Jump to content
CuPoMaX

Мнение за покупка

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Скоро един колега във форума търсеше и аз му бях постнал тази обява.На мен ми изглежда добре.Салонът е запазен,моторът е правилният.Само остава да отидеш на място и да я огледаш.Все ще има нещо,но като цяло ми се струва ОК.Волана може да е малко поизгорял,но според мен не е проблем.УспехПубликувано изображение

Редактирано от longfinmako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На външен вид изглежда добре колега.Единственото притеснение според мен е това,че е внос от Италия за тези хора знам,че въобще не пазят колите си,но това може само на място да прецениш.Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсех точно кола от Италия поне да няма ръжди по нея че ръждата няма оправия.мисля до отида утре да я погледна пък дано ми хареса и да се прибера с нея. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На външен вид изглежда добре колега.Единственото притеснение според мен е това,че е внос от Италия за тези хора знам,че въобще не пазят колите си,но това може само на място да прецениш.Публикувано изображение

 

И колко италианци лично познаваш, че така категорично ги сложи под общ знаменател всичките. Именно кола от Италия е правилният избор. Който не си е вземал гнила "японка", той не знай за какъв екшън става дума. Пък и моторите на Хонда са си дуракоустйчиви. Мога и да взема да обяснявам как северна Италия са техничари и хората, който аз познавам си поддържат колите, ама отиде вечерта. Пък може и да не ми вярвате, няма да се разсърдяПубликувано изображение
  • Нагоре 3
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На външен вид изглежда добре колега.Единственото притеснение според мен е това,че е внос от Италия за тези хора знам,че въобще не пазят колите си,но това може само на място да прецениш.Публикувано изображение

 

и аз съм на това мнение кола от италия не ти трябва.може да изглежда добре,но нали знаете външният вид лъже понякога
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отивай,гледай,пробвай и ако ти хареса я взимай!Успех.Моята е от Италия и не съжалявам,няма точка ръжда.Мотор и окачване се правят,ама с ръждата оправия няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно тук спорът ще е Италианка или Германка. Това не е Ауди или Мерцедес, че да тежи 2 тона и да има 2 см ламарина, това си е японка и единственото място от където трябва да се взима такава кола според мен е точно Италия. Както каза един колега по горе, да имаш японска кола от Германия/Австрия си е голям екшън. Имах Мазда от Германия и при второто и вдигане с крик той влезе в купето. Колега взимай колата, изглежда супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всичко сие до човек.Както у нас някой си подържат колите,други не.Имал съм три коли внос от Италия и от трите съм много доволен.Колата на женами също е от Италия,а тя щом нея е счупила значи няма проблеми.

Редактирано от canko79
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано хваща окото , доста прилична .Не лоша цена , аз лично бих взел някой с мен който е сменил някоя друга хонда ей така да си каже думата . Пък ти после си решавай:lol:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола (ХОНДА) само от Италия. Колкото до конкретната изглежда доста добре и цената и е сравнително ниска с оглед Д15З6 . На твое място бих я взел. Само за статистиката двама мой приятели си взеха 6г 2000г единия от Германия другия от Италия .Покупките станаха наскоро. Германката в буквалния смисъл няма къде да се захване генерацията единствения начин е с тел и да се пробият дупки на тавана за да се върже телта . Тази от Италия е НЕРАЗЛИЧИМА от нова във всяко 1 отношение салон ,ходова част, двигател ! Аз като видя че кола е внесена от Германия или Австрия пожелавам лек ден на продавача !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко извън темата, но като прочетох това...

...Това не е Ауди или Мерцедес...

... тия лежат на лаври и стереотипи на хората, които все още си мислят че маде ин жърмани и "мерцедес и останалите" са пословични. Всъщност, отдавна не е така и антикорозионната обработка на Мерцедес отдавна е под средното ниво. Примери ?:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

-тези две снимки са на W203 (С класа модел 1999), автомобил в класа на Акорда.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

- снимките са съответно на CLK и Е класа

 

Публикувано изображение

-W220 (S класата модел 1998 - 2005) - кола еталон в класа си струваща едно торба пари, а гниеща повече от опел (загледайте се по улиците като видите такава ес класа - масово са с прогнили долни ръбове на вратите и предни калници).

 

 

За бусовете им да не говорим, гледки на Спринтери (това от долната снимка е VW LT, но то е същата машина) по на по-малко от 10 години и подобно състояние на ламарината е нормална за моделите:

Публикувано изображение

 

И т.н.

