Jump to content
ianko_rg

Сивик, Корола или Мазда 3

Recommended Posts

Здравейте приятели!Обръщам се към Вас за съвет, коя от трите коли да избера. И трите са в един ценови клас. Ако е възможно дискусията да се проведе в стила - Аз ти препоръчвам ХХХХХ, защото....!Ето и трите автомобила на които съм се спрял засега: 1. Хонда Сивик - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11364898398697623&f1=details&slink=2lbqul 2. Тойота Корола - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11361832296739059&f1=details&slink=2lbvp2 3. Мазда 3 - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11364917124808698&f1=details&slink=2lby2c Благодаря предварително за безпристрастните Ви отговори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цивика,най-икономичния е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

препоръчвам ти Хондата, защото е феслифтов модел, най-слабия двигател, но и с доста малък разход. Маздата е много красива и единствената от 3те направена от японци, което е важно, но има проблем с корозията. Аз лично от 3те съм карал само Маздата и бях изумен колко много върви тази кола за 1.6 дизел. Струва ми се,че Тойотата е най-неподходяща от 3те. Всъщност единствения проблем на Маздата е корозията. Аз бих взел Сивика най-малко щото е след феислифта. Успех в избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай сивика.Маздата не лоша , но тва с корозията не готино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазда 3 дизел не, дизела им е некъв мелез форд пежо ала бала е такива проститии и бая реават от него, съвсем прясно ми е проучването за мазда 3 :) инак хубава и красива кола, но трябва да е от Италия, много слаби задни вежди имат гният кат опели. Мазда 3 поне 1,6 бензинката тя е доказано здрава мотора с верига по спомен. Сивика.... си го знаеш, не може да се мери по комфорт с маздата, тоиотата нищо не мога да кажа посредсвена безлична кола, просто МПС :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да ти помогна с безпристрастно мнение, каквото търсиш.Баща ми в момента има 3-ка бензин от 2005-та и няма никакви наченки на корозия. Изключително красив автомобил - агресивна предница, стилна задница (спойлерът обаче е задължителен, без него изглежда незавършена) и страхотно табло. Бях чел във форума на Мазда колегите да се оплакват от твърдата й возия. Не знам какви са им критериите, но за мен, качен на 15-ки (195/65) този автомобил може да изглежда като на понички, но предлага изключително добра возия като за класа си. Този сивик за мен е най-недобре изглеждащия. Морално също е по-стар от 3-ката, като при него за екстри като борд компютър дори и не може да се говори. И като се вземе предвид и, че двигателят му не е от хонда (което е основното предимство на всяка хонда) моят избор би бил Мазда 3. Успех и да се похвалиш!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От трите автомобила само Тойотата е с двигател на Тойота. Хондата е с дизел на Опел /Исузу/, а маздата с дизел на Форд /Пежо-Ситроен/. Като модели Хондата е от последната година на производство, Тойотата също е стара, дори не е с фейслифт. Маздата е най-нова разработка и с най-много екстри от трите, но наистина разгледай я добре за ръжда. Като здравина на тези автомобили с тези дизели бих избрал Тойота, но всичко зависи от конкретното състояние на всяка от трите. ;)/>Абе що не се разгледаш за бензинови модели.:honda:/>

