Plamen_ni 0 #1 Публикувано 25 Март, 2013 При студена кола си пали добре, но понякога след като я покарам малко, спирам, след известно време тръгвам и пали трудно. Колата е загряла. Какъв може да е проблема? Акумулаторът е нов. Стартерът е ремонтиран. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vodkin_ 120 #2 Отговорено 25 Март, 2013 (Редактирано) аз имах такъв проблем с другата ми кола и то двапъти, даже имаше и моменти когато не искаше да запали изобщо при топъл двигател и се е случвало да гасне в движение (това бе при втория проблем с гасненето в движение). 1. Моя акумулатор беше на 2 г и се сдуха едната клетка (мъртва), като смених акумулатора и се оправи. 2. Втория проблем бе бензиновата помпа, идвал слаб тока, някаква утечка имало така ми казаха, и след като се оправи проблема спря. Иначе колата с какво гориво е. Ако имаш ГУ може и там някаде да е проблема, датчика на Хол, добре е да ти измерят компресията Редактирано 25 Март, 2013 от vodkin_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #3 Отговорено 25 Март, 2013 (Редактирано) Здравей Пламене..,до колкото се сещам..,ти беше запален риболовец..,така че.. една от причините за трудно палене на топъл двг, може да е замърсен(от прахта по черните пътища) въздушен филтър. Провери го и ако ти се вижда замърсен,го смени.. Скрита "лимонка" може да бъде и горивния филтър,както каза колегата от горния пост(понеже си с ГИ и палиш винаги на бензин),а евентуално ако е някой датчик,според мен би трябвало да ти светне чека.. Това от мен. Успех! Редактирано 25 Март, 2013 от vadoiv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #4 Отговорено 25 Март, 2013 Горивният филтър е на 10 000 км, въздушният е на 400 км. На газ съм и ми казаха да сменям горивния на 30 000 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #5 Отговорено 26 Март, 2013 Привет отново..,сетих се и нещо друго...,пробвай да запалиш двг директно на газ(даваш на контакт,задържаш около 20-30 секунди бутона на "ГИ",докато светне зелената лампа.. и въртиш),ако запали веднага,значи имаш проблем или с клапана за налягането на бензина или нещо по бензиновите инжектори...Но да не те подвеждам..,нека някой от по-компетентните колеги да каже, какво може да е... П.П. Това с аварийното палене на газ го направи на топъл двг... Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #6 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) Това е, че не го прави всеки път, а по-скоро от време на време, но все пак го има проблема и ми се иска да го реша. Мислех си нещо да не е запушено по гърнетата или пък нещо алтернатора да не е наред, но аз не разбирам...Ще се опитам по-точно да опиша проблема.......При запалване все едно пали в последния момент и оборотите се държат много ниско за няколко секунди все едно колата не работи, след което се вдигат както е нормално и си работи добре. Интересно е, че ми се случва да спирам, гася и тръгвам десетина пъти за кратко в рамките на час и това се случва само веднъж. п.п. карал съм я няколко пъти на диагностики (и на газ и на бензин) и всичките майстори викат, че работи добре, като кола на 12 години.Регулирал съм клапаните преди 10 000 км (освен да са ме излъгали, че са ги регулирали, защото не бях там, а им оставих колата, но не ми се вярва да са чак такива идиоти.) Редактирано 26 Март, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) А свещи, палец и капачка от кога са? Редактирано 26 Март, 2013 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #8 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) А свещи, палец и капачка от кога са? свещите са на 4-5000 км, палец и капачка обаче не знам какво е Дали може да е от ламбда сондата, защото по-принцип е тръгнала, но ми казаха да я карам докрай?(Разхода е нормален и двигателя работи добре) Редактирано 26 Март, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 26 Март, 2013 Не може, ламбдата няма общо с паленето, паленето си е по алгоритъм. Така че не е лошо да си свалиш капачката да видиш на къв хале е, ама се обзалагам че е за смяна, незнам това ще оправили паленето но определно сигурно никога не е сменяна а пък не е вечна (капачката е оная черна пласмасова чудесия дето всички кабели на свещите са забучени на нея, сваля се лесно) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #10 Отговорено 26 Март, 2013 Да, износени са тези капачки. Колко пари е горе долу една? