Jump to content
kalintry

Ремонт на глава и блок на Цр-в 1ген.

Recommended Posts

Колата е Цр-в 2000г., б20з1 мотор, 147к.с.италианка. Карам я от началото на 11.09г. т. е. над 60к. сумарно. След ок.1000 на бенз. сложих ГИ BSM. Много съм доволен от монтаж, разход, подръжка и т. н. Перфектен е Наско! След 10к – първи реглаж на клапани. Нов реглаж след още 20. Трети реглаж след още 20 – оказа се, че един изпускателен клапан е вкопан – резбата свърши и клапана остана с хлабина по-малка от 0,2. Преди реглажа, оборотите на празен ход варираха, но се стабилизираха след него. След ок.5к оборотите на празен ход отново станаха неустойчиви и с ок. литър повиши разхода на газ. Не гори масло. Това наложи нов, четвърти реглаж 10к. след последния. Два изпускателни и ЕДИН СМУКАТЕЛЕН!!!/> вкопани! Присъствал съм само на последните два реглажа! Във форума, така както имаше оборудвани глави за 200-250лв., в момента, в който потърсих - няма! Намерих една във Варна за 450 и една около Варна за 700!!! Много се търсели!!!/> Policеman обеща да намери и намери човека за 300. Благодаря! Но междувременно, по ред причини реших да ремонтирам моята. Честито16х30лв. за металокерамични легла;х20лв за нов клапан;85 за шлайф и труд по главата;16х6 за гумички; 110 за нова гарнитура м/у главата и блока.5лв. „кученце”, че изпуснахме едно някъде в мотора /надявам се да е в картера и там да си остане/Сваляне и слагане на главата – един Приятел, в гаража на друг Приятел – живи и здрави!Безценни съвети от Слави/Zero, Andreshko и Мони – живи и здрави! Изводи: Според мен:Вероятно ‘талЯнеца никога не е правил реглаж. Карането на газ ускорява процеса но първопричината е в материала на главата на б, к, и ф серия. Това според англоговорящи/четящи се признава в САЩ, дори от дилъри на Хонда. При смяна на главата с нова/втора/ употреба проблема се отлага за след „Х”км, според поддръжката на „новата” от стария чорбаджия. Към момента, това обаче е наполовина по-еФтино. С металокерамика, при качествен ремонт ресурса на главата, би трябвало да е по-голям от този на колата, НАДЯВАМ СЕ!!!/> Моята кола заслужава тази ивестиция!ПРОБЛЕМ:Паля на студено. Оборотите са малко под 2000. Загрява почти до работна температура с постепенно спадане на оборотите. НО на празен ход започват да варират равномерно от ок.800 до ок. 2000! Не губи антифриз. В началото се чува свистене от към гарнитурата на входящите колектори, не сме я сменяли. Карам така, засега ок. 40км по маршрута дружба-бояна, по околовръсното - чек-а не свети. Предположения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, честит ремонт!По груби сметки /направени на ум /,със закръгляване и усредняване на цените,взимайки в предвид първоначалната инвестиция,последвала подръжка и сега ремонта на главата, излиза че си напред с около 4000 лв.!Интересно нищо не казваш за валовете?Нямам си на идея от газови ,но по пътя на логиката, тази гарнитура на всмук. колектор може да те ебава, както евентуално свещи и кабели!Айде капацитетите по газовите / Слави и Маркони/ да не спят и да ти помагат:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това играене на оборотите на газ или на бензин го прави? Как ти е разхода? Това свистене означава че засмуква допълнително въздух и би трябвало компа да подава повече гориво за да компенсира горивната смес, може заради това да ти играят оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно нищо не казваш за валовете?

Благодаря Емич, хаерлия да е! Валовете са ОК, пропуснах да пиша.Колата се кара на бенз - напасваме клапани след ремонт, все пак! Но за протокола - прави го и на газ! Разхода на бенз ми се вижда завишен, но не съм засичал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде капацитетите по газовите / Слави и Маркони/ да не спят и да ти помагат:D/>/>!

Срам ги е сигурно да пишат, :D аз преди години като говорих за този проблем и като качвах снимки на глави и клапани, ме обявиха едва ли не за луд, :) нямало такива проблеми с газта, ала бала, всичко било до регулиране на клапани, главите били без пари втора радост и т.н..Съжалявам за колегата, но очаквам и други подобни теми, това са последствията от "евтиното гориво" .. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Два изпускателни и ЕДИН СМУКАТЕЛЕН!!!/>/> вкопани! Присъствал съм само на последните два реглажа!