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото няма :)/>/> знаиш в къв шок изпаднах когато зададох търсене на бензинова хонда с 4 врати :)/>/> само 3 обяви!!!/>/>!!1 само 3 :)/>/> мазда 3 имаше 4-5 които още по снимки си личаха че не стават и тоиотки 3-4 :)/>/> тва е, бензинките са голям кът нещо :)/>/> що ли :)/>/> някои казват че не се търсели, на мен пък ми прави впечатление че изкочи ли хубава бензинка си заминава за няколко дни. Точно тези три коли търсех до преди седмица за друг познат, ама накрая кандиса на мазда 6, абе що не гледаш мазда 6, като цена е като мазда 3 ама си е бая по кола , а и там дизела вече е ок щом толкова налиташ на него, пък и си е красива и като че ли е малко по здрава от към ръжда ама малко :)/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици един колега ми докара королата си 1.6 бензника с 2 врати.Биелата беше излезнала от блока,като оборудване колата е много над сивика,но за съжаление със същите проблеми.Уплътненията бяха прецакани по същия начин като моя сивик,който е 2003.Слабото на тези сивици е рейката,другото е екстра.Зависи за какво ти е колата,ако караш в града само аз бих си взел или корола или сивик бензинов с 2 врати.Маздата дизелите никак не ми харесват,имат много слаби места по горивопроводите и смъкнат ли въздух край.Бензинките им пък (2 литра) - от това което съм видял не останах доволен от работата на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично според мен Хондата изглежда в пъти по добре от другите две.Тази Мазда никога не ме е радвала ,много е малка такава невзрачна.За Тойотата ако съм аз ще избера нея пред Маздата,не само заради двигателя ,но и заради фейса.Но Хонда си е един клас нагоре по всичко и винаги е била който не е разбрал ще разбере рано или късно.Не случайно и цената и като нова е доста по нагоре от Мазда или Тойота примерно. Този двигател който използва Хондата е доста сполучлив първите модели имат проблем с турбината ,но до колкото знам тук вече е елиминиран.До колко не мога да кажа.Хонда никога няма да сложи случаен двигател,никога.Не пренебрегвайте Исузу.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията! И аз харесвам дизеловите агрегати на исузу - по-рано карах опел астра с исузу-в мотор - много динамичен и безшумен агрегат. И аз май се насочвам към Сивик-а, само малко смешно ми изглежда по конзолата с тея пласмаски - някак евтино стои... А цената до колко може да спадне според Вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Soichiroo свали капаците, как може да кажеш така за мазда 3 :)/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А цената до колко може да спадне според Вас?

Цената от теб зависи, но трябва да пробваш поне на 6800. чак сега и разгледах снимките, изглежда отлична, деистваи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих ти препоръчал Тойотата защото Д4Д дизелът на Тойота е един от най-добрите също така е доста надеждна и според мен има най-приятен салон :)Хонда и Мазда са много добри марки но при дизелите отстъпват на Тойота :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже янко си издуха постовете сега гледах и видеото, може и да ме лъже но обърни внимание при огледа преден ляв калник, мяса ми да е удряна там, ако е само калника ок, ама гледаи вътре в коша по гредите и бомбето да няма изчуквано заварявано и прочие. А волан от този матерял не е особено издръжлив и си личи че в ляво е поизносен, но пък в дясно е перфе + много доре запазения лост на скоростите и малко износените педали до колкото се вижда, ще рече че тоя дето я е карал я е карал повече извън града което е ок ;)/> до колкото мога да гледам на боб това е :)/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих се спрял на королата , за дизел само тя е с доказал се мотор . Пробвай ги и трите и виж коя ще ти лепне най добре .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е малка такава невзрачна

