал там, което реално не е философия... Благодаря за хубавите думи колеги и преди съм казвал, че си играя да пиша тук само защото на някой може да му притрябва моя идея и да знае кое как става. Все пак аз я правя по мой вкус и не се влияя от хорското мнение. Сега очаквам да дойде при мен лека ролка за колянов вал около 700гр., както дросел от Х22 на 60мм и ще разстържа всмукателя и ще отиде на настройка отново, като за финал. По външният вид съм планирал лъскаво карбоново фолио за предния и задния капак. Но не от това фолио купено от пазарЯ дето се вижда на всеки 2-ри голф а ми седи едно лакирано и доста по-скъпо от другите. Имам забележки по предния капак и задния заради крилото което имах и така ще стане перфектно.  Ето нещо такова ще бъде:

post-448-0-49775200-1446028933_thumb.jpgpost-448-0-25925000-1446028953_thumb.jpg

post-448-0-93390900-1446028967_thumb.jpgpost-448-0-16603000-1446028980_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще свалям азбеста. Оказа, че е вреден за здравето и в много страни е забрамен. Ще сложа спецялна за там лента...

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В процес изграждане на разпънката съм тия дни.... За начинаещ заварчик с електрожен (и с друго не сам) това ми е 3-тия път, който хващам да заварям и мисля, че в крайна сметка се получи добре. Радвам се на постигнатият резултат в предивд опита ми. Много хора ме съветваха да дам на някой друг да ми я направи или завари. Но... при положение, че не сам схванат в ръцете и нищо не ми пречи да опитам защо да го правя? За сега планките са изградени на 70%. Имат нужда от флайфане, рязане и дупчене тук таме за да придобият няква по-хубава форма но това съм го планирал да стане след, като заваря и трабата за да видя кое остава излишно, по планките. 

post-448-0-80736400-1446228075_thumb.jpg

post-448-0-47814400-1446228078_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките които си публикувал са на истински карбонови детайли. Не очаквай при теб резултата да е точно такъв. Като цяло те съветвам да идеш при бояджия и да ти направи детайлите, които имат забележки. С фолиото няма да излезе много по-евтино, за сметка на това органите на реда ще имат още една причина да се заядат (освен, че ти е шумна колата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа колата не е шумна с тапата почти съм като с оригинално гърне. Колкото до фолиото по принцип искам да експериментирам и мисля, че ще седи добре защото фолиото което съм избрал е доста добро, като качество. Полицайте да го духат леко казано, че само се чудят от къде да изкарат 2-та лева... 

Продължавам с работата по разпънката и оформянето на планките...

post-448-0-85742300-1446404235_thumb.jpg

post-448-0-47725200-1446404237_thumb.jpg

post-448-0-80361300-1446404238_thumb.jpg

post-448-0-32540200-1446404240_thumb.jpg

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходене по мъките за намирането на подходящата тръба в крайна сметка късмета ми се усмихна и си намерих подходяща форма тръба.

post-448-0-58747800-1446490207_thumb.jpg

Трябва да смъкна фолиото от нея защото е скъсано а и се спрях на бял мат защото и капака на клапаните е такъв и ще стой добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, успех със заваряването!

Съвет за фолиото - НЕ го лакирай. Ще се изгуби ефекта и ще изглежда черно (пробвано лично от мен).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ходих да попитам за цени на това фолио (лъскавото) метара му е 75лв и е много твърдо, тоест неподходящо за капаци и извивки. Има едно без лак, пак стой добре. Корейско поризводство по 25лв метъра, за сега ще помисля още дали да слагам, защото исках от лъскавото но няма да стане...