...

 

Оставени са натегнати, затова са заминали за нищо км. ;)

Еmicha1, валовете на К-серията са били проблемни. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маr_tod, аз не съжалявам и нямам нужда от съжаление!!!/> Винаги съм знаел че ремонта предстои, колкото изкара-толкова! По стар български обичай премълчаваме, като се "прецакаме"! Дано съм полезен на хора, на които предстои.

Четохте ли първия ми пост внимателно и особено изводите? Ако не: "Вероятно ‘талЯнеца никога не е правил реглаж. Карането на газ ускорява процеса, но първопричината е в материала на главата на б, к, и ф серия. Това според англоговорящи/четящи се признава в САЩ, дори от дилъри на Хонда."

Темата не е ЗА/ПРОТИВ КАРАНЕ НА ГАЗ!

ПРОБЛЕМа не е газов, повтарям, карам на бенз в момента!

Ако имате ПРЕДЛОЖЕНИЯ по ПРОБЛЕМа - моля!

 

Sebulba недейте така, аз вярвам на майсторите, не са ги оставили натегнати ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставени са натегнати, затова са заминали за нищо км. Публикувано изображение

Еmicha1, валовете на К-серията са били проблемни. Публикувано изображение

 

Може и това да е причината-казва ли ти някой.Публикувано изображение Сетих се да попитам за валовете, че големи драми бяха с тези валове!Публикувано изображение/>

Добре е ,че колегата го споделя,а и мисля че е избрал по-скъпия- но верния начин /ако продължава да си кара колата/ естествено!

Хубаво е, че е дал и цени за тези които ги чака евентуален такъв проблем и ремонт!

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейййй един да се освести и да пусне тема,че безплатен обяд няма.Радвам се,че послуша съвета ми и си ремонтира главата ;) Няма какво да уляга или да се напасва по клапаните,това се прави докато главата се ремонтира.Огледайте всички вакуми да няма някой сцепен.п.п:Емич Б20-ката няма проблем с валовете,това е характерно за К серията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се,че послуша съвета ми и си ремонтира главата

Аз ти пиша на лични, ти ми пишеш в темата ;)/>/>

Благодаря и на теб за съветите!!!/>/>

Майсторите на металокерамиката препоръчаха да карам 10к на бензин :o Аз за себе си реших да е около 500км, за да съм сигурен, че всичко е наред и после...ГаС

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еииии кога изписахте тая тема, 24 часа ме нямаше и ..... mar_tod не съм съгласен с тебе, проблем с газта няма или не достатъчен за да ме накара да карам тая купчина 15 годишно желязо на бензин :) проблема е с предните стопаните, преди да си купим колите и грижливо да вземем да ги глезим като по книга :) Но да не задълбаваме пак темата с газта и меката глава :) Моята е имала късмет да живее в швеицария само 4 год и след това в БГ в грежлив стопанин а сега и в мен. Не съм забелязал на къв хал с ами винтчетата на клапаните макар че два пъти съм проверявал клапани, е сега като се затопли ще ги снимам а и ще кажа има ли разлиак за последните 20к. ама пък и моя мотор е малки а тои ще се окаже по здрав :) Явно алуминия през следващите години за производство на глави е кръщаван с нещо :)Калине радвам се че си оправил главата, сигурно ти смуче от някъде въздух за тва ти вдига обороти, ако ти се намира някои спреи за чистене на карбове или контактен спреи, пръскаи на работещ двигател около колектора ако я усетиш да вдигне обороти начи от там някъде засмуква ввъздух. Но ти сам каза че чуваш съскане, някъде нещо сте пропуснали, търси спукано маркучле-вакумче, виж кво се случва с моторчето за празния ход и те така, друго няма кво да :) Аи ся напраи едни 300к на тая глава на газ па ако иска пак да се скапе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейййй един да се освести и да пусне тема,че безплатен обяд няма.Радвам се,че послуша съвета ми и си ремонтира главата ;)/> Няма какво да уляга или да се напасва по клапаните,това се прави докато главата се ремонтира.Огледайте всички вакуми да няма някой сцепен.п.п:Емич Б20-ката няма проблем с валовете,това е характерно за К серията

