Jump to content
AnatoliHonda

Газово

Recommended Posts

Колеги здрасти нов съм в форума защото се регистрирах само да задам един въпрос и вече с мненията тука на старите кучета да преценя какво да правя.Значи имачм сивик от доста време и съм много доволен ама кризата ме налегна :rolleyes:/> и реших да слагам газово на изплащане.Преди да пиша почетох доста мнения за газовите уредби пак от тоя форум и не мога да разбера едно нещо.Всичките ми приятели от дупница ми акзват че Ланде Рензо били мердецеса на газовите уредби а пък тука се рекламират някакви други газови уж че били по добри.Решил съм да си слагам ланди рензо на разсрочено плащане и искам малко мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, тва е за Дупница, в Перник имат друг Мерцедес :) Абе всеки си носи Мерца :) щом си чел знаеш вече, нищо ново няма да получиш като отговори, преценката остава за теб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнението на даден продукт с мерцедес като символ за качество остаря доста..:)...беше добрата 1997 година.Виж в "местния" газов сервиз какво слагат.Подръжката и настройката и монтажа в някои случаи са по-важни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повечето форуми се получава следната картинка: - обикновени потребители си казват мненията за техните ГИ-та и всеки хвали своето - появява се EUROGAS и се почва Фобос1 са най-добрите, всичко останало е нисък клас с проблеми(макар фобоса да е копие на БРЦ, но това е друга тема) - после се появява landir и се почва Landi груп са най-големите, най-великите, всички купуват от тях - и така до края, когато вече потребителя си монтира някакво ГИМойто мнение е че каквото и да и сложиш на тая кола все ще работи, дали за 350 лева или за 1350 лева все тая, ти си решаваш. Low cost марките оплювани от всички лапнаха много пазарен дял от на прехвалените БРЦ,Фобос,Ланди и т.н. Тия последните и те се ориентираха към бюджетните класове, защото пазарния дял там е доста голям.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей такива отговори искам колеги, искам да видя мнения все пак са си цифра пари това което ще давам.

Редактирано от MIYAMOTO
Няма нужда да цитираш последното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи ми само каде ще я слагаш ,при Митката в арезето , при Иво в Осото или в Жкато при таксиметраджията , и ще ти кажа каде какво ...кажи така за протокола що караш де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здрасти нов съм в форума защото се регистрирах само да задам един въпрос и вече с мненията тука на старите кучета да преценя какво да правя

Интересно какви мнения очакваш да получиш при условие че не си си направил труда дори да кажеш на каква генерация Сивик ще слагаш и с кой мотор. Да не говорим за заглавието носещо безкрайно количество информация.

По повечето форуми се получава следната картинка:- обикновени потребители си казват мненията за техните ГИ-та и всеки хвали своето- появява се EUROGAS и се почва Фобос1 са най-добрите, всичко останало е нисък клас с проблеми(макар фобоса да е копие на БРЦ, но това е друга тема)- после се появява landir и се почва Landi груп са най-големите, най-великите, всички купуват от тях- и така до края, когато вече потребителя си монтира някакво ГИМойто мнение е че каквото и да и сложиш на тая кола все ще работи, дали за 350 лева или за 1350 лева все тая, ти си решаваш. Low cost марките оплювани от всички лапнаха много пазарен дял от на прехвалените БРЦ,Фобос,Ланди и т.н. Тия последните и те се ориентираха към бюджетните класове, защото пазарния дял там е доста голям.

Тука се посмях доволно но горе долу е вярно всичко. Но не съм съвсем съгласен с "low cost" решенията, като цяло например Блутроника си е дърво неземно особено когато се опитват да го слагат на карбуратори или мех.инжекциони. Аз лично съм във Фобус лагера и имам бюджетния им Фобус 4. Който си върши работата добре цената му е като на съвсем noname сбиртоците а пък навсякъде моогат да ти помогнат ако нещо го закъсаш. Защото с разните сбирщайни по нашите ширини има шанс по някое време да останеш без поддръжка. Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата над мен. Избери си позната марка, че после може да се окаже, че няма кой да ти я погледне в един момент или да трябва да обикаляш и да им се обясняваш, а те да ти казват" Ние тия не ги работим". Фобос, Ланди, Брц, Ловато. Ако пропускам някоя масова марка- допълнете я.п.п. Иво е Джерман е много кадърен пич :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми доста си го закъсал да ти кажа !!!Въобще не гледай марката на ГИ ами майстора .....днеска ми правиха монтаж и няма да ти кажа каква боза избараха за 1400 лева .....то синът ми щеше по умно место да намери за разпръсквачите....ТРАГЕДИЯ с големи БУКВИ....да ги таковам в майсторите ако си монтираш сам ще си я сложиш100 пъти по-качествено !!! Направо утре вземам пушката и ще стрелям с МОРСКА СОЛ ...да ги таковам и в некадърниците ......много ми е зле ..Та внимавай кой ти я слага т.е. къде ти набиват рапръсквачите на ГИ - близо до бензиновите - максиму 10 мм или ти я набиват във всмукателя къдете вече ако е там е без значение от марката и дали си с ГИ или не !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай някакви подробности и снимки какво са натворили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми доста си го закъсал да ти кажа !!!/>Въобще не гледай марката на ГИ ами майстора .....днеска ми правиха монтаж и няма да ти кажа каква боза избараха за 1400 лева .....т !!!/>

Абрее, ти си сложил газ не си се похвалил или викаш не е за хвалене, я кажи от кои се оплакваш така, от толкова избиране и чудене и ти кат мене се надяла на наи "пекъните" маи :) . Тва не може да са ти го сътворили в БРЦ София??? или може ?? последните отзиви в форума за монтажи от тях бяха ок.Даи малко повече подробности кво що.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знам обаче, аз меко казано съм потресен от днешния монтаж ....Публикувано изображение

няма да споменавам кой и къде !

Но ето да видите снимка къде са монтирани разпръсквачите - директно във всмукателя и на огормно растояние от бензиновите инжектори Публикувано изображение

http://pics.data.bg/...223599fdcb/new/

 

 

Където са червените линии с кръгчетата върху колектора там са боднати разпръсквачите

 

Пълна трагедия, та наистина няма май -значение от марката ами от монтажа ....

 

Тези дюзи не са на моята кола просто снимката е примерна от интернет !

 

ГЛЕДАЙТЕ САМО ЧЕРВЕНИТЕ Линии и кръгчетата върху всмукателния колектор

УЖАС Публикувано изображение/>

 

Таман днес ми е първия ден ! Хич не е за хвалене.....

За съжаление не успях да смогна да сложа в Дружба ! Но им звънях на софиянци да строяват майстора калпазанин да си свърши работата и имаше ефект !Публикувано изображение/>/> Сега дали е оцелил точното место малко ме съмнява ама ще правя корекции в Дружба !

Сутринта ходих да ми местят разпръсквачите от Пластмасовия всмукатели близо до бензиновите инжектори на чугунения колектор или къвто е там матряла,

бая се мусиха ама си бяха за пердах !

 

Естествено от към настройки нищо не направиха само с мап сензора за 5 минути на обороти и това, след тва карах 300 метра докато ми влезе в лютеницата че даже не успях и тва отсечката беше къса !

След като си тръгнах по живо по здраво след 30 минути каране градско ми светна чека - богата смес - грешка 45 (не съм я проверил дали е това де)

Върнах се и те с недоумение ме питаха как така съм разбрал за грешката и кам съм бил сигурен и т.н. и дали съм можел сам да я изтрия или трябвало да вадят АПАРАТУРАТА.

Бутнаха нещо малко процентите на незнам си какво - не запомних щото бях бая ядосан изчистаха грешката и тва.

 

Сега остава да оцеля поне читав майстор за настройките или да се науча сам да си ги правя ?

Ще постна снимки но имам още много задачи за днес и изчезвам.

 

Язък за качествената ГИ - просто така тръгват приказките за калпава марка, пък евтините ГИ изпипват нещата за да изглеждат че са супер качествени.

Като излезе приказа че сестра тие КУ..ВА поселходи обяснявай че не е и че нямаш сестра :D/>

 

п.п. БРЦ дюзите леко тракат при отворен капак но при затворен не се чува въобще нищо от това тракане :D/>/>

Сложих за 10 лева гас и съм минал 30 км градско и още имам това е първото зареждане и работа малко по настройката.

 

И аз за това се дърпах да не слагам ГИ че всички ама на 100 процента си правят кво им доде на акъла, извън БГ работа е друга има ред и дисциплина и всичко е като по конец . За съжаление в БГ е боза работата.....инъче искат по една бала пари за 4 часа "работа"ще взема да отворя една фирма за ГИ ама със представителства във всеки голям град ! бая пара ринат газаджиите бизнесът е много добър Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eиии успокои ме че тая на снимкат ане е твоята, кви са тея планки от конструктор хахаха ужас баси монтажа и там. Начи БРЦ си сложил, ще си доидат на мястото нещата ама иска време и нерви след като веднъж са ги посрали, после щи мине и вече ще си доволен, но в началото е много кофти , преживява се :) Ама ти си кажи къде си я слагал да не пререве некои друг колега след тебе, такива трябва да се знаят, и да останат без работа да идат на борсата на труда и от там в градски транспорт да късат билетчета. А с какво запушихте дупките на пластмасовия колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз за това се дърпах да не слагам ГИ че всички ама на 100 процента си правят кво им доде на акъла, извън БГ работа е друга има ред и дисциплина и всичко е като по конец . За съжаление в БГ е боза работата.....инъче искат по една бала пари за 4 часа "работа"ще взема да отворя една фирма за ГИ ама със представителства във всеки голям град ! бая пара ринат газаджиите бизнесът е много добър Публикувано изображение/>

 

Плака плака за най-добрите рейки на пазара пък дръпна водица с някакви титани в газовото изкуство ми се струва:lol:/> .

 

Искам да ти кажа че не съм съгласен че "извън БГ" всичко е по конец. Държава в която газовите са доста разпространени като Италия има доволно смотани монтажи. Те един афтърмаркет климатик го слагат по подобен начин на това с планките дето са сътворили на снимката та камо ли нещо по-сложно.

 

Моето евтинко Фобус-че навъртя вече едни 17 хил.км без забележка. Само проклетата 1.5 омова рейка трака сериозно но аз отказах да ми я смени майстора ми с 3 омова дето не се чува въобще че работи (по-тиха е от бензиновата) защото не ми пука особено. Тка колата изглежда жалка на светофара, ама на другия светофар вече не е толкова смешна:ph34r:/> .

 

Вземи акъл от Слави и си я оправи колата сам, според мен трудно ще направят нещо по-добро ако не са се постарали от самото начало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това си е направо подигравка :angry: Отивай в официалното представителство и искай да си оправят нещата. Ако не- да си взимат уредбата и да ти връщат парите :angry: И мойто евтино фобосче трябваше после да карам колата още 1-2 пъти до майстора, ама това от моя глупост първия път и 2рия за филтър. Сега ония ден ми направи интересен проблем и мисля да ходя пак в началото на 2013г. На спускане на предавка, продължително, чат пат с много малко газ сама си обърна на бензин и изпиука. Превключих на газ, рестартирах мотора и се оправи. Миналия път като беше за газов филтър пак това направи и пишеше ниско налягане... Като намеря време ще му я закарам. Но поне най-после я хванах на извънградско. Леко каране, без да бързам 7,04/100газ. С бързане- 7,5-7,7/100 климатик + 800гр средно. Английски сивик, преди фейса, д14ка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При спускане в режим ППХ спира импулса към бензиновите, респективно и към газовите инжектори. Фобоса автоматично обръща на бензин при липса на импулс към газовите инжектори след определено време. Казаха ми че може да се настройва колко да е това време. С две думи - нямаш проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

От италия има бая изненади но не ги смятам за най-добрите газаджии ! Това че произвеждат уредби които се ппродават доста в БГ е друг въпрос.Я слез в една Гърция да видиш монтажи.....Да не говорим чецените са мноого по тънки от нашите бях се навил да ходя да монтирам там след като не се включих в Софийския график и без това често ходя но заваля сняг.Да не казвам че масово хората ходят си обслужват там камионите и автобусите , бе и гумите им са на нормална цена не като тука при нас !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@barsi настройката по дифолт е 90 секунди липса на импулси -> обръщане на бензин. Майстора ти е трябвало още при монтажа или да е промени или да е спре, работата е за 20 секунди с лаптопа.@iso_eu аз съм се убедил, че за монтиране на каквото и да е в колата ти в България трябва да висиш на главата на монтажника, че ако не си там после има едни свободни съчинения от които те боли главата. Всичко се прави на принципа на мене да ми е удобно и по-лесно, а не клиента да му харесва. Близо до вкъщи има един газаджия дето е имало случай да прави по 2 монтажа на ден, дали ги прави според клиентските изисквания? Аз му разправям, че някой ден ще му набият канчето, защото съм виждал да му пилят на главата разни недоволни клиенти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...