Jump to content
ATANAS1111

теч от делкото

Recommended Posts

40 minutes ago, CARPERA said:

Говориш за омазняване отгоре то си личи тази гарнитура на капака че тече,а после за скоростите изясни точно за какво става на въпрос.

Измии двигателя и ще видиш от къде тече.

 

Ясно, явно няма как да се разбере лесно и той това ми препоръча.

Не е гарнитура на капака 100% тoва е че не помня точно от къде каза че може да е проблема. Имало цака със това измиване, откачат се някакви неща за пароструйка или бая зор е на ръка пробвах ама трудна работа, четох пръска ce преди това със обезмаслител ама после паленето без да откачам  нищо или да закривам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 58 минути, Fen8 написа:

 

Ясно, явно няма как да се разбере лесно и той това ми препоръча.

Не е гарнитура на капака 100% тoва е че не помня точно от къде каза че може да е проблема. Имало цака със това измиване, откачат се някакви неща за пароструйка или бая зор е на ръка пробвах ама трудна работа, четох пръска ce преди това със обезмаслител ама после паленето без да откачам  нищо или да закривам ?

Дали прочете какво съм писал по рано. Колата е 1.5 което ме навежда на мисълта че е витек и е протекъл клапана. Имам ги гарнитурите за него. Снимай от близо и от по далеч къде е омазан мотора. 

 

П. П. ГАДАТЕЛИТЕ айде запрете се! 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20200526_160443.thumb.jpg.09a0748e30f9269d885adb13e9807cf0.jpg20200526_160319.thumb.jpg.d04e3c5ab7950a129c684f6dba1d3796.jpg20200526_160343.thumb.jpg.e64e0c9c9afdf7afb8d6f9ece7b845fe.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20200526_160246.thumb.jpg.458dbea2881b3c88b9a160641c93d483.jpg20200526_160329.thumb.jpg.0e6f139adb23448dbf480540cef8213e.jpg20200526_160305.thumb.jpg.2aafc08dd633230984255281deb76486.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гарнитурата на капака е здрава, капачката на делкото е суха. Така че като гледам въпреки че не ми отговори, колата ако е 1.5 114 коня е витек. Вероятни течове са о-пръстена на делкото и една от двете гарнитури на витек клапана. Имам ги всичките неща. 

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
14 minutes ago, fenabg said:

Така че като гледам въпреки че не ми отговори колата ако е 1.5 114 коня е витек. Вероятни течове са о-пръстена на делкото и една от двете гарнитури на витек клапана. 

 

Да, същата. Имам ти номера ще звънна скоро време да се разберем.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е стара, но тия дни разглобих 2 делка с 1 букса ( 30100 P1JE01 84 DCC4 ) и на двете размера на семеринга е 12,4 х 22 х 6. Даже съм направил и снимки. Провбвах да сложа семеринг с външен диаметър 22.55. Става, но леко изплюва от гумата.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко масло мога да изтече от О ring на делкото за 1000 км?

Възможно е 150 ml?

 

 

20191108_164233.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, stojkovskimarjan написа:

Колко масло мога да изтече от О ring на делкото за 1000 км?

Възможно е 150 ml?

Зависи колко е заминал О ринга. А ако това е снимка от твоята кола ,напълно е възможно.Но така като гледам май и гарнитурата на клапаните пуска по малко.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, stojkovskimarjan said:

Колко масло мога да изтече от О ring на делкото за 1000 км?

Възможно е 150 ml?

 

 

20191108_164233.jpg

Измиваш там хубаво с обезмаслител,и  топла вода,локализираш теча и действаш по проблема.

И аз мисля че не е само от там, а може  изобщо да не е от там.

741276618_.thumb.png.928a45242ed2b868ae43146d18b0cab4.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то това много зацапано. Между другото пробвай с обезмаслител за двигатели. Много по-добра работа върши. С по-малко количество измиваш повече площ. Мирише ужасно и задушава. Задължително го направи на открито. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

СтанА ми любопитно, само това ли са опциите за миене на омаслен двг?

Нещо, което мие всичко - от фурни за вграждане до мотоциклети, и нещо, което ако не си навън може да те убие?

В България, в автосервизите не се ли ползва това

WUR0891503002-BCX6-AKN_d1.thumb.jpg.f30b311c1ee7d8e9ec0ee8e3a9b0c646.jpg

Същото го има и на спрей

wurth-brake-cleaner.thumb.jpg.846e8d6c34df392759a7c1233fefa3e3.jpg

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз използвам това:

https://www.bagira.bg/17521/обезмаслител-за-двигатели-motox-engine-degreaser

https://www.bagira.bg/4798/обезмаслител-motox-за-двигатели-концентрат-13-5л

 

Брутално силно е. С него мия и други неща. Филтрите на аспиратора, външните тела на климатиците. Много по-доволен от обикновеният домакински обезмаслител. Но мирише ужасно и наистина на затворено може да те убие.
Не исках да правя реклама и да разводнявам темата затова не посочих в горния пост марка.

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен теча се оказа от гарнитурата на витекa.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/26/2020 at 10:05 PM, Fen8 said:

Сменена е гарнитурата на капака аз дори и го питах преди да прави реглажa ако беше казал не е задължително, нямаше да правя реглаж при него. Но доколкото помня после като говорихме ставаше въпрос за гарнитура може и за скоростите не разбрах, така и не стана ясно от къде е теча, каза за там трябва да е оригиналната а трудно се намирали тука във БГ  и тая цена ако излезне кофти ремонта, понеже  там трябва да е оригинална. Hе съм  запознат за това и питам дали се разбира лесно делко ли е или нещо друго без да се отваря, разбрах само ако е делко  по-лесно.

О-пръстена към делкото се сменя ако е заминал (10лв, мога да пратя опаковките), навътре по оста има семеринг и лагер (15лв двете), ако са заминали и пълни вътре делкото. Това може да доведе до лош контакт на каб.  обувки от TDS сензора към бобината и дори да гасне както си работи. Имам снимки с всичко разглобено, не е трудно, ако искаш да прегледаш за делкото пиши. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , сменяхме гарнитури на в-тeк предния път оказа се от там, но сега излезна от друг място. Това от делкото ли е бързо ли става ремонта ?

IMG_20220616_162607.thumb.jpg.74d3911e11886859b1dfc82fe474e5a7.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича на о пръстена.1 час работа.сваляш делкото.сменяваш и връщаш.дигни на малко по високо дясната гума да не тече масло от блока при смяната

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени О пръстена ако не е от него смени и семеринга. Внимавай при сглобяването да не счупиш "вилицата". Два пъти съм я чупил ма 2 различни хонди. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...