Със сигурност, е вярно това с безплатния обяд, но какво да правим като ето такива факти ни дават надежда. Колегата, който пусна темата твърди че е минал 140 000 на метан, че май не е и регулирал клапани. Все си мисля че за тоя пробег би трябвало клапаните да са изпаднали http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=160016

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги виждате тези 140 к. на метан, че и с нерегулирани клапани ? .. :blink: Казал е автора, че към 60 к. кара на газ и през това време е правил 3 реглажа .. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда експлорера говори за автора на темата която е дал като линк от оффроуд форума. Там се говори за 140к на метан без реглаж на клапаните

Редактирано от MIYAMOTO
Цитат на предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ясно .. Сега погледнах, че е дал този линк към темата на лъжливото овчарче в офроуда .. :D Дето километрите ги смята по това, кога е сменяна водната помпа, :D и като въртял да запали,"чувал единия цилиндър как избързва" . :lol: Много ме кефят такива драскачи и още повече, тези дето им се връзват на приказките .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на празен ход оборотите варират равномерно от ок.800 до ок. 2000! Чува се свистене от към гарнитурата на входящите колектори, не сме я сменяли...

Сменихме гарнитурата. Поръчка с доставка от...БурГАЗЗ... за 16,69 :o Оборотите заспаа :D Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно и дано вече да нямаш проблеми!Така би трябвало да се се пише , както ти го правиш / такъв е проблема,някакви идеи, смених това ,за толко ,оправи се -или проблема остава и се търси друго решение/, а не като други /олеле какво да правя-и до тук/!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Такааа ето и равносметката след около 23-4х.км изпускателните не са мръднали, дори ми се струват леко по хлабави, бях ги правил на 0,10 сега пак са толкова но малко леко влиза пластината 0.11 не влиза обаче. Изпускателните бяха на към 0,20 като пластината влизаше тежко, за изминалите 23 х.км са мръднали около 0.03-0.04 десети по стегнати. В момента 0.16 влизаше на всякъде къде по хлабаво къде нормално. Значи ако върви така за 100 000 км ще потънат с 0,16мм, като гледам още колко имам да развивам от винтовете то мисля че главата ще издържи поне 200 000. Тезо 0.04 които сега отпуснах се равняват на четвърт оборот на винта, демек за цял оборот на винта ще мина 100 000км.а като гледам има поне 2-3 че да не и 4 оборота на винта. Ето и прелижящия снимков матерял, между другото: - Хваля се!!!/> със състоянието на мотора вътре, после нека ми разправят че Кастрол Магнатек бил кофти масло.п.п. абе момци някои помни ли в коя тема имаше снимки на колега дет беше стигнал до предела на реглажа и беше снимано колко е развито винтчето когато вече няма на къде???И още нещо как ви се виждат свещите ми не са ли много бели, не ми ли е малко бедна сместа или ?

post-11281-0-99691800-1363267031.jpg

post-11281-0-26882300-1363267045.jpg

post-11281-0-63065100-1363267064.jpg

post-11281-0-38156300-1363267074.jpg

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти на газ очакваш да почернеят ли???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, очаквам да не побелеят Публикувано изображение

 

Имаш ли черно или кафяво по керамиката на свещта ако караш на газ, значи имаш проблем с изгарянето.... най-добре снежно бели . Като си почнал със свещите добре ще е да си провериш и съпротивлението на кабелите, че аз така миналия месец хвърлих бобината .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа ето и равносметката .................

Нещо напоследък много често нарушаваш правила № 1 и 3 от подписа си :P и работата не е на добре, ама то ще се чуе след време .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа сакън, само проверявам че почвам се притеснявам, 4 години нищо като не съм пипал :) Кабелите са проверени ок са :) даже от нямане кво да правя така и така бях свалил свещи замерих и компреси 14,5-14,7 :P щото си бях купувал компресомер да меря на ланчата компресията по друг повод и реших да го пробвам и хондата :)Останах доволен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напомням: Колата е Цр-в 2000г., б20з1 мотор, 147к.с., италианка. Аз я карам от началото на 11.2009г., т. е. над 125 000 км. сумарно. В Италия са минати поне още 100, най-вероятно 200 000.

Около 1000км след покупката карах само на бензин. След това сложих ГИ BSM. Много съм доволен от монтаж, разход, и т. н.!

След около 60 000 на газ, очаквано правих ремонт на главата на клапаните. Темата, по-горе в началото: http://forums.hondab...entry1057330798 На “Хладилника” сложиха металокерамични легла и нови “оригинални” гумички на клапаните. Започна да пуши и гори масло. Около 1л./1000км!