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #11 Отговорено 26 Март, 2013 А кабелите?!Моята палеше така, т.е. не палеше топла. Един кабел напълно, и един почти прегорял, ама там, където влизат в "лулите", и не се забелязва от пръв поглед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #12 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) А кабелите?!Моята палеше така, т.е. не палеше топла. Един кабел напълно, и един почти прегорял, ама там, където влизат в "лулите", и не се забелязва от пръв поглед.Лесно ли се сменят.Един познат ми каза, че тези кабели се продават заедно с капачките, обаче не каза цена. Може ли да ме ориентирате колко горе-долу да си приготвя, за да сменя кабелите и четирите капачки. Редактирано 26 Март, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #13 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) От лесно по-лесно, ако не объркаш реда на работа, т.е., как да ги наредиш на капачката.Моите нямаше да ги разбера, че са прегорели, ама ми изгориха бобината, и като я смених викам я да го видя. Вадя лулата, хващам кабела, завъртам го, и се чу едно ррууп, и превъртя. На тоя кабел лулата беше добила кафяв цвят, явно от жегата от искренето. Другия и той, почти превъртя. Останалите два - бетон, както и да ги въртя, не превъртат в лулата. И тетака - нови кабели и заспа. Редактирано 26 Март, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #14 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) Да си ги сменя всичките направо, а? Гледах ги, напукани са, ще видя каква е цената и ще се опитам сам да ги подменя. Редактирано 26 Март, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #15 Отговорено 26 Март, 2013 Вече ги поръчах. 125 лв. от Англия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #16 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) Пламене, Слави ти каза да провериш КАПАЧКАТА – (капачката е оная черна пласмасова чудесия дето всички кабели на свещите са забучени на нея, сваля се лесно)а ти говориш за четирите гумени уплътнения на кабелите, които стоят на самата капачка.Естествено ако са напукани-нацепени и.... трябва да ги смениш, но погледни самата КАПАЧКА, от вътрешната страна.Като свалиш тази КАПАЧКА, вътре е и палеца, за който Слави ти каза също да провериш.Сега видях, че си поръчал кабелите.Те би трябвало да вървят комплект с ЛУЛИТЕ , а не с "капачките" за които ти си мислиш.Лулите са това което влиза върху Свещите. Редактирано 26 Март, 2013 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #17 Отговорено 26 Март, 2013 Човекът, от който поръчвам частите каза, че всичко върви в комплект - кабели, лули и капачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) Аз пък си мислех че и делкото е комплект :D/> караи, хубуу си направил, ако ти прати всичко тва за 126 лева добра е цената, капачката тука е към 35-50 лева, кабелите едва ли са по евтини от 50-60 да не са и повече, а ако и тва дето ти прати е оригинално, направо супер. Както казах тез неща си имат живот и смяната им рано или късно се отплаща от икономия в гориво :)/>я даи линк кво си поръчал Редактирано 26 Март, 2013 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #19 Отговорено 29 Март, 2013 и аз съм със същия проблем,на студено пали от раз-като позагрее пали по трудно и аз съм с газова уредба. ако си сменил частите пиши за резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #20 Отговорено 29 Март, 2013 Ще пристигнат след десетина дни, сменям ги, ще покарам и веднага ще пиша какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #21 Отговорено 29 Март, 2013 ок мерси,ще изчакаме да видим как е при теб и започваме гимнастиката на моята колица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #22 Отговорено 29 Март, 2013 Лошото е че може да е и датчика на коляновия вал пък може и да е температурен датчик абе един господ знае кво е, без да се закачи на диагностика в момент в които го прави. Такива проблеми да наи трудни за диагностициране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vodkin_ 120 #23 Отговорено 29 Март, 2013 Варианти много, мнения също дано проблема да ти се реши след като смениш поръчаните части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #24 Отговорено 29 Март, 2013 На колата на жена ми го има същият проблем и се оказа,че като я загаси на газ,клапанът на газта затваря след 2/3 секунди и пълни дросела с газ,която на момента няма къде до отиде и колата е като задавена.