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт: нов бутон !  :tooth:  :tooth:

post-448-0-68959200-1446553191_thumb.jpg

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не давам на колата да си почине..... Искам специално да благодаря на колегата Йосиф от форума (не знам ника му, за което се извинявам) за голямата изненада... Предложи ми липсващата ролка за алтернатора от точно този комплект който купих (от него преди време) без нея и то на добра цена! Едно голямо благодаря, че се сети за мен и че си направи труда да ме издириш за да събера отново комплекта! 

post-448-0-05038400-1446667050_thumb.jpg

Олекотената ролка за алтернатора вече пътува към мен и утре с нетърпение ще я монтирам... надявам се в скоро време да взема и леката ролка за колянов вал и да става пълна лудница...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кг. разликата е -80гр. което нищо не е но в диаметъра е до 2 пъти по-голяма от стоковата.

post-448-0-74473700-1446712578_thumb.jpg

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мразиш някой и искаш да му направиш мръсно... кажи му да ти направи 3 точкова разпънка!!!  :puke:

Скъсих си живота с тая разпънка и честно да си призная накрая малко я претупах. Искаше още заваряне и шлайфане за да стане перфектна. Понеже не мога да заварям на място и стана с доста ядове но накрая се получи няк'ва форма:

post-448-0-45337600-1446805540_thumb.jpgpost-448-0-71430100-1446805542_thumb.jpg

post-448-0-13977800-1446805542_thumb.jpg

 

После малко боя:

post-448-0-26173100-1446805689_thumb.jpg

post-448-0-82473500-1446805690_thumb.jpg

post-448-0-60042000-1446805691_thumb.jpg

 

И накрая крайния резултат е този:

post-448-0-35852600-1446805721_thumb.jpg

post-448-0-29725400-1446805722_thumb.jpg

 

Веднага се усети разлика в предницата.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре  е станало колега :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпънката е ясна, кажи колко по-твърда стана хидравликата с тая ролка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Учудващо волана стана по-лек. Проверих как зарежда и дава показатели от 13.88-13.90волта което е добре.Забелязах на празен хов леко пресветва лампата на таблото за акумулатора. Това означава, че ролката си върши работата. При подаване на газ спира да бледнее(сиреч просветва). Аз усещам разлики остава и диното да ги потвърди. Колебая се дали да слагам по-голям дросел от х22. Работата е много по разглабяне на смукателя, фреза и обратно..

А мисля, че при мен няма да има голям ефект. Някой проверил това през дино да каже?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай на дино така, че ми е интересно, :D

Иначе 13,9 мисля, че е слабо, трябва към 14.2 да бъде, но... ще следя по нататъшните ти впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с лампата на акумулатора не е гот. Бих те посъветвал да си върнеш другата ролка. По-голям дросел ще ти помогне малко във високите и ще направи колата по-нервна за каране. Ти си решаваш, успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че за момент не зарежда 13.9 а примерно 13.0 не е проблем според мен за акумулатора. Вярно малко дразни, че леко премигва но то едвам се забелязва. За напред  ще слагам дросел от х22 на 60мм и лека ролка за колянов вал да се надяваме да стане до края на годината. Декември може би ще отложа диното както го планирах, защото с нея ще ходя до Германия за празниците и като се върна ще я мина. и тогава ще мина. Каквото покаже това ще е, че не остана какво да се пипа по двигателя без стабилно да ти пипа в джоба. Надявам се да стигна 122 на колела поне вече с работещ витек    :)

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изхвърли таС ролка в миг, с нищо няма да ти помогне,напротив... ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре обяснете защо, аз усетих разлика във волана, едва ли ще навреди ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дойдеш за дино аз ще ти я изхвърля...  :D  :D  :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа недавам :))) Новата играчка с която ще се занимавам тия дни. GSR табло.

post-448-0-65112700-1447048723_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой си е правил експерименти с това табло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда плазми... Отказах се ще ползвам за ся стоковото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече с дросел от h23a2. Смукателя още не сме го пипали тия дни и това ще стане, както и малко подобрение по тоя дросел...

 

 

п.п. знам за външния мап сензор споко сложил съм :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт.

Климатик и задна стабилизирана щангата с чисто нови биалетки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11034041_1079015822133350_3693278028901612274364_1079015805466685_38562728876047

 

И една снимка преди монтажа.