Преди ремонта на главата, гореше под 1л. /10 000км, т. е. от смяна до смяна. Кара се с 10w40.

Логично последва смяна на сегментите с Riken. Цилиндрите не са мерени, но според „майстора” не са износени! Разходът на масло остана почти същия, както и пушека от ауспуха!

Сменихме още веднъж гумичките на клапаните с elring. Пушека изчезна, ауспуха е чист. Разходът на масло остана 1л./1000км.

Отново смениха сегменти, даже и бутала! Като си платих само 100 лв. за гарнитура!! Разходът остана, естествено. Дигнах ръце, спрях да се занимавам с майстори (те това и чакаха) и започнах да доливам масло. 10w40. Веднъж годишно сменях „маслото” и маслен филтър. На няма 20 хил. се правеше реглаж на клапани – винаги бяха в норма!?

Накратко: 1. Направена глава с металокерамика; 2. Сменени сегменти – първи път; 3. Сменени сегменти (и бутала) – втори път. За 44 500 км след Рекламацията: разход на масло - 1л/1000км; разход на LPG-нормален, над 10л/100км.

Сагата продължава: Засилвам, преди баира, между Мездра и Враца. Газ до дупка, минах даже на бензин (не, че има значение) ииии ... загуби мощност, двигателя заработи неравномерно, заби. Спрях, оборотите играят между 2000 и 0, но не гасне; след известо време стабилизират на ок.550. Не свети чека. Май се губи един цилиндър!? За майстор съм. Поредица от случайности, телефонни разговори и посредством Мимо с Леджента от Гложене , Явор от Враца дойде и ме съпроводи до сервиза му. Голямо БЛАГОДАРЯ, особено на Явор! Човекът провери и почисти свещите. Провери клапаните – няма затегнал. Измери компресията, 1-ви и 4-ти цилиндър – под 7!, а 2-ри и 3-ти – под 1!!?? ХОНДАТА е на ход. Наложи се след събитието да измине 300 км! Не губи антифриз. Не е увеличила разхода на масло (винаги може още;-) ). Разходът на газ е с 25% по-висок.

Какво може да е станало и какви са ми вариантите, без да сменям колата!? Всякакви хипотези и съвети са добре дошли!?

Весели празници;-)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги карате тея хонди след основен ремонт с 10w40 ми е мистерия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явор какво каза? Този предният "майстор", как прецени цилиндрите, че са ок, като не ги е премерил? Обикновено правят елипси с времето и от там ти идва разхода на масло, според мен. Понеже не съм чел нагоре темата, смяташ ли че колата ти е на по-малко от 500к.км? Аз не мисля, че е на по-малко. Само ще ти кажа, че моя Акорд го взех на 5г. и беше на 220к км италиянец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Провери клапаните – няма затегнал. Измери компресията, 1-ви и 4-ти цилиндър – под 7!, а 2-ри и 3-ти – под 1!!?? ХОНДАТА е на ход. Наложи се след събитието да измине 300 км! Не губи антифриз. Не е увеличила разхода на масло (винаги може още;-) ). Разхода на газ е с 25% по-висок.

 

Какво може да е станало и какви са ми вариантите, без да сменям колата!? Всякакви хипотези и съвети са добре дошли!?

Весели празници;-)

Щом няма натегнати клапани, а на два от цилиндрите липсва компресия, може да е избила гарнитура между двата цилиндъра, но ниската компресия и на другите цилиндри ме навежда на мисълта за нагорели изпускателни клапани, те страдат най-много от газта .

А за разхода на масло, така и не се разбра, след първия ремонт на главата ли се е появил или го имаше и преди ?

Да не би да се е появил след монтажа на газовата уредба ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, Пешо! Явор допуска или изгорели клапани (както предполага и mar_tod) , или нещо със сегментите. Каза, че съм за ремонт на мотора, естествено. Но какво е точно за ремонт, ще стане ясно, като се отвори. За жалост, не може да поеме ремонта, понеже има ангажименти далеч напред във времето (евала за откровеността). Важното е, че ми вдъхна увереност, че ще мина предстоящите 300 км с крилатата фраза „това е ХОНДА”!