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Всеки си има право на мнение, ама за 3-ка на Мазда да кажеш, че е невзрачна предницата й, не знам каква кола трябва да караш - S2000 сигурно?! :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелът трябва да е доказано на малък пробег, което е почти невъзможно от автокъща. Бензинът може да има 2-3 литра по-висок разход, но е разход, изразяващ се в няколко стотин лева на година, разпределени равномерно. При дизела, ако изкочат проблеми, ремонтите са скъпи.Мазда 3 както са писали колегите е най-нова разработка, най-красива, ще изглежда най-свежо по-дълго. Честно казано и Королата и Хондата са ми грозни. А колата трябва да ти ляга на сърцето. И с трите можеш да случиш на кенеф, вземи каквото най ти харесва!ПП: И трите са без сервизни книжки, на много "СТАНДАРТНИ" километри. Вероятно и трите са на по над 200 000км.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите на под 200 обикновено не стигат до обикновения копувач, те са за шурето, балдъзата, брата на снахата и тем подобни :) иначе тва не пречи при стотиците ми огледи до сега ни една кола да не е била на "реални километри" по думите на продавача, че и се кълнат артистично :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Маздата и Королата са по-коли от този Сивик. Лично аз, гласувам за Маздюхата без да се замисля...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маздата е най-красивата и с най-доброто пътно поведение от трите, но доколкото знам вътре пространството е най-малко, има сравнително твърда возия, а и двигателя не е съвсем безпроблемен. Мисля че единствено на Сивика маховика не е демпферен и това е предимство, защото е сериозна цифра и е често срещан проблем при дизелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик - ясно, добър Исузу дизел, за останалото нямам достатъчно преки наблюдения.Корола - D4D - абсолютно скапан мотор. Виж, следващия D4D, 2.2 с верига е супер.Мазда - колко да е Мазда?! И шасито е Форд (оттам и ръждичката) - платформа С1 на Форд Фокус. Задното окачване е 1/1, за предното не съм 100% сигурен.Така ограничен, изборът от трите за мен е Хонда.Успех.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Сивика е най-добрия от изброените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш хубав японски дизел си вземи Тойотата.Карал съм такава и да ти кажа бях много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора: Питаш коя от точно тези три коли е най-добра или принципно от тези модели ?Разкажи защо си се спрял на тях като за начало, какво те отблъсна от другите в този клас ?Задължително ли да е дизел ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се поколебавам бих избрал Маздрата, защото дизайна най ми допада от 3-те, а това че двигателя е френски изобщо не трябва да те притеснява, французина отдавна си е научил урока как се прави свестен дизел!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивика е здрав автомобил с здрав и истински Японски двигател. ;)Тойотата като цяло всичко и е проблемно ... окачване, интериор, двигател общо взето Тойота здрав автомобил след 2001-ва година не са произвеждали.А за Маздата нямам толкова наблюдения даже не знаех че двигателя е от Форд, но имам приятел който ми каза че си е направил сервиза благодарение на дизеловите двигатели на Форд. :DМоже би Тойотата и Маздата превъзхождат малко Сивика от гледна точка на комфорт или екстри, но ако на мен се налагаше да избирам, бих избрал Сивика от гледна точка на това че, всяка сутрин като завъртя ключа ще запали! :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... И шасито е Форд (оттам и ръждичката) - платформа С1 на Форд Фокус. Задното окачване е 1/1, за предното не съм 100% сигурен..............................................................Че то на Фокуса ,шасито му е най-голямото предимство.Доказано просто и здраво окачване ,в комбинация със супер поведение на пътя .Фокуса между другото, е един от най- приятните за шофиране автомобили в ниския ценови клас/сериозни лични впечатления/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изобщо не ги разбирам, ама която и да вземеш, гледай да е най-запазената и мини някъде да я видят на сервиз.За тойотата наскоро в офроуд-форума бяха писали че са качили цените на дюзите 1200 бройката :blink: , то не че другите са без пари, ама ако се вкараш в някой такъв филм .... То и горивата какви са ни хубави ...За исузо 1.7 дизела, мисля че е добър мотор. Не знам има ли нещо общо като горивна система с исузо 3 литровия (на трупър го слагат) ама системата е смесица от комънрейл и там каква е другата и майсторите дето го разбират се броят на пръсти. Ама мисля, че нямат общо, някой ако е по-запознат да каже :unsure: Маздичката е хубавам, за дизеляците им нищо не знам :unsure: .Та да повторя, най-добре пазариш да ходите в сервиз за преглед и тогава решаваш, ако се дърпат, по-добре бягай, че може да има подводни камъни.Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Която и да вземеш от трите ще е на два пъти повече километри за тея пари ! Нкиой в нормалните държави не си купува дизел за да го кара по 10 -20 к на година Публикувано изображение/>/>.

 

На хондата подръжката ще ти е най-евтина !

 

Тойотата изглежда съмнително лъскава т.е. пребоядисана или лакирана най-малкото което не се знае какви последствия ще има и след колко време ! На другите две не им личи много от снимките .

 

За такива пари по добре се насочи към бензинов двигател Публикувано изображение/>/>

 

Я се замисли на какви пари са ги купили, след това колко им струва доставката, ремонтите за да и докарат фаца и след това малко печалба Публикувано изображениеПубликувано изображение/>

Има няма на около 4-5 хил. лв максимум някъде.

 

Понятието евтин и хубав дизел го няма никъде в реалността.

Аз лично като видя излъскан двигател лошо ми става Публикувано изображение/> и бягам на далеко.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Която и да вземеш няма да сбъркаш и трите са добри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От трите автомобила само Тойотата е с двигател на Тойота. Хондата е с дизел на Опел /Исузу/, а маздата с дизел на Форд /Пежо-Ситроен/. Като модели Хондата е от последната година на производство, Тойотата също е стара, дори не е с фейслифт. Маздата е най-нова разработка и с най-много екстри от трите, но наистина разгледай я добре за ръжда. Като здравина на тези автомобили с тези дизели бих избрал Тойота, но всичко зависи от конкретното състояние на всяка от трите. ;)/>/>Абе що не се разгледаш за бензинови модели.:honda:/>/>

колега,аз предпочитам бензин,обаче исузу не е опел,а опелите с исузу мотор са найпродаваните,исузу е отличен йапонски дизелов двигател.-а на колегата би му казал да види и темата бензин или дизел двигател,па нека да одлучи...:) успех в избора и да почерпиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...