Jump to content
jikencio

B18c4 лек тунинг

Recommended Posts

Колеги,Реших да лудея и аз :) колата ми е семейна, но въпреки това реших малко да я понаправя. Не искам някакъв сериозен проект, а просто някои нещица да пипна, нищо че е комби и от това бегачка никога няма да стане. Та идеята ми е с най-малко пари както да направя по б18ц4. Чета разни неща с валове от интегра или глава с колектори от б16, но незнам към какво да се насоча. Дайте малко съвети от къде да започна, кой е най-лесния и най-безболезния вариант. Мисля да слагам и някаква генерация на 63 мм. Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като за начало може да сложиш спортен изпускателен колектор+спортна генерация и интейк със спортен филтър.

Редактирано от Георги
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоростна кутия от б16 няква,спортен съединител.няма да повярваш,че колата е твоя.и 2те си струват парите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя кораб няма да си бърз :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А спортния съединител, за какво точно ще му е на сток колата ?

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се псува после :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може да засилиш леко колата като и монтираш един изпускател 4-1, след което може да си монтираш панелен спортен филтър за да може да диша по леко мотора и в бъдеще може да си преправиш един Б16- всмукателен колектор или може да си купиш един направен. ако имаш интерес за всмукател ми пиши излиза окколо 60-70 лева в момента знам един наличен;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги. Никакви скорости и съединители съм решил да не преправям. От тази кола бегачка няка да стане така, че мисля изпускатели, всмукатели, генерация филтри и най-много валове... Ако имам някога пари и реша да си правя кола, ще наблегна и на скорости и на съединител, но сега няма смисъл...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

с нищо от по горе изброените няма да ти тръгне повече от колкото със б16 кутия.преправяне на испускател,генерация,филтър,дали панелен или таванен,испускател правят колкото една кутия,а ефекта е много малък.пред мен една б18ка се раздели със скоростна от б16 и един спортен съединител.собственика ми каза,че се чуства все едно е -10 коня.Гледам си продаваш колата,та се чуда,дали не си чатим само

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си я продавам, но съм писал в обявата, че ми харесва колата и мога и да си я карам - не я продавам, защото е кочина :) Ако не продам, че си я понаправя. Просто ми трябваха малко пари, че жената ще ме убие - вика нямаме гардероб, ти коли купуваш :) А по колко пари вървят скорости от Б16 ако се намерят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Oт 500лв нагоре в повечето случаи. А и като ги смениш колата няма да стане по-мощна. Просто скоростите на B16 са с по-къси предавателни числа и ще ти се ускорява малко по-бързо колата, за сметка на това обаче за поддържане на скорост двигателя ще работи на по-високи обороти и съответно ще качи разхода на гориво. Не знам как точно са скоростите на В18, но при моето В16 картинката е следната: 100км/ч - 3500об/мин; 120км/ч - 4000об/мин. Т.Е. жертваш комфорта на пътуването на дълги разстояния, по-тихата работа на мотора при скорости над 100км/ч, вследствие на по-ниските обороти на мотора, по-ниския разход пак заради по-ниските обороти на мотора. За сметка на по-пъргава кола, по бързо ускорение и няколко стотин лв за нещо което при теб си работи добре. Сам прецени дали си заслужава подобна интервенция.По-добре инвестирай в хубава ауспухова система и както казаха другите и оптимизирана всмукателна система.

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еми аз като гледам, явно няма разлика и в скоростите, специално на 5та. В момента съм на 3500 на 100 така че не виждам разлика. Може би предавателните числа са други от 1ва до 4та. Прави си - ще инвестирам в генерация, колектори, филтри и т.н.А някой за валове от Ц6 има ли идея дали се получава нещо и какъв е ефекта? Не, че лесно ще намеря такива предполагам, но пък ако изпаднат да знам....

Редактирано от jikencio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти нали си с B18C4 защо търсиш същите валове? Ако не ти харесват, може да ми ги харижеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си има резервниПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз като гледам, явно няма разлика и в скоростите, специално на 5та. В момента съм на 3500 на 100 така че не виждам разлика. Може би предавателните числа са други от 1ва до 4та. Прави си - ще инвестирам в генерация, колектори, филтри и т.н.А някой за валове от Ц4 има ли идея дали се получава нещо и какво е? Не, че лесно ще намеря такива предполагам, но пък ако изпаднат да знам....