Вариантите, наистина са два: 1. ремонт на този блок/глава, ако подлежат на ремонт, след надлежни замервания и преценка , но идва проблема с „качествените” части и възможна грешка при изпълнението. Този вариант почти отпада, предвид очакваните елипси; 2. втора употреба двигател с вероято неясно състояние и всички неудобства, свързани с нашето законодателство и легализирането на блок с друг номер. И ако това последното са пари и губене на време по институции, най-големия проблем е да не се окажа в начално положение за втори път – скапан мотор и похарчени хиляди. Въпреки това, май вариант 2 е по-възможен.

...Има и трети вариант, предвид предположението на mar_tod за гарнитура, заминала между 2-ри и 3-ти цилиндър. Бюджетно решение – нова гарнитура, стружка на главата и до следващия проблем. Между другото, по ред причини и аз мисля, че е гарнитура.

Колата е на незнайно колко хиляди от Италия. Беше в много добро визуално състояние – външно и вътрешно, но най-вероятно никога не е сменяно маслото, камо ли реглаж на клапани. Като я купих, долях 1л. масло и стигна малко над минимума на щеката, а следващите около 60 000 км (до ремонта на галавата), може да се каже, че не гореше масло. Смятай италианеца , колко време не е сменял, даже доливал!

Айде, че пак стана много дълго и сложно за четене;-)

p. s. dindinе, добави в заглавието на темата "и блок", моля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление този проблем с "италианците" е често срещан, но по-добре мотор да правиш, отколкото купе. Моят съвет е да търсиш по възможност двигател от автоматик. Верояттостта да е по-читав е по-голяма. Проблем няма да имаш с регистрация, ако е същите киловати. Ако стигнеш до там, ще ти обясня. Успех и не се предавай!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах. Благодаря за куража!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

 

...Има и трети вариант, предвид предположението на mar_tod за гарнитура, заминала между 2-ри и 3-ти цилиндър. Бюджетно решение – нова гарнитура, стружка на главата и до следващия проблем.

То има и четвърти, изхвърляш тази кола и си вземаш друга, :) но най-добре е, според мен, да се спреш на вариант 1, но намери човек дето да го изпълни качествено .

При вариант 2 има голяма вероятност да минеш после към вариант 1 с "новия блок" .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгорял клапан на трети цилиндър.

037978839.jpg?r=0

Редактирано от kalintry
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега някой, ако ти каже, че газта влияе така на клапаните, не му вярвай . :D Този клапан е изгорял заради предишните стопани (както е казал Слави по-горе), :D в никакъв случай не е от газта, тя даже действа благотворно на двигателя . Ако не ми вярваш, питай някой, който монтира газови уредби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених двигателя с английски за 900 лв., с фактура от моргата до нас. Смяната - 300 лв. Смених и съединителя с Валео 260 лв. Тампони на мотора, гарнитури, ремъци и т. н. сумата достигна до около 2000 лв. (Офертата за ремонт на моя мотор започваше от 3000 лв.)

След 5000 км с Петро Канада СС 5В30 го смених със същото и вече сумарно ок. 7000 км с "новия" мотор НЯМА НИКАКЪВ РАЗХОД НА МАСЛО!!!

Редактирано от kalintry
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба,изживя ужас ти!Дано нямаш ядове за напред! :yes:

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Май и аз съм в същото положение. Колата 147коня италианка 2001г. Днес ходих на реглаж на клапани и ми казаха, че единият е вкопан и че това е последен реглаж. Минал съм на газ и аз точно досега 60 хил. Казаха ми, че може да изкарам още около 10хил. и единия цилиндър ще спре да работи. Разхода на гориво ми е нормален. На смяна на масло за 10хил. км ми харчи 2 литра. Майстора ми каза, да си търся втора ръка глава от англичанка, защото там не ги карат на газ, за да не си купя същата като моята. Мисля, че още на първия реглаж, като я взех ми казаха, че единия клапан е много леко вкопан, което според мен е, че италианеца никога не е правил реглаж. Другия вариант е основен ремонт на двигателя. 

 

Какво ще ме посъветвате да направя и ако може да ме кажете горе-долу какви пари ще излезе. Благодаря!

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на главата или ремонт на нея. За повече инфо по ремонт и цени ми пиши. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчаха ми сервиз в Суходол, София за ремонт на главата. Казаха ми,че работят качествено. Но при проблемите на колегата с такъв ремонт не знам какво да правя. Някой има ли отзиви за тези майстори в Суходол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, има ли някой, който си е рециклирал главата и е доволен от ремонта. Помагайте колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fenabg

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×