Jump to content
Restless

Снимка на новия NSX

Recommended Posts

Прекрасна е! Чакам да почнат коментарите за пластмасовия "батмобил" ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има страшни въздухозаборници.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасна е :)))))))) А каква ли ще и е ценичката ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасна е :)/>/>))))))) А каква ли ще и е ценичката ...

Като за хондабг форума - 50 % надолу :lol:/> :lol:/> :lol:/> Много яко изглежда колата и се надявам да доближи поне до "годзилата", не смея да искам повече :P/>
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а дали не е фотошоп и нищо общо с тази която ще излезе :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно дават я със средна цена 100 000$ Цък ! което е доста под повечето коли от тоя клас...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича ми на алди R8

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно дават я със средна цена 100 000$ Цък ! което е доста под повечето коли от тоя клас...

Ехееееее....те ако я пуснат за тая цена наистина ще стане много интересно...http://www.nissanusa.com/sportscars/gt-r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...а дали не е фотошоп и нищо общо с тази която ще излезе :rolleyes:

Това е от официалния акаунт на Акура, едва ли е фотошоп. Ще има доизкосуряване на детайлите.Колкото за цената - $100к е за Щатите, където акцизите и данъците са много релаксирани. Ако я пуснат в Европа ще е около 100к евро. Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам да почнат коментарите за пластмасовия "батмобил" ;)/>

Почвам! :lol: С тия фарове е като q7-ца.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с тези 4 гуми е като Лада Калина :) Сигурно ще им е тъпо на хората, че за 25 пъти по-малко пари могат да си вземат доста подобна руска машина ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жестока е, дано да продължат с тези добри дизайни. На Jazz 2013 модела ( имаше тема на скоро тук във форума ) също е доста свеж и разчупен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и Gozilla има на тази цена ама пък я например Лексус LFA или да не говорим за Европейските марки ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам да почнат коментарите за пластмасовия "батмобил" ;)/>/>/>

Почвам! :lol:/>/> С тия фарове е като q7-ца.
q7 не знам но на едно друго ауди бая ми прилича

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готина е .Вече си представям как в някои епизод на "Бьрзи и яростни" прави гонка с някой американски мускулПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредното потвърждение че Хонда почина в залеза на миналия век...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

с кои двигател е и 4х4 ли ще бъде . Колата изглежда добре за сегашните разбирания ;)/> на мен ми харесва на фона на другите нови грозни хонди. :o/>

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с кои двигател е и 4х4 ли ще бъде . Колата изглежда добре за сегашните разбирания Публикувано изображение/> на мен ми харесва на фона на другите нови грозни хонди. Публикувано изображение/>

 

Очаква се турбо 6-цилиндров 4-500кс

Като във Ф1 ;), най-вероятно дефорсирана версия на база блока за Ф1

Ще има и електромотор - подпомагащ в началото.

Освен това турбината ще е електрическа - няма да се развърта от изходящите газове а от електромотора

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Някакви градски легенди се разказват... :) Задните две колела ще са задвижвани от електро-мотори, независими - а предните от ДВГ - 4х4 от най-ново поколение. Със 7-степенна скоростна кутия с два съединителя. Сумарната мощност ще е > 400кс, за турбо не се говори, но вероятно става дума за 6 цилиндров двигател, централно разположен. Все още има адски много спекулации, а Хонда сигурно успяват да опазят някоя изненада. Преди следващата пролет едва ли ще има нещо 100% твърдо.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останал съм с впечатление, че колата ще е хибрид от най-ново поколение. За разлика от другите модели дето ще получат същата система при NSX тя е обърната. Два електро мотора за предните колела, а v6 подпомаган от един ел. мотор задвижва задните...Концептуални снимки има тукСпоред мен колата ще е страхотна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В официалния сайт на Акура представянето значи само едно:Скоро ще убием конкуренцията.Колата ще е фурор дори и в топ гиър!Убеден съм и че ще бие "Годзила" и порше на Нюрнбургринг!А на бас!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 турбини, 3 ел двигателя

The V6 displaces 3.5 liters and has two turbochargers. It produces 450 horsepower and 450 pound-feet of torque, but it also gets a little help from three electric motors. One motor is attached to the car’s seven-speed dual-clutch automatic transmission, helping to drive the rear wheels. The other two drive one front wheel each.

 

Combined, the V6 and three electric motors produce 560 hp and 650 lb-ft. Acura calls the system Sport Hybrid Super Handling-All Wheel Drive, and like the non-hybrid variant found in many of the brand’s regular cars, it should be able to vector torque side-to-side, helping to accelerate the NSX out of corners more quickly.

 

максимум 560кс при "високи обороти", може би над 6000, 880нм макс

Само ДВГ прави 450кс и 600нм

 

Базова цена за САЩ:

115 кило-гущера

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои хора пишат без да мислят.Централно разположен двигател ще задвижва продните колела а?Хайде малко по-сериозно!И кой кош с емблема четири нули има ел.задвижване на предните колела и друг ел двигател в скоростната кутия и система за рекуперация на енергия та си прилича с този свръх технологичен автомобил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е моя, беше късно да я поправя - да, ел двигателите са на предните колела, не задните. За коша с емблема 4 нули разкажи, Ауди нямат такъв автомобил в продукция (за който да знам аз поне де).