Разликата м/у Б16/Y21/ и Б18/S9B/ скоростни кутии е в 2-ра,3-та и 4-та скорост и шпера. С Y21 кутия колата ще стане по приятна за каране в града, като икономията на дълго се запазва. Трябват ти разпределителни валове от TYPE R/Интегра, Сивик/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За втори път - не си пипай колата, от това бегачка няма да стане. Карай си я така, и не се занимавай с глупости. Хем искаш да я продаваш, защото ти трябват пари, хем ще се хвърляш в мътните води на атмосферния тунинг. Наясно ли си, че с други валове без настройка ще имаш само негативен ефект? От тук - трябва да си смениш ЕКУто (сиреч компа). А, че валовете от тайп Р са проектирани за друга степен на сгъстяване?Тази кола нарочно е измислена с такава скоростна кутия (със шпер!).

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Май си прав, но като ми се кара бърза кола...... Публикувано изображение.. Най-добрия вариант е да си я карам така и като събера пари да си направя една, но сложна работа.

l]

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парите за валове, всмукателни и изпускателни системи , кутии и интейкове, ше заминат на вятъра, щото ще живне много колата, ама тунинга много зарибява и ще искаш още. За това по добре си купи един турбо комплект + съединител и тогава наистина няма да познаеш колата :)

 

А да питам и аз (тъй, като видях, че има има хора с опит) на б18ц4 няма ли да има ефект ако се сложат глава със всичкото от Интегра , било то на турбо или атмосверна кола ?

 

Тунинг валовете предполагам имат голям ефект съчетани с турбо Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, но в турбо вариант. В атмосферен ще трябва да измислиш и други бутала за да докараш степен, защото не само че не Ц4ката си е нисичка 10:1, ами и с тая глава от тайп Р се разрежда още малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В турбо вариант...

някъде бях чел, че на интегровата глава портовете били с по малък градус към буталото, демек по малък завой. (мисля, че във твойта тема за Type R) и по широки от другите мотори. А в няколко теми на англичаните за хондите, пишат, че GSR главата и валовете са също толкова добри, колкото тези на ITR (type R)

Попринцип всеки твърди различно нещо, и ме е яд, че незнам английски а трябва да използвам преводача на Google Chrome Публикувано изображение който доста бърка.

Аз мисля, че докато не се сменят валове, клапани и пружинки на клапани , главата да не се портва ( за което имам голямо желание, да я отворя и портна още сега ) Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

грешната тема...сори...иначе ако искаш ефект---турбо на тоя мотор 0.6-0.7 надув и си ти

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля колегата да ме извини ако въпроса ми не е на правилното място но може и да му е от полза-Какъв ще е ефекта ако на С9б кутията се сложи 4,4 финал драив и си остане с дългите скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кутията ти ще е пак толкова неприятна както преди, само дето 5та ще е по-къса :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лек тунинг на тежко купе са пари на вятъра .Турни си турбо на 0,5 -0,7 и ше фръкнеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За втори път - не си пипай колата, от това бегачка няма да стане. Карай си я така, и не се занимавай с глупости. Хем искаш да я продаваш, защото ти трябват пари, хем ще се хвърляш в мътните води на атмосферния тунинг. Наясно ли си, че с други валове без настройка ще имаш само негативен ефект? От тук - трябва да си смениш ЕКУто (сиреч компа). А, че валовете от тайп Р са проектирани за друга степен на сгъстяване?Тази кола нарочно е измислена с такава скоростна кутия (със шпер!).

То и аз това му обяснявам , ама не ме слуша . Да си возиш жената в ръмжаща , друсаща и нервна кола е зле за слуховия ти апарат , а революционния колан още не е измислен . Знам го от опит :D/> .Ако имам и дете - просто няма как да стане . Филтъра можеш да си го смениш с панелен на КН . За 100лв ще имаш на практика вечен филтър , който само трябва да переш периодично . Скоростната кутия и да я смениш , при положение , че имаш 170к.с. под капака трудно ще усетиш сериозна разлика . С генерацията си лесен - имам човек за там . Може да се видим и да ти покажа как работи д13ката с новата генерация и леко преработеното ми стоково крайно гърне и махнато средно . Отделно , че отпуши най - после . Виж , може да я закараш в Лумър , примерно , да я облепят по стъклата с фолио , за да ти спира УВ лъчите и лятото да не товари мотора климатика и да се возиш по - комфортно . После едно кожено салонче ако те влече... И там познавам точните хора .Има вариант и да направиш на купето една шумоизолация + качествена музика . А за двигателя - най- разумния тунинг си го направил вече . Разбираш го всеки път , когато мотора стигне 30гр. Редактирано от barsi
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо не го схванах ? Би ли пояснил . Ако имаш по - добро мнение за конкретната ситуация сподели го . п.п. Ако идваш насам трябва да се обадиш да те запозная с екипа в главата ми и да видиш как работи в бирена обстановка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към човека пуснал темата: Ти сигурен ли си, че я караш на максимума тая кола, та искаш по-бърза? Колко често я караш на над 6500об/мин и за колко дълго? Щото аз като се замисля на моята едва ли и 60% от потенциала и достигам та да се замислям за такива сериозни интервенции като теб. Опитай се да я караш винаги във витек и тогава прецени колко е бавна и дали няма да те е страх да си нон стоп на 7+К об/мин. Ако и тогава искаш още, си търси един джаксън рейсинг суперчарджър и си мисля, че ще се отрази доста положително на колата като цяло. Има висока първоначална цена, но не е капризен като турбото, имаш повишена мощност през целия диапазон, няма лаг и си е все едно караш атмосферка, ама не баш. ;)