12249675_1079015775466688_59239051828979

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лента за предното стъкло, че много пече и се се канен ама днес се реших да сложа.. Интересно, че на изображението на кутийката е Хонда сивик 5та

post-448-0-43719200-1448200712_thumb.jpgpost-448-0-91437000-1448200805_thumb.jpgpost-448-0-18883300-1448200885_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боядисах щангата и сложих нови очи.

post-448-0-52905400-1448475556_thumb.jpg

post-448-0-22356700-1448475660_thumb.jpg

post-448-0-29061400-1448475798_thumb.jpg

post-448-0-01635200-1448475905_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подготвил съм едни обърнати капачки за хондичката. Mangels 14-кi.

 

post-448-0-41088500-1448787921_thumb.jpg

 

Като гледам другите, макар и 15-ки добре седи на сивик.

post-448-0-35809500-1448788040_thumb.jpg

post-448-0-81220700-1448788051_thumb.jpg

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подготвил съм едни обърнати капачки за хондичката. Mangels 14-кi.

 

attachicon.gif84846416_1_800x600_dzhanti-s-gumi-gr-troyan.jpg

 

Като гледам другите, макар и 15-ки добре седи на сивик.

attachicon.gif5222172044_e42a696da2_b_108.jpg

attachicon.gifc96f7c62.jpg

добре изглеждат,защото са с ниска,широка гума но и джантите не са със същото дж като тези които ще слагаш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно попадение с ауспуха. От къде може да се намери такова нещо?

Хареса ми това че си направи гредата сам.

Не се примирявай с качеството, макар и да е изнервящо, когато влагаш много усилия и виждаш, че не вървят нещата.

Продължавай напред. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложа гума 165/40/14 ще стане и ще се разпъне. Но няма да е стабилна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върнах се пак на ОЕМ фаровете, по си ме кефят някак си. Макар и другите да светят по-добре.

 

Днес наложих и джантите да видя кое как... Отпред опира в супорта трябва 6мм фланец поне. Отзад няма проблем но с гуми 185/60/14 не става при натоварено състояние и там ще опре. Ще търся гуми 175/50/14 или нещо подобно по-ниско профилно.

post-448-0-55017500-1449060465_thumb.jpg

post-448-0-93725000-1449060466_thumb.jpg

post-448-0-37415300-1449060467_thumb.jpg

post-448-0-02732900-1449060468_thumb.jpg

 

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре и седят боя им трябва само  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на тях не пише нищо отзад. Не можах да намеря и информация в Интернет. Мисля, че са около ет15 или 20. Боята май им е оригинална и няма да я пипам за ся. Аз имам само 2бр от тях и ще ги сложа като намеря още 2 или нещо подобно да си подхожда

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май са 8J. Снимки от днес.

post-448-0-10534500-1449339715_thumb.jpg

post-448-0-68767300-1449339762_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех едно фолио да експериментирам по задния капак. Уж било с хубаво качество ама не е баш това което търся. Иначе има такова дето искам но е 75лв метъра и не може да се извива добре. С две думи да дам пари на вятъра за малко гланц без гаранция, че ще стане. 

Ето какво взех като вид, има лек гланц и на допир е добро.

post-448-0-67937600-1449482078_thumb.jpg

 

Имам и едно запитване към колегите с 5-ти генерации и климатик.

Тази връзка от радиатора (high) към компресора ми се струва, че не е точно за Д серия. Понеже го взех на части климатика и е възможно да има някоя подменена или непасваща част. В моя случей не мога да вържа от към компресора. Разминават ми се дупките (хаха тва прозвуча някак...).

post-448-0-10919000-1449482308_thumb.jpgpost-448-0-39974000-1449482308_thumb.jpgpost-448-0-72226100-1449482308_thumb.jpg

 

Въртях, суках успях да го стегна но опира в перката на радиатора. Нещо не е наред. Ако някой може да качи една близка снимка там какво се случва заводски ще съм му благодарен. 

 

И една снимка от птичи поглед :D

post-448-0-60830500-1449482307_thumb.jpg

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В заключение по темата за карбоново фолио на задния капак ще кажа! АКО НЕ СИ ЕКСПЕРТ ПО ФОЛИАТА И НЯМАШ ФОЛИО ОТ ПОНЕ 100-200ЛВ И АЗ НЕ ЗНАМ НЯМА НАЧИН ДА СТАНЕ ХУБАВО :) Тъпото фолио не е еластично а капака е прекалено релефен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...