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно това е, че нямат такъв модел и скоро няма и да имат а все се намира някой да каже, че тази HONDA приличала на Ауди. Или мисълта ти беше точно, че не знаеш Ауди да имат кош с емблема четири нули ?:D/> Защото да ти кажа всичките им модели са кош с четири нули:D/>

Редактирано от Беселин
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За системата 4х4 ставаше дума, не за четерите нули :D Стига толкова спам. Явно конкуренцията на NSX ще е GT-R (чиято цена е с 20к долара надолу), за който се говори че в следващото си поколение ще ускорява от 0 до 100 по-бързо от Bugatti Veyron (2.8 sec)! Да видим какво ще предложи Honda в повече.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е толкова бърз колкото и красив равен няма да има NSX :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За системата 4х4 ставаше дума, не за четерите нули :D/> Стига толкова спам. Явно конкуренцията на NSX ще е GT-R (чиято цена е с 20к долара надолу), за който се говори че в следващото си поколение ще ускорява от 0 до 100 по-бързо от Bugatti Veyron (2.8 sec)! Да видим какво ще предложи Honda в повече.

Вейрона прави 100 за 2,5, а 2013 GTR за 2,7.Модификацията му през 2014 ще прави 100 за 2,6, а по-бърз до 100 ще бъде фабричния тунинг от придворното им ателие NISMO.Резултатът от намесата на NISMO се очаква да бъде 2,1 сек!Не вярвам NSX да ускорява от място като GTR.Мисля, че основното му достойнство ще бъде доускорението и бързото преминаване през завоите.Като се има предвид, че никой не минава с по-висока скорост от Нисана през завоите NSX ще трябва да бъде наистина инженерно чудо от ново поколение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли възраждат модела за "мерене на пишки". По-скоро и ако платформата държи на сериозен ъпгрейд, меренето ще дойде отпосле, но не мисля, че това е идеята. А, и да е, няма да се разсърдя, ако и модифициран NSX прави ластици на грандомански идиотии като Вейрон, който така и няма да стане легенда като NSX и GT-R, а ще си остане ВАГ-инална играчка за малопишковци с излишни 1,5 милиона.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че новия модел ще бъде създаден точно за тази работа - да се мери с най-силните в момента.Визирам Порше и Нисан.Всичката налична информация сочи, че това ще бъде един доста сложно устроен автомобил и барникането по него ще може да се прави само от тези, които са го създали.Дефакто няма да има аналог в технологично отношение и особеностите му ще бъдат напознати за редовите тунинг ателиета.Може да оставят вратичка да бъде оптимизиран от MUGEN.ДВГ-то всеки може да го барника обаче то трябва да работи съвместно с 3 ел.двигателя и бая модерна скоростна кутия и там работата вече сигурно ще е доста сложна.Вейрона го изключваме от съревнованието.Той е силен само на много дълга права отсечка и освен най-високата максимална скорост друго не притежава.Годзилата на писта го прави крив а на драг 1км едва се справя с McLaren F1 който е атмосферен докато Фолксвагена е с 4 турбини

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вейрона го споменаваме само защото е хипер-кар, поставил много рекорди. Но в никакъв случай не е спортна кола в доста по-масовите мащаби на GT-R и 911. Никой не е и сложил NSX в класа на Вейрон. И да, съмнявам се NSX да може да се доработва. Имайки предвид типа на 4х4 системата, ако увеличиш мощността на ДВГ, ще трябва прецизно да увеличиш мощността и на ел. двигателите, да им осигуриш енергия и прочее. Ако Хонда не работят заедно със студио като Муген за стандартна "напомпана" версия, вероятно няма да може да се прави нищо по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече в реални условия:http://www.youtube.com/watch?v=ZmJCaDuG1ho http://www.youtube.com/watch?v=jD1cXyWH9zU

Редактирано от Niki_V
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В горното видео видях огромни задни спирачни дискове.Гумите са 20' или 22', може и 19'!Явно е необходимо да спират добре 600к.с.Нисана бие всичко подред само с 485к.с., като почнем спагетите и стигнем до вейрона който се опъва с 1000к.с.Явно нешата не опират само до много коне в двг-то!Иска и друг акъл!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната версия на Годзилата е 550к.с. и тежи 1730к.г .Там определено има много акъл.Ако NSX е около 600 к.с. и е толкова лек, колкото се заканват да бъде ще стане доста интересно като се появи по улиците и пистите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи за да е успешен трябва да е по-добър от ГТ-Р и като перформънс и като цена и като удобна за всеки ден кола. Борбата е безмилостно жестока!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро да е по-добър като перформанс, достатъчно. Защото цената му вече е ясно, че е с 20% по-висока, а хората, които взимат коли за по над 100 хиляди долара, не ги взимат, за да си стигат до офиса с тях и няма да е единствен автомобил. Дори такива да има, със сигурност няма да ги интересува дали колата е с ISOFIX система за закрепяне на детско столче...

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...