 

По темата - мотор, ходова част, салон (скъсано, изгорен от цигари) и всичко механическо се прави по-лесно и излиза по-евтино, от колкото да кърпиш и боядисваш всяка пролет. Кърпенето на австрийки и германки не е решение на проблема, а временно (безсмислено наливане на пари) удължаване на доизживяването. Най-малкото един болт в двигателния обсег или нещо по окачването да му се наложи на човек да развие - още от там има разграничаване кола кола от къде е дошла (при италианка била и на 20+ години се отвърта все едно онзи ден е завъртяно, при занемарена австрийка германка често подобни случки са съпроводени с пръскане на спрейове WD40, мъки, псувни и доста често късане на болтове).

А конкретната кола изглежда много добре от снимките и заслужава да бъде видяна. Късмет.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочил си се към възможно най-добрия избор...това ,че е Италиянка не е проблем.., но ти вече си го разбрал. Мотора е страхотен , като разход / вървене ... На външен вид изглежда перфектно и е високото ниво с халогените . 3000 лв + 500 регистрация = 3500 + ГО + 200лв масла , филтри и ангренаж ..с 4000 тотал со на пътя. За сръвнение..моята е карам вече 6-а година и за този период съм навъртял точно 55 хил.км. и миналата седмица мсених ангренаж и...и 2 дена след това ми предложиха 3600 лв и не я дадох..щото сметнах ,че е неизгодно ( мое лично мнение) Салона винаги е перфектен ..материалите са такива..не е пластмаса и единствения вариант да е бил мърляч и да е разливал или да е съдрал с нещо. От слънцето е норамлно волана ако много е стоял ( на мойта работа от сутрин до вечер е без сянка, но съм сложил покривало ) да се напука . Запали я трябва да мърка. Нищо друго не ти трябва.освен да видиш дали върти компресора на климатика (фреон може и да няма) . И един съвет от мен..след сервизирането и юркането летния сезон , ако всичко е наред слагай газова.., ще се родиш ! Успех

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като карам следващия модел и не съм толкова запознат с тези ще попитам - имат ли проблеми с кормилните рейки както при 7ма генерация - потропване на волана при леки движения (на изгасен мотор) :) Ако нямат - това е твоята кола ;) Имам няколко познати с такива машини и като слушам колко им струват частите чак ми се реве, че не взех такава :) , а и вървят прилично :cool: Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово и на 5-а и на 6-а ген. им потропват рейките (най-вече в неравности, павета...), но ако рейката не тече (не губи хидравлична течност), не "бие" волана при висока скорост и не прави разни други магарии (примерно, да ти "самозавива" волана от само себе си) - може и така да се кара десетки (да не кажа стотици) хиляди километри без проблеми с такава потропваща рейка. Малко е дразнещо, но не е болка за умиране, пък и рейки втора ръка читави се намират за около 100-ина лева (друг е въпроса, че смяната и е изключително неприятна задача).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един от малкото дефекти на климатика, за който не се споменава във форума е тръбичката, която върви пред радиатора по цялата му дължина.Обикновенно корозира и изпуска по малко фреон и масло. Леченито е рязане в двата края и замяна с гумиран маркуч, струва около 100 лева цялата операция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ОФФФФФФФФФ АДН ХОНДА не се хаби човече ,акъл на хората не може наля .Докато не се опарят 5-6 пъти все ще си купуват коли от ДЖЪРМАНИ .Обади се на националната да се запознаем .Мисля да отварям агенция за помощ при избор на коли 2 ръка . Има такива агенций за жилища защо да няма и за коли. Стига търговците са лъгали хората

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

един от малкото дефекти на климатика, за който не се споменава във форума е тръбичката, която върви пред радиатора по цялата му дължина.

Обикновенно корозира и изпуска по малко фреон и масло.

Леченито е рязане в двата края и замяна с гумиран маркуч, струва около 100 лева цялата операция.

 

Шегуваш се - налиПубликувано изображение/>?

За гумирания маркуч, става въпрос.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
My linkРеже се в двата края и се слага маркуч, като този черния ,който се кримпва и няма да мръдне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колата вече я взех общото и състояние е добре има външни забележки нормално за годините си вътре е като чисто нова.Има някоя друга биалетка от пед но ще се оправи всичко по реда му.Снимки от преди малко :)/> http://ecotec.snimka.bg/automobiles/honda-civic.760166.30805687

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами....ЧеститоПубликувано изображение

Със здраве да си я караш дълго и безаварийно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,колега!Много да те радва колицата,сгодна е:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...