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да ти кажа давам си и газ и поне по 2 3 пъти на ден си я карам до 8200. Иначе не ме е страх - едно време карах картинг в републиканския, та доста повече върви картинга Публикувано изображение Амбицирах се да я понаправя, защото оня ден се сложих с една 4та генерация с глава от икономичния Втек Д16 (проект Мини ме), филтри, друго ЕКУ, генерация, колектори и до 160 му направих 2 коли преднина. Човека откачи направо, защото мисли да кара на Калояново с нея и тежи 900 кила, а някако си комби го отпра... Явно нещо трябва да прави настройки, защото трябва да ме бие. Та се амбицирах, дори и да я направи пак да го бия в името на спорта Публикувано изображение

Редактирано от jikencio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еми собственика и каза, че този проект бил нещо страшно и наказвал много коли.. Ето клип как такава бие Б18, но хайде да не бъркаме темата да не ме санкционират модераторите Публикувано изображение

 

Редактирано от jikencio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди време имаше един колега във форума,Едмундо,той ги ръсеше подобни,но ти направо го слагаш в малкия си джоб :D/>/>

А нема нужда да ме сравняваш тоя :)/> Конкретно писах по темата , защото познавам човека , возил съм се в колата и знам за какво я използва - ходи си на работа с нея , вози си жената и детето и си ходи напред - назад с нея . Иска лек тунинг . Еми добре - сложи и един панелен филтър на КН или подобен . Всмукател от б16ка , изпускател спортен и назад генерация на диаметъра на изпускателя с твоето гърне . После сменяваш кутията с б16кова . Междувременно отваряш мотора , сгъстяваш и слагаш валове от Тайп Р . Сменяваш компа и отиваш на дино за настройка / само то е към 200-300лв на час / . Накрая ще осъзнаеш , че си дал една англичанка пари в колата , жена ти ти мрънка , че я возиш в шумна и нервна кола , която ти натискаш и и се кефиш ... Да не говорим , че ще иска окачване , спирачки ... Най - малкото каквото се обади и я водиш на доктор , защото едно е да караш леко и да притропва накрайник , друго е да кантариш колата и пак да тропа ... Та като стигнеш до това положение се връщаш , намираш темата и четеш 2рата част от поста ми : Карал си карт навремето - това не го знаех . Ето от къде те влече :D/> Намираш си 4та генерация със здраво купе по възможност . Двигател или д16а8/9 или б16а1 . Може и д15ка , ама имаш повече работа . Д16ка пак ти върши работа ... Почваш с окачването . Едно червено Кони , по - дебели стабилизиращи щанги - предна и задна , гуми или 185/55 R14 или 195/50 R15 , правиш на варел интериора , слагаш една седалка тип корито / само не знам да не те бъзикат колегите , че караш с костюм такава кола :D/> / , правиш си спортна генерация или си я купуваш готова / за 4тата не е много скъпа / и караш нещо , в което жена ти няма как а и няма и да иска да се вози и си правиш кефа както искаш с нея . Може и на нея едно ГИ да и сложиш . Така си ходиш на работа , пък като ти се прикара палиш към Бистрица или Самоков и наваляш яко :D/> п.п. Вариант 2 ще ти легне по - малко пари и разправия от вариант 1 , а и няма да оставаш без кола . Бегачката като се прави си караш другата и не ти пука . Не , че англичанката не върви - напротив . Колата си е супер . Просто е направена да си ходиш към морето с 300кила товар с 220 км/ч по аутобана на климатик и да си сърбаш кока кола , сложил очилата и гледащ под тях безгрижно :cool:/> Редактирано от barsi
  • Нагоре 1
  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми е интересно след като му се возиш в колата и го познаваш лично защо му даваш съвети и му пишеш във форума.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

220 към морето с кока кола това ми прави денят готин.За съжаление последното експертно мнение за известно време напред :lol:

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо обърнахме темата в друга посока... Ясно, вече знам от къде да започна ако реша да я подсиля,така че мерси на всички. По-добрия вариант е направо друга кола да се прави, но ще видиме - пуснах тото вчера и сега чакам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че темата се поизчерпа. Да и бия катанеца?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удари и един катанец /)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...