Ако тръгне да пали в рамките на 10/15 минути след загасянето,се получава едно дълго въртене,макар и на бензин.Ако обаче колата поседи поне 20/25 минути,газта е изчезнала и колата си пали като часовник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #25 Отговорено 30 Март, 2013 Да тва също е фактор, на кумеца ланчат аи тя беше така, клапана на изпарителя не затваряше добре и пълнеше колектора с газ. Ама Пламен маи няма газова, или ако има беше ГИ, което пък не изключва факта някоя дюза да не оплътнява и да изтича газта в колектора. Пламене ако имаш ги я пробваи като е постояла колата 1-2 часа разкачи маркуча към филтъра на реиката трябва да изсъска. Моята държи налягане там с дни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #26 Отговорено 30 Март, 2013 (Редактирано) На колата на жена ми го има същият проблем и се оказа,че като я загаси на газ,клапанът на газта затваря след 2/3 секунди и пълни дросела с газ,която на момента няма къде до отиде и колата е като задавена.Ако тръгне да пали в рамките на 10/15 минути след загасянето,се получава едно дълго въртене,макар и на бензин.Ако обаче колата поседи поне 20/25 минути,газта е изчезнала и колата си пали като часовник Може би това е проблема, точно все едно е задавена. С ГИ съм. Редактирано 30 Март, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #27 Отговорено 30 Март, 2013 Пламене ако имаш ги я пробваи като е постояла колата 1-2 часа разкачи маркуча към филтъра на реиката трябва да изсъска. Моята държи налягане там с дни.И ако има налягане, какво се прави после? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #28 Отговорено 30 Март, 2013 Ако има налягане значи всичко е ок, не е от газовата ако няма тогава ще му мислим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #29 Отговорено 31 Март, 2013 Провери си и изпарителя, защото може да имаш пукната мембрана. Ако е малка цепката не може да се хване и директно през вакуума на изпарителя газта отива в колектора и като загасиш колата се удавя в газ. Не го прави всеки път, но проблема, който описваш ми прилича на такъв. Аз го имах същия проблем и сам се наложи да го разбера от какво е, че газаджиите не успяха. Ако ти обръща газовата на обороти проверката е лесна, ако си обръща сама е по-трудно. Ако е по-обороти, палиш да загрее до температура за преминаване на газ, стискаш маркуча за вакуум-а на изпарителя и чакаш да цъкнат клапаните за газта. Пускаш маркуча и ако вземе да тресе, пък още повече ако угасне колата, работата е ясна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #30 Отговорено 27 Март, 2016 Здравейте колеги,Виждам, че темата е доста замряла, но аз се сблъсках със същия проблем както при колегата Plamen_ni. Аз съм с течна фаза. Проверил съм всичко - времена на инжекторите fuel trims, смесообразуване и т.н и резултата е 0. Не мога да открия какво го причинява. Най-неприятното е, че проблемът се проявява от време на време, но въпреки всичко забелязах, че като покарам повече на газ > 15 км се проявява почти на 100%. на по-къси разстояния не се проявява или се проявява, но изключително рядко. Колегата Plamen_nl, не е споделил дали е решил проблема и ако го е решил как? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plat1ka 9 #31 Отговорено 11 Октомври, 2016 Здравейте, да не отварям нова тема. Явно тази мистерия не е едениче случай. При мен го има същото. Хонда CR-V 147к.с. На студено пали перфектно с нов акумулатор. Като загрее и гасне в движение и край. Докато не се охлади няма палене. Ако имам инерция и пробвам да я запаля на скорост понякога тръгва и изпукват гарнетата което ми говори, че бензиновата помпа си работи. Също като не иска да пали мирише на бензин яко Като я оставя да изтине пали все едно нищо няма. Закачахме я на компютър не показва нищо. От там смених свещите, дистрибуторна капачка, палец и бобина. Проблема си остава. Понеже сега ме пращат за комутатор а той се оказа скъпичък не ми се иска да взема нещо което няма да оправи нещата а ще добави още пари към сметката. Някой може ли да даде идея какво може да причинява това? Само кабелите не съм сменил изглеждат добре без нагари но мисля и тях да сменя преди да взима комутатори и датчици на хол. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 176 #32 Отговорено 11 Октомври, 2016 Plat1ka при теб може да са клапани ,кога последно си ги регулирал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #33 Отговорено 12 Октомври, 2016 ... сега ме пращат за комутатор а той се оказа скъпичък . И според мен е комутатор. В Руското Ръководство за обслуживание на 176 стр. е описана проверка и замена Пробай с втора употреба - на по-приемлива цена са, май! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plat1ka 9 #34 Отговорено 12 Октомври, 2016 Plat1ka при теб може да са клапани ,кога последно си ги регулирал Ами време им е, но майстора който ми я прави до момента казва, че според него проблема няма общо с клапаните. Ако имало затегнат глапан трябва да прекъсва или да заглъхва но не и да не пали. Сега съм поръчал кабели и чакам да дойдат да ги сменя и тях и ако не стане пак, ще взимам комутатор. Намерих едно делко втора употреба но го продават само цялото. Проблема е че уж е от същата кола но е с различна букса. Има 2 кабела повече поне така ми обясни продавача. Дали частите вътре са същите след като буксата е различна ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 176 #35 Отговорено 12 Октомври, 2016 когато почне да прекъсва вече е късно, този проблем беше на мотора ми преди години като загрее не палеше ,като се охлади пали, един приятел ми каза да си регулирам клапаните а аз се изсмях да ама след 3-4 месеца почна да прекъсва като студен докато загрее после спря на цяло единия цилиндър,имаше изгорял клапан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plat1ka 9 #36 Отговорено 13 Октомври, 2016 Ами реглажа е ясен ще го направя, но пак ми е чудно защо като е студена работи без никакви проблеми върви пали всичко точно и като загрее и направо спира. Няма палене. Вече го прави и почти веднага след като направи работна температура. Все пак ако има някой който знае дали комутатора и другите датчици са едни и същи в делката с различни букци 8 и 9 пиновите ? За да знам дали да го поръчвам това делко преди някой друг да го е купил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #37 Отговорено 14 Октомври, 2016 Моето делко е с 8 пинова букса, вътре в него има едно свободно краче на комутатора, на което няма закачен кабел. Мисля, че някой беше писал, че от там излиза деветия кабел и за какво е, също така беше писал, че е пренареждал буксите и е станало. Моята правеше същото като при теб, като постепенно стигна до момента, в който след достигане на работна температура веднага гасне и после върти стартера и не пали. Пробвах, като го направи да залея корпуса на делкото с малко студена вода и веднага запали. Смених цялото делко с такова втора употреба и се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plat1ka 9 #38 Отговорено 14 Октомври, 2016 Смених кабелите но проблема остана Утре пристига нов комутатор и да се надявам с това сагата да приключи Иначе и при мен вече е на това ниво. Стига работна температура и малко след това си угасва Като дойде комутатора ще си взема 2-3 шишета вода, че до сервиза имам 10 минути каране Да не остана на пътя Иначе намерих темата на колегата явно това с буксите не е драма и може да се пренаредят. АКо не стане с този комутатор ще трябва да прежаля още някой лев и да купя цяло делко втора ръка за да тествам. Хич не ми се иска защото явно тия неща с времето се прецакват и не се знае колко му остава и на употребяваното ама какво да се прави... цял месец пропуснах супер риболов на щуки и нямам мира вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stafff 0 #39 Отговорено 14 Октомври, 2016 Пиши какво е станало след смяната на комутатора.Дано да разрешиш проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plat1ka 9 #40 Отговорено 18 Октомври, 2016 Здравейте. След дълго търсене на комутатор и оферти от 400 до 190лв накрая намерих нов за 47лв. Реших да рискувам с него защото цената му е по-приемлива за проба грешка от другите предложени ми за същата част. Вчера го смених и цял ден колата работи като часовник. Обиколих около 50-60км градско никакво прекъсване, гаснене, заглъхване. МИсля, че проблема ми е решен. Преди комутатор смених свещи, кабели, дистрибуторна капачка, палец, бобина и накрая комутатор. Явно проблема е бил в него. Та ако друг колега изпадне в подобна ситуация дано темата му е полезна както беше за мен. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове